Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

pred 2 urama je Boss napisal:

Jaz res ne vem od kod tak strah pri tlakih večjih od 3 bare? :nevem:

 

Pa sej gume ne bo razneslo, oziroma jo bo prej poškodovalo, če je manj napumpana, od oznak. Zato ker se pri večjih težah splošči in bolj mečka, kar jo dodatno uničuje in seveda lahko tudi povzroči defekt.

Ko gumo gumisti dajo na feltno jo napumpajo 3,5-4 bare, da "poči" in lepo sede na feltno. In potem "spraznejo" na 2,3...2,4...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsaka avtomobilska tovarna predpiše tlak v gumah zato,da se jih držimo in je najboljši kompromis med lego in udobnosti v vožnji👍 Če pa teh navodil ne upoštevamo je pa vsekakor bolje če so napumpane malo več kot pa manj od predpisanega in potrebno je tudi ta tlak redno nadzirati vaj enkrat mesečno:prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Bini napisal:

Vsaka avtomobilska tovarna predpiše tlak v gumah zato,da se jih držimo in je najboljši kompromis med lego in udobnosti v vožnji👍 Če pa teh navodil ne upoštevamo je pa vsekakor bolje če so napumpane malo več kot pa manj od predpisanega in potrebno je tudi ta tlak redno nadzirati vaj enkrat mesečno:prstgor:

Na žalost niso vse gume vseh proizvajalcev enake. Ene imajo pri isti dimenziji bolj mehke boke, gume XL pa recimo bolj trde, runflat najbolj trde. Tako, da se moraš pač prilagoditi znamki gum. Je pa tudi res, da, se lahko v vseh treh primerih držiš tega, kar na vrata napiše proizvajalec avtomobila.

To je bolj osebna izbira. 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Alex napisal:

Na žalost niso vse gume vseh proizvajalcev enake. Ene imajo pri isti dimenziji bolj mehke boke, gume XL pa recimo bolj trde, runflat najbolj trde. Tako, da se moraš pač prilagoditi znamki gum. Je pa tudi res, da, se lahko v vseh treh primerih držiš tega, kar na vrata napiše proizvajalec avtomobila.

To je bolj osebna izbira. 

Tisto od tovarne je najboljši približek idealni, seveda pa potem prilagodiš tlak na vrsto gume. 

Tovarna naredi ogromno km in testov v vožnji, da potem predpišejo idealen tlak.... :prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem na svojih celoletnih na trojki enostavno sprobal tlak. Ob nakupu so bile na 2,3 in so v mokrem solidno držale. Potem sem postopoma višal, na 2,5 bara in se je že poznalo. Sem dal za foro potem še 2,9 bar in se po prvi vožnji po mokrem premislil - ker je bil občutek ob zdrsu preprosto strašljiv, je še nos kar po svoje. Zdaj so nazaj na 2,5 bara in je to to. Vsaj zame ... Zimske bom pa dal gor čez dva tedna, pa poročam.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je dvorjan napisal:

Jaz sem na svojih celoletnih na trojki enostavno sprobal tlak. Ob nakupu so bile na 2,3 in so v mokrem solidno držale. Potem sem postopoma višal, na 2,5 bara in se je že poznalo. Sem dal za foro potem še 2,9 bar in se po prvi vožnji po mokrem premislil - ker je bil občutek ob zdrsu preprosto strašljiv, je še nos kar po svoje. Zdaj so nazaj na 2,5 bara in je to to. Vsaj zame ... Zimske bom pa dal gor čez dva tedna, pa poročam.

To je to... 👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne, nikjer ne trdim tega. Dopuščam pa možnost, da je ... #youtubefolks pač.   Ne moreš pa enega primerka posplošiti na celo populacijo, kot tu radi počnete. Verjetno se nekemu Renault servisu v UK ni dalo ukvarjati s popravilom, ker niti ni imel ustreznega orodja, in je pač na predračun našopal vse, kar mu je prišlo na pamet - skupaj s pribitkom na storitve, ki bi jih opravili zunanji izvajalci.
    • U fak... sem čist pozabil, da ima Zoe.   Pa sej to ni sam Zoe.... vsi EV-ji stari nekaj let so plastični skreti, kar se tiče notranjosti vključno z BMW i3, ki je cel plastik fantastik ipd. Celo Tesla ni dosti boljša pri starejših modelih. To je bilo zato, ker je bila konkurenca majhna in se je dalo šparat na kvaliteti materialov.   Zdaj je pa konkurenca hujša in se prav vidi, da so začeli igrat na karto kvalitete. Tale Pugi e-2008 se vozi res lepo, Zoe pa k lojterski voz, kjer je ropotalo in škripalo domala vse, a avto še ni mel 50kkm prevoženih. Plastika pa hahah... če bi takole nadaljevali je pa res vsak Kitajc boljši.       Pa veš, da je blo clo res.
    • Nič mu ne bom minusa stiskal. Vsak ima svoje mnenje. Sploh pa bi moral biti bolj konkreten - ZOE je več generacij in npr. letnik 2012 ali 2022 se očitno razlikujeta.   Verjetno je šel s kakšnim tastarim. Ker novejši ima takšno notranjost kot Clio in ni vse plastik fantastik. Usedi se v kakšnega ID.3, tam bo šele plastik fantastik Hyundai Pony iz 1990 izkušnja.   Tole s po višini nenastavljivim sedežem pa drži - in to je tudi v mojih očeh minus. Za Bossa je minus, ker je zelo visok in bi rad sedež spustil, za kakega podpovprečno raslega uporabnika pa si predstavljam, da je težava obratna - tisti bi ga rad dvignil, pa ne more.   Pa tudi primerjanje ZOE s P e-2008 ni na mestu, saj gre za dva povsem različna avtomobila. Kot tudi to, da Boss vse svoje e-izkušnje primerja s karavansko Mazdo 6. ZOE pač primerjaš z Mazdo 2 - katerega imam raje? Jaz sem glasoval z denarnico ...
    • To je zelo dobro in si lahko zadovoljen, da je interval tako dolg.   Zakaj se pa ti ne zdi ueleno, če se skuri nevarne sajaste delce, ki obstanejo v filtru? To gre pri takih temperaturah, da zgorijo do konca in ni nobenih dodatnih izpustov.   DPF filtri so ena boljših okoljevarstvenih zadev in delajo točno to za kar so dizajnirani. Maš pa na netu ogromno razlage kako to deluje in čemu so potrebne aktivne regeneracije oziroma čiščenje DPF filtra.
    • Vsaj LOPATE mu ne ponuja kot opcije; za razliko od našega GORJAN-a oz. brkatega kmeta in s hribov.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.