Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Eno stvarco je treba ?e pripomnit... Svojga Xedosa natankam v 2 minutkah (?e mam sre?o, mi prodajalka na omv-ji da ?e telefonsko v tem ?asu), ?tromarja pa je treba kar nekaj ?asa polnit... Dokler se baterij ne bo dalo napolniti v zanemarljivem ?asu, dvomim, da se bodo elektri?ni avtomobili prijeli.

 

Sicer pa je res, da majo dolo?eni modeli Tesle kar nore pospe?ke (3.2s do 100-ke, kar je ?e v rangu Ferarrija al pa kak?nega superavta).

 

Ko se bodo enkrat superchargerji razsirili (ce se bodo) bo OK... ker na teh lahko recimo Teslo napolnis v 40 minutah do 80% v 75 minutah pa do 100% ... Se pa tudi govori o drugacnem nacinu... in iscer tako, da bodo posebna mesta, kjer se bos pripeljal in naj bi prazno baterijo robot zamenjal s polno v krajsem casu (v 90 sekundah) kot napolnis rezervoar z gorivom   :) ... 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e ?e ni ?isto ?as za elektri?ne avtomobile ampak za enkrat ?e bolj elektro hibride. Se pravi zelo zmogljive baterije plus neke vrste bencinski agregat (ali direktno za pogon ali pa kot generator elektrike), ki bi omogo?al pogon tudi, ko "zmanjka" baterij. Se pravi bi veliko ve?ino ?asa bil na elektriki ?e vedno bi pa lahko imel tudi domet in tako bi bil avto ?isto normalno uporaben ves ?as.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To so avto za mesta, kvecejmu od mesta do mesta, ne pa za dopust itd....

 

Sicer so pa pogruntali da ima baterina zivljensko dobo max 2 leti v avtu (obrementitev/polnjenje) in menjava le teh rata ogromen problem oz celo vecje onesnazenje kot dizl brez dpf.

 

Dalec smo se

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako ?e pravjo..po?asi se dale? pride.

 

Trenutne razmere so res take, da je elektri?ni pogon primeren za zelo ozek krog ljudi, ?e to bolj v smislu ima se-mo?e se. Bi pa lahko dvig cen benza/nafte nad 2-3?/l ?e kaj spremenil, hkrati pa ?e vedno hitrej?i napredek pri zmo?nostih baterij in mamo ?e v roku 10ih let lahko pri hi?ah en elektro avto za kraj?e dneve razdalje; vrtec,trgovina,slu?ba, hkrati pa ?e nek 'backup' bencinar za primere dalj?ih kilometra?.

 

Vsaj js bi imel tak pogled na zadevo, da se stro?kovno izpla?a, ?e bo kot re?eno ?lo v to smer..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pe?jak tudi. Pa ne dale? od elektro-mobilnosti, ampak je fizi?no dale?:

 

http://www.siol.net/avtomoto/novice/2014/10/andrej_pecjak_ev_rekord_726_km.aspx

g. Pe?jak je res MA?EK IN POL, pa ?e Mazde obo?uje!  :rispekt:  :jupiii:  :vesel:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Danes imel prilo?nost se vozit dobro uro in pol z elektri?nim Nissanom Leafom. Milo re?eno sem navdu?en in ?e bodo spravili skupaj ?e domet nekje na 600km sploh ni ve? vpra?anja, da bo en od mojih naslednjih avtomobilov sigurno elektri?ni.

 

Avto ima deklariranih 109KM in 280Nm ampak, ker ima ta navor iz nule te dobesedno izstreli iz mesta. ?e sam nisem verjel kako je to agilna ?valca v mestnem prometu - sem se v trenutku prelevil v divjaka - od nula do 60km/h je res ?ista poezija in ta ob?utek bistveno ne pojenja tudi do hitrosti 150km/h. Usta do u?es in se mi ?e zdajle smeji ko to pomislim. Ob?utek ima? pri navoru, kot da ima? vsaj 150KM dizla, hrupa skoraj ni, kultiviranost je bolj?a kot pri bencinarju.

 

Ampak ?al vse ostalo je pa bolj polomija kot uspeh:

- en najgr?ih avtov ever - zadaj izgleda, kot bi imel plenico al pa polne gate.

