Skoči na vsebino

Mazda 6 2016 trese


sebastjan

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

 Problem je tresenje avtomobila.

Problem je postal opaznej?i pri menjavi plati?? iz letnih (19) na zimske (17)-pri letnih gumah nisem polagal pozornosti na to?

Vendar so 17 colska plati??a nova (ATS) prav tako gume 225/55/17 Goodyear UG Performance G1. (tlak v plati??ih 2,5 bar spredaj in zadaj)

Avto trese (vibrira) od cca 60km/h pa do 150km/h, vendar je pri pospe?evanju ob?utek tresenja manj?i, ko pa spusti? plin in je avto v teku(brez plina) so te vibracije mo?nej?e.

 

-Opravil sem ?e 2x centriranje pri razli?nih vulkanizerjih OK

-Odstranil centirne obro?ke -ne pomaga- sedaj sem jih dal nazaj.

 

Sedaj sem v dogovoru z servisom?

 

 

Ima kdo kak?no podobno izku?njo?

 

Hvala,

Lp.

Sebastjan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avto ima 18k kilometrov NOV. Optika :zvizga:  mislim ?

 

Ne trese na volanu ampak na ?asiji cel,

 

Je pa res? ?isto nove gume in da bi bil feler. Mo?no je sam?

 

Na servisu so rekli da ne bodo ni? delali ker pa? nimam original plati??.

Tako da ?

 

Bom premontiral nazaj na letne gume, pa bom pozoren na tresenje.

?e bo treslo potem je nekaj z avtom.

 

druga?e pa bom reklamiral gume. Samo to pa ne vem kak?en je postopek. Mislim da bodo komplikacije

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avto ima 18k kilometrov NOV. Optika :zvizga:  mislim ?

 

Ne trese na volanu ampak na ?asiji cel,

 

Je pa res? ?isto nove gume in da bi bil feler. Mo?no je sam?

 

Na servisu so rekli da ne bodo ni? delali ker pa? nimam original plati??.

Tako da ?

 

Bom premontiral nazaj na letne gume, pa bom pozoren na tresenje.

?e bo treslo potem je nekaj z avtom.

 

druga?e pa bom reklamiral gume. Samo to pa ne vem kak?en je postopek. Mislim da bodo komplikacije

Ja optika ne se smejat, tudi na novem avtu, pa 18.000km ni nov avto. Dovolj je en udarec, pa jaz se nisem smejal ko je nova M5 imela prve gume na V in sem zjebal gume po 5000km.

 

Tole se ti potem prena?a preko pogonskih delov ali rok, nosilec motorja.....ne verjamem da so gume, ?e posebej ?e ti dela enako na drugih feltnah in gumah.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa sej ta problem poznamo .... kdo se na forumu matra ?e kar nekaj ?asa s feltnami, ki tresejo? Najprej so se mu lu??ile original feltne, pa so jih reklamacijsko menjali, zdaj mu pa z novimi trese k pr norcih pa ?e vedno nima re?itve. Tole bo ista te?ava.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa sej ta problem poznamo .... kdo se na forumu matra ?e kar nekaj ?asa s feltnami, ki tresejo? Najprej so se mu lu??ile original feltne, pa so jih reklamacijsko menjali, zdaj mu pa z novimi trese k pr norcih pa ?e vedno nima re?itve. Tole bo ista te?ava.

Ampak njemu tudi z ne originalnimi, v primeru ki ga omenjas pa mu trese samo z originalnimi. Se motim?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

 

Neoriginal govorimo o 17 col plati??ih.

 (preverjena na centrirki BP)

 

Pa?.

No sem zamenjal nazaj na letna 19 col in je bilo OK.

Se pravi guma al pa felgna ?

 

Kli?em prodajalca gum GUMA????- da ga pa? ne omenjam po firmi in povem za problem.

Takoj dobim informacijo da pa? lahko uveljaljam garancijo na 2 na?ina:

1. dam gume dol in jih z posebnim obrazcem, ki mi ga posredujejo po?ljem njim oni pa proizvajalcu Goodyear

2. dam gume na Hunter test v ?entjur k vulkanizerju(njihov poobla??enec ) in pla?am 20eur in v primeru da se izka?e da so slabe (testiranje pod obremenitvijo 850kg) mi povrnejo sto?ek in po?ljejo novo gumo (tisto ki ni ok).

