Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Soforumaš je prodajal 2016 G165 za 23.400 in ste rekli vsi wow, to je okej cena. S tem da so mu ljudje ponujali celo več, do 24 tisoč je šla najvišja ponudba.

 

Sedaj imate tukaj facelift 2019 za 1800 eur več. Pazi to, 1800 eur. Za 2 leti novejši avto. A to pa ni okej cena več? 😂😂😂😂😂

 

Dejte se mal zamislt no, pa pejte kozle strelat v covidno temo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 57 minutami je Janez007 napisal:

Ja seveda. Ne glede od kod je, ga je potrebno preveriti, preizkusiti. 😊 Če se avto prodaja v Sloveniji, je to veliko lažje, ceneje, avto pa praviloma lahko takoj odpelješ in se z njim voziš.

 

Na primer tale Mazda 6 G165 MT 2/2019 z 42.000 km, iz Nemčije, pride še jurčka in pol dražje, če upoštevamo stroške uvoza in dodatna platišča pri slovenskem:

SUCHEN.MOBILE.DE

 

slika.thumb.png.145fccee9704e82c5ba4289a95470027.png

 

Točno tako👌

Pred eno uro je NevLado napisal:

Soforumaš je prodajal 2016 G165 za 23.400 in ste rekli vsi wow, to je okej cena. S tem da so mu ljudje ponujali celo več, do 24 tisoč je šla najvišja ponudba.

 

Sedaj imate tukaj facelift 2019 za 1800 eur več. Pazi to, 1800 eur. Za 2 leti novejši avto. A to pa ni okej cena več? 😂😂😂😂😂

 

Dejte se mal zamislt no, pa pejte kozle strelat v covidno temo.

Točno tako,eni samo nekaj pišejo,da je zanimivo....😂 Jurja bo tako spustil in bo cena več kot odlična,če je res kar piše....👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je NevLado napisal:

Soforumaš je prodajal 2016 G165 za 23.400 in ste rekli vsi wow, to je okej cena. S tem da so mu ljudje ponujali celo več, do 24 tisoč je šla najvišja ponudba.

 

Sedaj imate tukaj facelift 2019 za 1800 eur več. Pazi to, 1800 eur. Za 2 leti novejši avto. A to pa ni okej cena več? 😂😂😂😂😂

 

Dejte se mal zamislt no, pa pejte kozle strelat v covidno temo.

Ker ni bila rdeča, je vredna več. 😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Janez007 napisal:

Ja seveda. Ne glede od kod je, ga je potrebno preveriti, preizkusiti. 😊 Če se avto prodaja v Sloveniji, je to veliko lažje, ceneje, avto pa praviloma lahko takoj odpelješ in se z njim voziš.

 

Na primer tale Mazda 6 G165 MT 2/2019 z 42.000 km, iz Nemčije, pride še jurčka in pol dražje, če upoštevamo stroške uvoza in dodatna platišča pri slovenskem:

SUCHEN.MOBILE.DE

 

slika.thumb.png.145fccee9704e82c5ba4289a95470027.png

 

Mazde za nemški trg so bolje zaščitene spodaj. Prav tako za belgijski. Moja mazda, 6 Mk1 je bila kupljena v Italiji (skoraj nova, leto dni stara) in ni nikoli rjave la kot mazde kupljene pri nas. Ne mi zdaj razlagati, da tukaj na obali ni soli. Kolega je imel slovensko 6- ko, isti model kot moja, pa je že zdavnaj moral zamenjati zadnje blatnike in vrata, spodaj porihrati ( barvanje). Tako, da če piše  zraven, da je slovensko poreklo, to meni nič ne pomeni. 

Toliko bi morala stati nova 6-ka glede na to, da gre počasi ta model 6- ke pa-pa. 

Realna cena, ne ta napumpana trenutno za tak avto, s tem motorjem in kilometri bi bila 20K€. Vse kar je več, je pretiravanje. Sicer mi je od te 6- ke najlepša barva in to, da je karavan. Drugo pa ne.

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Janez007 napisal:

Ja seveda. Ne glede od kod je, ga je potrebno preveriti, preizkusiti. 😊 Če se avto prodaja v Sloveniji, je to veliko lažje, ceneje, avto pa praviloma lahko takoj odpelješ in se z njim voziš.

