Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

pred 4 urami je J.J. napisal:

Sej ma dost navora, ne rabs turbota. Ze 2.0 ga ma dost, vleče k zmešana....

 

Hmh, če tebi 2.0 vleče k zmešana pol nevem kake avte si do zdaj vozil.

2.0 G165 sem mel testno in je bila bolj žalost, še posebej ko nas je blo 5 v avtu, stisneš gas do konca in se dogaja bore malo žal.

Vsak ima sicer svoje veselje ampak, meni atmosferski bencinarji ne sedejo, ker ne vlečejo ;)

Edini NA bencinarji ki bi jih imel in še to za drug avto so Hondini VTI, TypeR motorji.

Tak da ko bom kupoval drug avto bo ziher spet Turbo (dizel ali bencin).

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od bencincev in da niso turbo polnjeni, je najbolj odziven Wankel v Rx8. Naj me kdo popravi,če se motim :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma, je bilo malo drugače. Je prišel k meni sosed in rekel, da mu ga je moja žena potegnila...

 

 

 

 

Tik, preden sem ga prelopatal, je razložil, da mu je v avtu krepnil akumulator in ga je moja žena z BTjko potegnila do vrha hriba, da se je lahko spustil v dolino in vžgal...

  • Haha 2
  • Začuden 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je J.J. napisal:

Ja no, dej zdej povej, kater atmosferc pri 2.0 pa brez turbota vleče bolj kot mazdin? Dejmo primerjat hruške s hruškami in ne lubenicami...

Imaš prav. Poglejte v kaki družbi se je znašel mazdin motor. 👍

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je J.J. napisal:

Ja no, dej zdej povej, kater atmosferc pri 2.0 pa brez turbota vleče bolj kot mazdin? Dejmo primerjat hruške s hruškami in ne lubenicami...

 

Honda K20 (Civic TypeR), F20C (S2000), tudi B18 (Integra TypeR) ta je sicer 1.8 ampak vleče bolj od Mazde. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 
Honda K20 (Civic TypeR), F20C (S2000), tudi B18 (Integra TypeR) ta je sicer 1.8 ampak vleče bolj od Mazde. 
Ampak spet, to so vse neke R, extra različice, trde, športne, za junce da si pumpajo ego. Za fotra, da pele familijo na dopust, niso, in to hočm povedat. V civiliziranem avtu ne najdeš primerljivega atmosfetskega motorja, thats the point. S tem da imajo krivuljo navora bolj pomaknjeno proti visokim vrtljajem v primerjavi z Mazdo. V nizkih obrazih jih Skyactive poje, kajne?
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je J.J. napisal:

Ampak spet, to so vse neke R, extra različice, trde, športne, za junce da si pumpajo ego. Za fotra, da pele familijo na dopust, niso, in to hočm povedat. V civiliziranem avtu ne najdeš primerljivega atmosfetskega motorja, thats the point. S tem da imajo krivuljo navora bolj pomaknjeno proti visokim vrtljajem v primerjavi z Mazdo. V nizkih obrazih jih Skyactive poje, kajne?

 

Ja se strinjam da so to bolj športne različice, samo če je govora o najbolj odzivnih in najboljših NA motorjih je Honda dosti boljša od Mazde. Tudi v nizkih obratih jih Skyactive ne poje ker se ti motorji noro radi vrtijo in so kombinirani z menjalniki z krajšimi razmerji, posledično si takoj na 7-8000rpm.

V civiliziranem avtu pa so NA motorji žalost, kot sem napisal ko sem mel testno G165, najbolj me moti to da če recimo znižaš hitrost na kaki cestninski in pol če ne prešaltaš prestavo ali dve dol rabi celo večnost da spet prideš na potovalno hitrost, pri turbo motorjih pa samo pritisneš gas in je to to. Pač stvar okusa.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pogovor je o družinskih avtih, s katerimi se vozijo tudi mali otroci...za vožnjo od točke A do točke B, za VARNO vožnjo po predpisih, da imaš lahko zraven vklopljen drive za popust pri zavarovanju...

Ne mi o dirkanju in pospeških, ampak o normalni vožnji.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja saj zato pa je tudi pri družinskih avtih NA bencinar bolj bogi, če hočeš normalno pospešit na potovalno hitrost ga moraš gnat v višje obrate pri tem zmotiš spanec otroka na zadnjih sedežih.... V 6.prestavi je G165 pri pospeševanju  iz 80-130 prav pogreb.

Zato je turbo motor boljši lepše pospeši brez prestavljanja in nabijanja obratov. 

Kot bi v avtorevijah napislai atmosferskim motorjem manjka elastičnosti. 😉

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pravi, da je mazda bencinar nenormalen avto z nenormalnimi pospeški. Kaj so zate normalni pospeški? Moja mazda6 2.0 bencinski motor ima čisto normalne pospeške za normalne ljudi in normalne družine. V čem je fora dobiti v čim krajšem času potovalno hitrost na AC? Te argumente glede pospeškov in načina vožnje sem pričakoval od BMW voznikov... Meni cesta ni dirkališče, da bi se pred drugimi postavljal, kak pospešek ima moj avto. Če si hitrejši, pojdi naprej, jaz na cesti ne lovim minute. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Aless hja ne vem če je glih elstičnost kar jim manjka, js bi glih reku, da so bolj elastični ker maš pokrito celo polje navora lepo linearno in lahk moč razteguješ po svoji želji. Definitvno je pa stvar okusa ja. Js osebno sem zdej dost bolj navdušen nad tem G194 kot sem bil nad CD150. Tle maš kej delat, pr CD 150 pa nism meu kej :D Z ročnim menjalnikom sem se fural kot z avtomatom ...

