Skoči na vsebino

Zavore mazda 6 2016


arnus

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni. Vceraj sem zamenjal gume in razdrl zavore. Desni disk je spet malo zvit, sem zmeril z merilno urico, pesta je ok ni zvita.to je sedaj ze tretjic da je desni disk zvit, levi je ok. Ob razstavljanju sem ugitovil da je spodnjo vodilo ki ima na koncu gumjasto puso zapikan, komaj se premika. Tudi ob ciscenju in ponovni montazi je enako, sedaj bom narocil nova vodila, ker zgleda je nekaj s to gumi puso ce jo odstranim se giba normalno. Na levi strani pa deluje super. Mislim da sem odkriv vzrok menjave treh diskov.

 

Ja to je najve?krat problem z zavorami, se nabere umazanija ali pa ni ve? masti v vodilih in pol ?tekajo ?eljusti in posledi?no zjebe disk.

Jst vsako pomlad ko menjam letne gume razderem zavore jih o?istim in nama?em vodila, pa do sedaj ?e na nobenem avtu nisem imel te?av z zavorami.

 

Aja pa to sem ?e pozabil, vodila nama?i obvezo z silikonsko mastjo, ker navadna mast ti raz?ere gumice!

Jst mam od TRW-ja PFG110 silikonsko mast, ostale nale?ne povr?ine kjer se zavorna  plo??ica nalega v zavorno ?eljust pa nama?em z bakreno mastjo.

 

post-5522-0-58684800-1586073254.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam od boscha mast in jo sumim da zna se poslabsat zadevo, naj bi bila za vodila ampak ko miruje kr zalepi skupaj potem ko se razmiga je spet ok. Bom nabavil tp trw mast. Drugace pa je sedaj ko sem namazal tudi tisto pokanje ob mali hitrosti zaviranju in zavijanju potihnilo. Mazes obojno vodilo sisto s puso in tisto brez? Ker to ko ima gumi puso se naj nebi mazalo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam od boscha mast in jo sumim da zna se poslabsat zadevo, naj bi bila za vodila ampak ko miruje kr zalepi skupaj potem ko se razmiga je spet ok. Bom nabavil tp trw mast. Drugace pa je sedaj ko sem namazal tudi tisto pokanje ob mali hitrosti zaviranju in zavijanju potihnilo. Mazes obojno vodilo sisto s puso in tisto brez? Ker to ko ima gumi puso se naj nebi mazalo.

Tisto ko pride vodilo v gumi pu?o se ma?e z silikonsko mastjo.

Sem ti pripel slikco.

post-5522-0-82549200-1586077602_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 13. 5. 2016 ob 19:08 je damci napisal:

so mi danes dali plati??a in gume iz testne 6ke in tresenje je skoraj popolnoma izginilo

Vem da je že stara tema ampak jaz imam isti problem, tresenje pri večji obremenitvi (pospeševanje, hitrost 120-150,...).

Letne original gume, zimske Dunlop, ob vsaki menjavi bilo isto. Sedaj montiral nove felge (original 17) in nove letne gume, mogoče je malo bolje ampak še daleč od tega da bi bilo ok.

 

Je kdo uspel prite stvari do dna, se pravi čisto odpraviti tresenje? Aja, M6 2016, karavan.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je kastro napisal:

Vem da je že stara tema ampak jaz imam isti problem, tresenje pri večji obremenitvi (pospeševanje, hitrost 120-150,...).

Letne original gume, zimske Dunlop, ob vsaki menjavi bilo isto. Sedaj montiral nove felge (original 17) in nove letne gume, mogoče je malo bolje ampak še daleč od tega da bi bilo ok.

 

Je kdo uspel prite stvari do dna, se pravi čisto odpraviti tresenje? Aja, M6 2016, karavan.

Jaz sem na to temo doktoriral. V glavnem, ko sem avto kupil je šel lepo, niti najmanj ni treslo, nikoli. Nato po dveh letih mi je začelo ful tresti, ko sem v šesti brzini (pod obremenitvijo) pospeševal od 110,120 navzgor.Kot,da bi prišlo v neko resoanco vse skupaj. A pri 140 je nehalo. Bil sem pri vulkanizerju, smo kolesa obračali, sprednja nazaj in obratno, trikrat smo balansirali vsa kolesa, sneli pnevmatike dol, jih zavrteli in nazaj gor. Mogoče je bilo malo boljše a ne v redu. Takrat sem pomislil, da je kaj mogoče  narobe z kakimi polosovinami.Nato sem  kupil nove feltne, zimske 17" in nove zimske gume in jih namontiral. Avto je šel kot po olju, niti malo ni tresel. Nečak mi je med pogovorom  rekel, da je imel na BMW - ju podoben problem. Tudi on je bil pri istem vulkanizerju kot jaz. Predlagal mi je drugega, ki je sicer malo dražji, a naj bi imel vrhunski stroj, nov, za balansiranje. In res, ko so mi to zbalansirali, ni bilo več sledu o nikakršne tresenju niti na 19" s starimi gumami. 

