Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Haha, folk pač pretirava, to je podobno kot ima kmet xy hektarjev njive katera je vredna 20-50eur/hektar!, pol jo po možnosti občina spremeni v gradbeno/zazidljivo in on bi potem m2 prodajal po 200-300eur/m2....in sluzil na raji....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Boss napisal:

Temle hondašem se pa na čisto trga - tale epidemija jim je čisto zjebala zdravo pamet. 🤪

 

...avto je kot nov... haha ludaci

Kot nov, samo 20.let star....ccc, v smislu "jaz sem bil pred 20.leti tudi mlad😉😄"

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je gregc88 napisal:

glede na leta je kot nov ane... meni se ne zdi smešno, pač tako se reče...

je pa cena ja... smešnica

Na zunaj... sej baba k se nafrajha s pol kile pudra tud zgleda k "nova" pa pač ni.

  • Haha 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moraš se zavedati da to ni avto za-te in da nerazumeš njegove uporabe, hkrati pa nimaš toliko da bi ga imel, kaj naj ti drugega rečem.

Poglej kako so cene klasikom čez noč zrasle, novodobnikom pa strmo padle.

Lep primer : do leta 2005 je bilo Zastav, Katrc, Bolhc in Wartburgov malo morje, folk jih je zanemarjal ter puščal na ulicah in vozil na odpade, danes pa jih izpod 5-10.000€ ne boš dobil.

Moj prvi avto je bil leta 2004 Fiat Croma zadnje generacije, 1993, ki sem jo seveda dobil zelo ugodno oziroma za tiste čase smešno poceni, 300.000sit, danes so zelo redke in jih ne dobiš pod 5000€, prva serija (1985-1990) pa primerki segajo tudi do 11.000€ v primeru da je v originalnem in brezhibnem stanju.

Veš kateri balkancar pa bo vedno držali ceno?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je gregc88 napisal:

dokler je povprasevanje je tud cena up..... kot bitkojni....

tomosi grejo z cenami v nebo... vcasih smo jih na odpad dal zdej pa na bolho za 200 e in se proda ..... čudn ja sm tko je

Bravo!

Si pogruntal vidim. 

A veš da so 121, 323, 626 in 929 že starodobniki?

Kmalu jim bo še Xedos prve generacije sledil.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je gregc88 napisal:

vem že dolg, zadnc sm enga komi dobu za male pare ko nov... v eni uri po objavi  sm ga sel iskat pa so  ze klical eni  in mu ponujal vec... jao to nmorš vrjet, sm komi dobu ok ceno pol  :D  

 

 

 

Aja?

O katerem modelu to govoriva?

Želiš povedati da si z Zastavo doživel preporod?

Popravljeno od DonFelipe
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 9. 5. 2021 ob 11:25 je Jest napisal:

image.png.241eff22e96a3d72873cff2ca68903f5.png

Smo imeli eno ubogo zastavco doma (stric jo je imel) skoraj novo. Pregnila, da je prvi konc šel po svoje :D

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je DonFelipe napisal:
1044363.jpg
WWW.AVTO.NET

Zastava Florida 1.4, letnik:1990,2000 EUR :: www.Avto.net ::

 

Kakšna smešnica od avta je to bila. 😄

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

On 5/5/2021 at 1:31 PM, DonFelipe said:

Bravo!

Si imel tudi katerega od Hyundai modelov?

Pri nas doma smo imeli Pony s tremi in petimi vrati, predkratkim pa sem razmišljal o nabavi Galloper-ja

 

 

- Pony 1993 3 vratni 1.5 mašina, 80 konjen. Nam ni pil olja, je pa imel ful mehko vzmetenje. Če se prav spomnim, je bila to Mitsubishijeva 1.5 mašina, ki jo je HY malo povrtal....

- Lantra 1997 karavan 1.8, 130 konjev. od servisa do servisa prišel do minimuma olja. Dotakat načeloma ni bilo potrebno. Super za vozit, za tiste čase je odlično letel po cesti.

- Getz 2005, 5 vratni, 1.6 105 konjen. Odlična stvarca. Trenutno se še vozi, v tretjem lastništvu je ostal znotraj familije. Ni pil nič olja.

 

HY so se nenormalno malo kvarili. Niti Mazda, Ford, Alfa niso prišli po zanesljivosti v bližino njih. O VW raje ne bom pisal.

Nekje po 10 letih so se začele prve težave. Lantra je imela pri sedmih menja motorček za tekočino za šipe, drugega do 10 let ni bilo tudi tu.

