Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje


Priporočeno sporočilo

Pred eno uro je Janez007 napisal:

Prve 3 intervale sem vozil jaz, zadnjega pa druga 2 šoferja 😉

Spremljati sem začel tudi porabo (zadnjih 2.000 km). Po števcu 5,9, po izračunih pa dobrih 6,1

To je že bolje. Kako pa si vozil ta zadnji interval? Avtocesta? Koliko je bila povprečna hitrost in obrati? Namreč, tej motorji ne marajo preveč počasne, konstantne vožnje okoli 1500obr. /min v kaki šesti brzini. A si ga kaj  "spucal" kot sem ti predlagal?🤗

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Definitivno to pucanje, če bi to konstantno delal,  ne bi imel takega dosega med regeneracijami. Kaj pa to pomeni, pa vemo. Večkrat ko so regenracije, več možnosti je za kontaminacijo olja, hitreje se v DPF filtru nabira pepel, ki ne in ne more zgoreti in na dolgi rok zmanjšuje uporaben volumen filtra.

 

Po drugi strani, pa vožnja s prenizkimi obrati na dolgi rok maši še vse ostalo. :) 

 

Težko je bit pameten. Jaz običajno naredim tako, da vsake toliko ga spucam, pač z 2, ali 3 mal zahodim in je. Najbrž premalo, ampak bolje kot nič. Idelne bi bile res kake daljše vožnje po ac da se res vse dobro pregreje takrat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je SpEkTr napisal:

Definitivno to pucanje, če bi to konstantno delal,  ne bi imel takega dosega med regeneracijami. Kaj pa to pomeni, pa vemo. Večkrat ko so regenracije, več možnosti je za kontaminacijo olja, hitreje se v DPF filtru nabira pepel, ki ne in ne more zgoreti in na dolgi rok zmanjšuje uporaben volumen filtra.

 

Po drugi strani, pa vožnja s prenizkimi obrati na dolgi rok maši še vse ostalo. :) 

 

Težko je bit pameten. Jaz običajno naredim tako, da vsake toliko ga spucam, pač z 2, ali 3 mal zahodim in je. Najbrž premalo, ampak bolje kot nič. Idelne bi bile res kake daljše vožnje po ac da se res vse dobro pregreje takrat.

Res je. Sem opazil, da, ko se  recimo voziš neke res dolge relacije(1000 km in več) pri hitrostih nekje 140-150 km/ uro, se regeneracija vedno podaljšuje. Recimo, da imaš standardno regeneracijo  vsakih 200 km(kar je nekje standard za skayactiv dizle) je na koncu vsakih 240-250.Izgleda,da je res pri takšni konstantni, hitrejši vožnji teh saj vedno manj in posledično daljši intervali. Gledati moramo tudi nivo olja, to je zelo pomembno, da nam ne zbeži preko max proti oznaki X na merilni palčki. Jaz sem ravno včeraj gledal in nivo olja ni zrasel po 10Kkm niti mm. Še vedno je na tričetrt med sredino in max. 

 

pred 35 minutami je Janez007 napisal:

Zadnje relacije v 2 dneh: 8 x 30 km, od tega 95% po avtocesti in LJ obvoznici, tam med 100-130 km/h v šesti. Bolj natančno ne vem, povem kolikor poznam šoferjeve navade. :) Pucal ga ni nobeden od teh 2 šoferjev, sem prepričan, ker je pri njih vsaj za pol litra nižja poraba, kot pri meni. 😁

 

Vprašanje tudi je, ali to "pucanje" morda ne maši saj bolj kot pri mirni vožnji. Namreč ko gledam avte pred seboj, se največkrat za njimi črno kadi, ko avti preveč pospešujejo in očitno takrat ni popolnega izgorevanja 🤔

Pa kaj imate to mazdo za, službeno vozilo? 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je Alex napisal:

 Recimo, da imaš standardno regeneracijo  vsakih 200 km(kar je nekje standard za skayactiv dizle) je na koncu vsakih 240-250.

 

Težko sprejmem, da je 200 km standard za opravljanje regeneracije pri skyactive dizlu. Sam imam enak avto od 4k km dalje in regeneracije mi ves čas dela na 250 km, s 5 % odstopanji navzgor ali navzdol. Pa sem čisto običajen voznik.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je jacques33 napisal:

 

Težko sprejmem, da je 200 km standard za opravljanje regeneracije pri skyactive dizlu. Sam imam enak avto od 4k km dalje in regeneracije mi ves čas dela na 250 km, s 5 % odstopanji navzgor ali navzdol. Pa sem čisto običajen voznik.

