Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Soforumaš je prodajal 2016 G165 za 23.400 in ste rekli vsi wow, to je okej cena. S tem da so mu ljudje ponujali celo več, do 24 tisoč je šla najvišja ponudba.

 

Sedaj imate tukaj facelift 2019 za 1800 eur več. Pazi to, 1800 eur. Za 2 leti novejši avto. A to pa ni okej cena več? 😂😂😂😂😂

 

Dejte se mal zamislt no, pa pejte kozle strelat v covidno temo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 57 minutami je Janez007 napisal:

Ja seveda. Ne glede od kod je, ga je potrebno preveriti, preizkusiti. 😊 Če se avto prodaja v Sloveniji, je to veliko lažje, ceneje, avto pa praviloma lahko takoj odpelješ in se z njim voziš.

 

Na primer tale Mazda 6 G165 MT 2/2019 z 42.000 km, iz Nemčije, pride še jurčka in pol dražje, če upoštevamo stroške uvoza in dodatna platišča pri slovenskem:

SUCHEN.MOBILE.DE

 

slika.thumb.png.145fccee9704e82c5ba4289a95470027.png

 

Točno tako👌

Pred eno uro je NevLado napisal:

Soforumaš je prodajal 2016 G165 za 23.400 in ste rekli vsi wow, to je okej cena. S tem da so mu ljudje ponujali celo več, do 24 tisoč je šla najvišja ponudba.

 

Sedaj imate tukaj facelift 2019 za 1800 eur več. Pazi to, 1800 eur. Za 2 leti novejši avto. A to pa ni okej cena več? 😂😂😂😂😂

 

Dejte se mal zamislt no, pa pejte kozle strelat v covidno temo.

Točno tako,eni samo nekaj pišejo,da je zanimivo....😂 Jurja bo tako spustil in bo cena več kot odlična,če je res kar piše....👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je NevLado napisal:

Soforumaš je prodajal 2016 G165 za 23.400 in ste rekli vsi wow, to je okej cena. S tem da so mu ljudje ponujali celo več, do 24 tisoč je šla najvišja ponudba.

 

Sedaj imate tukaj facelift 2019 za 1800 eur več. Pazi to, 1800 eur. Za 2 leti novejši avto. A to pa ni okej cena več? 😂😂😂😂😂

 

Dejte se mal zamislt no, pa pejte kozle strelat v covidno temo.

Ker ni bila rdeča, je vredna več. 😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Janez007 napisal:

Ja seveda. Ne glede od kod je, ga je potrebno preveriti, preizkusiti. 😊 Če se avto prodaja v Sloveniji, je to veliko lažje, ceneje, avto pa praviloma lahko takoj odpelješ in se z njim voziš.

 

Na primer tale Mazda 6 G165 MT 2/2019 z 42.000 km, iz Nemčije, pride še jurčka in pol dražje, če upoštevamo stroške uvoza in dodatna platišča pri slovenskem:

SUCHEN.MOBILE.DE

 

slika.thumb.png.145fccee9704e82c5ba4289a95470027.png

 

Mazde za nemški trg so bolje zaščitene spodaj. Prav tako za belgijski. Moja mazda, 6 Mk1 je bila kupljena v Italiji (skoraj nova, leto dni stara) in ni nikoli rjave la kot mazde kupljene pri nas. Ne mi zdaj razlagati, da tukaj na obali ni soli. Kolega je imel slovensko 6- ko, isti model kot moja, pa je že zdavnaj moral zamenjati zadnje blatnike in vrata, spodaj porihrati ( barvanje). Tako, da če piše  zraven, da je slovensko poreklo, to meni nič ne pomeni. 

Toliko bi morala stati nova 6-ka glede na to, da gre počasi ta model 6- ke pa-pa. 

Realna cena, ne ta napumpana trenutno za tak avto, s tem motorjem in kilometri bi bila 20K€. Vse kar je več, je pretiravanje. Sicer mi je od te 6- ke najlepša barva in to, da je karavan. Drugo pa ne.

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Janez007 napisal:

Ja seveda. Ne glede od kod je, ga je potrebno preveriti, preizkusiti. 😊 Če se avto prodaja v Sloveniji, je to veliko lažje, ceneje, avto pa praviloma lahko takoj odpelješ in se z njim voziš.

 

Na primer tale Mazda 6 G165 MT 2/2019 z 42.000 km, iz Nemčije, pride še jurčka in pol dražje, če upoštevamo stroške uvoza in dodatna platišča pri slovenskem:

SUCHEN.MOBILE.DE

 

slika.thumb.png.145fccee9704e82c5ba4289a95470027.png

 

Res je, da je lažje stvar videti v živo, če je v Sloveniji. S tem se pa tudi vsa prednost konča. V zadnjem času so se cene povsod izenačile, ker je veliko povpraševanje, avtov druge roke  pa vedno manj. Pred leti je bila razlika med cenami v Nemčiji in pri nas zelo velika. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Janez007 napisal:

 

 

Alex, zelo dvomim, da bi Japonci za Nemški in Belgijski trg po drugih standardih delali zaščite podvozja kot za slovenski trg. ?zmeden? Je pa druga stvar. V Belgiji je podnebje milejše, ni posipanja cest s peskom in soljo, zato na havbah ni praktično nič poškodb od kamenčkov, prav tako podvozja manj rjavijo. 