 

Na primer tale Mazda 6 G165 MT 2/2019 z 42.000 km, iz Nemčije, pride še jurčka in pol dražje, če upoštevamo stroške uvoza in dodatna platišča pri slovenskem:

SUCHEN.MOBILE.DE

 

slika.thumb.png.145fccee9704e82c5ba4289a95470027.png

 

Res je, da je lažje stvar videti v živo, če je v Sloveniji. S tem se pa tudi vsa prednost konča. V zadnjem času so se cene povsod izenačile, ker je veliko povpraševanje, avtov druge roke  pa vedno manj. Pred leti je bila razlika med cenami v Nemčiji in pri nas zelo velika. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Janez007 napisal:

 

 

Alex, zelo dvomim, da bi Japonci za Nemški in Belgijski trg po drugih standardih delali zaščite podvozja kot za slovenski trg. ?zmeden? Je pa druga stvar. V Belgiji je podnebje milejše, ni posipanja cest s peskom in soljo, zato na havbah ni praktično nič poškodb od kamenčkov, prav tako podvozja manj rjavijo. 

 

Glede zanesljivosti podatkov nemških avtomobilov: ".. iz raziskave pa je jasno, da je kar pri tretjini nemških avtomobilov števec kilometrov prirejen."
Vir:
f7e3d981b363e5496857.jpeg
WWW.ZURNAL24.SI

Je vaš rabljeni avto uvožen iz Nemčije? Velika verjetnost je, da število prevoženih kilometrov na števcu ni pravo.

 

Slovenske Mazde imajo tudi 5-letno polno garancijo, v Nemčiji običajno 3-letno.

 

Takšna in drugačna realna cena kupcu žal nič ne pomaga. Kar koli "realna cena" že je. Takoj danes kupim 5 takih Mazd 6 letnik 2019 bencinark po tvoji "realni ceni" 20 k€.

 

Cene avtov oblikuje trg - kupec in prodajalec se mora prilagoditi tržnim razmeram, če želita skleniti posel.

 

Teorija ponudbe in povpraševanja opisuje, kako se na konkurenčnem trgu cena spreminja glede na razmerje med razpoložljivostjo blaga, (agregatna ponudba - S) in željo po nakupu blaga (agregatno povpraševanje - D). Teorija skuša z uporabo grafov v ravnini: količina Q - abscisa - prodajna cenah (P - ordinata) nazorno prikazati premike na trgu. Prikazana je sprememba ravnovesne cene (P1 oziroma P2), če se poveča povpraševanje, kar je prikazano s premikom krivulje D (D1 preide v D2). Pri nespremenjeni krivulji ponudbe S se bo na ustaljenem trgu cena povečala s P1 na P2, količina prodanega blaga pa s Q1 na Q2. V praksi se taka spremeba na trgu zgodi na primer zaradi vstopa novih kupcev na trg, ali povečane kupne moči povpraševalcev. Teorija razloži, da se istočasno spremeni tržna cena in prodana količina blaga.

 

slika.thumb.png.e974942d077b1339c840e561afc3075b.png

 

 

👍Bi rekel, da je tako kot si napisal. 

Moja cx30 je prišla iz Nemčije in upam, da je ta" prava"... 😁 😊

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem se na svoje oči prepričal, kako naši "prodajalci" avtov to delajo. S kolegom sva šla v Bologno po mazdo 6. Sicer je bilo to leta 2006 a verjamem, da je še vedno enako. V velikem, gromozanskem ograjenem prostoru je bilo na tisoče avtomobilov. Bili so razvrščeni po cenah, od najcenejših v prvi vrsti do najdražjih v zadnjih vrstah. Znamke so bile nekako skupaj. Ko sva izbrala mazdo 6 (mimogrede, kolega je dobil  enako 6-ko kot je bila moja, z podobnimi kilometri za dobre tri jurje € ceneje kot je bila moja, ki sem jo kupil preko posrednika). Ko sva šla urejati papirje je prišel en Celjan z tovornjakom za prevoz avtomobilov. Imel je spisek avtov, ki naj bi jih kupil. Prodajalec mu je ponudil, da če vzame tudi enega karamboliranega, mu pri vseh, ki jih kupi, naredi dober popust. No, dokler smo mi montirali tablice na našo 6-ko, sva slišala, kako mu je prodajalec rekel, da naj "opravi delo" zunaj ograde, kot ponavadi. In takrat se je sopotnik tovornjakarja vsedel v prvi kupljen avto. Nismo točno videli, kaj dela, ker je bil avto visoko na drugem nivoju, a ni težko uganiti, kaj je počel. Čez nekaj minut se je preselil v drugi avto. Prodajalec je samo zabrundal  med zobmi  in dejal :" 'sti slavi fanno sempre queste stronzate." Nadaljeval je, da mu je važno samo to, da tega ne delajo v njegovi ogradi, ker ne bi rad izgubil posla. Prosti prevod gospoda:

" tej ... delajo vedno te neumnosti". Tako da ja, kilometre večinoma pičijo nazaj naši prekupčevalski velemojstri na tovornjakih, še preden pridejo taki uvoženi avti v Slovenijo. 

