Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov


jures

Priporočeno sporočilo

pred 33 minutami je 50keda napisal:

Zdej pa naj še nekdo pove, kak ugotovit, kdaj maš vse tolk zapacan, da se splača glavo motorja odpirat ...

 

Čist enostavno, za 5€ kupiš endoskopsko kamero na usb in priklopis na telefon ali pc, Odšraufaš zračni filter in porineš kamero v sesalni kolektor vse do sesalnih ventilov in vidiš kako zapacano je. 

Pol pa lahko še svečko daš ven in skozi odprtino od svečke pogledaš zapacanost bata. 

Glavni problem Direct Injection bencinarjev je bolj zapacanost sesalnega kolektorja, loput in sesalnih ventilov. 

Zato  ni potrebe po odpiranju glave motorja, ampak se lepo mehansko očisti z postopkom mletih orehovih lupin. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja sm šou zdej gleat par videu. @Aless in ja, ne rabiš glih glave dol vzet. Dejansko morš pa cel intake dol vzet, pa dva po dva cilindra pucat.

 

Pri mazdah mamo to srečo, da je intake odspredi, da je pol vse lažje dostopno. Ampak, ne predstaljam pa si to it delat med garancijo, torej pet let lahko drek nabiraš pol pa šele spučeš :D In če bi navsezadnje bilo tega tako ogromno mnogo, bi mogli naši avti po 5 letih že zdavnaj umret ...

 

@Aless pa hvala, za napotke z endoskopijo, tole pa znam nabavit, za po petem letu starosti avta ;)

Popravljeno od 50keda
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 28 minutami je SpEkTr napisal:

Ne govort o tej zapacanosti ventilov, ker pol ne bo samo kvasa zmanjkal, ampak tudi orehov!?!

Pa sej imamo tudi lešnike za te zadeve. Baje, da še boljše spucajo zadevo.😏

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je mazdaman napisal:

Kako pa poteka čiščenje z orehi?

A obstajajo USB-C kamere?

 Ja obstajajo ja maš poceni na Aliju😉

Evo link kako poteka tako čiščenje 

CAR-MANIAC.DE

Es ist nicht unbekannt, dass die Verkokung der Einlassventile bei den Direkteinspritzern teilweise zu Problemen führen kann. Schon Motoren mit unter 100.000
pred 2 urama je 50keda napisal:

Ja sm šou zdej gleat par videu. @Aless in ja, ne rabiš glih glave dol vzet. Dejansko morš pa cel intake dol vzet, pa dva po dva cilindra pucat.

 

Pri mazdah mamo to srečo, da je intake odspredi, da je pol vse lažje dostopno. Ampak, ne predstaljam pa si to it delat med garancijo, torej pet let lahko drek nabiraš pol pa šele spučeš :D In če bi navsezadnje bilo tega tako ogromno mnogo, bi mogli naši avti po 5 letih že zdavnaj umret ...

 

@Aless pa hvala, za napotke z endoskopijo, tole pa znam nabavit, za po petem letu starosti avta ;)

Če maš garancijo je malo neugodno it to delat, ker ti znajo pri garanciji kaj komplicirat nepooblaščen poseg. 

Ja ne boš verjel dejansko  je ta problem prisoten pri vseh novejših bencinarjih z direktnim vbrizgom. Zato so nekateri proizvajalci dodali dodatno šobo za vbrizg pred sesalne ventile. 

Ne avto ne bo zdaj takoj "umrl", bo pa zagotovo s vsakim kilometrom izgubljal na moči, kar lahko vidiš na prejšnjem objavljenem linku o Audi RSu ki je izgubil 60konjev s tem da je mel prevoženih 130kkm.

V najslabšem primeru pa če se sesalni ventili zaradi umazanije ne zapirajo do konca, ventili zgorijo. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej...Aless ..glede zapacanosti  sesalnega kolektorja in ventilov pri bencinskem motorju  ...po 5 letih ..kaj predlagš ?..več vožnje po AC...pa gassss....kakšen aditiv za čiščenje ventilov in itd. .....samo pri Mazdah nisem zasledil tak primer...niti na Mazda servisu niso imeli ..verjetno bi naredi upoklic..:D..če ne po 5 letih bo cela JEBA ..:danzoman:. ...lp zoom zoom 😃

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če govoriš o aditivih v gorivu ti čist nič ne pomagajo, razen če ga šopaš v intake manifold. Če že pol raje gor odprem, pa grem pucat s temi delci, ker sam postopek ni tak kompliciran, sam cajt si moraš uzet, da dol odšraufaš vse.