 

Glede zanesljivosti podatkov nemških avtomobilov: ".. iz raziskave pa je jasno, da je kar pri tretjini nemških avtomobilov števec kilometrov prirejen."
Vir:
f7e3d981b363e5496857.jpeg
WWW.ZURNAL24.SI

Je vaš rabljeni avto uvožen iz Nemčije? Velika verjetnost je, da število prevoženih kilometrov na števcu ni pravo.

 

Slovenske Mazde imajo tudi 5-letno polno garancijo, v Nemčiji običajno 3-letno.

 

Takšna in drugačna realna cena kupcu žal nič ne pomaga. Kar koli "realna cena" že je. Takoj danes kupim 5 takih Mazd 6 letnik 2019 bencinark po tvoji "realni ceni" 20 k€.

 

Cene avtov oblikuje trg - kupec in prodajalec se mora prilagoditi tržnim razmeram, če želita skleniti posel.

 

Teorija ponudbe in povpraševanja opisuje, kako se na konkurenčnem trgu cena spreminja glede na razmerje med razpoložljivostjo blaga, (agregatna ponudba - S) in željo po nakupu blaga (agregatno povpraševanje - D). Teorija skuša z uporabo grafov v ravnini: količina Q - abscisa - prodajna cenah (P - ordinata) nazorno prikazati premike na trgu. Prikazana je sprememba ravnovesne cene (P1 oziroma P2), če se poveča povpraševanje, kar je prikazano s premikom krivulje D (D1 preide v D2). Pri nespremenjeni krivulji ponudbe S se bo na ustaljenem trgu cena povečala s P1 na P2, količina prodanega blaga pa s Q1 na Q2. V praksi se taka spremeba na trgu zgodi na primer zaradi vstopa novih kupcev na trg, ali povečane kupne moči povpraševalcev. Teorija razloži, da se istočasno spremeni tržna cena in prodana količina blaga.

 

slika.thumb.png.e974942d077b1339c840e561afc3075b.png

 

 

👍Bi rekel, da je tako kot si napisal. 

Moja cx30 je prišla iz Nemčije in upam, da je ta" prava"... 😁 😊

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem se na svoje oči prepričal, kako naši "prodajalci" avtov to delajo. S kolegom sva šla v Bologno po mazdo 6. Sicer je bilo to leta 2006 a verjamem, da je še vedno enako. V velikem, gromozanskem ograjenem prostoru je bilo na tisoče avtomobilov. Bili so razvrščeni po cenah, od najcenejših v prvi vrsti do najdražjih v zadnjih vrstah. Znamke so bile nekako skupaj. Ko sva izbrala mazdo 6 (mimogrede, kolega je dobil  enako 6-ko kot je bila moja, z podobnimi kilometri za dobre tri jurje € ceneje kot je bila moja, ki sem jo kupil preko posrednika). Ko sva šla urejati papirje je prišel en Celjan z tovornjakom za prevoz avtomobilov. Imel je spisek avtov, ki naj bi jih kupil. Prodajalec mu je ponudil, da če vzame tudi enega karamboliranega, mu pri vseh, ki jih kupi, naredi dober popust. No, dokler smo mi montirali tablice na našo 6-ko, sva slišala, kako mu je prodajalec rekel, da naj "opravi delo" zunaj ograde, kot ponavadi. In takrat se je sopotnik tovornjakarja vsedel v prvi kupljen avto. Nismo točno videli, kaj dela, ker je bil avto visoko na drugem nivoju, a ni težko uganiti, kaj je počel. Čez nekaj minut se je preselil v drugi avto. Prodajalec je samo zabrundal  med zobmi  in dejal :" 'sti slavi fanno sempre queste stronzate." Nadaljeval je, da mu je važno samo to, da tega ne delajo v njegovi ogradi, ker ne bi rad izgubil posla. Prosti prevod gospoda:

" tej ... delajo vedno te neumnosti". Tako da ja, kilometre večinoma pičijo nazaj naši prekupčevalski velemojstri na tovornjakih, še preden pridejo taki uvoženi avti v Slovenijo. 

