Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje


Priporočeno sporočilo

pred 18 minutami je TiEn napisal:

Jst sm z mojim čiščenjem dpfja dobil ene 70+km na generaciji, tko da se definitivno pozna

Saj to je po moje glavni razlog za vse krajše razmake med regeneracijami. Pri meni je na začetku bila regeneracija vsakih 250 km se mi zdi, potem pa vse krajše. Sedaj sem na nekje vsakih 200 km, če je veliko mestne vožnje pa se spusti  tudi na 180-190.

Je pa res, da če tankam not famozno  super-duper omv  nafto se ta interval poveča na nekje vsakih 220-230.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Hixxy napisal:

 

Jah zna bit da se res preveč obremenjujem.

 

Podložke so bile menjane, EGR mi bo sčistil na naslednjem servisu pa mu bom rekel da še šobe pogleda.

 

Imam Forscan - 

Reg_dis - 85,5 km

PM_ACC_DsD - 4.58
PM_ACC - 4.56

PM_GEN - 2.18

 

Zlil sem v tank 

PRODUCTS.LIQUI-MOLY.COM

A combination of agents which cleans, disperses, protects materials and boosts the cetane number. The lubricity enhancer contained provides sufficient lubricity for diesel fuels low in sulfur. Due to the...

 

mogoče bo kaj pomagalo, zaenkrat ne kaže (porabil že skoraj cel tank)

Jaz bi probal tole zadevo. Jo vsi ful hvalijo in je namenjena prav za takšne, bolj zabite dpf filtre. Škodit ne more... 

WWW.IN2DETAILING.CO.UK

DPF Cleaner and Regenerator  - Aids...

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 5. 5. 2021 ob 7:44 je Brane napisal:

GMT-A DEL ima komplet verige z napenjalci , drsniki za 250 eur

0ila

seveda je ceneje če sam kupiš 

jaz žal rabim predračun vsega da vzamem hitrega ker je prišla višja sila in ni din din. 

Glede ketn nove generacije od leta 2019 maj, so ketne visoke kakovisti. 

So pa bojda ketne problem tudi pri nemcih in francozih.

Če avta ne sparas in voziš med 130 do 160 je večja verjetnost za kake težave. 

Kolega menjava ketne na 170000 saj dela mesečno 5200km.

Vidim da eni pišejo da jim papca 5.5l.

Dajte no nea ga serte. Ja če voziš 90km/h v 6brzini na 20km razdalje,pa z 1500 obrati. 

Popravljeno od Tine1966
  • Všeč 2
  • Haha 3
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

49 minutes ago, Alex said:

Jaz bi probal tole zadevo. Jo vsi ful hvalijo in je namenjena prav za takšne, bolj zabite dpf filtre. Škodit ne more... 

WWW.IN2DETAILING.CO.UK

DPF Cleaner and Regenerator  - Aids...

 

Sem že gledal zadevo, žal se je pri nas ne dobi, in2detailing isto ne pošilja

 

Gledal sem tole - podobna zadevščina:

WWW.KA3.SI

ČISTILO FILTRA TRDIH DELCEV

 

Tole je slika izpred 30 min - po končani regeneraciji:

185671488_504321727360392_4866994030044915976_n.thumb.jpg.da2ba8c7d938d5f676db3274f3ded7bf.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

16 hours ago, Hixxy said:

Sem že gledal zadevo, žal se je pri nas ne dobi, in2detailing isto ne pošilja

 

Gledal sem tole - podobna zadevščina:

WWW.KA3.SI

ČISTILO FILTRA TRDIH DELCEV

 

Tole je slika izpred 30 min - po končani regeneraciji:

 

 

 

Probal sem oboje, pa še od k2 tudi. Zdej, da bi ti to spucalo delno zamašen filter malo dvomim, meni ga ni. Je pa res, da doda nekaj pri izgorevanju, vsaj kolikor sem opazil opazujoč na parametre med vožnjo, se parameter PM_ACC_DSD ne dvigne tako visoko, se pravi manj dimi. Je pa potem glavna varovalka še parameter PM_GEN, katerega pa mislim da na ta način ne moreš bistveno pretentat, ker ima sigurno neko varovalo zadaj, na koliko km se proces kljub vsemu sproži. 

 

Od prešnjega avta imam doma še ene par takih flaškic, in ga vsake par tisoč ulijem notri, zaenkrat b.p. pa čeprav nimam zdej idealnih voženj za dizla. No, ko pa zapnem prikolico, se pa takrat toliko bolje namatra, da včasih saje zgorijo tudi brez regeneracije 🙂

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eno vprašanje... vsi govorijo o pasivni in aktivni regeneraciji. OK, aktivno vemo kaj je, kaj pa pasivna? Kolk dejansko moraš terat po AC, da ta poteka sama od sebe oziroma na kakih obratih mora motor laufat, da se zamašenost DPF-ja niža med samo vožnjo?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 minutami je Boss napisal:

Eno vprašanje... vsi govorijo o pasivni in aktivni regeneraciji. OK, aktivno vemo kaj je, kaj pa pasivna? Kolk dejansko moraš terat po AC, da ta poteka sama od sebe oziroma na kakih obratih mora motor laufat, da se zamašenost DPF-ja niža med samo vožnjo?

O tem pa prvič slišim. A to res obstaja. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Seveda da obstaja. Nekatere znamke so imele to, ne vem če še imajo, ker mora biti posledično tudi filter oz cel sistem nekak prilagojen temu. Zdej, z normalno vožnjo tega ne moreš doseči. Eventuelno, če bi teral tam okoli 200, nikoli nisem toliko dolgo časa vozil tako hitro, da bi to dejansko potrdil, sem pa na temperaturi izpuha oz teh 2 senzorjev, ki jih dobim ven, videl, da bi znalo bit to dovolj. 