- sedi se za en drek, sede? je previsok, volana se ne da nastavljat in je ?isto preve? prenizek

- avto ima dobrih 30kkm pa se oreng ?uti zra?nost v volanu - hehe mogo?e ima preve? navora

- glede na ?portnost motorja bi pri?akoval, da podvozje temu sledi ampak ?al ne - ?e je samo mal ovinka se preve? nagne in takoj izgubi dober stik s podlago pa se notranje kolo zavrti v prazno - no good.

- vsak porabnik, ?e posebej gretje kar lepo zmanj?uje domet tako, da sem se ve? ali manj vozil brez gretja. ?e dobro, da je sijalo sonce, ker me je kar malo zeblo.

- domet je vsaj dvojni minus, ker ?eprav obljubljajo 150km dosega je verjetno realnost nekje 90km, ?e malo pazi?. Imel sem v planu narest dobrih 80km in je na za?etku procent polnosti baterije tako silovito padal, da sem bil kr malo na trnih in ves ?as v skrbeh ali bo zneslo ali ne. To je tud svoje vrste adrenalin, ?eprav je za zadnjih 15km ostalo ?e 35% energije, da sem si dal lahko malo du?ka predno sem ga priklopil na polnilno postajo.

 

Kaj naj re?em - imel bi ga za v slu?bo in po opravkih, za kaj ve? pa tole odpade ampak gre se pa v pravo smer - samo ?e domet pove?at in brzino polnjenja pa smo na konju.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem tudi lani konec oktobra prvic probal elektricni avto... in bil precej navdusen... En vikend sem prezivel z Renault Zoe (elektricni Clio) ... pa bom kar prilepil post od takrat iz enega drugega foruma (alter.si)

 

 

Uporabnik Jest pravi:

 Sem imel cez vikend priliko probat Renault Zoe Q210 ... to je bil moj prvi stik z EV... in sem bil kar pozitivno presenecen nad voznjo. Sicer to, da v notranjosti bilo prevec "beline" in da se doseg kar prevec hitro manjsa... sploh ce se peljes recimo po AC ali tam, kjer lahko malo bolj stopis na "gas" oz. mogoce bolj pravilno "pedal za pospesevanje" :P ... in moras res ves cas imeti na oceh tisti stevec, da se slucajno ne zgodi to, da bi kje ostal z "nepremicnino" :) ... Sicer se s problemi javnih polnilnic nisem spopadal, ker sem polnil samo doma na navadni vticnici... ravno pa malo prebiram glede tega, da ti problemi so in se zacnejo ze takoj s tem, da se ocitno velikokrat zgodi, da polnilna mesta niso delujoca ali so zasedena... poleg tega kot kaze zaenkrat ni nekega poenotenega standarda in moras prej poiskati informacije, kaj potrebujes za katero polnilno mesto za to, da se lahko priklopis in napolnis baterije ... Zaenkrat glede na to, da nisem se nikoli prej probal EV, nimam nobene kartice, s katero bi si lahko "odklenil"  polnjenje... Se celo za pridobitev oz. zamenjavo Petrolove kartice je kot kaze problem ta, da moras, ce ze imas njihovo kartico, nekako "rocno" preklicati staro kartico in zaprositi za drugo, ki omogoca tudi polnjenje na elektro polnilnicah >> http://www.petrol.si/na-poti/za-vozilo/elektromobilnost/kartica#kartica
 
 Dropbox-20151028-082302.png
 
Se najbolj "butast" del navodil se mi zdi, da moras napisati papirnati dopis... ki ga pa sicer lahko poskeniranega posljes tudi po e-posti  :grims: 
 
Poleg tega mi ni jasno... ali bi moral za polnitev na cimvec razlicnih postaj pridobiti vse razlicne kartice... ali je recimo dovolj, da imam eno in potem velja na vseh, ki so omenjene recimo na polni.si ... Ce rpav razumem, bi moral pristono izjavo poslati vsakemu ponudniku posebej, ce bi recimo zelel poktiri cimvec razlicnih lokacij polnjenja ... 
 