V Nemčiji je zagrožena celo zelo visoka kazen za take mahinacije. Ne rečem, da tudi tujci tega ne počnejo. Je pa to dan danes pri novejših avtih z digitalnimi zapisi servisov veliko težje. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je Janez007 napisal:

Najprej so jih že v tujini "prevrteli" naprej (zaradi nižjih dajatev), potem pa doma še enkrat v drugo smer - nazaj. Sem na lastne oči videl, kako so k avtoelektričarju posredniki prinašali na desetine števcev kar v gajbicah, na vsakem števcu pa je bil listek z želenimi km.

 

Sicer pa se je pri nakupu rabljenega avta treba zanesti predvsem nase, pa še to ne pomaga 100%.  Kaj vse sem že videl na lastne oči. Od tega, da so se popravljale totalke in v večjih avtohišah prodajale kot nekarambolirani avti, da so večje avtohiše vrtele km nazaj, da ne govorim o 1. lastnikih, ki so lagali glede km in nekaramboliranosti. 

 

Sem leta nazaj gledal enega Opla od 1. lastnika pri njem doma. Imel naj bi 87.000 km, vendar sem po izrabljenosti volana sklepal, da jih ima krepko čez 100.000. Pa je dolgo časa trdil, da ne laže in da so km pravi. Odprem havbo in notri najdem listek od zadnjega servisa pri 150.000 km. Hitro prizna prevrtene km, potem pa pride iz hiše žena, ki je spet trdila, da so km pravi, ker še ni vedela, da smo prave km že ugotovili.

 

Zato pa je dobro, da ali vzameš s seboj ali dobrega mehanika, da vse skupaj preveri, ali zaupaš dobremu posredniku, ki mu lahko zaupaš. Recimo firma, pri kateri sem uvozil mojo 6-ko vedno preveri na licu mesta avto( izpravnost, gume, če je bil avto karamboliran in prebarvane, če so servisi narejeni pravočasno). Tudi veliko slik ti pošljejo z lica mesta ogleda, da se lahko tudi sam prepričaš, da je vse v redu. Saj tudi pri novem avtu ne moreš bit 100% prepričan, da ni bil že kaj barvan, ko vidiš modele v Luki, ki natovarjajo in raztovarjajo avtomobile s trajektov. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 minutami je Janez007 napisal:

Ha, ha, avto je ves čas deloval odlično. 🤣🤣Ta izjava pri tem avtu zmaga. 👍

Pa tudi poraba ni švoh. 😊

Kombinirana vožnja: 4,2 litrov / 100 km
Izvenmestna vožnja: 3,8 litrov / 100 km
Mestna vožnja: 5,5 litrov / 100 km
Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 
Alex, zelo dvomim, da bi Japonci za Nemški in Belgijski trg po drugih standardih delali zaščite podvozja kot za slovenski trg. ?zmeden? Je pa druga stvar. V Belgiji je podnebje milejše, ni posipanja cest s peskom in soljo, zato na havbah ni praktično nič poškodb od kamenčkov, prav tako podvozja manj rjavijo. 
 
Glede zanesljivosti podatkov nemških avtomobilov: ".. iz raziskave pa je jasno, da je kar pri tretjini nemških avtomobilov števec kilometrov prirejen." Vir: f7e3d981b363e5496857.jpeg WWW.ZURNAL24.SI
Je vaš rabljeni avto uvožen iz Nemčije? Velika verjetnost je, da število prevoženih kilometrov na števcu ni pravo.  
Slovenske Mazde imajo tudi 5-letno polno garancijo, v Nemčiji običajno 3-letno.
 
Takšna in drugačna realna cena kupcu žal nič ne pomaga. Kar koli "realna cena" že je. Takoj danes kupim 5 takih Mazd 6 letnik 2019 bencinark po tvoji "realni ceni" 20 k€.
 
Cene avtov oblikuje trg - kupec in prodajalec se mora prilagoditi tržnim razmeram, če želita skleniti posel.
 
