Skoči na vsebino

Uga?anje hladnega motorja


Priporočeno sporočilo

Tudi jaz Zmaj. Isto zmeri pocakam, da je posodica skoraj ze cisto prazna sele nato dolijem. S 4dc tekocine naj bi naredil 4-5 tisoc km in na ta nacin malo kontroliram glede na to, da usi vemo, da zacne potem mal po svoje kaplat :). Drgac sm ga pa lih zej nastelu, da pravilno kapla (priblizno 1 kaplica na 7s) pa imam v posodici manj kot 1/3 tekocine.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi jaz Zmaj. Isto zmeri pocakam, da je posodica skoraj ze cisto prazna sele nato dolijem. S 4dc tekocine naj bi naredil 4-5 tisoc km in na ta nacin malo kontroliram glede na to, da usi vemo, da zacne potem mal po svoje kaplat :). Drgac sm ga pa lih zej nastelu, da pravilno kapla (priblizno 1 kaplica na 7s) pa imam v posodici manj kot 1/3 tekocine.

Ej...tako pravilno si to naredil...treba ve?krat pregledat te kapljice in olje v posodi...lp:-)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Do te?av z ventili sem prevozil dobrih 70.000 km.

 

Tko ?ist za info, tud men se je za?el po treh letih oz. nekaj ?ez 60.000km, s tem da mazanja niti vgrajenega ni blo, kar lahko pomen da najbr? tud pri teb mazanje ne igra neke vloge.

Diagnoza: neprimeren/neprilagojen sistem pa je bila tema na forumu

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene pa zej neki zanima :). K sm tvojo temo viper bral si napisal, da so ti zaceli obrati nihati in pa da je mrzel motor zacel ugasati. Je to znak okvare? Morda ze okvara ventilov? Ker sem dosti slisal in prebral na to temo in nej to kao nebi bil nek strah.. poleg tega pa tud prilagam copy paste vrjanto,ko je nekdo delal raziskavo :

 

Kar se ti?e te?av mogo?e manj?i popravek! Mojster me je opozoril, da je plin nekoliko bolj ob?utljiv na mraz
in se mora motor najprej segreti in ?ele potem je priporo?ljivo, da preklopi? na plin. Ker sem zadevo
preizku?al, sem tu v najve?jem mrazu preklapljal na plin neposredno po v?igu motorja. Kaj kmalu mi je bilo
jasno kaj mi je hotel mojster povedati. Plin namre? zelo hitro zmrzuje. Butan hitro, ampak ima ve?jo
kalori?no vrednost. Propan pa mnogo kasneje na ra?un manj?e kalori?ne vrednosti. Za porabo v
avtomobilizmu se ta dva plina me?ata ravno zaradi zmrzovanja in zato tudi precej varira ?tevilo prevo?enih
kilometrov z enim rezervoarjem plina, saj so me?anice razli?ne. ?e najve? sem prevozil s Srbskim plinom,
malo manj z Hrva?kim in seveda najmanj z na?im! No pri ve?jem mrazu sicer plin ne zmrzuje v rezervoarju,
saj ima tak?na me?anica zelo nizko ledi??e, ampak zmrzne v motorju, ko je ?e uparjen, ?e je le ta hladen.
In potem.... ?aka?, da ponovno za?ene? motor. To se mi je zgodilo le dvakrat, ko sem res pretiraval, sicer
pa zadostuje ?e nekaj minut deovanja in zadeva deluje. Zmrzne pa ne med vo?njo ampak, ko se nekje
ustavite, ?e je motor ?e hladen. Pri meni recimo ob vo?nji otroka zjutraj v vrtec cca. 500m. 
 
 
Aja, drga? pa tko za zanimivost mogo?e. Brt ma BMW 99l e39 m optic predelano na plinexu ?e k?ne dobrih 5 let pa ima brez mazanja ventilov pa use deluje, kot mora.. Avto ima prevo?enih ve? kot 300.000km. Zej nevem al je to res odvisno, kot je ?e zmaj reku, da nej bi teli nemci meli bolj?e materiale al kaj je tuki fora :D. Ko sem ga pa pra?al, da zakaj ni dal usaj preventivno mazanje je pa reku, da se mu zdi da takrt sploh tega ?e ni bilo al neki nato foro. Kasnej pa ni ni? montiral, ker je zadeva vedno delovala, kot mora.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To dr?i da se morata motor in uparjalnik segret, da dobro deluje sistem. Zato na za?etku niti sumu nism, da bi blo kaj s tem, kasnej pa se je sam ?e stopnjeval in ko je enkrat stalno za?el uga?at,?e nisem dr?al gasa mi je blo jasno, da bi se blo treba poglobit v problem.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne, segret je bil ?e ok, bi se pa tud kmal za?el poznat, ?e se ne bi servisiral. (Vedno bolj bi bli ventili obrabljeni oz. skurjeni) Nasplo?no je znano da je mrzel motor bolj o?utljiv, zato se takrat najla?e/najpogosteje opazijo napake.