 
Kakorkoli... prvi stik z EV je bil kar pozitiven... in nekih resnih problemov se nisem imel... :)
 
Pa se par slikic:
 
 thumb_IMG_7057_1024-20151028-082939.png
 
 thumb_IMG_7060_1024-20151028-083027.png
 
 thumb_IMG_7061_1024-20151028-083049.png
 
 thumb_IMG_7065_1024-20151028-083126.png
 
 thumb_IMG_7067_1024-20151028-083150.png
 
 thumb_IMG_7068_1024-20151028-083213.png
 
 thumb_IMG_7077_1024-20151028-083312.png
 
 thumb_IMG_7105_1024-20151028-083556.png
 
 thumb_IMG_7087_1024-20151028-083430.png
 
 thumb_IMG_7140_1024-20151028-083931.png
 
 thumb_IMG_7102_1024-20151028-083521.png
 
 thumb_IMG_7138_1024-20151028-083903.png

 

 

 

 

 


Danes imel prilo?nost se vozit dobro uro in pol z elektri?nim Nissanom Leafom. Milo re?eno sem navdu?en in ?e bodo spravili skupaj ?e domet nekje na 600km sploh ni ve? vpra?anja, da bo en od mojih naslednjih avtomobilov sigurno elektri?ni.

 

 

Zoe ima sicer deklarirano dobrih 200 km v idealnih pogojih... vendar pa je v realnosti to bolj kot ne okoli 150 km dosega z enim polnjenjem... Jaz bi zacel o nabavi taksnega avtomobila zacel razmisljati ze, ce bi bil realni doseg vsaj okoli 400 km :) ... Je pa dejstvo to, da moras pri takih avtih ves cas imeti nekje v glavi, da ko se ustavis, najprej poisci vticnico... potem pa dalje :) ... Ker zaenkrat ni ravno samoumevno, da bi te vticnice bile na voljo kar povsod :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dokler ne bodo avti tipa Tesla dosegljivi navadnim smrtnikom in dokler ne bo ve? polnilnih postaj, niti ne tazmi?ljam o nakupu elektri?nega avtomobila.

Me pa vseeno matra firbec kako se ta zadeva pelje :P Se da kje sposoditii Zoeja (ali kaj podobnega) za testno vo?njo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dokler ne bodo avti tipa Tesla dosegljivi navadnim smrtnikom in dokler ne bo ve? polnilnih postaj, niti ne tazmi?ljam o nakupu elektri?nega avtomobila.

Me pa vseeno matra firbec kako se ta zadeva pelje :P Se da kje sposoditii Zoeja (ali kaj podobnega) za testno vo?njo?

 

 

Pomoje ga lahko dobis za testno voznjo pri kaksnem od Renault partnerjev ... Jaz sem ga za test dobil v ASP Lesce ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dokler ne bodo avti tipa Tesla dosegljivi navadnim smrtnikom in dokler ne bo ve? polnilnih postaj, niti ne tazmi?ljam o nakupu elektri?nega avtomobila.

Me pa vseeno matra firbec kako se ta zadeva pelje :P Se da kje sposoditii Zoeja (ali kaj podobnega) za testno vo?njo?

 

No ja avto Tipa Tesla S je v rangu BMWja 5 (recimo?) in tudi ta ni dosegljiv ?isto vsakemu. Zoe je pa ?e zelo blizu temu. Renault ima druga?e tudi elektri?ne Kangooje ampak ne vem kako se prodajajo. Videl sem jih pa ?e. 

Je pa vsak, ki je vozil elektri?ni avto rekel, da ful lepo vle?ejo (navor). Pa? do neke hitrosti se lepo zmakne, sploh ob tem, da je ?ista ti?ina je verjetno ?e bolj "nenaraven" ob?utek.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ja avto Tipa Tesla S je v rangu BMWja 5 (recimo?) in tudi ta ni dosegljiv ?isto vsakemu. Zoe je pa ?e zelo blizu temu. Renault ima druga?e tudi elektri?ne Kangooje ampak ne vem kako se prodajajo. Videl sem jih pa ?e. 

Je pa vsak, ki je vozil elektri?ni avto rekel, da ful lepo vle?ejo (navor). Pa? do neke hitrosti se lepo zmakne, sploh ob tem, da je ?ista ti?ina je verjetno ?e bolj "nenaraven" ob?utek.

