Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje


Priporočeno sporočilo

pred 10 minutami je Tine1966 napisal:

 

IMG_20230124_220913.jpg

 

Če mene vprašaš nimaš druge opcije, kot zapeljat avto k nekomu, ki pozna dizelske Mazde in njihove finte. Če te skrbi strošek, mislim da so diagnoze brezplačne. Potem se še vedno lahko odločiš in avto popravljaš sam. Mogoče je pa samo kakšen senzorček.

 

Fino opravi in po možnosti poročaj. :)

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tine iz cuker špica daj avto prvo na tester, če si pa kaj v MB se lahko zmenimo in ga jaz vzamem zraven.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 28. 1. 2023 ob 8:21 je mazdaman napisal:

Tine iz cuker špica daj avto prvo na tester, če si pa kaj v MB se lahko zmenimo in ga jaz vzamem zraven.

0ila
tnx jutri grem k našemu mehaniku da dama na tester
je pa zanimivo,da se je ta oranžna lučka ravno danes ugasnila

res me zanima kaj bo tester pokazal

bom poročal kako in kaj
hvala ti
lp Tine

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

0ila

Bil na testu. 

Napako je javljal zaradi slabega izgorevanja. 

Dva dni sem ga po avtocesti 20 km vozo v 4 125kmh in preko 3000 obratov. 

Sedaj se ne prižiga lučka in ne dela tako pogosto rekurperacija. 

Upam da bo sedaj OK. 

Bom javljal če bo kaka sprememba. 

 

lp Tine

  • Všeč 3
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Primer M6 CD150 2013, uvožene 2018 iz Belgije, ki je imela prvi servis narejen na 28.000 km.😥

 

Zanimala me je zgodovina, ker v teh dneh po zamenjavi senzorja izpuha avto javlja po 50 napak ... avto pa kao dela OK. 🙃 Napete zgodbe. 

 

Vir: https://mazda6forum.pl/

 

image.png

 