 

V glavnem fora vsega je samo to, kar se ves ?as govori po forumu, da niso vsi vgrajevalci najbol?i. Ravno kar si prej omenu, da niso si motorji enaki, marsikater vgrajevalec ne vzame v zakup in zato vgrajujejo napa?ne zadeve al pa ne optimizirajo tko kot je treba. ?eprav nisem pla?al vgradnje LPG sistema in sm z vgrajenim avto ?e kupil, je bila to dobra ?ola za naprej.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha, no sej zato sprasujem zto k sm tm na avtomobilizem bral pa so skor usi napisal, da se jim je to zacel pojavlat (ugasanje hladnega motorja) pa me zto zanima. Je to znak "?alabajzerske" vgradnje? Al pa? neki "normalnega". Ker zasledil sem tudi, da nej bi sam peljal nazaj pa nej bi ti optimizirali preklop plina.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tko kot je tist mojster ugotovil, zelo je odvisno od tega pri koliko stopinjah hladilne teko?ine preklopi na plin. Manj?a kot je temperatura, bolj ob?utljiv je motor in manj u?inkovito deluje uparjalnik, ker ?e nesegret ni sposoben spremeniti plina iz teko?ega v plinasto stanje, tko da se v?asih spla?a kak km ve? nardit na bencin, da je zadeva segreta kot more bit. Tud to je en od razlogov prito?evanja nad plinom, ker ob predzgodnjem preklopu pocuka. Malokdo pa pomisli kaj je sploh vzrok.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

okej vse lepo in prav... nismo pa ?e re?li dveh napak ki nimata NOBENE veze s mazanjem, ventili,... ker bi motor vrgel ven napako pre ali post ignition ali knock napako... 

 

dec na PM ti dam ?tevilko pa me pokli?i in te preve?em na mojega mehanika... lahko zrihta del ki je hin in samo priklopi pa vidimo al je to to al ni... 

 

jaz imam ?e vedno na sumu maf senzor ki ima senzor IAT not... dokler je mrzel ne more dat zavga motorju ker nima podatka in ga vga?a ali pa ne dela prav... v do 5000km ne skuri ventile ker motorju ?e vedno bencin zram ?opa da hladi ?obe... tak da mo?nooo dvomim na ventile ker pol tudi topel nebi delal tko kot je treba... pa ?e so kompresijo merili bi opazili da je eden fuuuul mimo...

 

PS: mal mi gre promocija tele vseh mehanikov in njihovi superlativi ?e mal na ?ivce... enkrat povedat je dost ne pa vsak post posiljevat... ?e sm iskren tudi poceni niso ?e smo ?e pr tem... pa pljuvat ?ez vse druge vrgrajevalce razn sigas... plinex tudi dela 1A sisteme

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hecn da lu?ka ne gori... ?e si rabljenega kupu dej kontakt pa glej ?e se pri?ge motorna kot kontrolka... Velik jih kr pokrije v ?tevcu ko prodaja ?e je napaka prisotna...

 

Simptomi...

 

- Engine Light ON (or Service Engine Soon Warning Light)
- Engine stall
- Engine running rough
- Excessive fuel consumption
- Excessive smoke
 

Evo obe napake povezane z enako zadevo in simptomi enaki... O kak?nih ventilih govorimo??

 

http://engine-codes.com/p0113_mazda.html

http://engine-codes.com/p0102_mazda.html

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne jao jao... naj mi nekdo razlo?i zakaj je napaka ?e je ventil fu??? zakaj ra?unalnik zaznava ?udno temperaturo in flukcuacije v pretoku zraka??

Ventila ti racunalnik nebo zaznal!
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No evo... pa smo nazaj pri napakah... ZAKAJ SO TAM? 

 

Avto mu ne kadi kar pa so simptomi ventilov... Tako da ventile (ventil) lahko 99.9% izklju?imo... ?e pa ?e koga zanima pa branje ki ga lahko prevedem kaki so simptomi HIN ventilov ali tesnil... Ta avto jih definitivno nima...

 

 
  1.  
    Cold Engine
    • One of the most noticeable signs of worn or cracked valve stem seals will be just after a cold engine start. If the vehicle has been sitting for any length of time or even overnight, the top of the head inside the valve cover will be coated with residual oil that was pumped up earlier during running operation. The rubber valve seal has also cooled during nonoperation, which causes it to contract and leave a small gap. When the engine first starts up, residual oil gets sucked down through the bad seal and into the combustion chamber. A large cloud of blue-white smoke will be seen exiting the tailpipe just after start-up.

    Idle and Stop and Go Driving
     
    • Bad valve seals will show themselves during prolonged idling at stop signs or stop lights in congested city conditions. When the vehicle sits at idle for prolonged periods, high levels of vacuum at the intake manifold result because the throttle valve remains closed. The high vacuum attracts oil in the heads to congregate around the valve stems. Upon acceleration, the oil gets sucked past the eroding seal and down through the valve guide, where it burns in the exhaust. Huge clouds of blue-white smoke exit the tailpipe after each acceleration from a stop. The burning smoke will disappear during cruising or highway speed.

