Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

To ne velja za elektriko. Ker s tem je vezan co2

Itak ne vlja za elektriko... motor je ugasnjen, ko avto miruje... ;)

 

Za cakanje v koloni zna biti celo bolje, ce imas elektricni avto... le doseg se zmanjsuje, ce dlje stojis in imas vkljucene dokaj potratne porabnike... med katere klima prav gotovo sodi...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No sej to je point. Po moje si zivcen ko glesas kako range upada

...in, ko ?aka? recimo ene ?titi ure v koloni pri 35?C z vklopljeno klimo na ful in se premika? po centimeter naprej, ga lahko  verjetno samo parkira? ob cesti in pokli?e? vle?no, ki gre na nafto, da te re?i iz zagate.In zmaga nafta. :P

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lani ko je sla guma pri Imoli smo 2 uri lavfali na mestu...zunaj je bilo 37

 

Ne smes lavfati avta vec kot tri minute

Ne smes zapirati otrok v razgret avto

Ne smes se sprehajati oz zapustiti avta na AC...

 

Torej razum zmaga verjetno...tudi takrat ko gres pred daljso potjo vedno tankati polno in mas vodo v avtu...

 

Tu je pa tudi hlajen predal nekaj kar vec kot prav pride

Ce bi bilo nekaj z motorjem ne bi razmisljal ampak bi poklical taksi za ostale 3 da jih pelje dol nekam na prvem izvozu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cakaj...kaj? To je dejansko pravilo; mislim zakon?

Zprcp

 

(1) Z uporabo vozila se ne sme povzro?ati ?ezmernega hrupa oziroma ropota ali kako druga?e onesna?iti okolja.

(2) Iz vozila je prepovedano odmetavati kakr?nekoli stvari (cigaretni ogorki, papir, plastenke itd.).

(3) Ko voznik na cesti vozilo ustavi za ve? kot tri minute ali ga parkira, mora takoj ugasniti motor. Ta dolo?ba se ne uporablja za vozila, pri katerih motor poganja naprave za opravljanje dolo?enih del (vozilo za zbiranje in odvoz odpadkov, vozilo za ?i??enje kanalov, avtomobilsko dvigalo ipd.).

(4) Z globo 80 eurov se kaznuje za prekr?ek udele?enec cestnega prometa, ki ravna v nasprotju z dolo?bami tega ?lena.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

V lu?i strategije do leta 2030 - politiki se iz vsake svoje dokazano nedelujo?e neumnosti poizku?ajo izviti z novo neumnostjo. Po njihovem bodo tisti ki nimajo individualnih hi? ?ez no? svoje konji?ke priklopili na drog javne razsvetljave: ?lanek na Siolu :"Britanci bodo prav tako pove?ali ?tevilno polnilnih mest za avtomobile, ki so parkirani na ulici v mestih. Odlo?ili se bodo o?itno za sistem polnilnih mest na drogovih javne razsvetljave. Podoben ukrep na?rtuje tudi Slovenija v lu?i lastne strategije razvoja alternativnih goriv do leta 2030"

 

Tako lahko pri?akujemo razkopane ulice da bodo do vsake lampe potegnili debelej?i kabel, pri?gane bodo tudi podnevi, ali bo imelo vsako parkirno mesto svojo lu? bomo pa ?e videli.

 

Na javno razsvetljavo je grel delavnico znanec, ampak je imel komaj kilovat ker je bila delavnica 2x3m. Pa ?ez dan je bilo mrzlo. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

prihajajo pa tudi pametne lu?i z ledicam in senzorji, ?e tega ne uskladijo niso naredili ni?

 

IOT pa te fore, ampak kar se ti?e razsvetljave je to res koristna zadeva, ker vsaj po moje je to ena ve?jih onesna?enosti danes na svetu bolj kot avti, saj potratne lu?i gorijo 12ur na dan, tudi na prostorih ki so cel dan prazna....ne glede na vremenske razmere, kar je pa drugi ekstrem - stro?ek vzdr?evanja.

 

Pogled iz vesolja na Zemljo pono?i pove vse, ?e uni iz Neptuna nas vidijo po moje

http://www.luciassociation.org/eindhoven-selects-partner-for-city-wide-smart-light-living-lab/

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pogled iz vesolja na Zemljo pono?i pove vse, ?e uni iz Neptuna nas vidijo po moje

http://www.luciassociation.org/eindhoven-selects-partner-for-city-wide-smart-light-living-lab/

Sem mislil, da je samo meni to mote?e. V bistvu je lep pogled ampak deluje pa narobe. No vsaj Severna koreja je eko na tem podro?ju. :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Sicer se je debata razvila v neki drugi temi, a se mi zdi primerneje, ?e se tu nadaljuje. In spet meni nekaj ni ?isto jasno. In spet je to najbr? zato ker sem kmet, pa ?e s hribov doma...