Problem pri mnogih vulkanizerjih je ta, da kupijo odslužene stroje za balansiranje kje v Italiji ali pa pri nas in posledično so problemi. Načeloma se da tudi s temi stroji   v redu balansirati, če so feltne res nove, nič zvite in nove gume, ki morajo biti tip-top, se pravi nič ovalne. Moja teorija je, da gume postanejo z leti deformirane in če so precej, jih  lahko dobro centriraš le z vrhunskim strojem, ki upošteva vse parametre. Ali pa niti tako ne in ti ostane samo nakup novih gum. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer malo mimo ampak jest, vedno sam zamenjam gume in jih vulkanizer nacentrira samo takrat, ko, kupim nove gume. Letne gume zamenjam na cca.  4-5 let, zimske imam pa se dlje, vendar jih potem ze zaradi starosti raje zamenjam. Trenutno imam gor zimske gume continental DOT konec 2012 in grejo sedaj v smeti zaradi starosti in ne zaradi profila. Voznja z njimi je popolnoma normalna. Kar hocem povedati je to da mi nikoli ni nic treslo pa so gor original feltne stare vec kot 10 let. Vem da me boste sedaj vsi lincali, kako nevarno zivljenje zivim in oh in sploh, ampak nikdar in nikoli mi ni nic treslo zaradi gum, feltn ali zaradi zavor. Na prvi generaciji je bila ista zadeva. Se pa strinjam, da zna biti to kar "annoying"

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 55 minutami je Scr3am napisal:

Sicer malo mimo ampak jest, vedno sam zamenjam gume in jih vulkanizer nacentrira samo takrat, ko, kupim nove gume. Letne gume zamenjam na cca.  4-5 let, zimske imam pa se dlje, vendar jih potem ze zaradi starosti raje zamenjam. Trenutno imam gor zimske gume continental DOT konec 2012 in grejo sedaj v smeti zaradi starosti in ne zaradi profila. Voznja z njimi je popolnoma normalna. Kar hocem povedati je to da mi nikoli ni nic treslo pa so gor original feltne stare vec kot 10 let. Vem da me boste sedaj vsi lincali, kako nevarno zivljenje zivim in oh in sploh, ampak nikdar in nikoli mi ni nic treslo zaradi gum, feltn ali zaradi zavor. Na prvi generaciji je bila ista zadeva. Se pa strinjam, da zna biti to kar "annoying"

Mislim da se razumno obnašaš,saj veš kako je bilo 20 in več let. Vozili smo letne gume pozimi in nikome ništa,poleti pa zlizane do konca pa tudi stare več kot 10let pa je bilo vse ok. Danes pa standard dela to,da mečejo 4 leta stare gume proč z dobrim profilom in onesnažujemo naravo brez potrebe.:party0035:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sploh pa morate vsi skupaj tele Youtuberje jemati z rezervo. Njihova vsebina je skoraj vsa "clickbait".   Zdrava pamet ti pove, da ne more zamenjava baterije avtomobila stati več kot avto (zadnjič primer popraskane baterije na Hyundai Ioniq 5 v ZDA - ko so bojda hoteli ne vem ali 50 ali 60 jurjev). Ali pa tale lovska, da želijo za popravilo pokvarjene klime (čeprav eksplodiran kompresor - ultra redek primer) 11 jurjev funtov.   To je podobno, kot je na Autocommerce model meni rekel, da bo prvi servis za Smarta 450 evrov. Sem se mu samo zasmejal in odšel skozi vrata.
    • So servisi kaj dražji kot za CX-5? Čestitke!   Pa saj lahko SkyActiv-G 2.5 lahko voziš do 500.000 km, če podvozje prej ne zgnije. 😃
    • 20 februarja sem bil na servisu   torej jutri mi obrne na 2 meseca     po pričakovanjih, cca 3k na mesec, poleti malo manj, ker sem na morju, pa bo cca 30kkm letno   3krat na teden DT-LJ, moja je šla parkrat službeno v MB, pa v biotermah sva bla pri vas na dopustu, pa zdej parkrat že na morje, in se obrača...    če bi imel priliko, bi kupil novo, točno takšno, in jo vozil dokler bi šla, res mi ni žal niti centa   sploh bo pa jeseni končno tudi prtljažnik v uporabi, ker pričakujeva      
    • @skritikrt Klima dela, gretje tudi. Je pa moj ZOE novejši od tega v videu.   Če pa bo kaj crknilo, se bo pa popravilo. Po cenovno dostopni metodi. In ne na "stealership-u". 😉    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.