Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

Lastim si Mazdo 6 GH, 2.0 MZR-CD 140KM, SportCombi GT. Decembra sem montiral zimske gume Pirelli Sottozero 2 Serie II 225/45/18 95H XL RFT DOT16. Gume so bile rabljene, profil enakomerno obrabljen. In po cca 6000-7000KM mi je na sprednjih gumah po sredini pojedlo skoraj do indikatorjev, samo na voznikovi strani, na sovoznikovi manj. Sedaj me matra firbec, vulkanizer mi je nafilal not 2.8 bar in pravi da je to pravi tlak za te gume. Meni se zdi da je to preve? 2.8 bar. Z prostim o?esom je videt da je po sredini pobralo,razlike je cca 1mm od robov. Vukkanizer trdi da ni kriv tlak, ampak ker so RFT pnevmatike in da sem ve?inoma vozil po avtocesti. Trdil mi je da se zimske vedno filajo 0.2bar ve? kot ostale in d nebi bilo razlike ?e bi bile polnjene 2.5Bar kot sm jst predlagal.

Kaj pravite vi na to?

Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj ti pravi pa navodilo za uporabo?

Gume sem na 2.8 pumpal ko smo bili polno nalozeni za na dopust. Druga?e imam letne 2.4 - 2.5. Zimske pa 2.4. Na leto delam cca 40k in oba kompleta mi zdrzita 5 let.

Tako da ta te je ?ejnega cez vodo peljal z 2.8 bara.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da bi ti zaradi tlaka pobiralo po sredini bi moral dati kar precej preko 3 bare. Kaj pa ?e je bil vulkanizerjev manometer pokvarjen in se mu je recimo igla zataknila pri 2,8 bara?

 

A si ?el kaj na pumpo kontrolirat? Ker ?e to je ?udno, da je ena bolj po?rta kot druga, ker to bi nekako potrdilo mojo teorijo, da je bil vulkanizerjev merilec tlaka v kurcu in je model pumpal in pumpal, ko pa je spustil je manometer vedno pokazal 2,8 pa ne glede ali je bilo notri res 2,8 bara ali pa precej ve?.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

Lastim si Mazdo 6 GH, 2.0 MZR-CD 140KM, SportCombi GT. Decembra sem montiral zimske gume Pirelli Sottozero 2 Serie II 225/45/18 95H XL RFT DOT16. Gume so bile rabljene, profil enakomerno obrabljen. In po cca 6000-7000KM mi je na sprednjih gumah po sredini pojedlo skoraj do indikatorjev, samo na voznikovi strani, na sovoznikovi manj. Sedaj me matra firbec, vulkanizer mi je nafilal not 2.8 bar in pravi da je to pravi tlak za te gume. Meni se zdi da je to preve? 2.8 bar. Z prostim o?esom je videt da je po sredini pobralo,razlike je cca 1mm od robov. Vukkanizer trdi da ni kriv tlak, ampak ker so RFT pnevmatike in da sem ve?inoma vozil po avtocesti. Trdil mi je da se zimske vedno filajo 0.2bar ve? kot ostale in d nebi bilo razlike ?e bi bile polnjene 2.5Bar kot sm jst predlagal.

Kaj pravite vi na to?

Hvala

 

Sva ?e dva! Prav enak primer imam na Mokki x. Enake gume, pritisk in obraba :blink:   :vskalo:  

Da niso slu?ajno gume kej defektne?!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem imel na sottozero 3 dobesedno vtor?ke na sredini pojete na vseh 4 gumah enako,.. zdej pa nevem ali je prej?ni lastnik kupil ?e take rablenje ali je to nastalo na samem avtu,.. na letnih tega problema ni zaslediti

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Boss, sicer sem tudi sam nekaj ?asa delal kot vulkanizer, ?esa takega nisem ?e videl. 2.8 mi je malo tu ma?, 2.7 ?e gre, ker so zimske naj bi se filalo malo ve?. Ker ta avto nimam veliko cajta sm se ravnal po njihovih priporo?ilih. Vmes sm tudi kontroliral tlak tako da ni ta fora z iglo. Pomojem igra vlogo ker so RFT in vsega po malem se je nabralo + malo vi?ji tlak+douge razdalje.

 

@AmpeR, meni je vulkanizer rekel da naj bi bile to MOE Mercedes Original Equipment, tako tudi pi?e na gumi, in da pri mercedesih bolj pobira robove. Zna bit ker sedim na tej strani torej voznikova stran in jih pobira bolj. Mora? pa vedet da so to RFT gume in niso namenjene za ta avto tako kot moj.

 

@TIeN. Js sm na prej?njih Michelin PS 3 imel 2.7 bar in je ?lo skozi brez kak?ne obrabe,guma je bila enakomerno obrabljena, nikjer po sredini obrabljena. Zdej a ga serje ta Pirelli pa nevem

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja ne vem - jaz sem na teh bolj nizkoprese?nih vedno nekje od 2,7 in tudi za dolo?ene tipe gum do 3,0 in mi zdr?ijo ve? kot 70.000km. Obraba pa je na vseh popolnoma enakomerna od robo, preko sredine do drugega roba.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Run Flat ima trde boke, lahko da tlak pritisne potem v sredino gume in je tam ve?je trenje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce pise MOE vse je jasno, srot gumo imas.

Nima veze tlak (ceprav je na rft gumi 2.8 bara kot bi se na kamnih vozu)

 

Za info ostalim: gume ki so kao narejene za mercedese, audije, porscheje itd so ponavadi precej precej slabse kot serijske istega modela istega proizvajalca.

Tudi na testih so prisli do takih ugotovitev

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Isto je na motorju, tovarniske bridgestone so tr?e in drsijo....zamenja? pa misli? da si ?e enkrat izpit naredil

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Zdravo.

 

Bom kar tule vpra?al. V?eraj in danes se mi je pri?gal alarm za pritisk v pnevmatikah. Preverim danes in v?eraj, tlak normalen. Po resetiranju v?eraj se je danes spet oglasil alarm. Tlak spet enak v vseh gumah. Ima kdo kak?no idejo kaj bi to lahko bilo? Gre za mazdo 3,  2015, aktualen model.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej zato pa vpra?am, ker so se ventil?ki namre? vrnili in to z ABS-om je proti predpisom v EU.

 

Ok ?e ima? ABS merjenje, najprej eno glupo vpra?anje. A so gume enake na vseh kolesih? Ok, bom malce druga?e vpra?al, ker tole zgleda kot, da te trolam. A si slu?ajno menjal kak?no gumo in je recimo ena pobrana do pol profila druga pa nova s polnim profilom?

 

Druga zadeva bi bil pa lahko le ?e problem na ABS senzorju samem ali pa na senzorju kota volana.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:rolleyes: Gume so vse enake, ?e taprve (Michelin). Ni videt da bi bile kje bolj pobrane. Tudi kak?nih po?kodb ni bilo. Bom videl danes ?e bo se ?e kaj oglasil....druga?e bo treba servis klicat.

 

?e eno vpra?anje: mazda ima garancijo 3+2. avto je sedaj star 3 leta in 2 meseca. Ali gre ta senzor ?e pod garancijo oz. kakr?nokoli popravilo v zvezi s tem?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.