Vse informacije so moje in ne plod gostilniških debat.

 

Mama imela od tega Pony-ja in Getza, sedaj po vmesnih mukah s Polotom, gleda nazaj vzhodnjake in HY je tudi med opcijami.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 29 minutami je Bini napisal:

Za tiste čase najboljša ZASTAVA.... 😀

Ma smo bili bogi. Drugi po Evropi so se vozili takrat v Toyotah, Mazdah  in bmw-jih, mi pa v zastavah, moskvičih, škodah  in trabantih. In še prepričevali so nas, da je to najboljše. Ameri pa so se delali norce iz naših yugotov celo v filmih.😄

Je pa bila zastava zanimiv avto. Si imel vsak vikend za šraufat kaj na njej. Če nič drugega, si moral vsako leto zamenjati manšete polosovin, ki so se razpadle. Nikoli ni bilo dolgčass temi avtki. Če si naredil 120Kkm z njo, si bil že car. 🤪

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od Zastav so zelo cenjene in iskane mediteranke (jo je imel sosed) in pa tiste z močnejšim 1.3 motorjem. 50+kW se mi zdi, Super al nekaj takega.

Je pa moja sedaj pokojna soseda kupila stojadinko. Čisto novo. Jaz takrat niti še v osnovno šolo nisem hodil. Noov pripeljali domov, zaprli v garažo. Nikomur ni pustila voziti, ona pa tudi ni imela vozniškega dovoljenja. In tako je pred nekaj leti sosed, njen sin, potegnil ven stojko in je bila samo za na deponijo. Stanje na števcu pa 0,00000km :D

  • Haha 3
  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je godlike napisal:

 

 

- Pony 1993 3 vratni 1.5 mašina, 80 konjen. Nam ni pil olja, je pa imel ful mehko vzmetenje. Če se prav spomnim, je bila to Mitsubishijeva 1.5 mašina, ki jo je HY malo povrtal....

- Lantra 1997 karavan 1.8, 130 konjev. od servisa do servisa prišel do minimuma olja. Dotakat načeloma ni bilo potrebno. Super za vozit, za tiste čase je odlično letel po cesti.

- Getz 2005, 5 vratni, 1.6 105 konjen. Odlična stvarca. Trenutno se še vozi, v tretjem lastništvu je ostal znotraj familije. Ni pil nič olja.

 

HY so se nenormalno malo kvarili. Niti Mazda, Ford, Alfa niso prišli po zanesljivosti v bližino njih. O VW raje ne bom pisal.

Nekje po 10 letih so se začele prve težave. Lantra je imela pri sedmih menja motorček za tekočino za šipe, drugega do 10 let ni bilo tudi tu.

Vse informacije so moje in ne plod gostilniških debat.

 

Mama imela od tega Pony-ja in Getza, sedaj po vmesnih mukah s Polotom, gleda nazaj vzhodnjake in HY je tudi med opcijami.

Geckoti so res stroji, pri nas pri hisi je eden od novega in bo novembra 15 let star s 170.000km na stevcu. !.4 motor se lepo pelje, poraba pa le okrog 6 litrov mesanih ciklov. Doslej na njem menjan 2 x akumulator in pa gibljiva cev izpuha, TO JE PA TO. Stroj za takratnih 10000 EUR, tako trpeznih pomoje ne delajo vec.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Alex napisal:

Ma smo bili bogi. Drugi po Evropi so se vozili takrat v Toyotah, Mazdah  in bmw-jih, mi pa v zastavah, moskvičih, škodah  in trabantih. In še prepričevali so nas, da je to najboljše. Ameri pa so se delali norce iz naših yugotov celo v filmih.😄

Je pa bila zastava zanimiv avto. Si imel vsak vikend za šraufat kaj na njej. Če nič drugega, si moral vsako leto zamenjati manšete polosovin, ki so se razpadle. Nikoli ni bilo dolgčass temi avtki. Če si naredil 120Kkm z njo, si bil že car. 🤪

 

Ampak je pa Tito Amerikance 2x nasral, da so uvozli konkretno število yugov takrat  :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je DonFelipe napisal:

Aja?
Ampak marsikdo ne-ve da je bila Florida jugoslovanska verzija Citroena ZX z minimalno opremo

Florida je bil takrat pom od posla. Prodajali so Američanom te avte po 3-4 jurje $, izgubo pa pokrivali na domačih kupcih. Se spomnim, da, so takrat naši vrli komunisti to oznanjali kot posel stoletja. 🤣

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.