Jaz sem videl edinole pri vleki prikolice, in še to zgolj po AC in še to zgolj v kakšen daljši klanec, ko se temperaturej povzpnejo tam nekje okoli 500 stopinj, takrat se pa začne zmanjševat % napolnjenosti filtra.

 

Zdej fora teh aditivov je pa (tako piše) da tebi pri nižji temperaturi omogoča to žganje saj. Tega nisem še preveril, ali to drži ali ne .

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je SpEkTr napisal:

Seveda da obstaja. Nekatere znamke so imele to, ne vem če še imajo, ker mora biti posledično tudi filter oz cel sistem nekak prilagojen temu. Zdej, z normalno vožnjo tega ne moreš doseči. Eventuelno, če bi teral tam okoli 200, nikoli nisem toliko dolgo časa vozil tako hitro, da bi to dejansko potrdil, sem pa na temperaturi izpuha oz teh 2 senzorjev, ki jih dobim ven, videl, da bi znalo bit to dovolj. 

Jaz sem videl edinole pri vleki prikolice, in še to zgolj po AC in še to zgolj v kakšen daljši klanec, ko se temperaturej povzpnejo tam nekje okoli 500 stopinj, takrat se pa začne zmanjševat % napolnjenosti filtra.

 

Zdej fora teh aditivov je pa (tako piše) da tebi pri nižji temperaturi omogoča to žganje saj. Tega nisem še preveril, ali to drži ali ne .

Jaz bom vseeno nabavil to čudo  dpf cleaning. Ja, naj bi delovalo tako, da se regeneracija začne izvajati pri precej nižji temperaturi in tudi prej naj bi se končala. Kot jaz razumem je to stvar, ki pospeši "gorenje" saj in naj bi bolj spucalo dpf. Seveda ga moraš začeti uporabljati preden se vse skupaj zabije. Pa še takrat nekateri zatrjujejo, da se lučka za dpf ugasne in naj bi avto zopet normalno deloval. Bomo videli. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja pod 500 stopinj ne bo izgorevalo, tako sem jst opazoval takrat na svoji, ko sem jo še imel. Zdej, da bi pa ta aditiv izpušne pline tolk "ogreval" pa močno dvomim, je pa to enostavno probat. Kot Spektr pravi, gledat tista, dva parametra oz. PM_GEN, če bo ta začel lezit dol in bojo stopinje v izpuhu v rangu 500 stopinj, potem zadeva dela :)
Bo kdo probal v soboto na poraba testu? :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je 50keda napisal:

Ja pod 500 stopinj ne bo izgorevalo, tako sem jst opazoval takrat na svoji, ko sem jo še imel. Zdej, da bi pa ta aditiv izpušne pline tolk "ogreval" pa močno dvomim, je pa to enostavno probat. Kot Spektr pravi, gledat tista, dva parametra oz. PM_GEN, če bo ta začel lezit dol in bojo stopinje v izpuhu v rangu 500 stopinj, potem zadeva dela :)
Bo kdo probal v soboto na poraba testu? :)

Kako? A če je že kdo nabavil to žaubo? Jaz sem jo naročil pred kratkim v Angliji a bog ve, kdaj jo dobim. 

Zadnje čase so pošiljke bolj po polžje. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 tednov kasneje...
pred 56 minutami je Janez007 napisal:

Po menjavi olja (Dexelia 5W30) se mi povprečni interval med regeneracijami (neto interval) iz okoli 200km skrajšal, tako da so zadnji trije intervali med regeneracijami trajali:  135 km, 115 km in 154 km. 😲

Aha, in svizec ti je naredil ta servis, Alan Ford pa opral avto na koncu. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

... a Bob Rock se je pa v DPF filtru zataknil? Ampak @Alex , saj ti vedno pljuvaš po Dexelii in v bistvu ti je to voda na mlin v promociji tvojih odličnih olj. Torej zakaj zdaj trolanje?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj vidis, da se je spet spravil na enega in provocira…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vse to kar si ti nastel imam jaz zavarovano razlicne kombinacije. Pa ni bilo nikoli problemov z uveljavljanjem. Tudi takrat, ko sem bil sam kriv. No uradno nisem bil .  
    • Ja to pa je res, toča nikomer ne prizanese, pri nas je bila po 30 letih prvič in avto se je v zastonj garaži prav fino imel... 🤗 Jp, 3ka ima pa kasko, ker je noč in dan pod milim nebom  Pa porihtana je že u nulo.... 👌👍😉
    • Sej vsak se sam odloča... ampak tukaj si lahko zelo previden pa pride do spleta okoliščin, kjer nisi kriv pa ne moreš dokazat, da nisi. Potem foušijo je tud težko preprečit, da se ti ne podpiše na lak, kot tudi nerode na parkirišču me. Divje živali tudi niso na vrvicah, še manj pa vremenske neprilike.   Jaz osebno raje dam tistih 500-600€ na leto pa vedno upam, da mi jih ne bo trebu uporabit in sploh nisem slabe volje tudi če plačujem "v prazno". V bistvu sem celo presrečen, da ničesar ni. Ko pa pride toča pa mi tud ni treba bilo odpret denarnice, kar je pa svojevrstno zadovoljstvo.😜
    • Zaskrbljena gospodinja.
    • Verjetno ker je sedan. Karavan bi lazje sel pomoje.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.