Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Ali mogo?e kdo ve kako meri tlak preko ABS? Me zanima, ker se mi je cel dan pri?igalo opozorilo za tlak, vizualno pogledam, vse OK, pa resetiram, in se mi naslednjo vo?njo spet pri?ge, itd... Pustim ?ez no?, vse gume so OK, nobena spustila, grem spet se pri?ge opozorilo. No, pol grem pa na bencinsko, preverim vse 4 gume, in je eno blo treba mal dofilat, od takrat se mi pa senzor ne pri?iga ve?. A teli senzorji slu?ajno primerjajo gume med seboj, in v na?inu vrtenja vidi napake?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam bolj novo m3 in meri preko ABS,starej?e pa so imele senzorje,ampak nevem do katerega letnika. Meri obrate. Jaz sem menjal letne za zimske in je bilo isto. Zimske je napomnil na 2,5 ampak ?ez nekaj ?asa je tlak malo padel in se je pri?gala lu?ka. Potem sem naredil enako kot ti in sedaj je vse OK.Zoooom.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej glih zato me zanima kako merjo. Ker realno po resetu bi mogl bit ok, razen ce je ena guma naredila glih tistih mal obrata vec kt druga, pa je zacev jokat. Mene samo zanima, ce vzame drugo gumo za referenco, ali ima neki vzorec za nazaj koliko bi se morala vrteti, ko se pa spremeni pa se pritozi. Ni toliko tehnicni problem, kot zanimanje kako to v ozadju "ve" :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej glih zato me zanima kako merjo. Ker realno po resetu bi mogl bit ok, razen ce je ena guma naredila glih tistih mal obrata vec kt druga, pa je zacev jokat. Mene samo zanima, ce vzame drugo gumo za referenco, ali ima neki vzorec za nazaj koliko bi se morala vrteti, ko se pa spremeni pa se pritozi. Ni toliko tehnicni problem, kot zanimanje kako to v ozadju "ve" :D

To pa nevem,mora primerjat nekako obrate,logi?o bi bilo med prednjo in zadnjo osjo zaradi stabilnosti vozila. Po?akajmo ?e malo, tu na forumu je polno maherjev za Mazdo ziher kdo kaj ve? ve. Lp.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali mogo?e kdo ve kako meri tlak preko ABS? Me zanima, ker se mi je cel dan pri?igalo opozorilo za tlak, vizualno pogledam, vse OK, pa resetiram, in se mi naslednjo vo?njo spet pri?ge, itd... Pustim ?ez no?, vse gume so OK, nobena spustila, grem spet se pri?ge opozorilo. No, pol grem pa na bencinsko, preverim vse 4 gume, in je eno blo treba mal dofilat, od takrat se mi pa senzor ne pri?iga ve?. A teli senzorji slu?ajno primerjajo gume med seboj, in v na?inu vrtenja vidi napake?

Tako je, med seboj, ker je edina logika. Tukaj ni direktne vrednosti tlaka kot je to bilo preko ventil?kov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako je, med seboj, ker je edina logika. Tukaj ni direktne vrednosti tlaka kot je to bilo preko ventil?kov

 

A primerja vse 4 med seboj, ali samo zadnji dve med seboj, in prvi dve med seboj? To drugo mi je bolj logicno, glede na to da naj bi bli razlicni pritiski spredaj in zadaj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej zato pa ta ABS sistem merjenja spet opu??ajo in gredo nazaj na TPMS z ventil?ki. Problem je namre? v tem, da ma? lahko obe gumi enako prazni na eni osi in sistem ne bo zaznal razlike pa ?eprav se vozi? ?e po plati??ih. Z ventil?ki pa je navadno nastavljeno tako, da ?e gre katerikoli ali pa lahko tudi vsi naenkrat pod 1,8 bara in bo veselo piskalo. Ventil?ki so bistveno bolj varni so pa ?al tudi bistveno dra?ji.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ABS varianta deluje prfektno, To?no zazna s katero gumo si povozil ?ebelj, pri ?kodilaku ?e pri 0,3 bare razlike. 

