Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov


jures

Priporočeno sporočilo

pred 9 urami je Mraušk Mčk napisal:

 

Prosim če ne omenjaš Škode skupaj s Hunjadem.

Okusi so različni, tudi zame se jih ne sme omenjati v istem stavku (Hyundai so mi namreč zelo všečna vozila) :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni so Hyundai top; i40 par let nazaj je bil všečen avto, Zdajšnja i30 je super, prejšnji Tucson sploh... Par dni nazaj videl 7sedeznega Santa Fe, i20 ki se je sedaj poslovila je fajn...

 

Ampak rit na čisto Novem i20 ali pa čisto nov Tucson... No,ja...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moj nečak, ki je bil vedno na bmwjih(same hude zadeve) pa aiudiji TT, mi je en dan prišel z izjavo, da bo kupil škodo RS. 😳Seveda se je takoj popravil,da mu gre v firmi zelo slabo in bo vzel ta avto samo za prehodno obdobje, doer ne pride na zeleno vejo. Bo pa vzel verzijo z zelo zatemnjenimi šipami, da ga ne bo videti ven. 😎

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 48 minutami je Boss napisal:

Ampak vseeno, nova Octavia je na dobri poti, da rata slovenski avto leta 2021.

To je doseg slovenskega avta. Sej tudi, če bi dali jaguarja v ožji izbor bi zmagal ali clio, golf ali kak pežo.Ali pa kaka izvedenka vaga. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker vidim, da je nekaj komentiranja bolj na pamet še ostali podatki.

 

Letos so v finalu

 

Škoda Octavia

VW Golf

Peugeot 2008

Renault Captur

Hyundai Tucson

 

Škoda ima prednost pred Golofom, kar je že presenetljivo, še bolj pa to, da sta trenutno prva dva dejansko klasična avta in šele ostali trije so SUV-i. Očitno se tudi ljudem popravlja okus, saj je bl lani določen tud klasičen HB Renault Clio kot zmagovalec. Osebno sem takoj za Octavio, ker nudi tako 5-vratno limuzino in karavan. Edino sprednja maska je nekam čudna.

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je Boss napisal:

Ker vidim, da je nekaj komentiranja bolj na pamet še ostali podatki.

 

Letos so v finalu

 

Škoda Octavia

VW Golf

Peugeot 2008

Renault Captur

Hyundai Tucson

 

Škoda ima prednost pred Golofom, kar je že presenetljivo, še bolj pa to, da sta trenutno prva dva dejansko klasična avta in šele ostali trije so SUV-i. Očitno se tudi ljudem popravlja okus, saj je bl lani določen tud klasičen HB Renault Clio kot zmagovalec. Osebno sem takoj za Octavio, ker nudi tako 5-vratno limuzino in karavan. Edino sprednja maska je nekam čudna.

 

Klasika...😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Boss napisal:

Ker vidim, da je nekaj komentiranja bolj na pamet še ostali podatki.

 

Letos so v finalu

 

Škoda Octavia

VW Golf

Peugeot 2008

Renault Captur

Hyundai Tucson

 

Škoda ima prednost pred Golofom, kar je že presenetljivo, še bolj pa to, da sta trenutno prva dva dejansko klasična avta in šele ostali trije so SUV-i. Očitno se tudi ljudem popravlja okus, saj je bl lani določen tud klasičen HB Renault Clio kot zmagovalec. Osebno sem takoj za Octavio, ker nudi tako 5-vratno limuzino in karavan. Edino sprednja maska je nekam čudna.

 

Samo maska?... kaj pa pod masko? Te VAG variante gredo v nek čuden dizajn. Enako novi golf. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...
20 minutes ago, Bossek said:

Sem se pomatral malo ... evo priponke, ce koga zanima :)

46.jpg

47.jpg

48.jpg

49.jpg

50.jpg

51.jpg

52.jpg

53.jpg

54.jpg

55.jpg

56.jpg

57.jpg

58.jpg

60.jpg

61.jpg

 

Top, hvala!

 

1. A nova 3-ka res nima touch ekrana? :o To skoraj da nemorem verjet, a ni isto kot na prejšnji generaciji, da ko avto miruje je na touch, potem ko se pelješ pa lahko upravljaš samo preko ekrana? Vsaj CX-3 tako dela...


2. Te testi so mi drugače zmeraj tako hecni...CX-3 "višji stroški s servisiranjem".. A ker je interval na 20k namesto na 30k, pa motor kasnej zariba? :D In pa da je "digitalni prikaz hitrosti prikazan v premajhni velikosti"... Imaš ga celo dvakrat, na obratomeru 2x1 cm pa potem še na projekcijskem zaslonu v 3x3 cm (na sliki se vidi, da je njihova verzija imela revolution paket s projekcijskih zaslonom). Ejejejej..ampak šta čemo, v nemški reviji je pri obeh primerjalnih testih pač zmagal ... nemec :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nima touchscreena - itak je tako odmaknjen, da je uporabniku neprijazno, da bi gor šlatal. Jaz na svoji sem touchscreen samo sprobal, vse ostalo mi je pa čist priroćno z gumbom upravljat. Med vožnjo je mnogo bolj natančno kot šlatat po ekranu - primerjam z uporabo na službenih passatih in golfih ter na električnih.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je NevLado napisal:

 

Top, hvala!