 

Jaz peljem natest v ?entjur ker pa? ne morem (beri trenutno) bit brez gum

 

Rezultat:

 

Vse gume defect- jaj?aste slab?e kot nalite gume.

Tud Hunterca ni zakon.

 

Napaka se opazi samo ko bumo zasu?e? na centrirki in opazuje? potek kro?enja.

 

Sedaj pa pazi:

Garancije pa ne morem uveljavljat ker pa? te ovalnost stroj ne bele?i.............

 

 

Tako da je sam vulkanizer poklical prodajalca in mu zadevo razlo?il.

 

Smo ?e v fazi dogovarjanja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Re?eno

Ampak to je pa process.

Totalno nezadovoljen z reklamacijskim postopkom pri Savi Kranj. Kajti oni so tudi zadol?eni za Goodyear.

 

Postopek reklamacije:

Niso mi verjeli da trese ne glede na to da sem imel 2X izpisek Hunter testa.In mnenje vulkanizerja.

Avto peljem v Kranj (si vzamem dopust) . Gospod iz reklamacijskega oddelka  g.Vido... prisede in se peljema. Po 500m re?e naj obrnem ker res trese.

Ampak pazi to. To za njih ni dovolj in re?e da naj peljem ?e k njihovem poobla??enem vulkanizerju v ?rnu?e da ?e on preveri. Sm reku OK saj mad dopust.

In v ?rnu?ah isto. Hunter test na meji vendar gume opletajo,- ni vredu. Napi?e mail in nato so odobrili reklamacijo. (tako sm vsaj lahko zamenjal gume sedaj Continental)

Sam sem imel ve? kot min.300eur stro?kov zarad vulkanizerjev in potnih stro?kov, dopust oni PO 2 MESECIH odobrijo 90eur.

Totalno nezadovoljen gume Sava in Goodyear nikoli ve?. In tudi med tem procesom spoznam da kar nekaj vulkanizerjev ne sodeluje ve? z Savo.( postopki reklamacije so katastrofa) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni tudi dela regeneracijo redno pri 290-310 km, gre pa za 2.2 2015FL (je pa res, da mi takšne regeneracije dela, odkar so mi lansko leto preventivno zamenjali malo verigo, prej mi je delal na 250).
    • Jaz mislim,da boš dele dobil pri "šverc-komerc" nepooblaščencu kakih 20...30...mogoče celo 50% ceneje...pol pa neseš k pooblaščencu,kjer imajo usposobljenega mehanika,se zmeniš za en orng popust,ker bodo itak veseli,da si k njim prišel dat avto popravljati...k z popravili lepo služijo.... Isto kot z npr. ležaji za elektromotorje...dobiš za vsakim vogalom pr švercerju....   Sem že enkrat prilimal ta link,pa če koga zanima,naj pogleda še enkrat.  
    • Kot primer lahko povem, da v naših koncih lahko Škodo Superb, ki mislim da je ena izvedba mehki hibrid (pardon, če sem se narobe izrazil), popravlja samo en uradni servis, ker ima certificiranega mehanika. Pa je servisov kar nekaj. Drug primer. Oče je bil par let lastnik Renault Zoe, pa je bilo znanje na Avtotehniki Celje zelo slabo za kakšna tehnična vprašanja. To je sicer že nekaj časa nazaj, tako da ne vem kako je zdaj. Da bi pa kakšni fušarji pod kozolci tole delali, bo pa še nekaj časa preteklo pomoje. Hitrost razvoja in raširitve elektromobilnosti bo definirala infrastruktura. Dokler je ne bo, ne bo širitve, to je zdaj upam da že vsem jasno.
    • A kakšne postavke pregled in test elektro zadev pa še niso izumili?
    • Super stvar. Samo moraš pazit, da ne odpihneš sproti  tudi ogledal z avta. . Ker vemo, da ogledala niso neki glavni  adut mazd. 😊
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.