image.png

============1==============
P007B(00) Senzor temperature hladilnika polnilnega zraka (TC), stran 1 - območje tokokroga /zmogljivost
============2===============
P0111(00) Senzor temperature vsesanega zraka (IAT) - težava z obsegom/zmogljivostjo
==== = =======3===============
P0181(00) Senzor temperature goriva A - težava z obsegom/zmogljivostjo
=============4= = ============
P0191(00) Senzor tlaka v vodi za gorivo (FRP) - težava z dosegom/zmogljivostjo
============5======== = =====
P0106(00) Senzor absolutnega tlaka v razdelilniku (MAP)/senzor zračnega tlaka (BARO) - težava z obsegom/zmogljivostjo
===========6======== == ====
P2227(00) Senzor zračnega tlaka (BARO) - težava z obsegom/zmogljivostjo
============7=============
P0101(00) Masni pretok zraka ( MAF ) senzor/senzor prostorninskega pretoka zraka (VAF) - težava z obsegom/zmogljivostjo
============8===============
P0301(00) Cilinder 1 - neuspešen vžig zaznano
============9===============
P0302(00) Cilinder 2 - zaznan neuspel
============= 10 ==============
P0303(00) Cilinder 3 - zaznan neuspešen vžig
=============11============= =
P0304(00) Cilinder 4 - zaznan neuspešen vžig
=============12===============
P1329(00)
========= = ==13==============
P2456(00) Tlačni senzor A filtra trdnih delcev (DPF) - okvara tokokroga
============14=== = ==========
P244A(00) Filter trdnih delcev (DPF) - prenizek diferenčni tlak
============15================
P1260(00) Zaznana KRAJINA, vozilo Imobilizirana
Mazda: Zaznan je signal sistema proti kraji - motor onemogočen
============16===============
P0154(00) Ogrevan senzor za kisik (HO2S) 1 , veja 2 - ni zaznane dejavnosti
============17==============
P1303(00) Napaka kalibracije EGR
========= ===18==============
P2458(00) Filter trdnih delcev (DPF), postopek regeneracije - trajanje napake
=============19=== ===========
P2463(00) Filter trdnih delcev (DPF) - DPF je omejen
============20============== =
P242F(00) Filter trdnih delcev (DPF) - zamašitev/kopičenje pepela
============21===============
P0088(00) Previsok tlak v sistemu za gorivo
============ 22==============
P0087(00) Prenizek tlak v sistemu za gorivo
============23============ ===
P0546(00) Senzor 1 temperature izpušnih plinov (EGT), veja 1 - visok vhod
============24==============
P009B( 00) Sistem za razbremenitev tlaka goriva - odprt krmilni krog
===========25===============
P009F(00) Sistem za razbremenitev tlaka goriva - ventil se je zataknil
== = =========26===============
P2002(00) Lovnik delcev, veja 1 - učinkovitost pod pragom
============= 27 ==============
P0488(00) Sistem za recirkulacijo izpušnih plinov (EGR), nadzor položaja plina - težava z obsegom/zmogljivostjo
============28== = ===========
P0421(00) Ogrevalni katalizator, veja 1 - učinkovitost pod pragom
=============29==============
P0401(00) Recirkulacija izpušnih plinov ( EGR ) sistem - zaznan nezadosten pretok
===========30==============
P0402(00) =======31==== == ========
P0671(00) Žarilna svečka, valj 1 - okvara tokokroga
============32===============
P0672 (00 ) Žarilna svečka, valj 2 - okvara tokokroga
===========33==============
P0673(00) Žarilna svečka, valj 3 - okvara tokokroga
=== =========34==============
P0674(00) Žarilna svečka, valj 4 - okvara tokokroga
=========== =35= =============
P0670(00) Krmilni modul žarilne svečke - okvara vezja
============36========== === =
P0683(00) Napaka v komunikaciji krmilnega modula žarilnih svečk z ECM/PCM
===========37===============
P0684(00) Krmilni modul žarilnih svečk na ECM /PCM komunikacijska napaka - težava z obsegom/zmogljivostjo
============38==============
P0339(00) Senzor položaja ročične gredi (CKP) - tokokrog prekinjen
= ===========39===============
P0299(00) Turbopolnilnik (TC)/kompresor (SC) - nizko ojačitev
======= = ====40===============
P02CB(00) Turbopolnilnik (TC)/kompresor (SC) B - stanje premajhnega polnjenja
=============41 = =============
P0234(00) Turbopolnilnik (TC), pogoj za pospeševanje motorja - meja presežena
=============42======== = =====
P02CA(00)
P2263
P0480
PO481
P0703
PO704
P0850
P0096
P0236
P0116
P0196
P0471
P06DD
P06DE
P253F

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je Janez007 napisal:

Primer M6 CD150 2013, uvožene 2018 iz Belgije, ki je imela prvi servis narejen na 28.000 km.😥

 

Zanimala me je zgodovina, ker v teh dneh po zamenjavi senzorja izpuha avto javlja po 50 napak ... avto pa kao dela OK. 🙃 Napete zgodbe. 

 

Vir: https://mazda6forum.pl/

 

image.png

 

