Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Tule si preberite, pa je menda neka renomirana znamka in par let stara vozila VI?JEGA cenovnega razreda. Masovni pojav s temi po?ari;

 

https://www.bmwslo.com/topic/134449-f11-525xd-zagorel/page-34

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

hvala bogu da nimamo denarja za drage el. avte... in tako folk ne kupuje...?e bi jih vsi zdej kupili ko to tako promovirajo...bi nam take cene nabil da bi samo ?e za  ?trom polo?nce  delal.....

ko /?e bo ve? avtov na ?trom in bo poraba ?troma kriti?na.... bo tud v hi?i stro?ek krepko vi?ji ker bojo dra?ili...sami sebe bomo..... ovce 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ekoteroristi pa?... spet bodo z raznoraznimi kvazi ?tudijami hoteli o?rniti dizle. ?e dobro, da nekdo poka?e ?e na drugo stran, kjer je zanimivo, da DPF celo ?isti mestni zrak. In tako kot pravijo, edino relevantno bi bilo, da bi merili koliko litrov zraka vsesa motor in koliko je bilo delcev v tem zraku in koliko jih je nato v izpustih. Ampak ekoteroristi bodo to prepre?ili saj rabijo to?no dolo?ene alarmantne stvari, da z njimi perejo nevedne?e, kakr?ne koli druge bolj spodbudne informacije bodo pa namensko zamol?ali. To delajo prakti?no na vseh podro?jih.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ekoteroristi pa?... spet bodo z raznoraznimi kvazi ?tudijami hoteli o?rniti dizle. ?e dobro, da nekdo poka?e ?e na drugo stran, kjer je zanimivo, da DPF celo ?isti mestni zrak. In tako kot pravijo, edino relevantno bi bilo, da bi merili koliko litrov zraka vsesa motor in koliko je bilo delcev v tem zraku in koliko jih je nato v izpustih. Ampak ekoteroristi bodo to prepre?ili saj rabijo to?no dolo?ene alarmantne stvari, da z njimi perejo nevedne?e, kakr?ne koli druge bolj spodbudne informacije bodo pa namensko zamol?ali. To delajo prakti?no na vseh podro?jih.

Boss, to je krivoverno, kar predlaga? glede meritev.Dizli so pa? svinjaki... :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e koga zanima cenovna politika polenja za EV. Resda je tole Norve?ka ampak dosti druga?e prek EU najverjetneje ne bo ?lo. Mi je pa zadeva sporna ker vzpodbuja vi?jo porabo s sistemom ?lanarine. Kaj bo naredila EU komisija? Pomoje si bodo nekaj zmislili in tole v kon?ni fazi ne bo takole kot si je trenutno Ionity zamislil. No kar se mene ti?e imajo glede na moje trenutne plane ?e kakih 10 let da se po?lihtajo.:

 

https://youtu.be/08WW9r1pEEo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmh, temna plat elektri?arjev poleg cene vozila, je tudi polnjeneje na hitrih polnilnicah.

40? za poln "rezervoar" za prevo?enih 300-400km.

To je dale? dra?je od benc-dizel avtov.

https://www.zurnal24.si/amp/avto/ko-vozite-jaguarja-i-pace-ne-hodite-v-trgovino-z-zivili-jaguar-i-pace-test-cena-elektricni-avto-polnjenje-polnilnice-340466

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Zelo objektivno razmi?ljanje lastnika EV-ja, ki je brez zadr?kov napisal realno stanje zakaj bo ICE ?e vedno aktualen.

 

 

Mogo?e edino, kar bi moral bolj dodelat je to, da ICE iz goriva istisne za pogon le nekje do maksimalno 30% energije, vse ostalo se izgubi zaradi trenja v samem motorju in seveda skozi toploto. EV-ji so nekje pri 85% do 90% u?inkovitosti. To pomeni 3x bolj se pravi, kljub temu, da bi moral tiste piksne zmanj?at za eno tretjino. Vse ostalo pa dr?i.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Mogo?e edino, kar bi moral bolj dodelat je to, da ICE iz goriva istisne za pogon le nekje do maksimalno 30% energije, vse ostalo se izgubi zaradi trenja v samem motorju in seveda skozi toploto. EV-ji so nekje pri 85% do 90% u?inkovitosti. To pomeni 3x bolj se pravi, kljub temu, da bi moral tiste piksne zmanj?at za eno tretjino. Vse ostalo pa dr?i.

