Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

imam Mazdo 3 2.2diesel letnik 2015. 
Ze po enem letu so se pojavile določene tezave in sicer:

Po daljsi voznji s tempomatom na avtocesti sem izkljucil tempomat in brez zaviranja, z menjavanjem prestav pocasi upocasnjeval. Nakar so se prizgale lucke za pritisk gum, protizdrsni sistem obcasno tudi check engine lucka. Tempomat vec ni deloval, verjetno tudi ostali sistemi ne. Avto sem ugasnil in prizgal in je spet normalno delovalo. 
Zelo motece je bilo, ker takrat tudi avto ni “vlekel”, preko 2000 obratov ga nisem spravil. 
Zamenjali so mi pod garancijo takrat-kot so na servisu rekli-LUFTMESER.  
po tem je bilo v redu. Do zdaj, ko sem presegel 150k in garancija vec ne velja so se zacele spet tezave. 
In zdaj je seveda vse placljivo. Pregledi, ciscenje nekih zaklopk na motorju-ni pomagalo. Spet ciscenje necesa drugega-dejansko pojma nimam cesa vse. Na servisu stestirajo-ni tezav. Se peljem jaz-spet lucke in tezave. 
Mi lahko kdo kako pomaga? Je imel kdo take tezave?

hvala,

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

a je kdo od vas vozil tako g120 kot g165?. zanima me kakšna je kaj razlika predvsem pri avtocestni vožnji - tako comfort/performance kot tudi razlika pri porabi. dajmo rečt za vožnjo s tam 140 km/h in ne kakšnim economy cruisanjem. tnx.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 15. 6. 2020 ob 11:14 je Vedranao napisal:

Hvala za odgovor in priporocilo. Drugace sem iz Prekmurja in bi mogoce se kako priporocilo malo blizje. Pozna kdo mogoce kak servis v nasem koncu? Pravim, bil sem nekajkrat v MS, ampak tezava ne izgine. 
Ce pa ne bo, pa se zapeljem do Medvod. 
hvala

Peternel v Bad Radkersburg. Ali pa v Grazu. Tam celo neki naši delajo se mi zdi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 25. 6. 2020 ob 19:05 je s-2 napisal:

a je kdo od vas vozil tako g120 kot g165?. zanima me kakšna je kaj razlika predvsem pri avtocestni vožnji - tako comfort/performance kot tudi razlika pri porabi. dajmo rečt za vožnjo s tam 140 km/h in ne kakšnim economy cruisanjem. tnx.

G 165 nisem vozil gre pa g120 zelo lepo pri tej hitrosti ko si napisal, motor niti nima velikih vrtljajev...jaz jo vozim okoli 150 km/h na avtocesti in mi je super :) . Če pa boš hotel potem nekaj od nje boš moral šaltati v 4. prestavo, ker v 6. bo lezla bolj počasi. Ima pa nižje vrtljaje pri teh hitrostih od g165, ker ima daljše prestavno razmerje...drugače pa jo čipaš za 300 eur na 170 konjev pa je. Ne vem no jaz sem se jo navadil voziti in mi gre zelo lepo....pomoje bi mi še cx-30 bila dovolj s tem motorjem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je tommaazz napisal:

G 165 nisem vozil gre pa g120 zelo lepo pri tej hitrosti ko si napisal, motor niti nima velikih vrtljajev...jaz jo vozim okoli 150 km/h na avtocesti in mi je super :) . Če pa boš hotel potem nekaj od nje boš moral šaltati v 4. prestavo, ker v 6. bo lezla bolj počasi. Ima pa nižje vrtljaje pri teh hitrostih od g165, ker ima daljše prestavno razmerje...drugače pa jo čipaš za 300 eur na 170 konjev pa je. Ne vem no jaz sem se jo navadil voziti in mi gre zelo lepo....pomoje bi mi še cx-30 bila dovolj s tem motorjem.

Čakaj, g165 ima drugačen menjalnik kot g120? :huh:

 

A g120 je drugače samo softwarsko omejen g165, da ga lahko čipaš? Poznaš koga, ki to dela? Nisem gledal razlik med 120/165, sem pa gledal za mazdo2 in sicer 75 in 90 konjski motor sta v vseh delih (ki sem jih preveril) identična, torej je samo software blokada?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja g165 ima krajša prestavna razmerja, bolj športno. Načeloma je enak motor le softwersko omejen na 4000 rpm...tu imaš link kako zgleda po tuningu graf od g120 

WWW.CSS-TUNING.COM

chip tuning, povečanje moči, dynostar, dyno, chip, tuning, css performance, čip tuning, ćip tuning, chip tuning vozil, car, truck, kamion, avto, motor, traktor, kmetijski stroji, alfa romeo, aston martin, audi, bently, bmw...

