Skoči na vsebino

MAZDA PROBLEM Z V?IGOM


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

 

 

Imam problem z mojo mazdo 6.

 

 

Prdv?eraj?njim sem pri?el na Hrva?ko obalo (Mljet). Kar lepa tura, avto je normalno laufal do tja, a v?eraj (naslednje jutro) je te?ko v?gal. V prostem teku sploh ne v?ge prav oz. po eni sekundi ugasne (sli?i se tak kot da bo zru?o motor.

 

Avto v?ge samo z dodajanjem gasa, ki ga moram dr?at okrog 15 s na 1000 obratih, potem pa avto normalno te?e v prostem teku. Ugotovil sem tudi, da nima take mo?i oz. da konketno v 3. prestavi od 2000 obratov naprej ne vle?e tako kot bi mogo in cuka (pospe?ki od 2000 pa do 3000 obratov naprej so slab?i - kot da ni take mo?i)?

 

 

A je mo?no, da je problem z nafto - nazadnje sem tankal na INI?

 

Mi lahko kdo kaj pomaga svetuje, kaj nardit v tem primeru?

 

Hvala za vsako pomo?.

 

Lp, Boris

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dokler vzge vzge le v leru zna ugasat, so bili pa tudi problemi ko ni vec vzgal. Drugace ventil in delo ene 350 ojro, bi pa prej preveril pro kakem pelko servisu.

 

A si se kaj probal?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Evo mene zopet. nisem ve? dovolj pameten, kaj je narobe z mojim konji?kom. Po menjavi IMV ventila (rabljen ventil) mi je avto normalno v?gal, vendar mi je ob?asno hladen ?elel crknit pri v?igu (tudi obrati so nihali neobi?ajno, kar se v preteklosti ni dogajalo), pa tudi topel je v?asih ?elel crknit????

 

Danes sem avto zjutraj normalno v?gal, ni mi ne cukal, tudi v prostem teku je normalno laufal. Peljal sem se normalno brez cukanja in kakr?nikoli te?av, dokler nisem pri?el domov, pustil avto v?gan (prosti tek), stopil ven, odprl gara?o in avto mi naenkrat crkne. Sku?am ga v?gat (normalno da brez gasa ker je bil topel motor) in avto spet crkne. To sem ponovil 3X in je avto crknil, ko sem pa dodal gas in ga dr?al okrog 20 sekund je zopet laufal normalno. Zopet avto ugasnem in ga sku?am zagnati brez gasa in avto spet normalno v?ge?!

 

Nimam pojma zakaj se to dogaja?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Obstajata dve varianti tega ventila, a se ve kako jih lo?i? oz kateri motorji imajo katero dol?ino?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Obstajata dve varianti tega ventila, a se ve kako jih lo?i? oz kateri motorji imajo katero dol?ino?

Dolg je do 136 konjev, pred dpf, kratki pa DPF serija 143 konjev.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dolg je do 136 konjev, pred dpf, kratki pa DPF serija 143 konjev.

A ve? morda ?e ?tevilki obeh, ker ti tak vse ve?? :rispekt:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.