Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov


jures

Priporočeno sporočilo

1,5 litrski motor?ki za obvladovanje take te?e mi niso preve? v?e?. poleg tega 4x4 ne more? kupiti, ampak kup?i? navadnega, pa ga potem po?lje? v Francijo, da ga predelajo. ?e se ne motim, je bila potem kon?na cena okoli 33.500?. Ampak to je tista "OD". Torej bi na koncu bili mimogrede na 35.000? za vozi?ek z 1,5 litrskim motor?kom...

A,to pa nisem vedel. Sem bral neko predstavitev in so na veliko omenjali moznost 4x4... Saj bi bilo verjetno res prelepo , da bi bilo res, ?e pa ?e v 2008, 3008, 5008, c5ac ni te mo?nosti...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Danes videl novega p2008.... mislim... ze dolgo, dolgo nisem videl meni tako ogabnega novega avta... spredaj katastrofa, nekaj na silo ?katlastega (ozek in visok rilec), ogromna maska... zadaj ?e nekako gre...

 

?koda... 308ica je dejansko ?e sedaj cisto simpaticna, 3008/5008 tudi, potem je pa ?lo z 508ico, novo 208ico samo navzdol...

 

Najblizji konkurent Captur je bistveno bolje izpadel..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Včeraj videl novo Ford Pumo...sem upal,da slike lažejo,ampak ne... Kolk je pa to meni grdo...

 

Pomojem je Ford trenutno edina znamka,kjer Me čisto vsi avti (tudi vizuelno) odbijejo , poleg tega pa tale njihova cenovna umestitev...

 

Škoda... pa prvi focus , fiesta na prelomu tisočletja , drugi Mondeo so dejansko bili prav simpatični avti...

 

Jo je še kdo drug pogledal?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je TiEn napisal:

Razn octavije ki je imela spredaj deljene luči,.. so ga zasrali s tistim letnikom

Škodi dejansko facelifti nikoli niso šli dobro od rok... Že druga generacija Octavie je bila čudna po prenovi...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je Nejc1986 napisal:

Sploh kakšna fabia Combi je meni zelo lepo vozilo... Sploh zdaj k so samo še tsi motorji notri...

 

O lepoti ne bom komentiral, okusi so pač različni. 

O TSI motorjih pa bom. Niso nek konstrukcijski biser, beri raztegnjena veriga in zapacani sesalni ventili. 

VAG sicer neki popravlja te napake z novejšimi serijami motorjev z jermeni in nekateri motorji so imeli poleg direktnega vbrizga še dodatno šobo na sesalnem kolektorju, da občasno vbrizga gorivo že v sesalni kolektor tako očisti tiste saje iz sesalnih ventilov. Vendar pa spet pri nekaterih novejših motorjih to dodatno šobo ukinjajo. 

Tak da kdor misli da je moderni  bencinar ziherca glede dolgoročne vzdržljivosti se moti. 

Evo kako zgledajo zapacani TSI ventili. 

 

2mmotorsport_bedi_reinigung_tsi_tfsi_fsi-1.jpg

  • Všeč 2
  • Žalosten 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je Nejc1986 napisal:

Sploh kakšna fabia Combi je meni zelo lepo vozilo... Sploh zdaj k so samo še tsi motorji notri...

Meni je edini všeč Superb in pa kar zanimiva za pogledat je Scala :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Aless napisal:

 

O lepoti ne bom komentiral, okusi so pač različni. 

O TSI motorjih pa bom. Niso nek konstrukcijski biser, beri raztegnjena veriga in zapacani sesalni ventili. 

VAG sicer neki popravlja te napake z novejšimi serijami motorjev z jermeni in nekateri motorji so imeli poleg direktnega vbrizga še dodatno šobo na sesalnem kolektorju, da občasno vbrizga gorivo že v sesalni kolektor tako očisti tiste saje iz sesalnih ventilov. Vendar pa spet pri nekaterih novejših motorjih to dodatno šobo ukinjajo. 

Tak da kdor misli da je moderni  bencinar ziherca glede dolgoročne vzdržljivosti se moti. 

Evo kako zgledajo zapacani TSI ventili. 

 

2mmotorsport_bedi_reinigung_tsi_tfsi_fsi-1.jpg

Je pa tudi res,da danes vsi vozijo avte kot dizle,2000rpm menjaj,bog ne daj  višje 4000-5000rpm,da bencinski motor malo zadiha,ker potem je že poraba 7l-8l,to pa je za marsikoga too much,avto je narejen,da se vozi,ne pa špara,nikdar mel problemov z zapacanostjo motorja,pa al je to bil atmosferc,tsi ali pa hdi.

