Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje


Priporočeno sporočilo

Kot zanimivost... Ko sem kupoval Mazdo 3 (letnik 2017) z 2.2 dizelskim motorjem in sem poklical na pooblaščeni servis glede servisne zgodovine, mi je rekel, da naj pri 120.000 km menjam bakrene podložke ob rednem oljnem servisu.

Je pa dejstvo, da vidim ogromno teh motorjev, ki so naredili preko 150.000 km in je to bolj izjema kot pravilo, da bi bila serijska napaka.

 

Mojih 5 centov 🙃

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je luxxx7 napisal:

Kot zanimivost... Ko sem kupoval Mazdo 3 (letnik 2017) z 2.2 dizelskim motorjem in sem poklical na pooblaščeni servis glede servisne zgodovine, mi je rekel, da naj pri 120.000 km menjam bakrene podložke ob rednem oljnem servisu.

Je pa dejstvo, da vidim ogromno teh motorjev, ki so naredili preko 150.000 km in je to bolj izjema kot pravilo, da bi bila serijska napaka.

 

Mojih 5 centov 🙃

Lepo, da so ti to svetovali.👍 Pohvalno od servisa. Kot drugo se pa tudi sam strinjam z napisanim, da ni glih tako hudo in problematično. Na splošno se sliši  o zaribanih motorjih bolj pri drugih znamkah. Posledično je Mazda še vedno visoko na lestvicah, kar se tiče vzdržljivosti. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Nejc1986 napisal:

In potem pridemo do točke, ko smatramo 150t km kot nek dosežek za avto,ki stane 3 letne plače...

 

Napredek.

Ni tako hudo. Ko pride en tak primer zavlada panika na forumu. Prepričan sem, da, če uporabljaš kvalitetnejše olje in redno (na 10Kkm) menjaš olje ni problemov niti pri 200Kkm.

Poznam kar nekaj lastnikov prve serije mazd 6,ki nimajo pojma o teh podložka. Eden jo vozi kot taxi in ima sedaj okoli 450Kkm,drugi je pa trgovski potnik in se tudi bliža 400Kkm.In nobenih problemov. Verjamem, da bi tudi moja šla brez problema, ker kot sem že napisal, je bilo sito kot novo. Takrat smo to preventivno odpirali. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer se ne spoznam na motorje... in zato tudi nevem, koliko ima olje veze ori podlozkah injektorjev?  Vem pa, da nisem se nikoli imel problemov z Mazdami... res pa je tudi to, da ponavadi zamenjam, ko je avto star 5 ali 6 let... Vem tudi to, da je do pred kratkim moja predprejsnja sestica se vedno na cesti, prejsnja pa tudi... obe morata imeti ze preko 150.000... predprejsnja (druga generacija) cze preko 200.000... Sin vozi mazdo5 in ima ze preko 300.000 km... Res da je sedaj kot drugi avto... ampak se vedno vozi... Pa ni imel nikoli problemov z motorjem... Vsi omenjeni so 2.0 ali 2.2 (prejsnja rdeca sestica s Skyactiv motorjem) dizelski motorji...

 

Pri rdeci sem imel znani problem z odmicno gredjo... samo ni bil unicen motor... Res pa, da sem takoj, ko se je posvetila rdeca lucka za motor oz. ko sem dobil obvestilo, sem ustavil in poklical MES, da so avto orisli z avtovleko iskat... Kostalo me ni niti € ... Kaj so menjali pa po pravici povedano ne vem...

  • Všeč 3
  • Ljubim 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je scania napisal:

Še vedno je bolje na 100000km preverit kot pa bit del statistike. Moje mnenje.

 

Se strinjam, da skoraj nič ne stane, da preventivno to naredimo.

Je pa tole s tem motorjem podobno kot da bi kdo rekel:" Počila mi je Good year pnevmatika. To so slabe gume. Bom raje kupil drugo znamko." Sicer se to dan danes redko zgodi a vseeno. 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 58 minutami je scania napisal:

Še vedno je bolje na 100000km preverit kot pa bit del statistike. Moje mnenje.