V Nemčiji je zagrožena celo zelo visoka kazen za take mahinacije. Ne rečem, da tudi tujci tega ne počnejo. Je pa to dan danes pri novejših avtih z digitalnimi zapisi servisov veliko težje. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je Janez007 napisal:

Najprej so jih že v tujini "prevrteli" naprej (zaradi nižjih dajatev), potem pa doma še enkrat v drugo smer - nazaj. Sem na lastne oči videl, kako so k avtoelektričarju posredniki prinašali na desetine števcev kar v gajbicah, na vsakem števcu pa je bil listek z želenimi km.

 

Sicer pa se je pri nakupu rabljenega avta treba zanesti predvsem nase, pa še to ne pomaga 100%.  Kaj vse sem že videl na lastne oči. Od tega, da so se popravljale totalke in v večjih avtohišah prodajale kot nekarambolirani avti, da so večje avtohiše vrtele km nazaj, da ne govorim o 1. lastnikih, ki so lagali glede km in nekaramboliranosti. 

 

Sem leta nazaj gledal enega Opla od 1. lastnika pri njem doma. Imel naj bi 87.000 km, vendar sem po izrabljenosti volana sklepal, da jih ima krepko čez 100.000. Pa je dolgo časa trdil, da ne laže in da so km pravi. Odprem havbo in notri najdem listek od zadnjega servisa pri 150.000 km. Hitro prizna prevrtene km, potem pa pride iz hiše žena, ki je spet trdila, da so km pravi, ker še ni vedela, da smo prave km že ugotovili.

 

Zato pa je dobro, da ali vzameš s seboj ali dobrega mehanika, da vse skupaj preveri, ali zaupaš dobremu posredniku, ki mu lahko zaupaš. Recimo firma, pri kateri sem uvozil mojo 6-ko vedno preveri na licu mesta avto( izpravnost, gume, če je bil avto karamboliran in prebarvane, če so servisi narejeni pravočasno). Tudi veliko slik ti pošljejo z lica mesta ogleda, da se lahko tudi sam prepričaš, da je vse v redu. Saj tudi pri novem avtu ne moreš bit 100% prepričan, da ni bil že kaj barvan, ko vidiš modele v Luki, ki natovarjajo in raztovarjajo avtomobile s trajektov. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 minutami je Janez007 napisal:

Ha, ha, avto je ves čas deloval odlično. 🤣🤣Ta izjava pri tem avtu zmaga. 👍

Pa tudi poraba ni švoh. 😊

Kombinirana vožnja: 4,2 litrov / 100 km
Izvenmestna vožnja: 3,8 litrov / 100 km
Mestna vožnja: 5,5 litrov / 100 km
Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 
Alex, zelo dvomim, da bi Japonci za Nemški in Belgijski trg po drugih standardih delali zaščite podvozja kot za slovenski trg. ?zmeden? Je pa druga stvar. V Belgiji je podnebje milejše, ni posipanja cest s peskom in soljo, zato na havbah ni praktično nič poškodb od kamenčkov, prav tako podvozja manj rjavijo. 
 
Glede zanesljivosti podatkov nemških avtomobilov: ".. iz raziskave pa je jasno, da je kar pri tretjini nemških avtomobilov števec kilometrov prirejen." Vir: f7e3d981b363e5496857.jpeg WWW.ZURNAL24.SI
Je vaš rabljeni avto uvožen iz Nemčije? Velika verjetnost je, da število prevoženih kilometrov na števcu ni pravo.  
Slovenske Mazde imajo tudi 5-letno polno garancijo, v Nemčiji običajno 3-letno.
 
Takšna in drugačna realna cena kupcu žal nič ne pomaga. Kar koli "realna cena" že je. Takoj danes kupim 5 takih Mazd 6 letnik 2019 bencinark po tvoji "realni ceni" 20 k€.
 
Cene avtov oblikuje trg - kupec in prodajalec se mora prilagoditi tržnim razmeram, če želita skleniti posel.
 
Teorija ponudbe in povpraševanja opisuje, kako se na konkurenčnem trgu cena spreminja glede na razmerje med razpoložljivostjo blaga, (agregatna ponudba - S) in željo po nakupu blaga (agregatno povpraševanje - D). Teorija skuša z uporabo grafov v ravnini: količina Q - abscisa - prodajna cenah (P - ordinata) nazorno prikazati premike na trgu. Prikazana je sprememba ravnovesne cene (P1 oziroma P2), če se poveča povpraševanje, kar je prikazano s premikom krivulje D (D1 preide v D2). Pri nespremenjeni krivulji ponudbe S se bo na ustaljenem trgu cena povečala s P1 na P2, količina prodanega blaga pa s Q1 na Q2. V praksi se taka spremeba na trgu zgodi na primer zaradi vstopa novih kupcev na trg, ali povečane kupne moči povpraševalcev. Teorija razloži, da se istočasno spremeni tržna cena in prodana količina blaga.
 
slika.thumb.png.e974942d077b1339c840e561afc3075b.png
 
 

Janez res je da Japonci ne delajo avtov posebej za Balkan in Nemčijo jih pa v pristanišču ko jih pripravljajo za določen trg dodatno zaščitijo če gre za nemški trg, pa verjetno se za kak drug trg.