Včeraj peljem soseda domov,pa našo cx-30 malo priganjam do 5000rpm,pa pravi bo visoka  poraba.Pa kaj,glavno da je veselje pri vožnji.😁

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Stinica napisal:

Je pa tudi res,da danes vsi vozijo avte kot dizle,2000rpm menjaj,bog ne daj  višje 4000-5000rpm,da bencinski motor malo zadiha,ker potem je že poraba 7l-8l,to pa je za marsikoga too much,avto je narejen,da se vozi,ne pa špara,nikdar mel problemov z zapacanostjo motorja,pa al je to bil atmosferc,tsi ali pa hdi.

Včeraj peljem soseda domov,pa našo cx-30 malo priganjam do 5000rpm,pa pravi bo visoka  poraba.Pa kaj,glavno da je veselje pri vožnji.😁

Kako si pa kaj zadovoljen z avtom? 🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Stinica napisal:

Je pa tudi res,da danes vsi vozijo avte kot dizle,2000rpm menjaj,bog ne daj  višje 4000-5000rpm,da bencinski motor malo zadiha,ker potem je že poraba 7l-8l,to pa je za marsikoga too much,avto je narejen,da se vozi,ne pa špara,nikdar mel problemov z zapacanostjo motorja,pa al je to bil atmosferc,tsi ali pa hdi.

Včeraj peljem soseda domov,pa našo cx-30 malo priganjam do 5000rpm,pa pravi bo visoka  poraba.Pa kaj,glavno da je veselje pri vožnji.😁

Imaš g122 ali x180? Namreč verjetno bom tudi jaz za naslednji avto vzel cx-30 pa razmišljam kar o g122, ker ne potrebujem več pa zanesljiv motor je (eventuelno g150, X-a še zaenkrat nočem)...avto pa vem, da gre zadovoljivo dobro (čeprav marsikdo viha nos nad tem motorjem v tem avtu, ker ga verjetno ne zna voziti 😁), je pač malenkost počasneje kot moja g120, ampak nič kritičnega...važno je, da se na avtocesti lepo pelje med 150 in 160 km/h (brez pretiranega naprezanja) kar mi je čisto dovolj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je Bini napisal:

Kako si pa kaj zadovoljen z avtom? 🤔

Zelo

 

pred 5 urami je tommaazz napisal:

Imaš g122 ali x180? Namreč verjetno bom tudi jaz za naslednji avto vzel cx-30 pa razmišljam kar o g122, ker ne potrebujem več pa zanesljiv motor je (eventuelno g150, X-a še zaenkrat nočem)...avto pa vem, da gre zadovoljivo dobro (čeprav marsikdo viha nos nad tem motorjem v tem avtu, ker ga verjetno ne zna voziti 😁), je pač malenkost počasneje kot moja g120, ampak nič kritičnega...važno je, da se na avtocesti lepo pelje med 150 in 160 km/h (brez pretiranega naprezanja) kar mi je čisto dovolj.

g122,mel bi več,ampak za pike nabirat je dovolj,danes se peljema po avtocesti z sinom domov po števcu 200km/h nekaj časa je rabil tam od 188 naprej ampak je prilezel.Najbolj mi je zanimivo,da sploh ne čutiš da se pelješ tak hitro,bi rekel po občutku enih 150.

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je Z M A J napisal:

Meni je edini všeč Superb in pa kar zanimiva za pogledat je Scala :)

Meni pa Scala sploh ni všeč. Edino Superb (sploh Combi) in pa nova octavia izgleda dobro na fotkah. 

pred 9 urami je Aless napisal:

 

O lepoti ne bom komentiral, okusi so pač različni. 

O TSI motorjih pa bom. Niso nek konstrukcijski biser, beri raztegnjena veriga in zapacani sesalni ventili. 

VAG sicer neki popravlja te napake z novejšimi serijami motorjev z jermeni in nekateri motorji so imeli poleg direktnega vbrizga še dodatno šobo na sesalnem kolektorju, da občasno vbrizga gorivo že v sesalni kolektor tako očisti tiste saje iz sesalnih ventilov. Vendar pa spet pri nekaterih novejših motorjih to dodatno šobo ukinjajo. 

Tak da kdor misli da je moderni  bencinar ziherca glede dolgoročne vzdržljivosti se moti. 

Evo kako zgledajo zapacani TSI ventili. 