image.png

============1==============
P007B(00) Senzor temperature hladilnika polnilnega zraka (TC), stran 1 - območje tokokroga /zmogljivost
============2===============
P0111(00) Senzor temperature vsesanega zraka (IAT) - težava z obsegom/zmogljivostjo
==== = =======3===============
P0181(00) Senzor temperature goriva A - težava z obsegom/zmogljivostjo
=============4= = ============
P0191(00) Senzor tlaka v vodi za gorivo (FRP) - težava z dosegom/zmogljivostjo
============5======== = =====
P0106(00) Senzor absolutnega tlaka v razdelilniku (MAP)/senzor zračnega tlaka (BARO) - težava z obsegom/zmogljivostjo
===========6======== == ====
P2227(00) Senzor zračnega tlaka (BARO) - težava z obsegom/zmogljivostjo
============7=============
P0101(00) Masni pretok zraka ( MAF ) senzor/senzor prostorninskega pretoka zraka (VAF) - težava z obsegom/zmogljivostjo
============8===============
P0301(00) Cilinder 1 - neuspešen vžig zaznano
============9===============
P0302(00) Cilinder 2 - zaznan neuspel
============= 10 ==============
P0303(00) Cilinder 3 - zaznan neuspešen vžig
=============11============= =
P0304(00) Cilinder 4 - zaznan neuspešen vžig
=============12===============
P1329(00)
========= = ==13==============
P2456(00) Tlačni senzor A filtra trdnih delcev (DPF) - okvara tokokroga
============14=== = ==========
P244A(00) Filter trdnih delcev (DPF) - prenizek diferenčni tlak
============15================
P1260(00) Zaznana KRAJINA, vozilo Imobilizirana
Mazda: Zaznan je signal sistema proti kraji - motor onemogočen
============16===============
P0154(00) Ogrevan senzor za kisik (HO2S) 1 , veja 2 - ni zaznane dejavnosti
============17==============
P1303(00) Napaka kalibracije EGR
========= ===18==============
P2458(00) Filter trdnih delcev (DPF), postopek regeneracije - trajanje napake
=============19=== ===========
P2463(00) Filter trdnih delcev (DPF) - DPF je omejen
============20============== =
P242F(00) Filter trdnih delcev (DPF) - zamašitev/kopičenje pepela
============21===============
P0088(00) Previsok tlak v sistemu za gorivo
============ 22==============
P0087(00) Prenizek tlak v sistemu za gorivo
============23============ ===
P0546(00) Senzor 1 temperature izpušnih plinov (EGT), veja 1 - visok vhod
============24==============
P009B( 00) Sistem za razbremenitev tlaka goriva - odprt krmilni krog
===========25===============
P009F(00) Sistem za razbremenitev tlaka goriva - ventil se je zataknil
== = =========26===============
P2002(00) Lovnik delcev, veja 1 - učinkovitost pod pragom
============= 27 ==============
P0488(00) Sistem za recirkulacijo izpušnih plinov (EGR), nadzor položaja plina - težava z obsegom/zmogljivostjo
============28== = ===========
P0421(00) Ogrevalni katalizator, veja 1 - učinkovitost pod pragom
=============29==============
P0401(00) Recirkulacija izpušnih plinov ( EGR ) sistem - zaznan nezadosten pretok
===========30==============
P0402(00) =======31==== == ========
P0671(00) Žarilna svečka, valj 1 - okvara tokokroga
============32===============
P0672 (00 ) Žarilna svečka, valj 2 - okvara tokokroga
===========33==============
P0673(00) Žarilna svečka, valj 3 - okvara tokokroga
=== =========34==============
P0674(00) Žarilna svečka, valj 4 - okvara tokokroga
=========== =35= =============
P0670(00) Krmilni modul žarilne svečke - okvara vezja
============36========== === =
P0683(00) Napaka v komunikaciji krmilnega modula žarilnih svečk z ECM/PCM
===========37===============
P0684(00) Krmilni modul žarilnih svečk na ECM /PCM komunikacijska napaka - težava z obsegom/zmogljivostjo
============38==============
P0339(00) Senzor položaja ročične gredi (CKP) - tokokrog prekinjen
= ===========39===============
P0299(00) Turbopolnilnik (TC)/kompresor (SC) - nizko ojačitev
======= = ====40===============
P02CB(00) Turbopolnilnik (TC)/kompresor (SC) B - stanje premajhnega polnjenja
=============41 = =============
P0234(00) Turbopolnilnik (TC), pogoj za pospeševanje motorja - meja presežena
=============42======== = =====
P02CA(00)
P2263
P0480
PO481
P0703
PO704
P0850
P0096
P0236
P0116
P0196
P0471
P06DD
P06DE
P253F

 

 

A je na tem avtu sploh kaj, kar dela pravilno? Bi bilo.veliko lažje napisati tistih par stvari, ki delajo. Tega avta najbrž ne spravijo v normalno delovanje nikoli več. 🤔

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je Janez007 napisal:

Primer M6 CD150 2013, uvožene 2018 iz Belgije, ki je imela prvi servis narejen na 28.000 km.😥

 

Zanimala me je zgodovina, ker v teh dneh po zamenjavi senzorja izpuha avto javlja po 50 napak ... avto pa kao dela OK. 🙃 Napete zgodbe. 