 

Je pa potem avto precej bolj poskočen...imaš tudi na youtubu enega ki ga je čipiral, ta je iz romunije

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je s-2 napisal:

saj glih zaradi različnih prestavnih razmerij me je zanimalo. po eni strani imaš več konjev, po drugi pa krajša razmerja.... kaj bolj paše za autobahn, ker se mi tam res ne ljubi poslušat turiranja motorja ali pa kakšnih 10l/100 :)

Za 140 kil. na uro ne rabiš 165G.Imel boš v 6.okoli 3000 obratov in ne preveliko porabo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim da je pri 150 na uro nekaj cez 3000 obratov na g120...g165 jih ima pomoje kakih 300 vec...bodo povedali tisti ki jo imajo😁...150 je meni ok,ni hrupa..za naše avtocestne hitrosti je g120 bolj udobna ravno zaradi daljsih prestavnih razmerij...po drugi strani jo pa ravno to malo zamori pri iskrosti 😁

Popravljeno od tommaazz
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 28. 6. 2020 ob 19:59 je tommaazz napisal:

Ja g165 ima krajša prestavna razmerja, bolj športno. Načeloma je enak motor le softwersko omejen na 4000 rpm...tu imaš link kako zgleda po tuningu graf od g120 

WWW.CSS-TUNING.COM

chip tuning, povečanje moči, dynostar, dyno, chip, tuning, css performance, čip tuning, ćip tuning, chip tuning vozil, car, truck, kamion, avto, motor, traktor, kmetijski stroji, alfa romeo, aston martin, audi, bently, bmw...

 

Je pa potem avto precej bolj poskočen...imaš tudi na youtubu enega ki ga je čipiral, ta je iz romunije

 

Okej 170 konjev celo iz tega 2.0? Noro :D Edin kako je pa pol na tehničnem, a mislte da pokaže, da ma avto večji izpust co2 in to?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je NevLado napisal:

Okej 170 konjev celo iz tega 2.0? Noro :D Edin kako je pa pol na tehničnem, a mislte da pokaže, da ma avto večji izpust co2 in to?

Vse je ok kot pri 165 konjski-seveda tisto kar se meri,samo nad 4k obratov bolj potegne in to je to. Malo pobrskajte nazaj po forumu je že vse napisano......:bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 11 mesecev kasneje...
  • 8 mesecev kasneje...

Evo ogrel sem se za mazdo 3 g120, letnik 2014. Berem da je masina dovolj mocna, poraba pa tudi kar ok? Se splaca kupovati ta avto z 200k prevozenimi km ali je bolje gledati 100k za cca 2k evrskih vec? Po researchu vidim, da je hiba eko usnje v notranjosti in slaba barva karoserije, kaksne so vase izkusnje? Na kaj naj bom pozoren pri nakupu? 

Moj prejsnji avto pa je mazda 6 1.8, letnik 2004. in pricakujem kar veliko razliko v prid novejsi trojki :) 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 minutami je robz napisal:

Evo ogrel sem se za mazdo 3 g120, letnik 2014. Berem da je masina dovolj mocna, poraba pa tudi kar ok? Se splaca kupovati ta avto z 200k prevozenimi km ali je bolje gledati 100k za cca 2k evrskih vec? Po researchu vidim, da je hiba eko usnje v notranjosti in slaba barva karoserije, kaksne so vase izkusnje? Na kaj naj bom pozoren pri nakupu? 

Moj prejsnji avto pa je mazda 6 1.8, letnik 2004. in pricakujem kar veliko razliko v prid novejsi trojki :) 

 

 

 

Dej se že odloči pa vzemi to 3-ko. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja sej to :D tezko se je odlocati, ce imas do sluzbe 2km in drug avto, ki je na voljo 80% za vsakodnevna opravila in izlete 🙈 sem se pa v tem casu vsaj odlocil, da ostajam na Mazdi 😇 prava ljubezen pa ostaja 6ka, na zalost se v letniku, ki ga iscem, prodaja samo 1

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.