 

Se ne bi mogel bolj strinjati. Potem imaš mirno vest, naredil si vse kar je v tvoji moči in garant lažje spiš :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Z M A J napisal:

Se ne bi mogel bolj strinjati. Potem imaš mirno vest, naredil si vse kar je v tvoji moči in garant lažje spiš :)

Ne vem,če sem ravno v pravi temi,ker se tu gre o traktorjih ,ampak mene pa zanima kako so pa kaj 2.0 akayactive motorji,ste imeli kake probleme razen krivulje,ki ni kak problem,če tudi to pričakuješ.😋

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1 hour ago, scania said:

Jaz imam 6-tico g165 2018 sedaj imam 63000km in vse ok. Malo me edino skrbi pacanje sesalnih ventilov zaradi direktnega vbrizga.

Vsake toliko natoči 100-ko pa mal po gasu. Sicer "sranja" za nazaj ne moreš spucat, ampak škodi pa ziher ne. DI je pa nekaj, kar je ratalo v 2020 nekaj povsem normalnega in ne dobiš več avta brez tega. Vprašanje je samo na proizvajalcu, kako bo ta problem (ne)reševal.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je NevLado napisal:

Vsake toliko natoči 100-ko pa mal po gasu. Sicer "sranja" za nazaj ne moreš spucat, ampak škodi pa ziher ne. DI je pa nekaj, kar je ratalo v 2020 nekaj povsem normalnega in ne dobiš več avta brez tega. Vprašanje je samo na proizvajalcu, kako bo ta problem (ne)reševal.

 

Pacanju sesalnih ventilov pri DI motorjih se ne moreš izognit, tudi noben 100oktanski bencin ali aditiv ti ne more pomagat. Ker gorivo gre direkt v valje, na sesalne ventile tako ne pride nič goriva da bi jih lahko sčistilo. 

Za čiščenje preostane samo mehansko čiščenje z mletimi orehovimi lupinami ali suhim ledom. 

Za preventivo pa imajo nekateri VAG becinarjidodatno šobo v sesalnem kolektorju ki ob določenem režimu vbrizga gorivo v sesalni kolektor in stem na sesalne ventile, tako se spere nesnaga. 

Drugače pa nekateri entuzijasti odstranjujejo EGR in dodatno montirajo oilcatch can, naj bi pomagalo da se kasneje nabere nesnaga, čist odpravi pa problema ne. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Aless napisal:

 

Pacanju sesalnih ventilov pri DI motorjih se ne moreš izognit, tudi noben 100oktanski bencin ali aditiv ti ne more pomagat. Ker gorivo gre direkt v valje, na sesalne ventile tako ne pride nič goriva da bi jih lahko sčistilo. 

Za čiščenje preostane samo mehansko čiščenje z mletimi orehovimi lupinami ali suhim ledom. 

Za preventivo pa imajo nekateri VAG becinarjidodatno šobo v sesalnem kolektorju ki ob določenem režimu vbrizga gorivo v sesalni kolektor in stem na sesalne ventile, tako se spere nesnaga. 

Drugače pa nekateri entuzijasti odstranjujejo EGR in dodatno montirajo oilcatch can, naj bi pomagalo da se kasneje nabere nesnaga, čist odpravi pa problema ne. 

Skratka. Če potegnemo črto pod vsem. Dizli so nevarni, ker radi zaribajo, benzinarji niso dosti boljši, ker imajo tudi resne probleme, električni avti pa radi zagorijo in jih ne morejo pogasiti niti vsi gasilci v mestu skupaj z prostovoljnimi gasilci vred. Kaj nam preostane? 🤔

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je Bini napisal:

Ne vem,če sem ravno v pravi temi,ker se tu gre o traktorjih ,ampak mene pa zanima kako so pa kaj 2.0 akayactive motorji,ste imeli kake probleme razen krivulje,ki ni kak problem,če tudi to pričakuješ.😋

dr. Pelko jih je zelo pohvalil, ko sem ga spraševal primerjavo Skxactive D napram G.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam vprašanje glede sita oljne črpalke na skyactive diesel motorjih. To sito je zaprto iz spodnje strani in ga po moje ne moreš kar tako enostavno čistiti. Na servisu ga po moje kar zamenjajo skupaj z verigo za pogon oljne črpalke. Potem si na varni strani. Delajo pa to tudi na po facelift modelih.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda bi naj resila to pacanje ventilov tako da dvigne temperaturo in potem bi naj nekaj tega izgorelo, ampak to se mi ne zdi glih neka resitev. Ce bo treba bom dal scistit. Vsak avto ima nekaj kaj cemo tako to je. Meni tudi vsi hvalijo te g motorje, bomo videli na dolgi rok. Drugace novi toyotini motorji imajo tudi dvojne sobe (ene za direktni vbrig druge pa vbrizg v sesalno cev pred sesalnim ventilom) in je vse ok.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 37 minutami je mazdaman napisal:

Imam vprašanje glede sita oljne črpalke na skyactive diesel motorjih. To sito je zaprto iz spodnje strani in ga po moje ne moreš kar tako enostavno čistiti. Na servisu ga po moje kar zamenjajo skupaj z verigo za pogon oljne črpalke. Potem si na varni strani. Delajo pa to tudi na po facelift modelih.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Da se ga očistit, 2 šraufa držita sito, spodaj pa so plastične klipsne. 

 

 

pred 25 minutami je scania napisal:

Mazda bi naj resila to pacanje ventilov tako da dvigne temperaturo in potem bi naj nekaj tega izgorelo, ampak to se mi ne zdi glih neka resitev. Ce bo treba bom dal scistit. Vsak avto ima nekaj kaj cemo tako to je. Meni tudi vsi hvalijo te g motorje, bomo videli na dolgi rok. Drugace novi toyotini motorji imajo tudi dvojne sobe (ene za direktni vbrig druge pa vbrizg v sesalno cev pred sesalnim ventilom) in je vse ok.

 

To je larifari, kje si to prebral. 

Edina učinkovita rešitev je z dodatno šobo v sesalnem kolektorju, saj bodo prej ali slej verjetno vsi proizvajalci šli na ta sistem. 

Tako kot si napisal vsak avto ima neke hibe, je pa fajn če lastniki za nje vejo in lahko preventivno kaj ukrenejo, preden pride do kakih dražjih okvar. 

No tisti ki grejo po nov avto vsake 3leta se ne rabijo ukvarjat s takimi stvarmi. 

Mazdini sesalni ventili po cca 20.000km. Ni kritično ampak čez 100-200kkm pa...

CX-5 2.5 G194

 

 

 

IMG_7226.JPG

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je Aless napisal:

Da se ga očistit, 2 šraufa držita sito, spodaj pa so plastične klipsne. 

 

 

 

To je larifari, kje si to prebral. 

Edina učinkovita rešitev je z dodatno šobo v sesalnem kolektorju, saj bodo prej ali slej verjetno vsi proizvajalci šli na ta sistem. 

Tako kot si napisal vsak avto ima neke hibe, je pa fajn če lastniki za nje vejo in lahko preventivno kaj ukrenejo, preden pride do kakih dražjih okvar. 

No tisti ki grejo po nov avto vsake 3leta se ne rabijo ukvarjat s takimi stvarmi. 

Mazdini sesalni ventili po cca 20.000km. Ni kritično ampak čez 100-200kkm pa...

CX-5 2.5 G194

 

 

 

IMG_7226.JPG

Meni se je tudi zdelo čist zgrešeno ko sem to zasledil, po moje razen šob v sesalni cevi ali fizičnega čiščenja ne pomaga nič druga. Jaz imam sedaj 63000km na 150000km bom pogledal kaksna je situacija in potem dal čistit. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je scania napisal:

Sem pa gledal enga modela je cistil z zobno scetko in neko kemijo na osnovi bencina. Meni se zdi da je tako kot je aless napisal peskanje z orehovim prahom najbolj ucinkovito. 

Ja in če ne ščistiš ta garež a se kaj zgodi? Je še kaj drugega na teh motorjih ali menjalniku,saj je verjetno drugačen kot pri dizlu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

16 minutes ago, Bini said:

Ja in če ne ščistiš ta garež a se kaj zgodi? Je še kaj drugega na teh motorjih ali menjalniku,saj je verjetno drugačen kot pri dizlu.