Teorija ponudbe in povpraševanja opisuje, kako se na konkurenčnem trgu cena spreminja glede na razmerje med razpoložljivostjo blaga, (agregatna ponudba - S) in željo po nakupu blaga (agregatno povpraševanje - D). Teorija skuša z uporabo grafov v ravnini: količina Q - abscisa - prodajna cenah (P - ordinata) nazorno prikazati premike na trgu. Prikazana je sprememba ravnovesne cene (P1 oziroma P2), če se poveča povpraševanje, kar je prikazano s premikom krivulje D (D1 preide v D2). Pri nespremenjeni krivulji ponudbe S se bo na ustaljenem trgu cena povečala s P1 na P2, količina prodanega blaga pa s Q1 na Q2. V praksi se taka spremeba na trgu zgodi na primer zaradi vstopa novih kupcev na trg, ali povečane kupne moči povpraševalcev. Teorija razloži, da se istočasno spremeni tržna cena in prodana količina blaga.
 
slika.thumb.png.e974942d077b1339c840e561afc3075b.png
 
 

Janez res je da Japonci ne delajo avtov posebej za Balkan in Nemčijo jih pa v pristanišču ko jih pripravljajo za določen trg dodatno zaščitijo če gre za nemški trg, pa verjetno se za kak drug trg.

Enako zaščito ti pa lahko za doplačilo naredijo tudi pri nas na servisu.

Svakinja je kupila cx-30 ki je bila za nemški trg in bi naj že imela zaščito


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png 28251_1.png  

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je mazdaman napisal:


Janez res je da Japonci ne delajo avtov posebej za Balkan in Nemčijo jih pa v pristanišču ko jih pripravljajo za določen trg dodatno zaščitijo če gre za nemški trg, pa verjetno se za kak drug trg.

Enako zaščito ti pa lahko za doplačilo naredijo tudi pri nas na servisu.

Svakinja je kupila cx-30 ki je bila za nemški trg in bi naj že imela zaščito


Sent from my iPhone using Tapatalk

Točno to sem mislil.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K moji majhni Casio kolekciji sta se pridružili dve novi uri. Malce bolj "retro geek style"😄,ker tiste "pametne" itak nihče več niti ne opazi...te pa😃...ko smo z sodelavci na kavi...."ooo🧐-pokaži,kaj imaš to"😲..."blast from the past😍..."   Skratka malo za hec in malo zares.😃   Moram pa reči,da sta izredno lahke in udobne-z časom pozabiš,da jo nosiš.   Naj predstavim Casio WV-59RD-1AEF edina Casio GPS ura oglate oblike (izgleda malce bolj retro). Izjemno precizna (GPS sinhronizacija),in za moj poklic lih taprava za svojo ceno (dobrih 50€ na Amazonu). Že 5-ATM,z že zelo dobrim kovinskim pasom...res iz prešanih "pleh" členkov,a lepo izdelan,ne cufa dlak,in že z dobro sponko. Sprejem GPS signala-zelo dober...za koga,ki rabi absolutno precizno,odporno in poceni retro uro-priporočam👍   Druga je pa bolj "retro show off" modernejša verzija-legendare "Back to the Future" kalkulator-ure. Casio DBC 32D 1AES (dobrih 50€ na Amazonu). Ta je pa tak "magnet za poglede",da je že prav smešno😄...vsi takoj opazijo😲...eni začudeno navdušujoče,spet drugi nevoščljivo zaničujoče (običajno lastniki "pametnih")...in seveda fašeš take in drugačne komentarje....skratka ura privlači poglede😄   Tudi z že malce boljšim "cenenim" INOX-paščkom z sponko,izjemno udobna kljub velikosti,in z zelo praktično avtomatsko osvetlitvijo zaslona...da ne bo kdo mislil,da to pred "pametnimi" urami ni obstajalo. Čeprav imam tudi kakšno veliko dražjo in kvalitetnejšo uro,to uro vseeno zelo rad nosim...prav v posmeh trendu "pametnih"😁   Seveda "pade" enkrat tudi legendarna DBC-611-1D ...čisto iz "gušta"😄   In ker sem jaz-seveda slike+video...prijeten ogled😉       VID_20240224_102715.mp4 VID_20240328_190203.mp4
    • Danasnja kavica ob "postnem" zajtrku v predpraznicnem casu  ...   
    • Posodobitev!   Danes menjal gume in senzorje. Dejansko se je zadeva povezala v nekaj kilometrih in lučka na armaturi je vgasnila.
    • mene so tud začele m6 zanimat, odkar sem od ignacija slike vidu 😂   zanimivo, probaj drugi browser, samo dvomim da je to to. Jest sem glih pred par dnevi en računalnik vrgu, ker ni več WiFi-ja vidu, samo je bla zadeva tudi stara 10let
    • Iščem M6 in pa kakšen BMW motor, če bo kakšna dobra ponudba. Ne, ne dela.  Stran mi odpre, oglase in parametre lahko gledam. Ko pa kliknem na določen oglas, da vidim slike in opis, pa mi vrže ta error. Piškotki pobrisani, probal sem preko proxy, pa tudi ne dela nič. Antivirusa nimam, da bi blokiral.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.