Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov


jures

Priporočeno sporočilo

Zdaj sem imel dva dni nadomestno vozilo (moje na li?enju :-P) Seat Ibizo. Mlin?ek od motorja TSI 1.2 77 kW. In prav za?udeno lepo potegne, lima :blink:  od 3700 obratov naprej. Sem pa imel zelo nestabilen ob?utek, posebno, ko se prvi? sede? iz "velike ladje" v ta mali avti?.  Gokart :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Potegne, seveda potegne. A pa se tudi ustavi?

 

Imam zelo slabe izku?nje s takimi mlin?ki pri dalj?ih spustih ali pa pri zmanj?evanjih hitrosti pred kri?i??em. Kot bi vozil dvotaktni motor. Prestavi? prestavo ni?je, pa se zgolj motor vrti hitreje, zavornega u?inka pa ni.

 

Pa to, da potegne - koliko pa potegne iz rezervoarja za gorivo? Mislim, ?e motor ?ge? na 3700 obratov in naprej...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tak motor smo imeli z rent a carjem.Sej gre, a mi smo bili ?tirje odrasli noter in poln prtlja?nik kov?kov. Verjetno ni potrebno opisati vo?nje v klanec.

Poraba je bila kar velika. Mi je pa bil v?e? zvok motorja na obratih. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest je ?e parkrat pisal, sicer v CX-5. Je itak eden redkih tu gor, ki imajo G194, pa ?e en ali dva imata novo ?estico G194, potem se po mojem kon?a. Sicer pa v primerjavi s "staro" 192 ni neke razlike, 2 konjev ve? ne ?uti?, izklapljanje cilindrov pa kakor ima? sre?o, avto je bolje zvo?no izoliran...

 

Butne pa seveda ne, ker nima T. :)

 

Edit: 0-100 ima za sekundo bolj?i od 184 dizla z AT (8 vs 9), dobrih 100 kg razlike se o?itno mora nekje poznati, kljub temu da ima dizel baje navor od 0 do 5500 obratov ravno ?rto. Seveda posledi?no tudi bolj?a vodljivost in lega na cesti v primerjavi z D, toliko ve? mase na prednji osi ni malo.

 

Moral sem... :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej..super lahko kaj ve? inf..lahko ZS mi po?lji tvoj kontakt..zdaj imam cx5 benzin.,165.k..saj gre.moram jo fullll na obrate 4 do 6.poka?e svojo.mo?..tudi oblika avta naredi svoje...moral bi probat 2.5motor..lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej..super lahko kaj ve? inf..lahko ZS mi po?lji tvoj kontakt..zdaj imam cx5 benzin.,165.k..saj gre.moram jo fullll na obrate 4 do 6.poka?e svojo.mo?..tudi oblika avta naredi svoje...moral bi probat 2.5motor..lp

Oho, kaj bo? pre?altal na 6-ko?

Valjda ne bo? kupil rde?e?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej.. Alex samo gledam kaj bi nabavil za naslednji Avto najr.Mazdo.Po inf.. cx5 ne bojo ve? delali naprej .verjetno bo nekaj ve?jega cx8..baje.cena uff.novi motor X..na hitro ne vidim nekaj bolj?ega ..saj vle?e konstanto..samo ne kot sem pri?akoval..zato gledam 2.5 benzin motor.M6.ps.Alex bom rabil tudi tvoje inf...lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Edit: 0-100 ima za sekundo bolj?i od 184 dizla z AT (8 vs 9), dobrih 100 kg razlike se o?itno mora nekje poznati, kljub temu da ima dizel baje navor od 0 do 5500 obratov ravno ?rto. Seveda posledi?no tudi bolj?a vodljivost in lega na cesti v primerjavi z D, toliko ve? mase na prednji osi ni malo.

 

Moral sem... :P

 

Hmm, ja ?e bere? prospekte in ne v ?ivo izvedenih testov.

 

Mazda 6 dizel 2019 avtomatik 184KM

 

Mazda 6 bencin 2019  avtomatik 194KM

 

 

Pa ?e grafa iz katerih se nekateri delajo norca, ampak to sta najbolj?a pokazatelja dejanskega zna?aja enega in drugega motorja.

 

dizel 184KM

post-133-0-16545700-1571947503_thumb.jpg

 

bencin194KM

post-133-0-16068900-1571947521_thumb.jpg

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res je... zal je sestica s tem motorjem na voljo le z avtomatskim menjalnikom ... Vsaj pri nas ... 

 

https___si_cdn_mazda_media_62912daf7d7f4

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa kje se ostali to vozite, da ste skos v zastojih in da je automatik zakon? Jz ?al ?e nism vozil automatika, za katerega bi rekel, da je to to. In to velja tako za takega s pretvornikom navora kot DSG. Je pa res, da sem v Mazdi presizkusil le tega z 120KM ma?ino in je bil cel pogreb. Verjamem, da je pri 2.5 ma?ini to veliko bolj uglajeno ampak vseeno jaz ?e vedno rad vozim svoj avto, kot pa da avto vozi mene.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem kaj imate proti AT 6 Skyactiv drive menjalniku? Sem imel prej 6 2017 z rocnim pa sem z avtomatikom veliko bolj zadovoljen, da ne omenjam ACC tempomata z asistenco za zastoje s Stop & GO, ki res odlicno deluje...