Na začetku bo avto slabše vlekel oz. ne bo imel moči.... Potem ti bo pa na eni točki ventilčke začelo zvijat :D 

 

Jaz sem precej naštudiral te motorje pred nakupom in trkam po lesu. Ampak kot ti pravim: tankaj, vozi in se ne sekiraj. :) 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Bini napisal:

Ja in če ne ščistiš ta garež a se kaj zgodi? Je še kaj drugega na teh motorjih ali menjalniku,saj je verjetno drugačen kot pri dizlu.

 

Tako kot je nevLado napisal nebo imel moči, ko je hladen bo trokiral, potem pa zna bit kakšna lučka ker nebo zadostnega polnjenja z zrakom. Ma jaz sem se odločil da bom na 150000km dal preventivno sčistit in je to to. Obstaja pa nek sprej od CRC ki špricaš v loputo in bi naj to sčistilo, jaz ne verjamem tem kvazi magic kemijam, tako kot je Aless napisal peskanje z orehovim prahom in mir. Bom pa iz firbca poslal povpraševanje koliko to stane in javim.

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je NevLado napisal:

Na začetku bo avto slabše vlekel oz. ne bo imel moči.... Potem ti bo pa na eni točki ventilčke začelo zvijat :D 

 

Jaz sem precej naštudiral te motorje pred nakupom in trkam po lesu. Ampak kot ti pravim: tankaj, vozi in se ne sekiraj. :) 

 

To tudi počnem in čakal bom objavo gdaj boš to očistill,da potem še jaz ponovim :vesel:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odviti sito dol je kar umetnost oz posebno orodje, ker z jasnimi ključi ne prideš zraven.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Izgleda, da je skrb na obeh straneh, tako traktorski kot benzinarski. Se pravi, da moramo vsi preventivno nekaj postoriti na motorjih. 

Ko bo prišlo to čiščenje na vrsto, bom vse lepo poslikal. Da vidimo, kako to izgleda in da bomo imeli lepo dokumentirano. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Joj janez, po očala bo treba   za kazen sedaj naračunaj koliko bi prišlo s financiranjem v 60 mesecih ekstra, in za koliko presežeš ceno  
    • Lepo si tole zrihtal, zdej še končna tabela da te dopolnem. Jaz NE bi vzel naluknjanih, bi vzel navadne. Ampak odločitev je tvoja @Tilen5   Dopolnjujem kar je @godlike napisal:     - spredaj -- diski luknjasti: 370.3050.52 (AWD), 370.4404.52 (Sprednji pogon) -- diski navadni: 370.3050.20 (AWD), 370.4404.20 (Sprednji pogon) -- pakne: 25725.155.1 (AWD in sprednji pogon) - zadaj -- diski: 370.3052.20 (AWD in sprednji pogon) -- pakne: 25688.150.1 (AWD in sprednji pogon, navadna klasična ročna, non-eletric) --- z električno ročno: 22349.155.1 --- klasična ročna (te imaš): 25688.150.1   Sem šel preverit, in sem jaz naročil iste šifre spredaj za mojo 2.5 bencinarko, torej navadni diski 370.4404.20 in ploščice 25725.155.1. Aja pa še ena omemba, kataloške sva takrat s @scania praktično doktorirala, ampak navadni modeli so imeli kataloško neki-neki-neki, 2018 modeli dalje imajo kataloško neki-neki-neki-A, in ta A označuje izboljšano verzijo, te ploščice pri zimmermanu tako ustrezajo in novim in starim šestkam   Lahko pa vzameš brez A in dobiš takšno specifikacijo kot je bila ob vgradnji   null
    • A si ziher, da je ta link pravi - jaz mislim da je pravi tale, za 2012 dalje - https://web.tecalliance.net/otto-zimmermann/en/parts/cars/assigned?assemblyGroupId=100626&targetId=57607&typeNumber=57607#@brc/brands:Car;targetType:cars/assem:MAZDA%206%20Estate%20(GJ%2C%20GL)%202.2%20D%20(GJ2FW%2C%20GJ692);targetType:cars;targetId:57607;typeNumber:57607/lnkparts:Disc%20Brake;targetType:cars;assemblyGroupId:100626;targetId:57607;typeNumber:57607     @Tilen5 a maš AWD?   null
    • SCANIA je ugotovil da ni nek presežek kvalitete,zaenkrat vodi TEXTAR PRO+
    • Čim prej prodati tole nesrečno vozilo. #adtakuj
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.