Enako zaščito ti pa lahko za doplačilo naredijo tudi pri nas na servisu.

Svakinja je kupila cx-30 ki je bila za nemški trg in bi naj že imela zaščito


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je mazdaman napisal:


Janez res je da Japonci ne delajo avtov posebej za Balkan in Nemčijo jih pa v pristanišču ko jih pripravljajo za določen trg dodatno zaščitijo če gre za nemški trg, pa verjetno se za kak drug trg.

Enako zaščito ti pa lahko za doplačilo naredijo tudi pri nas na servisu.

Svakinja je kupila cx-30 ki je bila za nemški trg in bi naj že imela zaščito


Sent from my iPhone using Tapatalk

Točno to sem mislil.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Super, veliko sreče ti želim in cesto si daj malo poširit, če ti slučajno še ostane kak €€€.... 😂
    • Že tri dni zapored vstajam ob štirih zjutraj, da zrolbam sneg z dvorišča in tako naredim prostor za šolski avtobus, ki pride po šolarje.   Komaj čakam, da mine pomlad...
    • Ampak jaz sem pa res rojen pod srečno zvezdo. Šla sodelavka na dopust in jaz danes prevzamem še njeno delo. Med drugim to pomeni prejemanje pošte - tako klasične kot elektronske. In prvo zjutraj dobim tole sporočilo:     Poslal:    "David C. Bohnett" <carloshelufoundations@gmail.com>, dne 24.04.2024 19:23 Prosim, da  pošljete odgovor na naslov(e): ioffice77@yahoo.com Prejemnik:    undisclosed-recipients:; V vednost:   Zadeva:    S spoštovanjem Moje ime je David C. Bohnett, rojen sem 2. aprila 1956. Sem ameriški filantrop in tehnološki podjetnik. Sem ustanovitelj in predsednik fundacije David Bohnett, neprofitne organizacije, ki dodeljuje nepovratna sredstva in se posveča izboljšanju družbe s pomočjo družbenega aktivizma. Sem filantrop in tehnološki podjetnik in se zavzemam za ustvarjanje pozitivnih sprememb človeštva z gradnjo skupnosti in družbenim aktivizmom. Spodaj je nekaj področij, ki sem jim prispeval: (1). Doniral sem za Funding Los Angeles, ki podpira širok spekter umetniških, izobraževalnih in državljanskih programov v Los Angelesu. (2). Donirala sem za namene, povezane z LGBT (3). Prav tako sem dal nešteto in množičnih finančnih donacij v dobrodelne namene po vsem svetu. (4). Donirano tudi za storitve in raziskave o aidsu (5). Doniral sem tudi za volilne pravice in registracijo volivcev (6). Preprečevanje nasilja z orožjem (7). Raziskave na živalih in pravice živali (8). Večkrat sem prispeval ameriški filmski industriji in dal velike finančne prispevke več univerzam v Združenih državah Amerike. V kalifornijski politiki sem dal številne osebne politične donacije na državni ravni. Zato se po prejemu tega pisma štejete za srečneža, ker ste danes od mene prejeli to pismo. Doniram vam vsoto 6.000.000,00 USD (šest milijonov ameriških dolarjev). To donacijo vam namenjam, da z denarjem pomagate sebi in svoji družini. Želim, da ta denar vložite v kateri koli donosen posel, ki ga želite. Pomagajmo graditi družbo s podajanjem roke bratske ljubezni drug drugemu. To je moj zasebni e-poštni naslov: ioffice77@yahoo.com (odgovorite mi, da vas bom lahko usmeril, kako vam bo izplačan denar). Obiščite to spodnjo povezavo, potrpežljivo preberite članek, da boste lahko preverili o meni: https://en.wikipedia.org/wiki/David_Bohnett S spoštovanjem David C. Bohnett E-pošta: ioffice77@yahoo.com     Prva elektronska pošta in že lahko dobim šest milijonov ameriških dolarjev! Pa ne si misliti, da je to kakšna potegavščina, David C. Bohnett res obstaja! Ima pa malo težav s spolno usmeritvijo, ker nekaj časa je "doniral", nekaj časa pa "donirala". No, najbrž je zato nekaj njegovih sredstev prejela tudi LGBT-organizacija...   Pa naj še kdo reče, da nisem rojen pod srečno zvezdo! Pravkar sem že naročil dve Mazdi CX-80 (enega zame in enega za ženo) s 3,3 litrskim turbo-dizlskim šestvaljnikom. Samo še od Davida prevzamem denar in ju plačam...
    • nimajo, ker a-cosmos že nekaj časa ne dela več ... 😃  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.