 

Zdaj bom za?el nekaj ra?unati. Ampak, ker nisem strokovnjak na tem podro?ju, bi bilo lepo, ?e bi kdo preveril, ?e sem jaz to pravilno zastavil...

 

Torej: po podatkih z interneta ima v Sloveniji Petrol 493 bencinskih servisov, OMV jih ima 106 in MOL jih ima 45. Potem so ?e nekateri ostali manj?i, pa jih enostavno zanemarimo. Torej lahko z gotovostjo trdimo, da imamo v Sloveniji 644 bencinskih servisov. Recimo, da je na vsakem bencinskem servisu povpre?no 8 to?ilnih mest (na avtocesti tudi po ve?, kje v kak?nih vaseh pa manj). Torej to pomeni okoli 5152 to?ilnih mest. 

 

Recimo, da povpre?en avto z enim to?enjem prevozi 800 km.

 

Recimo, da so v povpre?ju to?ilna mesta dejansko res zasedena okoli 16 ur na dan. In recimo, da se za eno to?enje porabi 10 minut ?asa. To pomeni, da si vsak dan okoli 500.000 vozil podalj?a domet za 800 km.

 

To torej pomeni, da je skupni domet teh vozil vsak dan 400.000.000 km.

 

Koliko sem do zdaj zgre?il?

 

No, vseeno nadaljujem. Po podatkih za Renault ZOE se z 43 kW polnilcem v pol ure napolni baterija za naslednjih 130 km. To pomeni, da bi za prej omenjen skupni domet potreboval okoli 64.000 polnilnic z mo?jo 43 kW, ki bi bile dejansko res zasedene 24 ur na dan.

 

Koliko sem zgre?il?

 

No, vseeno nadaljujem. Za tak?no mo? bi potrebovali eno elektrarno mo?i 144.666 kW, ki bi konstantno delovala 24 ur na dan. Oziroma okoli 145 MW. Torej je to kapaciteta enega od blokov Termoelektrarne Brestanica. Oziroma pribli?no ?etrtina TE?.

 

Torej, za koliko sem zgre?il?

 

?e nisem ni?, potem ti elektri?ni avtomobili ne bodo tako katastrofalno obremenili Slovenskega elektri?nega omre?ja...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni problem skupna proizvodnja energije, ki bi jo po grobi oceni elektri?ni avti (samo avti brez kamionov in busov) pove?ali letno za cca 33% v gospodinjskem sektorju. Se pravi, cca 1000GWh dodane proizvodnje. Se pravi, ?e imamo zdaj porabo v gospodinjstvu cca 3000 GWh oziroma skupaj z industrijo okoli 12GWh/letno. Na prvi pogled se zdi zanemarljivo ampak problem nastane, ker bodo ve?inoma ?pice porabe.. ?e na nivoju Slovenije re?emo, da bi vsak dan se na elektri?no omre?je priklopilo 250.000 vozil in da bi vsi polnili le za 10kWh (to je za cca 40km, ?e mal merka?). ?e ra?unamo, da bi samo 100.000 od teh imelo isto?asno priklopljene avte na mali doma?i hitri polnilnici (10kW), ko recimo pridejo iz slu?be domov, bi v tistem trenutku samo za avtomobili rabili 1GW priklju?ne mo?i za polnjenje avtov. NEK v povpre?ju daje cca 0,6GW.

 

Se pravi samo za polnjenje avtov bi v tistem trenutku rabili slaba dva NEK-a. najmo?nej?i daljnovod ima omejitev 400kV in 1600A trajnostne obremenitve, kar pomeni 640MW oziroma bi rabili iz smeri nove NEK torej postaviti ?e vsaj dva nova visoko napetostna 400kV daljnovoda.

 

?e pa re?emo, da imamo ve?ino 110kV, ki zmorejo le 400A to pomeni le 44MW mo?i ali le za polnjenje 4.400 avtov isto?asno, ?e ni gor nobenega drugega porabnika, kar vemo da ni res.