    Off-Throttle Braking
    • Evidence of valve seals being compromised will show up during off-throttle braking, especially when descending a steep downgrade where the accelerator pedal remains static. With the creation of high intake manifold vacuum, coupled with the downward slant of the engine, oil collects toward the front of the valve cover over the head. Upon pushing the accelerator after a long coast, burned oil will exit the tailpipe in copious amounts. The engine will continue to burn the oil longer in this case, but it will still be a temporary condition until finally the smoking stops under normal cruise.

    Oil Consumption
    • Bad valve seals will cause excessive oil consumption. In an otherwise normal engine with good compression, rings and valve guides, bad seals will cause a loss of oil that can be detected on the oil dipstick. By keeping an accurate record of oil level on the dipstick, a noticeable oil reduction due to the oil being burned along with the fuel will be discovered. Bad seals will be confirmed if no oil leaks can be found on the engine to account for the loss.

    Excessive Smoke
    • If the valve seals have deteriorated enough, the blue-white exhaust smoke will last longer after start-up and acceleration. Yet the smoke will eventually disappear after long engine operation or during periods of hot weather. Bad valve seals nearly always show an intermittent problem of oil burning, whereas worn piston rings and valve guides will smoke during all times of engine operation and never disappear.

     

    •  

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

okej pustmo zdej ventile... od kod so napake se kr ne vem... Glede na to da jih ma bi najprej spravil avto do "no fault codes" in od tam odkrival naprej... ker ce IAT ne dela ali kaze napacno lahko ma pri visoki temperaturi prerevno in pri prenizki.prebogato mesanico... prebogata sam paca motor, prerevna pa pregreva vse in bo motor klenku...

 

NAJPREJ ODPRAVIT NAPAKE ELEKTRICNE SELE NATO PODIRAT MOTOR...

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako mogoce od tega ker se je probavalo kaj ne dela pa se je izklapljalo, dosti da se zapise koda.

 

Se enkrat prosim preberi vso temo ne se ustaviti pri kodah. Zadnja diagnostika je bila z mazdino opremo, to preberi pa nehaj googlat in po forumih kopirat.

 

Pri resevanju problemov je dosti krat bolje ugotavljti kaj ni, ne pa kaj je.

Zato ali avto cuka? Ali avto nabika obrate? Zakaj ni isto ko se segreje - zato ker ni maf, ko se masina segreje se deli raztegnejo in zakrijejo napako.

 

Brez veze odkrivas toplo vodo, naj pelje Pelkotu.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js sm svoje v celoti govoril iz prakse, kaj bo pa teorija(beri:internet) povedala je pa men vseen in na koncu se bo ?e lastnik sam odlo?il kako ukrepat. Lahko pa naredi tko kot sm js; premenja vse mo?ne senzorje, kable, akumulator, loputo, resetirava ra?unalnik in i??e/bere/bri?e napake, na koncu ko ni ve? idej pa odpelje zadevo odpret. Ni to nek hud stro?ek in ?e je vse ok, bo vsaj vedel da je sam motor vredu, v nasprotnem primeru pa sledi kar sledi.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Daj mi povej ?e si iz Ptuja, ti lahko dam telefonko od enega, ki ti bo avto kakor tudi glavo uredil kot je treba.

 

Podobne napake sme imel na Toyoti, pa smo uredili glavo, so pa ostale te?ave v samem motorju tako, da je avto ?el v afriko.

 

Je pa plin zajebana stvar pri Japoncih, pa mazanje je problemati?na zadeva dobro ima to re?eno PRINS, kjer motor ne deluje, ko zmanjka maziva, mazanje pa je tla?no izvedeno za vsak cilinder za sebe in koli?ine potrebne v danem trenutku.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi meni ni jasno zakaj mi je aplikacija torque zaznala te?ave ?e z marsi?em, original diagnostika pa ne? Res pa je da sem MAF senzor ?istil, torej sem ga izklopil...

 

V glavnem v moji okolici (Maribor) sem najdel mehanika, ki mu ta zadeva ni tuja. Kak?en bo rezultat vam sporo?im prihodnji teden. Vsem se pa zahvaljujem za napotke, priporo?ila in debato. Sem res pozitivno presene?en z odzivom na forumu. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dovolj je kontakt, ni treba da lavfa, je pa tako da ce napake nihce nikoli ni zbrisal si lahko prebral zelo stare napake iz memorije

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Zdej je fora al v torque pise "pending" alu "current" :) pending je stara, current pa prisotna v trenutku

pending je prihajajo?a napaka. monitor je zaznal napako, vendar ?e ni dosegel kriti?ne to?ke ?tevila te napake, da bi jo prestavil v register kriti?nih napak. ra?unalnik si stalno ogleduje vse monitorje in bele?i. ko dose?e npr. 50 slabih v?igov ti pa bo javil napako na v?igu.

vsekakor je treba tud te napake preverit ?e je slu?ajno povezava s tvojo trenutno napako.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.