 

1. A nova 3-ka res nima touch ekrana? :o To skoraj da nemorem verjet, a ni isto kot na prejšnji generaciji, da ko avto miruje je na touch, potem ko se pelješ pa lahko upravljaš samo preko ekrana? Vsaj CX-3 tako dela...


2. Te testi so mi drugače zmeraj tako hecni...CX-3 "višji stroški s servisiranjem".. A ker je interval na 20k namesto na 30k, pa motor kasnej zariba? :D In pa da je "digitalni prikaz hitrosti prikazan v premajhni velikosti"... Imaš ga celo dvakrat, na obratomeru 2x1 cm pa potem še na projekcijskem zaslonu v 3x3 cm (na sliki se vidi, da je njihova verzija imela revolution paket s projekcijskih zaslonom). Ejejejej..ampak šta čemo, v nemški reviji je pri obeh primerjalnih testih pač zmagal ... nemec :D 

Brez veze brati nemški primerjalni test,kjer so v igri nemški avti. Za nemca ponavadi napišejo za porabo, da ima "ugodnih 6,5l/100", za kakega japonca, tudi Mazdo pa, "malo smo razočarani nad previsoko porabo 6,5l /100".

😊

  • Všeč 2
  • Haha 2

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz avtobild itak berem samo kot neko zabavno čtivo; namesto rumenega tiska.  Da bi si nabiral informacije, ki bi bile odločilne pri nakupu.... Ni šans.

 

Saj pri nas ni več resne avto revije. Avto fokus je še najbližje temu.

 

Se pa spomnim leta,leta nazaj je bil avtomagazin dober in pa "avto" , ki ga je vodil urednik Martin Češenj (ki je tja prišel iz avtomagazina).

 

Berem pa velikokrat hrvaški avtoklub.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni pa je upravljanje z touchscreenom boljše, no če je v nekem normalnem dosegu roke, kar na novi M3 ni. 

S touchom si npr. hitrejši pri vnašanju naslovov navigacije. 

Najbolj smotano ne imeli BMW 5 E60, tam mi je upravljanje bilo full zamudno🥴

Avtorevije pa ja so vse bolj naklonjene svetim švabojem🤪

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A tko da se z njim odpelje v oštarijo, pa t crkne da.ne more domov 😂
    • Danes moraš iskati avto hišo, kjer lahko kupiš na cash....večina jih te opcije sploh ne nudi več,ker seveda vedo da je za njih najslabša....torej lizing/kredit....
    • V Atmosu,PCM192/24 in PCM96/24 Tako na hitro...Smart Money,Janine,Sweeter than the Rain,Before my Train comes,One deep River...😃👍 
    • No pa še današnja zgodba.   V glavnem, kolesarska sezona se bo začela in glede na to, da je kolo še v garanciji je bilo treba naredit še redni servis. Odpeljem, k majstru in pravi, da bo naslednji dan fertik. Ni panike, poberem kolesarsko čelado, rokavice in očala ter poiščem najbližji Avant2GO za domov.   Evo Peugeot e-2008 - en tak mali SUV. Se usedem nastavim zic in ugotovim, da tole je pa presenetljivo velik prostora za glavo in... tukaj rata zanimivo.   Prešine me misel, sej bi lahko mel na glavi celo kolesarsko čelado pa bi kljub mojim 192cm blo še dovolj placa do strehe. Ja ne bodi len nataknem čelado in res, placa je dovolj. No zadaj pa se mi vklopi tisti del možganov, ki ne deluje preveč resno. Ok čelada je gor, še kolesarske rokavice in kolesarska očala nataknem in speljem. Ter tako lepo do Litostrojske.   Se ustavim na semaforju in me zagledata dva starejša najstnika in se začneta smejat ter kazat s prstom name. Men šele takrat potegne, da tole mora bit res smešno za videt. Spustim šipo in jima z resnim ksihtom rečem: "Mi pravi kolesarji nosimo čelado tudi v avtu".   Ta prvi mladinc se je tolkel od smeha dobesedno po kolenih, ta drugi pa sploh ni več mogel stati in se je ulegal sred mesta v travo in se tako smejal, da se je kar valil na levo in desno. Prava definicija, ko nekoga zvije od smeha.   No vsaj nekomu sem polepšal dan. 😅
    • Za vaše dizle imate tukaj YouTube doktorja ... skoraj samo 2.2 Mazdine dizle šraufa ... https://www.youtube.com/@MrNiceGuy94
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.