Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

na enofazni priklju?ek ma serijsko omejeno polnjenje 1.5kW. Na treh fazah pa se napolni odvisno od mo?i polnilnice. Pri nas konkretno: 22kW polnilnica: 1 ura polnjena(Renault ZOE).. aja, pa baterija je 20kW..logi?no.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno je serijska omejitev zarad tega, ker se ne more vedet kak?no varovalko ima neka enofazna vti?nica. Elektrika ni povsot dobrina na razpolago v velikih koli?inah, ?e je meni prav znano makaronarji prav zarad tega kuhajo makarone na plin.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa sem tudi sam postal elektri?no mobilen. Danes me je za seboj po vrtu vlekla akumulatorska vrtna kosilnica z rwd. Aku ima 80V in da od sebe primerljivo kot bencinska.

Sem pa do?ivel zanimivo omejitev pri uporabi, namre? temperatura baterije je pomembna - polnilec zaradi zagotavljanja dalj?e ?ivljenjske dobe Li-ion celic ni hotel za?eti polniti ?e vro?e baterije snete direktno iz kosilnice takoj po ko?nji, se je morala najprej malo ohladiti. Me zanima kako je pri Tesli ko nekdo tera po avtocesti in potem z vro?imi baterijami direkt na hitro polnilnico.

 

Za akumulatorje, in to katerekoli, je visoka temperatura faktor ki zna skraj?ati ?ivljenjsko dobo tudi za nekajkrat.   

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa bi rekel da ima avto nekako usmerjeno zracno hlajenje...

Prepocasi si kosil :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e avti z motorji na notranje izgorevanje imajo razli?no velike hladilnike za razli?na klimatska podro?ja, pa je recimo 50? afri?ki zrak ?e vedno precej hladnej?i kot je ?elena maksimalna temperatura motorja. ?elena temperatura baterij je bistveno ni?ja, kako ima pa Tesla v Afriki izvedene hitre polnilnice ne vem, najbolje bi bilo v klimatiziranih gara?ah. Lahko Norve?anom kjer se jih polovica vozi v Teslah, ?e imajo pa lepo hladno, pa ?e dr?ava jim pol avta kupi.  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
  • 1 mesec kasneje...

Se ne morem odlo?iti, a tole spada sem ali med "Novinarske manipulacije"... Napisal bom sem, pa ?e ni prav, naj pa administrator premakne...

 

Gre se pa za tale ?lanek:

 

http://siol.net/avtomoto/zgodbe/elektricni-avtomobil-je-za-slovenca-ze-cenejsi-od-dizelske-konkurence-428885

 

Prvo me je zmotila cena kilovatne ure elektrike, ki jo navajajo: 0,0001. Na uradni spletni strani GEN-i je ozna?ena redna cena za enotarifni ?tevec (takega imam jaz doma) 0,05200. Torej stro?ek na 100 km poti ni 2 centa, kot so izra?unali oni (zanimivo, ?ele sedaj sem opazil, da so v besedilu napisali, da porabi 2 centa na 100 km, v razpredelnici pa, da porabi do 1 ? na 100 km), ampak 1,04?. Glede na to, da je GEN-i med cenej?imi ponudniki, je torej cena OD 1 ? in ne DO 1 ? na 100 km...

 

Pa pustimo malenkosti, ker se na letni ravni nabere zgolj kak?nih 15? ve? stro?kov. Bolj je vpra?anje, ali bi jaz doma na 16A varovalko sploh lahko dovolj hitro polnil, da bi se lahko vsak dan peljal v slu?bo in nazaj... ?e pa zaprosim za mo?nej?o varovalko, je pa takoj ve?ji prispevek za omre?nino in priklju?no mo? in sfaljene investicije in kaj jaz vem kaj ?e vse pla?ujemo pri polo?nici za elektriko in je prihranek temu primerno manj?i.

 

Kolikor vem, imata Renault in Nissan narejeno tako, da elektri?ni avto kupi?, baterijo pa dobi? zgolj v najem. Koliko to znese pri Nissanu, mi ni ratalo odkriti, ker na uradni internet strani tega vozila ni. Torej tudi nabavne cene ni mo? preveriti...Kakorkoli, pri Renaultu pa za ZOE pla?a? vsak mesec 59?. Torej na leto 708?.

 

Ko za?ne? se?tevati vse to, tisti bajni prihranki kar kopnijo... Za primerjavo so pa tudi na?li: 80 kW mestni avto s 130 kW Meganom. Bolj primerno bi bilo, ?e bi ga primerjali z Cliotom. Tam je pa ?e nabavna cena precej ni?ja (Clio Limited dCi 75 stane okoli 16.000?), pa tudi porabe nima 6,2 litra, tako kot so jo nara?unali Meganu...

 

Potem pa kmalu ugotovi?, da so stro?ki tam tam, le da te pri dizela?u po 120 prevo?enih kilometrih ne stiska, ?e se sodelavka pusti povabiti na pija?o, pa ne ve?, ali bo? imel ?e do doma ali bo? ostal na cesti. Pa tudi dru?ino bolj brezskrbno pelje? na po?itnice...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dokler je elektri?nih avtov malo, do neke mere tole ?e dr?i. Ko pa jih bo ?edalje ve? pa nimamo ne elektro infrastrukture ne dovolj elektro zmogljivosti in tudi na bencinskih servisih ne bodo mogli ponuditi dovolj hitrih polnilnic, da bi vsi polnili. Pa tukaj ni niti mo?no se ?irit, ker pol bi vsak bencinski servis zraven rabil ?e eno elektrarno.