A tudi ?e pride elektrika iz TE?a?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png 28251_1.png  

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A tudi ?e pride elektrika iz TE?a?

TE? blok6 teoreti?o 43%izkoristek, blok5 verjetno manj, pa premog mora biti taprav pa proizvodnja pri optimalni mo?i pa...

potem se pojavijo izgube na prenosnih poteh, potem izgube na samem polnilcu potem izgube v sami bateriji ob pretvarjanju elelektri?ne  energije v kemi?no.

 

Primerjava izkoristkov elektromotorja napram motorju na not.izgorevanje je brezsmiselna. Govora bi moralo biti o primerjavi izkoristka avtov. V elektri?nem pri?ge? el ogrevanje ki ga v avtu z ICE ne rabi?. Prav tako EV neprestano vozi s seboj 400 kilsko ute? ki znatno pove?a porabo energije.

 

Za realno primerjavo bi bilo potrebno pogledat ?e energetsko po?re?nost pri pridobivanju surovin in izdelavi tako enega kot drugega vozila, potem pa ?e porabo energije pri razgradnji. Ampak je nevarnost ugotovitve da je lahko ICE avto energetsko u?inkovitej?i od EV.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Mrau?k: tole ?tudijo sem nekje ?e videl, ?e jo najdem jo linkam. ?lo se je o tem kak?na je ekolo?ka opore?nost enega in drugega. Pa se mi svita da je blo nekje govora, da pri bolj kakovostnem, se obrne pri petih letih al neki takega. Ma pa ta tip k ga je boss linkal, tudi na to temo:

 

Muahaa pol pa jemle povpre?je CO2 za ICE za ameriko ... ofcouse bo taka vrednost da te na rit vr?e, kake mrcine pa furajo tam xD

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Peljal Renault Zoe, da si malo pretegne noge ?e po AC: Kolikor je avto v redu za po mestu, toliko bolj je crap za avtocesto. Max speed je 140km/h, ki ga dose?e z veliko truda. Nekako me spomni na Jugo 45 izpred treh desetletij in ?e malo.

 

Najve?ja groza pa je poraba, saj je bila 23kWh/100km. To je cca 6 - 7kWh ve? kot sem mislil in to prakti?no pri AC hitrostih, kjer recimo en tak dizel kot je M6 papa dobrih 6 litrov in se pelje svetlobna leta bolje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem imel enkrat pred leti Zoe na testu za vikend... takrat se prva generacija ... Pa se mi na AC ni zdelo,d a bi z muko prisel do blokade, ki je postavljena pri 140 km/h ... Je pa res to softverska blokada, ker cez ni slo :) ... kot da bi stevec 140 km/h "zamrznili" :)

 

thumb_IMG_7138_1024-20151028-083903.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni pa tistle ni preve? objektivno. Ponavadi je za moje pojme bolj objektiven.

Razvoj dogajanja, ki sem ga v zadnjem ?asu nekako posvojil je razmi?ljanje v spodnjem vlogu. Tehnologija naredi preobrat. Vse ostalo je en kup lapanja in drvenja v slepe ulice... Pomoje je CO2 davek kot ga imamo v EU v uvajanju in bo namenjen nekaj na silo spremeniti (?E bo sploh kaj iz tega) je ropanje populacije in politi?ni populizem.ZDA so s fractingom re?ile svojo odvisnost od fosilcev, Ko bo ?as jih bodo zmanj?ali in izidejo kot zmagovalci na dollgi rok. EU kjer je vse totalno zbirokratizirano je vse bolj ujetnica sama sebe. Je pa dejansko to kar izpostavlja. Kam naj gre mazda? Ampak vse nakazuje na to da bo EV zmagal in to zelo zelo kmalu; 8-15 let z ali brez subvencij.

 

https://youtu.be/y916mxoio0E

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dajmo poizkusit predvidet za neko dalj?e obdobje kaj bomo vozili v prihodnje. Recimo ?ez 30 - 40 let. Prepri?an sem da se bom takrat vozil na elektri?ni pogon. Pa joystick bo namesto volana.

Javni prevoz, car sharing , renta car za veliko ve?ino populacije...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
    • Verjetno bi moral se nek pobarvat Sent from my iPhone using Tapatalk
    • Verjetno smo ga že videli a vseeno je potrebno paziti če bo spet sneg Bei Facebook anmelden WWW.FACEBOOK.COM Melde dich bei Facebook an, um dich mit deinen Freunden, deiner Familie und Personen, die du kennst, zu verbinden und Inhalte zu teilen. Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.