Skoči na vsebino

mazda 6 - ?kripanje na podvozju


Priporočeno sporočilo

Zdravo 
evo dons sm se sre?u z enim zanimivim primerom pr mazdi 6 prefacelift in gre zatop da ko obra?a? volan pa ko se pelje? pa tud ?e na mestu avto avto zagunca? pri prednjih amortizerji ima tak zelo nadle?en ?kripajo? zvok in in ne ugotovimo kaj bi ji lahko bilo, avto je ?e bil na dvigalu in za ?uda ko je avto vzignjen ne ?kripa ni? ... ?ele ko pride obremenitav na guma za?ne in to na obeh straneh spredaj, da bi sam neke namige dobil kaj prbli?n bi lahko bilo pa kolk bilo to stro?kovno, kolegu droga?e zlo dobr slu?i in pravi da jo ?e nebi prodajal sam bi pa rad to ?im prej zrihtal 

naj bi se pa to za?el dogajat 2 dni po nekem temeljitem pranju avtomobila ( tudi podvozja ) nebom reku da je to krivo ampak ok recimo da je mogo?e lahko tudi to vzrok da je kam pri?la voda in da je tam zamrznilo in kaj po?kodovalo ... nevem 
ima kdo kak?no idejo kaj bi lahko bilo 

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sem govoril z pelkotom in on pravi da so to spodnje roke ... zdej bomo pa vidl, hvala za use namige, use bomo preverl =)

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Podobno sem imel na xsari, skripalo za znoret pri obracanju volana na mestu ali pa pocasni voznji na lezecega pokicaja pod kotom...

 

Krivca sta bila nosilca amortizerjev.

 

Probajte ga zapeljati na tehnicne preglede , da se bo avto prerukal tudi s kolesi na tleh, na dvigalu kolesa prosto visijo in ne pride do kakih ropotov.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa le?aji na amortizerjih - a so ?e dobri.

 

le?aji na amortizerjih zgledajo uredu ... najbolj mi je zanimivo ker ?kripa spodaj okoli volanskega mehanizma oz okoli vpetja kolesa 

se morm sli?at z prjatlom da vidm ?e so ?e kej bl pogruntal ampak za1x se dr?imo pelkotovega predloga, ker ni kovinski zvok ampak tak gumijast 

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno so spodnje roke in ni nujno da so hin. Probaj z Silikonskim sprejem po?pricati vse pa javi

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi jaz sem v nedeljo to opail pri svoji 6ki. Slucajno sem se parkiral z odprtim oknom ter opazil cviljenje. Prvo sem posumil na volansko letev, ampak se mi zdi da mora bit kaj okoli amortizerjev, ker skripa tudi ko se peljem pocasi cez rukerje. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej ni tle samo mast tudi koncniki se skozi leta zjahajo in jih je potrebno zamenjati. Poleg tega te pa koncnik (stangica) pride 20e. Komplet spodnja roka pa cca. 40e tako, da to ni nek denar, da bi sparal in samo mast butal notri.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 mesecev kasneje...

Zdravo,

bi mogo?e postavil kar tukaj vpra?anje. Namre? danes sem opazil pri mazdi 6 letnik 2017, ko sem ?el ?ez le?e?e policaje, da so "amortizerji" ?kripali. Prej tega zvoka nisem opazil. Edina stvar kar je razlika, je da je bil avto na servisu prej?nji teden. Je to kaj takega kar bi moral preverit? Med vo?njo se pa ni? ne sli?i.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ko je pa 30tka zraven je pa ogromna videt.... 
    • Meni tudi dela regeneracijo redno pri 290-310 km, gre pa za 2.2 2015FL (je pa res, da mi takšne regeneracije dela, odkar so mi lansko leto preventivno zamenjali malo verigo, prej mi je delal na 250).
    • Jaz mislim,da boš dele dobil pri "šverc-komerc" nepooblaščencu kakih 20...30...mogoče celo 50% ceneje...pol pa neseš k pooblaščencu,kjer imajo usposobljenega mehanika,se zmeniš za en orng popust,ker bodo itak veseli,da si k njim prišel dat avto popravljati...k z popravili lepo služijo.... Isto kot z npr. ležaji za elektromotorje...dobiš za vsakim vogalom pr švercerju....   Sem že enkrat prilimal ta link,pa če koga zanima,naj pogleda še enkrat.  
    • Kot primer lahko povem, da v naših koncih lahko Škodo Superb, ki mislim da je ena izvedba mehki hibrid (pardon, če sem se narobe izrazil), popravlja samo en uradni servis, ker ima certificiranega mehanika. Pa je servisov kar nekaj. Drug primer. Oče je bil par let lastnik Renault Zoe, pa je bilo znanje na Avtotehniki Celje zelo slabo za kakšna tehnična vprašanja. To je sicer že nekaj časa nazaj, tako da ne vem kako je zdaj. Da bi pa kakšni fušarji pod kozolci tole delali, bo pa še nekaj časa preteklo pomoje. Hitrost razvoja in raširitve elektromobilnosti bo definirala infrastruktura. Dokler je ne bo, ne bo širitve, to je zdaj upam da že vsem jasno.
    • A kakšne postavke pregled in test elektro zadev pa še niso izumili?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.