Skoči na vsebino

Nov Mazdin bencinski motor - Skyactive-X


Deeyan

Priporočeno sporočilo

verjetno ?al ne... sploh zaradi tega, ker ne bi dobil homologacije s tisto ostro haubo spredi. Pa lu?i morajo biti za??itene, pa verjetno, glede na prototip bo premalo prostora zadaj in v prtlja?niku. Pa ?e bi se kaj na?lo, ?eprav zadeva zgleda fenomenalno kot prototip ampak mogo?e le, ?e bi jo ponujali kot posebno GT ali coupe izvedbo poleg bolj klasi?ne oblike trojke.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

verjetno ?al ne... sploh zaradi tega, ker ne bi dobil homologacije s tisto ostro haubo spredi. Pa lu?i morajo biti za??itene, pa verjetno, glede na prototip bo premalo prostora zadaj in v prtlja?niku. Pa ?e bi se kaj na?lo, ?eprav zadeva zgleda fenomenalno kot prototip ampak mogo?e le, ?e bi jo ponujali kot posebno GT ali coupe izvedbo poleg bolj klasi?ne oblike trojke.

Ponavadi je problem pri prototipih ta, da imajo oblikovalci bolj kot ne proste roke in ko pride serijska izvedba pridejo na vrsto ekonomisti, ki odlo?ijo, da je avto prehud in ne bo dovolj kupcev oz. bi hoteli potegniti ?e kak?nega. Po mojem bi glih tako pridobili dodatne kupce zvesti bi pa itak ?e raje kupili tak?en hud avto.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A sem edini, ki mu nov koncept niti ni pov?e?i? Edino zaradi pri?akovanja motorja se ?e zadr?ujem pri nakupu. Mislite, da bodo SkyactiveX motorji dra?ji ali cenej?i?

Ne mores reci a bo motor drazji...al bo drazji avto ali ne...ponavadi so novi tam ene 2k vec pa dodajo kak sistem

Ja no tale zadnja sajba res ne more ostati (razen ce dajo posebej coupe ven)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A sem edini, ki mu nov koncept niti ni pov?e?i? 

 

Da. :)

 

Vpra?anje res kako bo s ceno. Tako kot so razlike v ceni dizel/becnin/turbomlin?ki/hibridi zan tudi tukaj biti razlika. Kaka, bomo pa videli.

 

Meni je pa volan v?e?, oziroma sredinski del je res majhen krogec (kot pri Alfah pred nekaj leti, oziroma kot od MX5). Ve?ina proizvajalcev dela res orja?ke volane. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ena predstavitev nove Mazde 3 z novo ?asijo in skyactiv-x motorjem  :ouje: .

 

Ta avto nima ?asije. Torej tudi nima "nove" ?asije. ?asijo imajo samo resna vozila. Tale ima pa samonosno karoserijo. Ki je, mimo grede, obupno oblikovana... Je pa res, da je notranjost ?e bolj obupna, tako da totalno sfaljena karoserija ne izstopa tako zelo...

 

A sem edini, ki mu nov koncept niti ni pov?e?i? 

 

Ne, nisi edini. Ampak, glede na to, da smo na Mazdinem forumu, naju bodo razglasili za krivoverca, zato se ostali ne upajo oglasiti. Si mogo?e kdaj sli?al pravljico "Cesarjeva nova obla?ila"? Tam so tudi vsi kimali in ploskali...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta avto nima ?asije. Torej tudi nima "nove" ?asije. ?asijo imajo samo resna vozila. Tale ima pa samonosno karoserijo. Ki je, mimo grede, obupno oblikovana... Je pa res, da je notranjost ?e bolj obupna, tako da totalno sfaljena karoserija ne izstopa tako zelo...

 

 

 

Ne, nisi edini. Ampak, glede na to, da smo na Mazdinem forumu, naju bodo razglasili za krivoverca, zato se ostali ne upajo oglasiti. Si mogo?e kdaj sli?al pravljico "Cesarjeva nova obla?ila"? Tam so tudi vsi kimali in ploskali...

He, he, Slivka. Vem, da si ti bolj old skul tip in ti je v?e? vse, kar je bolj kvadratno in ima vsaj keson zadaj montiran.

Saj sem tudi sam ampak kar je lepo je lepo neglede na nas vintage letnike.

Jaz pa? ocenjujem estetski vidik in mi ni va?no, kdo je avtor. Recimo cx5 mi ni sploh v?e? ?etudi je Mazda. In to sem ?e ve?krat poudaril.Mi je pa zanimivo in lepo oblikovana recimo ?koda superb, kar pa ?e ne pomeni, da bi jo tudi imel, vsaj dokler ima kaj skupnega z ljudskimi vozili.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Defacto je pa vedno razlika med slikamo in vtisom v zivo. Moj motor ko ga je suzuki dal ven sem se zgrazal kljunu in slikam, zdaj ga pa mam ker je v zivo bil popolnoma drugacen

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, je razlika med vtisom v ?ivo in sliko. To se strinjam.

 

Tudi to, da sem "old school" model, bi mogo?e tudi ?e "prebavil".