 

Kangooje sem videl v Lescah ja... glede tisine (sicer Zoe ima funkcijo, da oddaja neko brnjenje do hitrosti 30 ali 40 km/h... predvsem zaradi pescev... lahko pa to izklopis :) )... pri nizkih hitrostih oz. ko speljes to drzi... Ko pa si recimo pri 100 km/h... ali pa na AC... pa se slisi hrup oz. pi? vetra in trenja gum... in ni vec taka tisina... Nic drugace kot pri voznji s sestico recimo... Verjetno pa je drugace pri kaksnem avtu visjega cenovnega razreda, kot je recimo Tesla ... ki ima verjetno bolj zvocno izolirano potnisko kabino... Zoe je pac razred Clia :) tako kot tudi Leaf  ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok moram najprej videti kak?na je ob?utek v vo?nji (grem te?it po Renaultovih AH :), samo zankrat ne vidim upravi?ljivega razloga, da bi si kupil avto tipa Zoe. Je enkrat dra?ji od primerljivega Cliota + mese?ni stro?ek najema baterije je enak dvema tankoma bencina v Cliotu (ki pa jih povpre?ni lastnik le-tega ne pokuri).

Gre zadeva v pravo smeri, sploh v primerjavi z njegovim predhodnikom (Twizy), ki je bolj podoben invalidskemu vozi?ku kot avtu, samo ni pa ?e to to.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zaenkrat je Zoe (in tudi ostali "stromarji") bolj kot ne za tiste bolj zavedne "zelene"... Prihranka res ni nevemkoliko... Twizzy pa se meni osebno bolj zdi skuter s streho :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je super zadeva, toda jaz trenutno ?e ne vidim prihodnosti....

Pri nas je trenutno 26 klasi?nih "hitrih" polnilnic na AC kri?u: http://www.sodo.si/hitre-polnilnice/zemljevid-hitrih-polnilnic in kar nekaj klasi?nih v ve?jih krajih. 

Ampak tuki se hitro pojavi velik problem z energetsko infrastrukturo (dovolj mo?i), saj hitre polnilnice potrebujejo izjemno veliko mo?. ?e bi pri?lo do tega, da bi vse avtomobile zamenjali z elektro bi potrebovali ene dve al tri novi mo?ni nuklearki...

 

Lahko vam povem, da ena hitra tesla polnilnica za en avto potegne do 130kW mo?i! To je ogromno in to si ne more? nikakor privo??it doma. Pa tudi cenovno "hitro" napolnit teslo potegne kar veliko ?. Trenutno je ?e zastonj, ma ne bo dolgo.... S 1.1.2016 je "dr?ava" sprejela ener. Akt, ki dovoljuje neke bonitete za zmanj?evanje elek.prispevkov, ma ?e vedno je drago... 

 

Toliko v razmislek.

 

AmpeR 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak tuki se hitro pojavi velik problem z energetsko infrastrukturo (dovolj mo?i), saj hitre polnilnice potrebujejo izjemno veliko mo?. ?e bi pri?lo do tega, da bi vse avtomobile zamenjali z elektro bi potrebovali ene dve al tri novi mo?ni nuklearki...

 

 

AmpeR

No in po tem ni to ravno ve? neka zelena energija :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?lovek predaleve plutonija in podobno ni isto, kot nuklearna elektrarna

http://www.nek.si/sl/o_jedrski_tehnologiji/skrb_za_odpadke/nizko_in_srednje_radioaktivni_odpadki/

 

Koli?ina nastalih nizko in srednje radioaktivnih odpadkov je odvisna od stabilnosti obratovanja elektrarne in obsega vzdr?evalnih posegov. V zadnjih letih nastane v NEK povpre?no pribli?no 30 m3 nizko in srednje radioaktivnih odpadkov, kar predstavlja nami?ljeno kocko s stranico 3,1 m.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?lovek predaleve plutonija in podobno ni isto, kot nuklearna elektrarna

http://www.nek.si/sl/o_jedrski_tehnologiji/skrb_za_odpadke/nizko_in_srednje_radioaktivni_odpadki/

 

Koli?ina nastalih nizko in srednje radioaktivnih odpadkov je odvisna od stabilnosti obratovanja elektrarne in obsega vzdr?evalnih posegov. V zadnjih letih nastane v NEK povpre?no pribli?no 30 m[/size]3 nizko in srednje radioaktivnih odpadkov, kar predstavlja nami?ljeno kocko s stranico 3,1 m.[/size]

Zdej pa za primer zracunaj 10 elektrarn pa 10 let, pa da je to v vsaki drzavi... :)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.