 

@Aless Ni mi pa jasno, zakaj vsi proizvajalci  o tem ne razmišljajo, ja extra šoba po starem bi pomagala. Očitno res hočjo, da avto furaš pet let, pa ajd kupi novega :D Ne verjamem, da so inžinerji tak butasti, da tega ne predvidijo, al pa pač ja z leti bo vaša mašina zgubil X % moči, to je normalno xD

Popravljeno od 50keda
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pol pa samo full ..GASSSSSS....da se ventili spucajo....he he ...:bravo:

Mislim da če ga voziš normalno. ne penzionistično :danzoman:.Po AC...stisneš..po gasuuu .. .100 Okt benzin občasno ...bi morali biti ok...več kot pet let..:rispekt:

Razmišljam....zoom zoom lp:D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 56 minutami je 50keda napisal:

Ni mi pa jasno, zakaj vsi proizvajalci  o tem ne razmišljajo, ... ... ... ... ... ... Ne verjamem, da so inžinerji tak butasti, da tega ne predvidijo, ... ... ... ... ...

Tudi jaz ne verjamem, da tega ne predvidijo. Ampak, če naredijo tako, da se to čisti med vožnjo, se bo to odstranilo skozi izpušno cev - in bosta Lučka in Greta preštevali, koliko ljudi si s tem ubil oz. koliko jih je zaradi tega imelo zdravstvene težave... Če pa v izpušno cev nomtiraš filter, bo pa toliko bolj pogosto delal regeneracije, kar pa spet ni ravno dobiček...

 

Mislim pa, da je glavna težava za vse te "nabirke" vsa ta "sodobna umetnost": EGR, turbo, DPF, katalizator,...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Gelipter   kot je 50kega napisal ti aditiv ti  nič ne pomaga ker  ne pride do sesalnih ventilov.  Vožnja po AC in vožnja kot bi Alex rekel bolj po "moško", ziher pomaga malo omiliti to packarijo, odpravilo je pa ne bo.

Kaj predlagam po 5letih, hehhe menjat za nov avto 😁

 

@50keda proizvajalci in njjhovi inženirji niso butasti ne, dobro poznajo to problematiko, ampak kot rečeno vejo pa tudi da motor ne bo kr tak čez noč crknil, garancijsko dobo bo zdržal, če potem več nima tolk moči večina uporabnikov itak ne bo opazila. Če pa pride do resnih težav čez 5,7,10let se jim pa gladko jebe oz. bi rekel da si tega želijo, ker če bo avto brez vsakega problema zdržal 10,15 ali več let kdo bo pa kupil nov avto?

Recimo VAG dobro pozna to problematiko in je pri eni od  generacij EA888 motorja začel vgrajevat dodatno šobo,  tak da ima direct injection in multipoint injection. Brez razloga si ne bi šli delat dodatnega dela😉

Ostali proizvajalci pa pač se delajo francoze 🙄😁

 

35146_2011_135_Fig1_HTML.gif

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 37 minutami je Aless napisal:

@Gelipter   kot je 50kega napisal ti aditiv ti  nič ne pomaga ker  ne pride do sesalnih ventilov.  Vožnja po AC in vožnja kot bi Alex rekel bolj po "moško", ziher pomaga malo omiliti to packarijo, odpravilo je pa ne bo.

Kaj predlagam po 5letih, hehhe menjat za nov avto 😁

 

@50keda proizvajalci in njjhovi inženirji niso butasti ne, dobro poznajo to problematiko, ampak kot rečeno vejo pa tudi da motor ne bo kr tak čez noč crknil, garancijsko dobo bo zdržal, če potem več nima tolk moči večina uporabnikov itak ne bo opazila. Če pa pride do resnih težav čez 5,7,10let se jim pa gladko jebe oz. bi rekel da si tega želijo, ker če bo avto brez vsakega problema zdržal 10,15 ali več let kdo bo pa kupil nov avto?

Recimo VAG dobro pozna to problematiko in je pri eni od  generacij EA888 motorja začel vgrajevat dodatno šobo,  tak da ima direct injection in multipoint injection. Brez razloga si ne bi šli delat dodatnega dela😉

Ostali proizvajalci pa pač se delajo francoze 🙄😁

 

35146_2011_135_Fig1_HTML.gif

VAG je daleč od tega, da bi bil edini, ki dela MPI. Nebom trdil, kdo je bil prvi, ampak Toyota ima na svojih motorjih to že dolgo. Sploh pa še nisem slišal, da bi se "novemu" Toyotinemu 1.2 turbo zapacali ventili.

 

Problematiko pacanja pa lahko rešiš tudi z na primer menjavo motornega cikla - kot to tudi delajo pri Toyoti. Seveda, do pacanja bo še zmeraj prihajalo, ampak v manjši količini. In če združiš več takšnih mehanizmov skupaj si na konju.

 

Vsi tako veselo udrihate čez DI, kaj bi radi vsi nazaj na frgazar vozili, že tako vam gre v nos da vam avto pije 6.1, bog ne daj 6.2. 😂

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aless....hvala za odgovor :rispekt:...

Alora...bo treba vozit bolj po MOŠKO ...GASSSSSS...:bravo:...pol pa menjava po 5-6let...itak ..😀👍😁😁

  • Všeč 1
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Gelipter napisal:

Aless....hvala za odgovor :rispekt:...

