Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje


Priporočeno sporočilo

  • 4 tedne kasneje...

Mojster Pelko ponovno odpira svoja vrata, tako da veste na koga se obrnit v primeru težav z vozilom ali rednega servisiranja; 041 667 335 (Simon)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

 

Danes se mi je zgodila ena nevšečnost. Med vožnjo mi je, po pospeševanju od 2000 do 3000rpm, avto začel cukati in izgubljati moč, po eni minuti se je ugasnil sam od sebe in posvetila je lučka olja. Nato sem zapeljal iz vozišča in ustavil vozilo. Poskusil sem vžgati motor, rabil je dlje kot ponavadi in obrati so bili višji (cca 1000). Izpuh je bil čist, nobenega dima. Zvok motorja pa ni bil isti (rahlo se je slisilo kot nekakšno klenkanje). Pod haubo pri motorju ni nič vidnega da bi izpljunilo olje. Turbina se lepo sliši. Nato sem ga ugasnil in ponovno vžgal. Lučka od motorja sveti in avto nima nič moči. Zapeljal sem ga na bližnji parking in bo tam počakal "strokovno" pomoč.

 

 

Kaj menite da je šlo k vragu? Injektorji? Turbina? Avto mi sicer izvaja pogoste regeneracije dpfja in ga imam namen rešiti teh muk.

 

Mazda 6 2.2d 163hp 270k km. Vse je še original.

 

Hvala za kakšno info & lepe praznike!!

 

Lp Jan 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je druga generacija, po konjih sodeč. Tukaj ni bilo dosti težav z filtri. So pa dize in kaki senzorji verjetno krivi za maše je dpf

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png 28251_1.png  

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je Saso5 napisal:

Pozdravljeni, mene zanima glede pnevmatik in sicer homologirane imam 215/45 R18 zanima me če je možna homologacija za original platišča od Mazde dat dimenzijo 225/40 R18 ?? Gre pa se za Mazdo 3 2016 letnik 

Mislim, da se za original platišča pri nas  ne da homologirat drugih pnevmatik, kot so zapisana original. 

Bodo še drugi kaj napisali. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Saso5 napisal:

Pozdravljeni, mene zanima glede pnevmatik in sicer homologirane imam 215/45 R18 zanima me če je možna homologacija za original platišča od Mazde dat dimenzijo 225/40 R18 ?? Gre pa se za Mazdo 3 2016 letnik 

 

Kot sem že v parih temah glede tega napisal. 

Na ORIGiNALNIH platiščih pri nas ni možno homologirat drugih dimenzij gum. 

Če hočeš homologirat druge dimenzije gum ti preostane samo nakup drugih platišč z ustreznimi homologacijskimi papirji za tvoj avto (TUV, ABE..) in nato homologacija teh platišč z drugo dimenzijo gum, pod pogojem da so te dimenzije v TUV papirjih. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
dne 14. 2. 2020 ob 7:37 je markym napisal:

Preden zapravis denar mogo?e za brezveze...

Spucaj z carburator cleanerjem du?ilno loputo.

Z namenskim sprejem pa spucaj senzor pretoka zraka.

S testerjem je treba pred ciscenjem pogledat long in short fuel trim. Stro?ek mogo?e 20? za oba spreja, narest bo pa to treba sigurno. Z carb sprejom o?isti ?e pcv ventil.

 

Zdravo,

 

Je bila lambda kriva. je gospod Pelko zdaj zamenjal in ni vec omenjenih tezav. Me zanima, kaj bojo pokazali plini, bom peljal na poskusnega tehnicnega.

 

Lp, n

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 tednov kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

Poglej gumijasto tesnilo ki gre okrog prtljažnih vrat. Tisto se z leti obrabi in rado pušča. 

Drgač pa najlažje ugotoviš s kakim kolegom, eden gre z svetilko v prtljažnik drugi pa z vodo poliva po prtljažniku. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekateri je v tej seriji tudi puščalo prav pri luči, kjer ni tesnilo dobro zatesnilo odprtine in je potem voda noter zatekala. V samo luč je pa kolega kar luknjico navrtal nekje spodaj. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 26 minutami je Aless napisal:

Poglej gumijasto tesnilo ki gre okrog prtljažnih vrat. Tisto se z leti obrabi in rado pušča. 

Drgač pa najlažje ugotoviš s kakim kolegom, eden gre z svetilko v prtljažnik drugi pa z vodo poliva po prtljažniku. 

Dvomim da je tesnilo, ker je voda prav v prtljaznih vratih-ponavadi tece iz kljucavnice spodaj. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

Evo imam en problem.

 

Danes na poti sem po nekaj časa (mogoče prej nisem bil pozoren) vsakič ko sem dal gas slišal tako pihanje (kot da bi nek ventilator prižgal) - bolj kot sem dal gas bolj je bilo izrazito. Prihajalo je iz sredine armaturne plošče. Avto se je obnašal normalno, nobena lučka ni svetila, moč je avto imel, potegnil je ok. Ko sem doma odprl pokrov in rekel partnerici naj da malo po gasu je iz leve strani (če gledamo proti motorju) pokadilo malo dima (mogoče izpušni).

 

Sumim da je mogoče kakšna luknjica v cevi za zrak in potem mešanica ni prava in zato je malo pokadilo, že pred nekaj časa mi je kuna pojedla malo izolacije (3x3 cm) mogoče je takrat kakšno cev še malo spraskala ko je plezala in je danes se naredila luknjica

 

Prosim za forumsko mnenje mogoče tudi gospoda Simona. Sicer bom peljal k mehaniku, mogoče kdo priporoča kakšnega na Severnem Primorskem (Ajdovščina, Nova Gorica), saj ne bi tvegal in se vozil do gospoda Simona. Najlepša hvala že vnaprej.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najboljše se nič vozit, potem pa ju3 zju3 Pelka poklicat in naj pove svoje mnenje ter če prideš do njega lahko dobiš neko nadomestno vozilo, da zadevo testira in se vožnja zadovoljno ter varno nadaljuje :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo, 

 

Imam Mazdo 6  awd 2015 uvoženo iz švedske. Imel sem inštalacijo za priklop notranjega kaloriferja speljano pod  intercoolerjem. Prepozno se je ugotovilo da mi je zaradi kabla ta začel puščat. Tudi mastno je postalo. Intercooler je bil menjan vendar zdej imam nek drug problem. Če se avto pelje v malo večji hrib avtu začne zmanjkovati moči. Čez 2500 rpm ne gre. Potem čez nekaj časa pa potem spet začne vlečt. Ne vrže turbine v rezervni program. 

 

Mehanik mi je testiral in mu je pokazalo napako p117a - previsoka temperatura motornega olja. Zaenkrat še ni ugotovil zakaj se to dogaja.

 

Avto ima 135000km in je vozen na dolge razdalje. 120 km na dan.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če se ne motim, tukaj ne gre za napako ampak gre za opozorilo. Ker se v tem primeru, tudi nobena lučka ne posveti za armaturi. Pač ECU je motor zaščitil tako, da mu zmanjša moč. Tudi meni se to zgodi, ampak zgolj v primeru vleke prikolice, v kak dajšli klanec, pa če je zunaj res vroče, pa še kak pogoj se mora izpolniti. Da bi pa to fasal zgolj s težo lastnega avta, pa ne vem kaj bi moral z njim počet. Kaj greš 200kmh v kak dolgi klanec?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.