 

Vir: https://mazda6forum.pl/

 

image.png

 

image.png

============1==============
P007B(00) Senzor temperature hladilnika polnilnega zraka (TC), stran 1 - območje tokokroga /zmogljivost
============2===============
P0111(00) Senzor temperature vsesanega zraka (IAT) - težava z obsegom/zmogljivostjo
==== = =======3===============
P0181(00) Senzor temperature goriva A - težava z obsegom/zmogljivostjo
=============4= = ============
P0191(00) Senzor tlaka v vodi za gorivo (FRP) - težava z dosegom/zmogljivostjo
============5======== = =====
P0106(00) Senzor absolutnega tlaka v razdelilniku (MAP)/senzor zračnega tlaka (BARO) - težava z obsegom/zmogljivostjo
===========6======== == ====
P2227(00) Senzor zračnega tlaka (BARO) - težava z obsegom/zmogljivostjo
============7=============
P0101(00) Masni pretok zraka ( MAF ) senzor/senzor prostorninskega pretoka zraka (VAF) - težava z obsegom/zmogljivostjo
============8===============
P0301(00) Cilinder 1 - neuspešen vžig zaznano
============9===============
P0302(00) Cilinder 2 - zaznan neuspel
============= 10 ==============
P0303(00) Cilinder 3 - zaznan neuspešen vžig
=============11============= =
P0304(00) Cilinder 4 - zaznan neuspešen vžig
=============12===============
P1329(00)
========= = ==13==============
P2456(00) Tlačni senzor A filtra trdnih delcev (DPF) - okvara tokokroga
============14=== = ==========
P244A(00) Filter trdnih delcev (DPF) - prenizek diferenčni tlak
============15================
P1260(00) Zaznana KRAJINA, vozilo Imobilizirana
Mazda: Zaznan je signal sistema proti kraji - motor onemogočen
============16===============
P0154(00) Ogrevan senzor za kisik (HO2S) 1 , veja 2 - ni zaznane dejavnosti
============17==============
P1303(00) Napaka kalibracije EGR
========= ===18==============
P2458(00) Filter trdnih delcev (DPF), postopek regeneracije - trajanje napake
=============19=== ===========
P2463(00) Filter trdnih delcev (DPF) - DPF je omejen
============20============== =
P242F(00) Filter trdnih delcev (DPF) - zamašitev/kopičenje pepela
============21===============
P0088(00) Previsok tlak v sistemu za gorivo
============ 22==============
P0087(00) Prenizek tlak v sistemu za gorivo
============23============ ===
P0546(00) Senzor 1 temperature izpušnih plinov (EGT), veja 1 - visok vhod
============24==============
P009B( 00) Sistem za razbremenitev tlaka goriva - odprt krmilni krog
===========25===============
P009F(00) Sistem za razbremenitev tlaka goriva - ventil se je zataknil
== = =========26===============
P2002(00) Lovnik delcev, veja 1 - učinkovitost pod pragom
============= 27 ==============
P0488(00) Sistem za recirkulacijo izpušnih plinov (EGR), nadzor položaja plina - težava z obsegom/zmogljivostjo
============28== = ===========
P0421(00) Ogrevalni katalizator, veja 1 - učinkovitost pod pragom
=============29==============
P0401(00) Recirkulacija izpušnih plinov ( EGR ) sistem - zaznan nezadosten pretok
===========30==============
P0402(00) =======31==== == ========
P0671(00) Žarilna svečka, valj 1 - okvara tokokroga
============32===============
P0672 (00 ) Žarilna svečka, valj 2 - okvara tokokroga
===========33==============
P0673(00) Žarilna svečka, valj 3 - okvara tokokroga
=== =========34==============
P0674(00) Žarilna svečka, valj 4 - okvara tokokroga
=========== =35= =============
P0670(00) Krmilni modul žarilne svečke - okvara vezja
============36========== === =
P0683(00) Napaka v komunikaciji krmilnega modula žarilnih svečk z ECM/PCM
===========37===============
P0684(00) Krmilni modul žarilnih svečk na ECM /PCM komunikacijska napaka - težava z obsegom/zmogljivostjo
============38==============
P0339(00) Senzor položaja ročične gredi (CKP) - tokokrog prekinjen
= ===========39===============
P0299(00) Turbopolnilnik (TC)/kompresor (SC) - nizko ojačitev
======= = ====40===============
P02CB(00) Turbopolnilnik (TC)/kompresor (SC) B - stanje premajhnega polnjenja
=============41 = =============
P0234(00) Turbopolnilnik (TC), pogoj za pospeševanje motorja - meja presežena
=============42======== = =====
P02CA(00)
P2263
P0480
PO481
P0703
PO704
P0850
P0096
P0236
P0116
P0196
P0471
P06DD
P06DE
P253F