Alora...bo treba vozit bolj po MOŠKO ...GASSSSSS...:bravo:...pol pa menjava po 5-6let...itak ..😀👍😁😁

Za mo#ko vožnjo se lahko javiš pri meni. Za ostalo boš moral. na servis. 😛

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah, sami bomo spet začel šraufat, če bomo hotli tak avto met dlje kot 5 let očitno.

@NevLado jp, nekaj tekga sem imel v mislih, je pa res, da s tem dobiš spet senzor več, kar pomeni, da če ti ta ne deluje pravilno spet pride do komplikacij :D Nimaš kaj, fajn so to zrežirali, da se bojo kupovala nova vozila, čeprav v aprilu je samo 40% lanske prodaje blo doseženo ... tak da očitno še preveč dobre motorje delajo xD

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 38 minutami je Alex napisal:

Za mo#ko vožnjo se lahko javiš pri meni. Za ostalo boš moral. na servis. 😛

He he.  ..ali pa ti pri meni 😁😜..pol greva na pivo ..😆😆😁😁😁😁lp

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

Za mo#ko vožnjo se lahko javiš pri meni. Za ostalo boš moral. na servis. 😛

To se bere, kot da želiš z vožnjo impresionirat oz. prestrašit kakšno mladenko, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Z M A J napisal:

To se bere, kot da želiš z vožnjo impresionirat oz. prestrašit kakšno mladenko, hehe

He, He. Ne, to je mišljena vožnja, kjer ne delaš kolon za sabo po avtocesti. 🤪

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Alex napisal:

He, He. Ne, to je mišljena vožnja, kjer ne delaš kolon za sabo po avtocesti. 🤪

Ampak, če ima bencinca... Kolikor jaz razumem tudi drug šofer ne more pomagati, da ne bi bilo zastojev na AC 😝

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 7 mesecev kasneje...

Danes videl novega Hyundai-ja i20... Ogabmo. Še huje kot na fotkah. Kot kaže so spremenili oblikovni jezik, saj je tudi novi Tucson v nekem svojem svetu.

 

Škoda, pa ravno Hyundai je delal meni simpatične avte zadnje čase (i30, tudi prejšnji i20, kona..).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Danes pomerim nivo olja na obeh bencinskih Mazdicah, ki imata prevoženih med 10-12.000 km od menjave olja in sta ga požrli mogoče 2 dcl.  
    • V podjetju kamor delam imam možnost dobiti olje znamke Pakelo po ugodni ceni pa me zanima če je kdo že uporabil in probal to olje v dizelski Mazdi in kako se obnese in če je sploh primerno?   hvala za odgovor in lp
    • K moji majhni Casio kolekciji sta se pridružili dve novi uri. Malce bolj "retro geek style"😄,ker tiste "pametne" itak nihče več niti ne opazi...te pa😃...ko smo z sodelavci na kavi...."ooo🧐-pokaži,kaj imaš to"😲..."blast from the past😍..."   Skratka malo za hec in malo zares.😃   Moram pa reči,da sta izredno lahke in udobne-z časom pozabiš,da jo nosiš.   Naj predstavim Casio WV-59RD-1AEF edina Casio GPS ura oglate oblike (izgleda malce bolj retro). Izjemno precizna (GPS sinhronizacija),in za moj poklic lih taprava za svojo ceno (dobrih 50€ na Amazonu). Že 5-ATM,z že zelo dobrim kovinskim pasom...res iz prešanih "pleh" členkov,a lepo izdelan,ne cufa dlak,in že z dobro sponko. Sprejem GPS signala-zelo dober...za koga,ki rabi absolutno precizno,odporno in poceni retro uro-priporočam👍   Druga je pa bolj "retro show off" modernejša verzija-legendare "Back to the Future" kalkulator-ure. Casio DBC 32D 1AES (dobrih 50€ na Amazonu). Ta je pa tak "magnet za poglede",da je že prav smešno😄...vsi takoj opazijo😲...eni začudeno navdušujoče,spet drugi nevoščljivo zaničujoče (običajno lastniki "pametnih")...in seveda fašeš take in drugačne komentarje....skratka ura privlači poglede😄   Tudi z že malce boljšim "cenenim" INOX-paščkom z sponko,izjemno udobna kljub velikosti,in z zelo praktično avtomatsko osvetlitvijo zaslona...da ne bo kdo mislil,da to pred "pametnimi" urami ni obstajalo. Čeprav imam tudi kakšno veliko dražjo in kvalitetnejšo uro,to uro vseeno zelo rad nosim...prav v posmeh trendu "pametnih"😁   Seveda "pade" enkrat tudi legendarna DBC-611-1D ...čisto iz "gušta"😄   In ker sem jaz-seveda slike+video...prijeten ogled😉       VID_20240224_102715.mp4 VID_20240328_190203.mp4
    • Danasnja kavica ob "postnem" zajtrku v predpraznicnem casu  ...   
    • Posodobitev!   Danes menjal gume in senzorje. Dejansko se je zadeva povezala v nekaj kilometrih in lučka na armaturi je vgasnila.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.