 

2mmotorsport_bedi_reinigung_tsi_tfsi_fsi-1.jpg

Sarkastičen sem bil. Mali karavani sicer nikoli niso bili lepi, ampak fabia Combi je od nekdaj malo nespretno oblikovana. Za tsi pa vem,da je eden izmed bolj problematičnih motorjev.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 49 minutami je Stinica napisal:

Zelo

 

g122,mel bi več,ampak za pike nabirat je dovolj,danes se peljema po avtocesti z sinom domov po števcu 200km/h nekaj časa je rabil tam od 188 naprej ampak je prilezel.Najbolj mi je zanimivo,da sploh ne čutiš da se pelješ tak hitro,bi rekel po občutku enih 150.

Super. Pa saj to je ja, za pike nabirat pa je že to preveč...dobro, če bi imel vedno polno naloženega potem bi bilo bolje nekaj več tako pa...kaj pa poraba? okoli 7? Bom videl, ko bo čas za menjavo, me že ima, da bi drugo leto...po drugi strani pa ne vem, če ne bi raje počakal facelift pa potem zamenjal...bom pa 90% vzel cx-30, ker nova 3 mi je malo preveč utesnjena zadaj pa ni mi všeč črn strop, notranjost mi je pa noro top 👍...imel pa bi plus/ST/SO...to imam vse kar potrebujem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri meni se poraba giblje med 6,7l do 7,5l,ampak ne šparam in ne gledam na gorivo.Bomo videli kako bo,ko bo kljuka gor in vleka čolna.

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Štirikrat na leto, dvakrat na morje, dvakrat domov, na chevy cruzu 1.6motor bencin se je mašina kar mantrala, poraba za 300km 35l bencina, na pugi 508sw 2.0hdi,pa sploh ne veš, da maš čoln od zadaj. 

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 1. 5. 2020 ob 9:15 je Aless napisal:

Evo kako zgledajo zapacani TSI ventili. 

 

2mmotorsport_bedi_reinigung_tsi_tfsi_fsi-1.jpg

problem z zapacanimi sesalnimi ventili oz. sesalnega dela, je pri vseh di (direct injection) motorjih ne samo tsi ali tfsi;

kot je že nekdo rekel, bencinarja je treba malo bolj vrtet v vrtljaje in ne vozit kot dizla in bo problem s tem manjši, obstajajo pa tudi posebna čiščenja sesalnega kolektorja z ventili, ampak vprašanje koliko se splača..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Že če 100-ko tankaš je pomoje boljše - glede na kataloge novih vw notri piše, da lahko samo izjemoma tankaš manj kot 98 oktanov. Sicer ni obrazložitve, ampak pomoje ravno zaradi tega razloga.

 

Po drugi strani pa imaš na tujih forumih folk z audiji in tamočnimi tfsi motorji (ki ziher niso bili šparani in se jih je vrtelo na obrate), pa imajo po 50.000 km zapacane ventile. :rolleyes:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja glede novih DI bencinarjev je res da imajo problem z zapacanimi ventili vsi ne samo TSI motorji, tudi Mazdini DI bencinarji lepo pacajo ventile. 

Zato pa sem že pred časom napisal da za vožnjo po mestu oz.kratkih razdaljah ni dober nobeden moderen avto (ne benc ne dizl), edino električar. 

To da ga vrtiš do blokade, malo izboljša situacijo kot pa eko vožnja, ampak še vseeno n eodpravi tega problema, dokaz so razni RS Audiji v Nemčiji, ki kljub bolj športni vožnji zapacajo ventile. 

Pomaga edino mehansko čiščenje z mletimi orehovimi lupinami, v Nemčiji to dost uporabljajo. 

Splača pa pomojem se, ker tako zapacani ventili ti kot prvo avto zamorijo izgubi moč. Čez čas ko se nabere že preveč umazanije pa se sesalni ventili ne zapirajo do konca, posledično so odprti pri exploziji v komori in lepo sesalni ventilčki zgorijo. Kar pomeni  lep strošek. 

Nekaj infotov mate na naslednji strani, je prikazana driska na RS motorju in čiščenje. Btw:opravili so tudi meritve moči pred in po čiščenju, avto je z zapacanimi ventili in sesalnim delom imel 60konjev manj! 

IMG_6423-1024x683.jpg
RS-KLINIK.DE

Im vorangegangen Teil “chemische Reinigung” haben wir die Reinigung der Ansaugwege mit einem chemischen Reiniger beschrieben, nun kommen wir zur Erklärung der “manuelle Reinigung”. Vor jeder...

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.