Skoči na vsebino

Vzdržljivost/problemi motorja 2.2 dizel SkyactiveD 2012+


pele

Priporočeno sporočilo

Ja meni so tudi dol v kopru dejali v?eraj da je lifetime(je ?el ta k rihta termine prav mehanike vpra?at pred mano) sam razmi?ljam ?e bi imel avto ve? let da pri 200k naredim menjavo olja(avtomatski menjalnik) in verige

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

On je preveril mi vse vpoklice polek enega za katerega sem dobil po?to so mi po?timali ?e 3 druge,.. razen amortizerjev za kofano niso imeli in je tkoj naro?il ter pokli?e tkoj ko pridejo.. ?e se ne bi potrudil pogledat v bazo ?e vedel ne bi da so.

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali je res potrebno ?e pri taki kilometrini naredit "generalko" vozila?

 

Veriga, vztrajnik, sklopka, amortizerji, kon?niki, katalizator, dpf filter, AGR ventil, turbina, vse 4 ?obe po mo?nosti...

 

To bi potem bilo okoli 5.000 EUR vlo?ka, da bo potem nadaljnjih 200.000+ km vse ok.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S tako generalko podvoji? ?ivljenjsko dobo avta in si naslednjih 200k relativno brez skrbi. Vlo?ek je sicer blizu preostali vrednosti takega avta pri 250k, ampak ?e od avta nisi odvisen in si lahko privo??i? dodatne obiske servisa, zaupa? serviserju, potem se ra?unica nekako izide. Ve?ini se ne, zato gredo taki avti v veliki meri v V Evropo, Rusijo, Afriko.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Jest je spremenil naslov v Vzdržljivost/problemi motorja 2.2 dizel SkyactiveD 2012+

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Temu se reče "fuck you price". Ker nima servis orodja ali znanja to porihtat, pač dajo tako ceno da se ti bl splača drug avto vzet. Problem je, ko mehanika naučiš popravljat take zadeve, ga moraš temu primerno več tudi plačat. Pol tudi rabiš primerno zaščitno opremo zaradi štroma.   Verjetno pa, da skoraj nikoli ne pride do takih okvar, ko pride se pa glih zaradi cene to zelo hitro razve naokol. Posledično, ljudje ne želijo EVjev, ker tudi če se to zgodi enemu na 10000, nočejo tvegati da bojo oni ta eden.
    • Ja sej... pa imel sem občutek, da je tekla precej hitreje kot druge ure. To je tista relativnostna teorija , ki pravi, da čas teče rezlično hitro v odvisnosti na kateri strani vrat WC-ja se nahajaš.
    • Pa sej uro ima pa prikazano fajn na veliko  
    • Sam, a EV-ji majo zdej posebne servisne delavnice? A ni tko, da greš z Zoe na Renault servis, ko je kaj narobe? In verjetno lahko upravičeno pričakuješ, da imajo orodje in da znajo popravit. Ker če to ni tako pol je pa tole šele loterija.   Mislim, ker če je tak kaos s servisi že zdajle, ko so EV-ji v veliki večini še dokaj mladi in redki ima na grbi 10 let - ne vem si težko predstavljam, da pridem z recimo 10 let starim avtom na servis pa mi rečejo naj ga v graben zapeljem, ker bo ceneje.
    • Moram naslednjič tega novejšega sprobat, čeprav mislim, da sem ga že pa se mi je takrat tako mudilo, da me ni zanimalo nič drugega kot samo ura.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.