Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje


Priporočeno sporočilo

pred 26 minutami je Alex napisal:

Po moje je bolj problem kot pri prvih modelih, ko se je isto to dogajalo. Sem mislil, da je to preteklost in da so to uredili. 😕

@Alexbo treba počasi menjat za pravi motor, ni druge.:whatever:  :prstgor:

  • Všeč 1
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moje mnenje: če bi imel dizla bi pri 150000km preventivno menjal obe ketni, da sem miren, ker nenazadnje 35000€ za avto pa da mi zaradi takšne bedarije pihne, ni šans. Oljno sito bi pa na 70000km pregledal magari z boreskopom, kljub temu da že tako ali tako na 10000km olje menjujem.

 

Žalostno da se to dogaja, ampak če si sam ne pomagaš od servisa ni nič, nebodo nič krili

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj pri prvi generaciji 6-k  je bilo podobno. Mašine so zaribavale kar po tekočem traku, dokler niso uporabniki na raznih mazda  forumih sami ugotovili, da so krive navadne bakrene podložke za 10€.Ko se je to začelo reševati tega sploh ni bilo več. Razen pri tistih, ki nikoli ne pogledajo nivoja olja in tega niso ugotovili. Vozili so se naprej, čeprav je nivo olja padel pod min. In, ko se je prižgala rdeča lučka od olja, je bilo že prepozno.

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je SpEkTr napisal:

Najprej se preveri podložke. Če je šoba zapikana gor in podložka hin se preveri še sito, sicer ni potrebe.

Kaj. pa, če je bilo tudi v tem primeru isto? Problem z podložkami, slabo olje, usedline, zabiti sito, ni mazanja? 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 31 minutami je Hixxy napisal:

Okk, kaj se lahko preventivno naredi da ne pride do tega? Sem mislil da so s faceliftom odpravili tole...

Počakajmo, da Pelko ugotovi točno, kaj je bil vzrok za to. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja, če veš obstaja za to simple fix. In kar niti ni tako slabo, napaka ostaja...kar sicer ni ok, je pa še vedno bolje, kot če bi bila kakšna druga (nova) jeba ...

Po drugi strani pa...kakšna lučka za olje bi skor morala bit no. Upam, da ni kaj drugega vzrok, če ne bo pol foruma prodalo dizelce :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je SpEkTr napisal:

Hja, če veš obstaja za to simple fix. In kar niti ni tako slabo, napaka ostaja...kar sicer ni ok, je pa še vedno bolje, kot če bi bila kakšna druga (nova) jeba ...

Po drugi strani pa...kakšna lučka za olje bi skor morala bit no. Upam, da ni kaj drugega vzrok, če ne bo pol foruma prodalo dizelce :)

No dobro, kaj paničarite. To je prvi primer, da sem po FL sploh slišal in nikakor  ni pravilo. Imate voznike, ki imajo s takim motorjem narejenih krepko preko 200000  brez problema. Če greste na BMW forum se tam tržejo ketne kot za stavo. Je treba ugotovit najprej, kaj je bil vzrok za to. Če se ni prižgala lučka za olje je bila očitno čisto mehanska napaka. Res mogoče kaka veriga? 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj že vemo kaj je bilo? 

Se mi zdi da je vedno več novih članov ko samo nekaj rabi potem pa jih več ni. Če smo bili toliko dobri da smo si vzeli čas in premislili, bi bilo vsaj toliko pošteno da se javi kaj je bilo. Vedno bolj razmišljam če bo kdo od rednih članov potreboval mojo pomoč ali moje znanje naj me kontaktira na zs in bom z veseljem pomagal.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, zadnja dva primera res izgleda tako 😕 Ampak oba pravita, da bosta menjala motor, tak da vprašanje če so vzrok sploh iskali. Sicer pa, @Z M A J bi naj bol v kontaktu s Pelkom, mogoče ga pa lahko povrpaša, kaj se dogaja s temi novimi Skyactiv-D kapitulacijami predvsem v novejših letnikih.

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko, da niso še nič odpirali mašine in ne vedo vzroka. Jaz sem malo povprašal  znanca mehanika na servisu tu na mazda servisu v Kp če so imeli kak podoben primer, pa pravi da niti enega takega. Imeli so nekaj na začetku z prvimi dizli, ko so zamenjali odmične in turbine, z novimi pa ne. 