 

Ampak da so mi pa v?e? bolj kvadratni... V bistvu bolj gledam na prakti?nost in uporabnost kot pa na kvadratnost... In ?e pogledamo to re?:

  1. Razmak med gumo in blatnikom nikakor ni primeren za zimske razmere. Ker ?e te doleti, da mora? montirati verige, jih na tem vozilu ne bo?. Ker z roko ne pride? blizu. Pa ne mi zdaj za?et, da ?e ima? dobre gume in nogavice in podobna sranja. Kdor je bil na MPL ve, kaj je vzpon: 3 kilometre 12% naklona. ?e je na taki cesti zakonsko dovoljenih 15 cm snega (lokalne ceste - 30. ?len Pravilnika o vzdr?evanju javnih cest), brez verig ne gre. 
  2. Oddaljenost od tal se mi zdi zelo majhna. Pri prej omenjenih 15 cm snega bo tole ?e nasedlo... Domnevam, da se polno nalo?en ?e malo posede. Kako gre to na kak?en trajekt? ?e le?e?i policaj zna delat te?ave...
  3. O preglednosti nazaj sploh ne bom izgubljal besed. Konec koncev je v?asih bolje, ?e ne vidi?, kaj tisti zadaj ustvarja...
  4. Vzvratna ogledala - moja ?ena ima ve?je v svoji torbici. Me zanima, komu bo to uspelo bo?no parkirati. Razen, ?e ne bo imel cele serije pripomo?kov in pomagal... Sploh bo pa zabavno gledat, kako se bo kdo potil za volanom, ko bo moral malo porikvercat tole re?, kadar bo zadaj pripeta prikolica...
  5. Notranjost tukaj ne poka?e. Ne to?no od te Mazde. Se pa bojim, da bodo tudi tu vtaknili kak?en ekran, ki ti bo "od?iral" pozornost med vo?njo. Ne vem, koliko je razlike med telefoniranjem med vo?njo in iskanjem radijske postaje na sredinskem zaslonu? Pri BTjki in tudi pri Mazdi 5 je to enostavno. Za gumbe vem, kje so in jih med vo?njo natipam. Gledam pa na cesto. Pri ekranu je pa vse ravno. Razen ceste pred teboj...

Samo na kratko takole s slike. Za bolj?o utemeljitev bi se moral z njim zapeljati kak?en krog tu naokoli... Mazda sicer zna narediti pogonski agregat, to jim je treba priznati. Avta pa o?itno ne znajo ve? narediti...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom malo dodal. Vem, da si oldschool, v dosti primerov te razumem ker imam podobne poglede ampak poglej ?ir?o sliko. Ve?ina ljudi omenjenih problemov ne bi opazila ker:

 

  1. Razmak med gumo in blatnikom nikakor ni primeren za zimske razmere. Nekateri (redki sre?ne?i po tvoje, vem) ne ?ivijo na takih koncih, da bi jih to skrbelo. Tiste 2x na leto, ko je v LJ sneg..
  2. Oddaljenost od tal se mi zdi zelo majhna. Pri prej omenjenih 15 cm snega bo tole ?e nasedlo... Domnevam, da se polno nalo?en ?e malo posede. Glej to?ko 1. Nekatere to ne skrbi, ker le?e?i niso tako drasti?ni, na plo?nik ne sme? parkirati, makadama pa ve?ina normalnih avtov sploh ne vidi.
  3. O preglednosti nazaj sploh ne bom izgubljal besed. Konec koncev je v?asih bolje, ?e ne vidi?, kaj tisti zadaj ustvarja... To te?avo ima dosti "lepih" avtov.
  4. Vzvratna ogledala - moja ?ena ima ve?je v svoji torbici. Me zanima, komu bo to uspelo bo?no parkirati. Parkirni senzorji, kamere.. Mogo?e ?e sli?al za njih?
  5. Notranjost tukaj ne poka?e. Ne to?no od te Mazde. Se pa bojim, da bodo tudi tu vtaknili kak?en ekran, ki ti bo "od?iral" pozornost med vo?njo. Ne vem, koliko je razlike med telefoniranjem med vo?njo in iskanjem radijske postaje na sredinskem zaslonu? Pri BTjki in tudi pri Mazdi 5 je to enostavno. Za gumbe vem, kje so in jih med vo?njo natipam. Gledam pa na cesto. Pri ekranu je pa vse ravno. Razen ceste pred teboj... No tu se pa kar 90% strinjam. Delajo varnej?e avte, na koncu pa pri enih avtih ?e klimo upravlja? s touch screenom. Kot prvo, ko bo zaslon ?el bojo ljudje kar jokali ker bo dra?ji kot je obrok lizinga, kot drugo pa kot si napisal, tipke ve?ina ljudi v mi?e najde in ne rabi? gledati dol.  Unih 10%, ko se ne strinjam? Jebiga, zaradi GPSa in rikverc parkiranja pa pride fajn zaslon. Kar se radijskih postaj ti?e, ve?ina ima shranjene, samo pritisne? ?eljeno ?tevilko.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno ?ele, ko bodo zamenjali proizvodnjo linijo za nov model, leto?njega se lahko naro?a ?e do avgusta, verjetno takrat za?nejo s preurejanjem. Datumi naro?il za 2019 ?e niso znani, baje ?ele v drugi ?etrtini leta '19.

 

A spremenimo ime teme ... zadnje tri besede so nekako odve? sedaj, ko je delovanje bolj znano.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Ja glih diesle ne razvijajo se men zdi :lol: .

Kompresijo na ravni dizlov pa res

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Priculjane slike domnevno novega nabora digitalnih merilcev.

To naj bi imel leto?nja FL ?estka v najvi?ji stopnji opreme...

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Novi Skyactiv motorji z ni?jimi emisijami kot elektri?na vozila  :vesel:

Pa po moje bi bilo dobro da bi spremenili naslov teme .

 

Sem spremenil naslov teme... Bo sedaj bolje? :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.