Skoči na vsebino

Prijavi

  • Zadnja sporočila

    • Nič mu ne bom minusa stiskal. Vsak ima svoje mnenje. Sploh pa bi moral biti bolj konkreten - ZOE je več generacij in npr. letnik 2012 ali 2022 se očitno razlikujeta.   Verjetno je šel s kakšnim tastarim. Ker novejši ima takšno notranjost kot Clio in ni vse plastik fantastik. Usedi se v kakšnega ID.3, tam bo šele plastik fantastik Hyundai Pony iz 1990 izkušnja.   Tole s po višini nenastavljivim sedežem pa drži - in to je tudi v mojih očeh minus. Za Bossa je minus, ker je zelo visok in bi rad sedež spustil, za kakega podpovprečno raslega uporabnika pa si predstavljam, da je težava obratna - tisti bi ga rad dvignil, pa ne more.   Pa tudi primerjanje ZOE s P e-2008 ni na mestu, saj gre za dva povsem različna avtomobila. Kot tudi to, da Boss vse svoje e-izkušnje primerja s karavansko Mazdo 6. ZOE pač primerjaš z Mazdo 2 - katerega imam raje? Jaz sem glasoval z denarnico ...
    • To je zelo dobro in si lahko zadovoljen, da je interval tako dolg.   Zakaj se pa ti ne zdi ueleno, če se skuri nevarne sajaste delce, ki obstanejo v filtru? To gre pri takih temperaturah, da zgorijo do konca in ni nobenih dodatnih izpustov.   DPF filtri so ena boljših okoljevarstvenih zadev in delajo točno to za kar so dizajnirani. Maš pa na netu ogromno razlage kako to deluje in čemu so potrebne aktivne regeneracije oziroma čiščenje DPF filtra.
    • Vsaj LOPATE mu ne ponuja kot opcije; za razliko od našega GORJAN-a oz. brkatega kmeta in s hribov.
    • @dvorjan te ne bo pohvalil, ampak ti bo dal @Boss en velik minus
    • Sem doma, sam men je čist neugodno pri manj kot 15 stopinj kolesarit tko, da sam od servisa pa domov... ok še čez Rožnik, da vsaj lahko rećem, da je blo malce zanimivo. Sem moral zavorne ploščice sprobat, ker mi je prejšnje pobralo. Hitr tole gre od kar se pojam po vzpetinah in manjših hribih.   Sem pa za tja vzel Zoe, ampak če primerjam s Pugijem je Zoe en res navaden plastičen skret, kjer se ne da niti sedeža po višini nastavit. Se vidi, da ima kr nekaj let zaostanka in tudi Avant2Go jih umike ter menja za druge.   Kot keže bodo morali tud v EV-je vgrajevati boljše interjerje in sedeže, ker prvi navdušenci so že mimo, zdaj bo pa treba resne kupce pridobit to bo pa šlo sam na kvaliteto.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.