Jaz pravim, da je še vedno potrebno vsaj na štinajst dni pogledati nivo olja in vse ostalo.Ker,če je nivo olja previsok(nafta v olju) ti ne bo nič svetilo a tako olje verjamem, da ne opravlja svojega dela kot mora. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj bom prisel do dejstev. Ali moram res zdaj Pelka klicat v eno in mu teziti naj daje podrobne informacije o zaribamem motorju. Naj najprej ztihta kar ima za zrihtati da se odpeljem od tam ker je avto ze tri tedne na dvigalu. Dejstev kar je bilo ne bo spremenilo do takrat.

 

Naj bi koncal konec tega tedna.

 

Vse boste dobili na pladnju...samo malo potrpežljivosti prosim

Popravljeno od mihaing
  • Všeč 4
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

4 hours ago, Alex said:

Lahko, da niso še nič odpirali mašine in ne vedo vzroka. Jaz sem malo povprašal  znanca mehanika na servisu tu na mazda servisu v Kp če so imeli kak podoben primer, pa pravi da niti enega takega. Imeli so nekaj na začetku z prvimi dizli, ko so zamenjali odmične in turbine, z novimi pa ne. 

Jaz pravim, da je še vedno potrebno vsaj na štinajst dni pogledati nivo olja in vse ostalo.Ker,če je nivo olja previsok(nafta v olju) ti ne bo nič svetilo a tako olje verjamem, da ne opravlja svojega dela kot mora. 🤔

 

Pač jaz ne morem verjet, da kupimo "drag" avto in nima notri enga brezveznega senzorja za nivo olja... 15 let stari renault dizli ga majo za 1/3 cene mazd.... Pa smo lahko še takšni ljubitelji znamke ampak to je totalni poden. Sploh pa ker vejo, da lahko nivo olja začne naraščat in tega ne boš videl nikjer drugje kot na palčki? :D Daj prosim te, 3/4 ljudi ne gleda palčke ampak samo tanka in vozi.... To bi moral imet notri senzor in to je to. PIKA

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To da bi mel prevelik nivo olja ne more biti krivo, ker se lučka prižge že prej kot pa pride olje do oznake X. 

Zdaj pišem za 2.gen, verjetno pa da je pri novejših enako. 

Ko olje naraste proti X oznaki se že prej vklopi lučka za DPF, pri tem se omeji vbrizg goriva, max hitrost na 150kmh in izklopijo se atomatske regeneracije. 

Tako da se ne moreš vozit z prevelikim nivojem olja brez da tega ne bi opazil. 

 

Vzgornjem primeru bi sumil na podložke injektorjev in predolgimi servisnimi intervali. V takem primeru je olje hitreje zanič in se naredi oljna brozga, ki posledično zaštopa sito oljne črpalke motor ne dobi mazanja... 

No druga možnost je še veriga, glede nato da so prve serije imele težave z prevelikim nategovanjem verige, nvm pa kateri letnik je tisti primer zgoraj. 

 

To da na Mazda servisu ne vejo nič o takih okvarah je zato ker če se to zgodi izven garancije noben zaribanega avta ne pelje na pooblaščeneni servis na popravilo, ker se itak ve da je predrago. 

Zato so boljši info glede takih okvar razni Pelkoti,... 

Screenshot_20200930_215456_com.google.android.apps.docs.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 urami je dvorjan napisal:

@mihaing:

Kakšen imaš pa režim vožnje? Veliko kratkih voženj? Spremljaš, kdaj dela regeneracijo DPF?

 

Dolge relacije...delam cca 55k km letno. Kot kaže prevelik napor za ta tip :)

 

Glede nivoja olja pa: nisem preverjal. Avto je bil dva tedna preden je zariban na A-cosmos na menjavi olja. Razen če so ti indijanci kaj zaj...kar se nebi čudil. Hmmmm

 

p.s. motor je iz tujine. Ne vem lokacije od kod. Se pozanimam. Zrihtal mi ga je Pelko preko vez (zato pa je ta clovek car ne ne prenese bremena nazaj na lastnima in to noro cenim), pa ta je še novejsi letnik in ima prevozenih samo 51.000km. Pa da vidimo

Popravljeno od mihaing
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.