 

In ja potrebovali bomo doma?e hitre polnilnice saj se predvideva, da bi za normalen rang dometa avta morala biti notri vsaj 60kWh baterija oziroma raje 100 kWh (tesla model S ima ?e danes 85kWh baterijo), da bomo lahko pri?akovali domet 500km. Se pravi, ?e bo? hotel polniti prazno baterijo na navadni 16A varovalki bi torej za 100kWh rabil cca 30 ur polnjenja, kar je no go situacija. Torej s hitro polnilnico 10kW cca 10 ur ali z 20kW 5 ur. Hitre polnilnice na bencinski servisih imajo cca 50kW za polnjenje z enosmernim tokom. Se pravi samo za 100kWh baterijo bi rabili 2 uri.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni problem skupna proizvodnja energije, ki bi jo po grobi oceni elektri?ni avti (samo avti brez kamionov in busov) pove?ali letno za cca 33% v gospodinjskem sektorju. Se pravi, cca 1000GWh dodane proizvodnje. Se pravi, ?e imamo zdaj porabo v gospodinjstvu cca 3000 GWh oziroma skupaj z industrijo okoli 12GWh/letno. Na prvi pogled se zdi zanemarljivo ampak problem nastane, ker bodo ve?inoma ?pice porabe.. ?e na nivoju Slovenije re?emo, da bi vsak dan se na elektri?no omre?je priklopilo 250.000 vozil in da bi vsi polnili le za 10kWh (to je za cca 40km, ?e mal merka?). ?e ra?unamo, da bi samo 100.000 od teh imelo isto?asno priklopljene avte na mali doma?i hitri polnilnici (10kW), ko recimo pridejo iz slu?be domov, bi v tistem trenutku samo za avtomobili rabili 1GW priklju?ne mo?i za polnjenje avtov. NEK v povpre?ju daje cca 0,6GW.

 

Se pravi samo za polnjenje avtov bi v tistem trenutku rabili slaba dva NEK-a. najmo?nej?i daljnovod ima omejitev 400kV in 1600A trajnostne obremenitve, kar pomeni 640MW oziroma bi rabili iz smeri nove NEK torej postaviti ?e vsaj dva nova visoko napetostna 400kV daljnovoda.

 

?e pa re?emo, da imamo ve?ino 110kV, ki zmorejo le 400A to pomeni le 44MW mo?i ali le za polnjenje 4.400 avtov isto?asno, ?e ni gor nobenega drugega porabnika, kar vemo da ni res.

 

In ja potrebovali bomo doma?e hitre polnilnice saj se predvideva, da bi za normalen rang dometa avta morala biti notri vsaj 60kWh baterija oziroma raje 100 kWh (tesla model S ima ?e danes 85kWh baterijo), da bomo lahko pri?akovali domet 500km. Se pravi, ?e bo? hotel polniti prazno baterijo na navadni 16A varovalki bi torej za 100kWh rabil cca 30 ur polnjenja, kar je no go situacija. Torej s hitro polnilnico 10kW cca 10 ur ali z 20kW 5 ur. Hitre polnilnice na bencinski servisih imajo cca 50kW za polnjenje z enosmernim tokom. Se pravi samo za 100kWh baterijo bi rabili 2 uri.

...v glavnem, se bo bolj spla?alo it z biciklom iz Kp v Lj bo? pri?el prej. :jezicek:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fak tip se jebe s kozmetiko....drugace pa volan ma postran, cricke, infotaiment ga zafrkava...se dobro da ni mazde kupil

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj pa ne .... da? 70k?+ za osnovni model pa bi moral biti zadovoljen za vsemi nepravilnostmi. Jaz mu dam kar prav, avto je po?teno pla?al, garancijo naj bi pa imeli celih 8 let.

 

Sej o?itno jih to jebe, da so zdaj v precej visoki izgubi - baje okoli pol milijarde dolarjev, kar je za dokaj majhno podjetje precej?nja izguba.

 

?e bodo pre?iveli bodo morali graditi na kvaliteti, ker druga?e ne bodo upravi?ili visoke cene, ker za model 3 bodo imeli majhne zaslu?ke in ?e bo ?e te pobirala slaba kvaliteta in garancijska popravila je lahko s Teslo hitro konec.

 

O popravilu alumijastih karoserij ob manj?ih trkih pa raje sploh ne za?nem. Ker, ko maj?a praska pobere 5k?, rahel trk pa skoraj polovi?no verednost avta potem....

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po nekaterih podatkih, ki sem jih sli?al, naj bi investicija v elektro infrastrukturo v Sloveniji stala ve? kot 20 milijard ?, da bi omogo?ila elektro polnilnice za ve?ino na?ih avtomobilov....