  • Haha 2
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Shrek 

Nisem rekel da je nenormalen avto z nenormalnimi pospeški. Preberi še enkrat kaj sem napisal v čem meni atmosferski bencinarjo ne sedejo. 

Tudi moj način vožnje ni divjanje, ni pa mi vščeč da avto ne da nič od sebe če hočem pospešit ali zvišat hitrost. 

In ja tudi delo z menjalnikom mi je že postalo malce odveč zato bi naslednji avto naj bil Turbo+Avtomat ali pa mogoče Električar. 

Vsak ima svoj okus in pričakovanja od avta, zato je brezveze prepričevat eden drugega, meni osebno pač NA ne sede. 

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je 50keda napisal:

@Aless hja ne vem če je glih elstičnost kar jim manjka, js bi glih reku, da so bolj elastični ker maš pokrito celo polje navora lepo linearno in lahk moč razteguješ po svoji želji. Definitvno je pa stvar okusa ja. Js osebno sem zdej dost bolj navdušen nad tem G194 kot sem bil nad CD150. Tle maš kej delat, pr CD 150 pa nism meu kej :D Z ročnim menjalnikom sem se fural kot z avtomatom ...

Prvi del mi je všeč, drugi pa malo manj. Z 150 konjski nimaš kaj delati, ker daš v Kopru v 6 brzino in v Berlinu avto ugasneš. Pa še lahko tudi zabavaš vmes, če hočeš hitro vožnjo. Pri benzinarju temu ni tako in če nimaš avtomatskega menjalnika imaš res opravka z menjalnikom v vsakem daljšem hribu. . Probal sem oba in lahko primerjam. Dizel je za dinamično vožnjo, kjer nikoli ničesar ne zmanjka, benzinar je za umirjene, malodane penzionistične vožnje. 

Ko je zdraven še avtomatski menjalnik je samo še za zehat zdraven. Mislim, da bi zaspal do Ljubljane od dolgčasa in nezanimive počasne vožnje. 😛

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 37 minutami je Alex napisal:

Prvi del mi je všeč, drugi pa malo manj. Z 150 konjski nimaš kaj delati, ker daš v Kopru v 6 brzino in v Berlinu avto ugasneš. Pa še lahko tudi zabavaš vmes, če hočeš hitro vožnjo. Pri benzinarju temu ni tako in če nimaš avtomatskega menjalnika imaš res opravka z menjalnikom v vsakem daljšem hribu. . Probal sem oba in lahko primerjam. Dizel je za dinamično vožnjo, kjer nikoli ničesar ne zmanjka, benzinar je za umirjene, malodane penzionistične vožnje. 

Ko je zdraven še avtomatski menjalnik je samo še za zehat zdraven. Mislim, da bi zaspal do Ljubljane od dolgčasa in nezanimive počasne vožnje. 😛

Ubistvu je lih kontra. :) 

 

Tako kot se jaz s tem skyactivom zabavam v vožnji se nisem še z nobenim motorjem do sedaj. 

 

In ja pač normalno da morš šaltat v nižjo ko pospešuješ, sej fizike ne moreš pretentat. Se pa samo smejem, ko v drugi in tretji z nasmeškom na obrazu prehitevam razne traktoriste ki na obratih monotono tulijo. :D 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je NevLado napisal:

Ubistvu je lih kontra. :) 

 

Tako kot se jaz s tem skyactivom zabavam v vožnji se nisem še z nobenim motorjem do sedaj. 

 

In ja pač normalno da morš šaltat v nižjo ko pospešuješ, sej fizike ne moreš pretentat. Se pa samo smejem, ko v drugi in tretji z nasmeškom na obrazu prehitevam razne traktoriste ki na obratih monotono tulijo. :D 

 

Lepo, da uživaš.👍Pri nas je problem, da če bi šaltali dve brzini dol bi nam kopalno na mestu ljub vsem pomagalom in ne bi bilo pravega učinka. Ravno zadnjič mi je v tretji brzini kopalo na mokri cesti. Šele, ko sem dal v četrto je zagrabilo. . Res prehudo tole. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Alex napisal:

Lepo, da uživaš.👍Pri nas je problem, da če bi šaltali dve brzini dol bi nam kopalno na mestu ljub vsem pomagalom in ne bi bilo pravega učinka. Ravno zadnjič mi je v tretji brzini kopalo na mokri cesti. Šele, ko sem dal v četrto je zagrabilo. . Res prehudo tole. 

Če bi pri dizlu šaltal dve brzini dol bi lahko samo še v ogledalo pogledal, ker bi motor vun ftrgalo pa razsulo v koščke čuj :lol::lol:

  • Haha 2
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je NevLado napisal:

Če bi pri dizlu šaltal dve brzini dol bi lahko samo še v ogledalo pogledal, ker bi motor vun ftrgalo pa razsulo v koščke čuj :lol::lol:

A si ti sploh kdaj vozil skayactiv dizle ali samo golfa II? 😛

Namreč naše zverine se vrtijo do skoraj 6000 obratov, podobno kot vaši benzinarji. Pa imamo: ne brez turbine, ne eno turbino ampak za isti denar kar Dve turbini.Tako da ja, res moramo pazit, ko šaltamo iz 6 brzine v četrto, da to izvedemo z občutkom brez da pohodimo plin "do daske". 

VI si lahko to privoščite, daste iz pete v tretjo, gas do fula in lagano v istem tempu naprej. 🤗

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.