 

Razni taki kot je tale Bunta in podobni imajo svoje finan?ne ra?unice, ?im prej prodat ve? elektro avtov, ko pa bo folk ugotovil, da jih pa s trenutno infrastrukturo ne more? napolnit, bodo pa ?e pobasali dovolj ke?a in poniknili. A zakaj mislim, da imajo taki neke koristi - ne verjamem, da so tolk butasti, da bi sebi pljuvali v skledo s propagiranjem elektro vozil, ker ?e jih bo preve? bodo sami imeli te?ave. Se pravi, da reklamira? in ?iri? elektro mantro naokoli mora? nekaj od tega imet.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Leto 2040 je zelo dale?. Do takrat bo Velika Britanija vsaj ?e ene 2x vstopila in izstopila iz EU, vozili pa se bomo ?e na lesne sekance (Slovenija bo zaradi tega tako bogata kot zdru?eni arabski emigranti.)

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz takoj vzamem elwktricnega ce bo ta takrat 20k, range 1000km pa vsaj 500L prtljaznik....pa da ne zgleda tako kot v filmu apokalipsa

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e eno vpra?anje glede elektri?nega avta:

 

Ti akumulatorji, ki jih imamo sedaj v avtomobilih, se nekako sami od sebe spraznijo v kak?nih treh mesecih - ?e avta ne uporablja?.

 

Kako pa je s temi akumulatorji, ki jih uporabljajo za pogon elektri?nih avtov? Doma lepo napolni?, jo polovico porabi?, da se pripelje? pred firmo, parkira? in gre? s slu?benim avtom (ali pa letalom) na slu?beno pot. In ko pride? nazaj, je baterija kar na lepem prazna... Elektro podjetja pa vesela...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Baterije se samo-praznijo. Tesla pravi da jo mora? priklopiti in dati v storage mode ?e bo stala ve? kot kake tri tedne.

al pa na mimovrste kupiti ene 40.000mAh powerbank  :jezicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

al pa na mimovrste kupiti ene 40.000mAh powerbank  :jezicek:

 

 

In s cim se napaja powerbank?  :ph34r:  :harhar:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsaka baterija se sama prazni, le da imajo te litijeve baterije v primerjavi z recimo NiMH ali pa svin?evimi baterijami samopraznenje zanemarljivo.

Druga stvar je podalj?evanje ?ivljenjske dobe. Ko LiIon niso v uporabi dlje ?asa, je priporo?ljivo, da so napolnjene samo na 2/3. (Me prav zanima kdo od lastnikov el. avrov ravna tako)

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V teh vrocih dneh in zastojih sem se spraseval tudi o tem kako je ce si ujet na cesti...pa rabis vsaj klimo ko stojis par urc v zastoju...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e avto stoji na mestu ve? kot tri minute si v prekr?ku, ?e laufa? motor. Tako, da v zastoju je edina re?itev, da se scvre? v avtu, ker ven tud ne sme? ampak mora? ?akat v avtu. Tolk o butalskih zakonih in hvala bogu, da se jih vedno ne izvaja striktno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e avto stoji na mestu ve? kot tri minute si v prekr?ku, ?e laufa? motor.

 

Cakaj...kaj? To je dejansko pravilo; mislim zakon?

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je ja. Ko sm bil pred leti prvi? na kontroli prometa je meni smrketa 'prijazno' svetovala, da ugasnem motor, ?e ne ?elim pla?vat kazni :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Paše tud v vrtičkarsko temo...al pa o orodju...pa naj bo tu,k je forum o avtih.   Kupil Metabo puhalnik AG 18 Pro pri Vsegradu za 63€,zastonj dostava,in "Black Edition"-meni lepša,k je črma,in čist frišno ven prišla-cenejša kot navadna zelena (99€). In še češnja na torti-Metabo praznuje 100-letnico,in prvič tudi v SLO ob nakupu stroja in registraciji 3-letne garancije pošljejo dvovrstični 18V/4Ah akumulator😯😃....super-konkurenca deluje,ker Makita ima včasih tudi akcijo in ponuja tudi pri nas baterijo za stroj.   In za kaj v tej temi...ker me pogosto jezi ob pranju avta,ko že vse pobrišeš,še zmeraj kje kake kapljice pritečejo...najbolj pri stranskih ogledalih,in posledično črta na vratih,ker imamo zelo trdo vodo... Po moje bo z tem puhalnikom malce lažje...tudi spredaj grill,feltne,šine na strehi itd... Piha pa k blesav...nisem si mislil,da tako...2,6m3/min,74m/s   Ima tri stopnje in "gas" na stikalu,navdušujoča pa je gumasta šoba +podaljšek...fino.
    • Bolj je zanimivo, kaj si naredil da ti pri tej kilometrini dela regeneracije na 300km. Si kaj takega menjal oz urejal?
    • Temu se reče "fuck you price". Ker nima servis orodja ali znanja to porihtat, pač dajo tako ceno da se ti bl splača drug avto vzet. Problem je, ko mehanika naučiš popravljat take zadeve, ga moraš temu primerno več tudi plačat. Pol tudi rabiš primerno zaščitno opremo zaradi štroma.   Verjetno pa, da skoraj nikoli ne pride do takih okvar, ko pride se pa glih zaradi cene to zelo hitro razve naokol. Posledično, ljudje ne želijo EVjev, ker tudi če se to zgodi enemu na 10000, nočejo tvegati da bojo oni ta eden.
    • Ja sej... pa imel sem občutek, da je tekla precej hitreje kot druge ure. To je tista relativnostna teorija , ki pravi, da čas teče rezlično hitro v odvisnosti na kateri strani vrat WC-ja se nahajaš.
    • Pa sej uro ima pa prikazano fajn na veliko  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.