Kaj imaš preFL ali že FL? Ker pri modelih pred FL je bilo normalno na vsakih 250km, po FL naj bi zmanjšali interval na vsakih 200 km(+-5%).To pa prav zardadi tega, da se ne bi preveč zabasal filter in preventivno raje prej spuca. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam po FL, se pravi 2017 in je nekje med 200 in 250. Povprečje je nekje okoli 230.

 

Ni mi pa jasno, res mi ni, zakaj hudiča ne morejo tega intervala povečat, kot konkurenca. Mislim, bi pač kuril 2 minuti dlje, in 1-2x manj na tank goriva recimo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je SpEkTr napisal:

Jaz imam po FL, se pravi 2017 in je nekje med 200 in 250. Povprečje je nekje okoli 230.

 

Ni mi pa jasno, res mi ni, zakaj hudiča ne morejo tega intervala povečat, kot konkurenca. Mislim, bi pač kuril 2 minuti dlje, in 1-2x manj na tank goriva recimo.

Mene to ne moti, ker itak mi sama poraba ne pomeni kaj dosti. Liter gor ali dol ni neke panike. Bolj mi je pomembno, da se dpf ne zabaše. 🤗

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Janez007 napisal:

To bi v prvi vrsti moral poskrbeti proizvajalec, ne pa de voznik ubada še s tem. 🙃

Nisem še slišal, da bi se še kdo, ki vozi druge znamke dieslov, s tem ubadal, pa jih poznam kar nekaj. A smo mi čudni, ali Mazde? 🤪

Ojoj. Pojdi na druge avto forume. To je glavna tema povsod in pri skoraj vseh znamkah. Zato pa je glavna nelegalna dejavnost odstranitev dpf filtra. 😊

pred 3 minutami je SpEkTr napisal:

Ubadal s čim, zabasanim filtrom? Jaz jih poznam nekaj, pa tudi po forumih je tega precej. Ne morem pa rečt, ali je Mazda sedaj v zadnjih letih kaj boljša / slabša. 

Res je. V bistvu tega niti ni dosti tu pri nas. Mislim, da pri teh novejših avtih in letnikih ne bo to nek velik problem. Če pa se že zamaši, ga lepo daš očistiti (stane nekje 250-300€) in imaš mir. Dajo ga v peč pri visoki temperaturi,  kjer zgorijo vse saje in imaš potem zopet mir. Ni to nek konec sveta. Mislim celo, da je overrated problem. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

Kaj imaš preFL ali že FL? Ker pri modelih pred FL je bilo normalno na vsakih 250km, po FL naj bi zmanjšali interval na vsakih 200 km(+-5%).To pa prav zardadi tega, da se ne bi preveč zabasal filter in preventivno raje prej spuca. 

Predzadnji FL 2017-2018.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mja sem že gledal da bi nesel Strajnarju sam kolikor štekam je zafrknjeno ga dat dol? 

 

Oziroma ga je treba odrezat in potem zašvasta na novo - ali se pač motim?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je Brane napisal:

Novak-izpušni sistemi- jih očisti brez rezanja , švasanja in kurjenja v peči

Kako pa? Tako, da verjetno naredi luknjico v dpf filter in vanj našprica čistilno sredstvo? 🤔 To je bolj kratkoročna in polovična rešitev. Jaz ne bi nikoli tako dal delati. Edina prava opcija je odrezati, v pečico z njim in nazaj navariti. 🤗

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je SpEkTr napisal:

Ali pa odrezati dat notr drug vložek - bolj prepusten in zavarit nazaj. Cena se mi zdi je na koncu nekje blizu :D

Ja, odvisno, koliko pride nov dpf filter. V angliji sicer stane okoli 370 funtov nov, a je sedaj zraven še carina. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Hixxy napisal:

Mja sem že gledal da bi nesel Strajnarju sam kolikor štekam je zafrknjeno ga dat dol? 

 

Oziroma ga je treba odrezat in potem zašvasta na novo - ali se pač motim?

Tako je. Ampak ni nek problem, naredijo tako, da se niti ne vidi, da je bil zamenjan. Prav tako ti ga tudi odstranijo, kar pa ni legalno. 

 

Pravkar je SpEkTr napisal:

Odgovor je od g. Strajnarja 3 leta nazaj :D

 

image.png.4507f3d52300c7fbce3ac0621d907fc0.png

To je to. Pa daš še športni filter in imaš takoj več konjev. 👍

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nek čuden Exclusive line je to ... osnovne luči in sedeži, ni gretja volana ... Mogoče pa pri novejših letnikih kaj šparajo.
    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.