Ventil?ki so nazaj zaradi butastih voznikov ki ne vedo da je gume treba v?asih tudi malo napolnit. Takim ne pomaga ni?. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja saj ravno zato, ker so ljudje butasti je ravno indirektni TPMS (ABS) problemati?en, saj bi moral vsaki? ro?no zagnati u?enje po polnjenju pnevmatik. Kolk uporabnikov ve, da mora to narediti? Sistem namre? ne more vedeti ali si polnil gume al ne. U?enje nato sicer poteka avtomatsko samo tudi traja lahko nekje do ene ure vo?nje.

 

To pa predvsem dejstvo, da sistem 100% ne more zaznati padec tlaka v gumi za 25% pod priporo?enim tlakom, saj imajo gume tendenco, da neprestano po?asi spu??ajo in to navadno vse ?tiri s pribli?no istim tempom. Tega indirektni TPMS ne bo zaznal in zato ne ustreza ameri?kemu "Federal Motor Vehicle Safety Standards" in zato v ZDA ni homologiran.

 

To je tudi razlog, da gre Mazda nazaj na direct TPMS (senzorski ventil?ki) saj bi druga?e morala vzdr?evati dva lo?ena sistema za isti model avtomobila.

 

Pa mogo?e ?e minus indirektnega sistema je ?e ta, da se mora? peljati vsaj 5 minut s hitrostjo vi?jo od 15km/h, da bo zaznal razliko. Pa vo?nja po zaledenelih cestah ali pa makedamskih, ?e je veliko pospe?evanja in zavirnaja ravno tako lahko brez razloga spro?i TPMS napako, da je z gumami nekaj narobe.

 

Sicar pa da ne nakladam ve? tukaj je recimo insert iz priro?nika Mazde3.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moje zimske gume v enemu leta niso spustile niti za 0,1 BAR. Novembra 2017 so bile napolnjene na 2.3 bar in novembra 2018 so bile cisto vse se vedno na 2.3. Tocno.

Zato, ker si jih 2017 meril segrete, 2018 pa hladne. :jezicek:

 

Meni vse ?tiri zimske od marca do novembra, ko so v gara?i spustijo popolnoma enako za cca 0.3 bara, kar je popolnoma normalno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zato, ker si jih 2017 meril segrete, 2018 pa hladne. :jezicek:

 

Meni vse ?tiri zimske od marca do novembra, ko so v gara?i spustijo popolnoma enako za cca 0.3 bara, kar je popolnoma normalno.

Ko jih vozi? malo ve? pade tlak,kot ?e stojijo v gara?i pod idealnimi pogoji.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj sem jih vozil celo zimo in nato so bile se pol leta v kleti :). Se pa strinjam ja da je normalno da malenkost pade tlak.

Nope. 2017 jih je vulkanizer napumpal in namontiral, 2018 sem jih pa sam premontiral in se odpeljal 800m do najblizje crpalke in preveril tlak. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...
Pred eno uro je Slash13 napisal:

Na koliko barov polnite oz priporočate za pnevmatike 225/45/19? M6 2016

Poglej nalepko pri voznikovih vratih in jih napolni kot piše. Vedno jih polnim tako in vedno jih vozim do konca in tudi vožnja je najbolj udobna. Piše pa vedno tudi v priročniku.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Slash13 napisal:

Na koliko barov polnite oz priporočate za pnevmatike 225/45/19? M6 2016

Priporočeno je 2,3. Jaz sem jih polnil na 2,4 spredaj in zadaj. Je pa odvisno od znamke gum in trdote bočnic. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pritisk je važen glede na način vožnje in po kakšni cesti se voziš. Jaz polnim 16" na 2.6, 17" pa tudi 2,6. Ko obremenim karavana, pa 16" tudi na 3,0,ko smo šli na dopust. Če se vozi hitro in v ovinke, je potrebno za 0,3 dvigniti. 

To so moje izkušnje....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.