To je ve? kot 2x prora?un dr?ave. Ajejej...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A so tole ?e prve reakcije na EUforijo za el. avti, do leta 2030. Jebat ga ?e denarja dr?ave ne dobijo od goriv bodo pa od elektrike. Naftni trgovci pa veselo kupujejo dele?e v elektro podjetjih - hmmm le zakaj ?e? A se komu sanja?

 

 

https://www.zurnal24.si/slovenija/velika-podrazitev-elektrike-300459

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim da bodo motorji z notranjim izgorevanjem se dolgo v igri. Ocenjujem da bo prav Mazda s skyactive x naredila tisti pomemben korak naprej ki bo elektriki zadal hud udarec. Kajti ko imas enkrat zmogljivo vozilo z majhno porabo potem naenkrat ni vec smisla kupiti elektricnega vozila za katerega so s proizvodnjo bolj osvinjali mati zemljo kot jo bo najnovejsi motor v celi zivljenski dobi. Ne pozabimo da gre za zacetek razvoja ki ima veliko potenciala. Mazda se je zdruzila s Toyoto. Predvidevam da je korist obojestranska, torej nova tehnologija v zameno za hibridno. Kmalu bomo videli Mazdin novi motor v obliki hibrida, ki bo porabil 4l pri tem pa imel navor kot 200km dizel. No kdo bo takrat kupil elektricno vozilo pa se jebal s polnjenjem in potem cez par let se z menjavo oslabljene baterije. Not me

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bencin ima ni?jo kalori?no vrednost od dizla, zato sanje da bo imel nek x bencinar pol ni?jo porabo od dizlov so samo sanje.

 

Ta politi?na kampanja o ukinitvi motorjev na notranje izgorevanje nima hudega ekolo?kega efekta. Precej racionalneje bi bilo prepovedati uporabo kuri?? in zapovedati uporabo toplotnih ?rpalk. Pri tem ima? na en del vlo?ene energije 4dele toplote, medtem ko pri uporabi el avta me?e? stran energijo ko s seboj preva?a? 300kilsko ute?.

 

?e najbolj ekolo?ko bo takrat, ko se bo ?tevilo ljudi na zemlji zdesetkalo. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja kako strasno nizko porabo pa ima dizel? Kolega je nedeljski voznik pa ima s 3 leta starim 150km 2.0tdi od audija porabo 6,8l, jaz pa imam z 2.0 bencinarjem od mazde starim 10 let 7,0l porabe. Ni neke strasne racunicr. Ce bo skyactive x res imel navor dizla, potem ne vidim nobene prednosti smrdljivih dizlov

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja kako strasno nizko porabo pa ima dizel? Kolega je nedeljski voznik pa ima s 3 leta starim 150km 2.0tdi od audija porabo 6,8l, jaz pa imam z 2.0 bencinarjem od mazde starim 10 let 7,0l porabe. Ni neke strasne racunicr. Ce bo skyactive x res imel navor dizla, potem ne vidim nobene prednosti smrdljivih dizlov

 

 

A bencinarji pa di?ijo?  :ph34r:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim da bodo motorji z notranjim izgorevanjem se dolgo v igri. Ocenjujem da bo prav Mazda s skyactive x naredila tisti pomemben korak naprej ki bo elektriki zadal hud udarec. Kajti ko imas enkrat zmogljivo vozilo z majhno porabo potem naenkrat ni vec smisla kupiti elektricnega vozila za katerega so s proizvodnjo bolj osvinjali mati zemljo kot jo bo najnovejsi motor v celi zivljenski dobi. Ne pozabimo da gre za zacetek razvoja ki ima veliko potenciala. Mazda se je zdruzila s Toyoto. Predvidevam da je korist obojestranska, torej nova tehnologija v zameno za hibridno. Kmalu bomo videli Mazdin novi motor v obliki hibrida, ki bo porabil 4l pri tem pa imel navor kot 200km dizel. No kdo bo takrat kupil elektricno vozilo pa se jebal s polnjenjem in potem cez par let se z menjavo oslabljene baterije. Not me

 

Zaenkrat se mi zdijo take ideje ?e najbolj zanimive. Skyactive + hibrid bi mogel zadostovati za ve?ino avtomobilov.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
    • Verjetno bi moral se nek pobarvat Sent from my iPhone using Tapatalk
    • Verjetno smo ga že videli a vseeno je potrebno paziti če bo spet sneg Bei Facebook anmelden WWW.FACEBOOK.COM Melde dich bei Facebook an, um dich mit deinen Freunden, deiner Familie und Personen, die du kennst, zu verbinden und Inhalte zu teilen. Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.