 

 

A pri tem avtu sploh še kaj dela? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Alex napisal:

A je na tem avtu sploh kaj, kar dela pravilno? Bi bilo.veliko lažje napisati tistih par stvari, ki delajo. Tega avta najbrž ne spravijo v normalno delovanje nikoli več. 🤔

 

pred 1 uro je Martin Cufer napisal:

A pri tem avtu sploh še kaj dela? 

 

Možno je še, da je nekaj narobe s testerjem oz. testiranjem (https://www.carscanner.info/

 

Si mislite, 1. servisni interval je bil 28.172 km.

Popravljeno od Janez007
  • Začuden 2
  • Žalosten 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je Janez007 napisal:

Primer M6 CD150 2013, uvožene 2018 iz Belgije, ki je imela prvi servis narejen na 28.000 km.😥

 

Zanimala me je zgodovina, ker v teh dneh po zamenjavi senzorja izpuha avto javlja po 50 napak ... avto pa kao dela OK. 🙃 Napete zgodbe. 

 

Vir: https://mazda6forum.pl/

 

image.png

 

image.png

============1==============
P007B(00) Senzor temperature hladilnika polnilnega zraka (TC), stran 1 - območje tokokroga /zmogljivost
============2===============
P0111(00) Senzor temperature vsesanega zraka (IAT) - težava z obsegom/zmogljivostjo
==== = =======3===============
P0181(00) Senzor temperature goriva A - težava z obsegom/zmogljivostjo
=============4= = ============
P0191(00) Senzor tlaka v vodi za gorivo (FRP) - težava z dosegom/zmogljivostjo
============5======== = =====
P0106(00) Senzor absolutnega tlaka v razdelilniku (MAP)/senzor zračnega tlaka (BARO) - težava z obsegom/zmogljivostjo
===========6======== == ====
P2227(00) Senzor zračnega tlaka (BARO) - težava z obsegom/zmogljivostjo
============7=============
P0101(00) Masni pretok zraka ( MAF ) senzor/senzor prostorninskega pretoka zraka (VAF) - težava z obsegom/zmogljivostjo
============8===============
P0301(00) Cilinder 1 - neuspešen vžig zaznano
============9===============
P0302(00) Cilinder 2 - zaznan neuspel
============= 10 ==============
P0303(00) Cilinder 3 - zaznan neuspešen vžig
=============11============= =
P0304(00) Cilinder 4 - zaznan neuspešen vžig
=============12===============
P1329(00)
========= = ==13==============
P2456(00) Tlačni senzor A filtra trdnih delcev (DPF) - okvara tokokroga
============14=== = ==========
P244A(00) Filter trdnih delcev (DPF) - prenizek diferenčni tlak
============15================
P1260(00) Zaznana KRAJINA, vozilo Imobilizirana
Mazda: Zaznan je signal sistema proti kraji - motor onemogočen
============16===============
P0154(00) Ogrevan senzor za kisik (HO2S) 1 , veja 2 - ni zaznane dejavnosti
============17==============
P1303(00) Napaka kalibracije EGR
========= ===18==============
P2458(00) Filter trdnih delcev (DPF), postopek regeneracije - trajanje napake
=============19=== ===========
P2463(00) Filter trdnih delcev (DPF) - DPF je omejen
============20============== =
P242F(00) Filter trdnih delcev (DPF) - zamašitev/kopičenje pepela
============21===============
P0088(00) Previsok tlak v sistemu za gorivo
============ 22==============
P0087(00) Prenizek tlak v sistemu za gorivo
============23============ ===
P0546(00) Senzor 1 temperature izpušnih plinov (EGT), veja 1 - visok vhod
============24==============
P009B( 00) Sistem za razbremenitev tlaka goriva - odprt krmilni krog
===========25===============
P009F(00) Sistem za razbremenitev tlaka goriva - ventil se je zataknil
== = =========26===============
P2002(00) Lovnik delcev, veja 1 - učinkovitost pod pragom
============= 27 ==============
P0488(00) Sistem za recirkulacijo izpušnih plinov (EGR), nadzor položaja plina - težava z obsegom/zmogljivostjo
============28== = ===========
P0421(00) Ogrevalni katalizator, veja 1 - učinkovitost pod pragom
=============29==============
P0401(00) Recirkulacija izpušnih plinov ( EGR ) sistem - zaznan nezadosten pretok
===========30==============
P0402(00) =======31==== == ========
P0671(00) Žarilna svečka, valj 1 - okvara tokokroga
============32===============
P0672 (00 ) Žarilna svečka, valj 2 - okvara tokokroga
===========33==============
P0673(00) Žarilna svečka, valj 3 - okvara tokokroga
=== =========34==============
P0674(00) Žarilna svečka, valj 4 - okvara tokokroga
=========== =35= =============
P0670(00) Krmilni modul žarilne svečke - okvara vezja
============36========== === =
P0683(00) Napaka v komunikaciji krmilnega modula žarilnih svečk z ECM/PCM
===========37===============
P0684(00) Krmilni modul žarilnih svečk na ECM /PCM komunikacijska napaka - težava z obsegom/zmogljivostjo
============38==============
P0339(00) Senzor položaja ročične gredi (CKP) - tokokrog prekinjen
= ===========39===============
P0299(00) Turbopolnilnik (TC)/kompresor (SC) - nizko ojačitev
======= = ====40===============
P02CB(00) Turbopolnilnik (TC)/kompresor (SC) B - stanje premajhnega polnjenja
=============41 = =============
P0234(00) Turbopolnilnik (TC), pogoj za pospeševanje motorja - meja presežena
=============42======== = =====
P02CA(00)
P2263
P0480
PO481
P0703
PO704
P0850
P0096
P0236
P0116
P0196
P0471
P06DD
P06DE
P253F