 

Ja pa sj Mazdin je baje kombinacije dveh sklopk in pretvornika navora. Tudi meni se zdi ?isto dober izdelek, brez kakr?nega koli cukanja ipd..Edino, ?koda ker SW v avtu ne podpira stop&go. Pi?uka, to bi lahko na servisu dodali kot opcijo, pa? software kot software, upgrejda? in je :))

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot sem ze v drugi temi napisal... imamo razlicne poglede na te zadeve... Meni recimo ustreza, da se mi ni potrebno ubadati s takimi zadevami in mi je veliko bolj komot z avtomatskim menjalnikom ... Imam pa ocitno to sreco, da je menjalnik v Mazdi meni osebno zadovoljiv in nimam problemov z njim... Edini, ki sem ga vozil in je bil res polom, je bil enkrat pred mnogimi leti v Toyoti Auris, ki je bil res pocasen in cukajoc ... Se pa ne ubadam s tem, kaksen menjalnik je notri, kdo je proizvajalec, kaksne krivulje so na papirju... Pac vsedem se v avto in odpeljem :) ... In dokler sem zadovoljen s tem, to tudi z lahkoto lahko napisem... Ce bi me kaj zelo motilo, naslednjic pac ne bi vec izbral takega izdelka :D ... Nekomu drugemu pa "smeta svaka dlaka" :D ... Tudi prav... Debata je zato, da se "skozlamo" in napisemo svoje mnenje  :rolleyes:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vozim kar dost mazdo 6 2.5 letnik 2014

Pozitivno je, da lahko "saltas" rocno in je plus dol in minus gor, kot mora biti.

ker pri vecini je obratno, kar nima smisla oz je v nasprotju z inercijo

Avto se pa pelje brez napora in gre lepo, porabo pa ima res nizko za te konje, menjalnik in karavan.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne, nikjer ne trdim tega. Dopuščam pa možnost, da je ... #youtubefolks pač.   Ne moreš pa enega primerka posplošiti na celo populacijo, kot tu radi počnete. Verjetno se nekemu Renault servisu v UK ni dalo ukvarjati s popravilom, ker niti ni imel ustreznega orodja, in je pač na predračun našopal vse, kar mu je prišlo na pamet - skupaj s pribitkom na storitve, ki bi jih opravili zunanji izvajalci.
    • U fak... sem čist pozabil, da ima Zoe.   Pa sej to ni sam Zoe.... vsi EV-ji stari nekaj let so plastični skreti, kar se tiče notranjosti vključno z BMW i3, ki je cel plastik fantastik ipd. Celo Tesla ni dosti boljša pri starejših modelih. To je bilo zato, ker je bila konkurenca majhna in se je dalo šparat na kvaliteti materialov.   Zdaj je pa konkurenca hujša in se prav vidi, da so začeli igrat na karto kvalitete. Tale Pugi e-2008 se vozi res lepo, Zoe pa k lojterski voz, kjer je ropotalo in škripalo domala vse, a avto še ni mel 50kkm prevoženih. Plastika pa hahah... če bi takole nadaljevali je pa res vsak Kitajc boljši.       Pa veš, da je blo clo res.
    • Nič mu ne bom minusa stiskal. Vsak ima svoje mnenje. Sploh pa bi moral biti bolj konkreten - ZOE je več generacij in npr. letnik 2012 ali 2022 se očitno razlikujeta.   Verjetno je šel s kakšnim tastarim. Ker novejši ima takšno notranjost kot Clio in ni vse plastik fantastik. Usedi se v kakšnega ID.3, tam bo šele plastik fantastik Hyundai Pony iz 1990 izkušnja.   Tole s po višini nenastavljivim sedežem pa drži - in to je tudi v mojih očeh minus. Za Bossa je minus, ker je zelo visok in bi rad sedež spustil, za kakega podpovprečno raslega uporabnika pa si predstavljam, da je težava obratna - tisti bi ga rad dvignil, pa ne more.   Pa tudi primerjanje ZOE s P e-2008 ni na mestu, saj gre za dva povsem različna avtomobila. Kot tudi to, da Boss vse svoje e-izkušnje primerja s karavansko Mazdo 6. ZOE pač primerjaš z Mazdo 2 - katerega imam raje? Jaz sem glasoval z denarnico ...
    • To je zelo dobro in si lahko zadovoljen, da je interval tako dolg.   Zakaj se pa ti ne zdi ueleno, če se skuri nevarne sajaste delce, ki obstanejo v filtru? To gre pri takih temperaturah, da zgorijo do konca in ni nobenih dodatnih izpustov.   DPF filtri so ena boljših okoljevarstvenih zadev in delajo točno to za kar so dizajnirani. Maš pa na netu ogromno razlage kako to deluje in čemu so potrebne aktivne regeneracije oziroma čiščenje DPF filtra.
    • Vsaj LOPATE mu ne ponuja kot opcije; za razliko od našega GORJAN-a oz. brkatega kmeta in s hribov.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.