 

 

to je samo še za v Savo, Dravo......

  • Všeč 3
  • Haha 3
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A tko da se z njim odpelje v oštarijo, pa t crkne da.ne more domov 😂
    • Danes moraš iskati avto hišo, kjer lahko kupiš na cash....večina jih te opcije sploh ne nudi več,ker seveda vedo da je za njih najslabša....torej lizing/kredit....
    • V Atmosu,PCM192/24 in PCM96/24 Tako na hitro...Smart Money,Janine,Sweeter than the Rain,Before my Train comes,One deep River...😃👍 
    • No pa še današnja zgodba.   V glavnem, kolesarska sezona se bo začela in glede na to, da je kolo še v garanciji je bilo treba naredit še redni servis. Odpeljem, k majstru in pravi, da bo naslednji dan fertik. Ni panike, poberem kolesarsko čelado, rokavice in očala ter poiščem najbližji Avant2GO za domov.   Evo Peugeot e-2008 - en tak mali SUV. Se usedem nastavim zic in ugotovim, da tole je pa presenetljivo velik prostora za glavo in... tukaj rata zanimivo.   Prešine me misel, sej bi lahko mel na glavi celo kolesarsko čelado pa bi kljub mojim 192cm blo še dovolj placa do strehe. Ja ne bodi len nataknem čelado in res, placa je dovolj. No zadaj pa se mi vklopi tisti del možganov, ki ne deluje preveč resno. Ok čelada je gor, še kolesarske rokavice in kolesarska očala nataknem in speljem. Ter tako lepo do Litostrojske.   Se ustavim na semaforju in me zagledata dva starejša najstnika in se začneta smejat ter kazat s prstom name. Men šele takrat potegne, da tole mora bit res smešno za videt. Spustim šipo in jima z resnim ksihtom rečem: "Mi pravi kolesarji nosimo čelado tudi v avtu".   Ta prvi mladinc se je tolkel od smeha dobesedno po kolenih, ta drugi pa sploh ni več mogel stati in se je ulegal sred mesta v travo in se tako smejal, da se je kar valil na levo in desno. Prava definicija, ko nekoga zvije od smeha.   No vsaj nekomu sem polepšal dan. 😅
    • Za vaše dizle imate tukaj YouTube doktorja ... skoraj samo 2.2 Mazdine dizle šraufa ... https://www.youtube.com/@MrNiceGuy94
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.