Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)


koroska18

Priporočeno sporočilo

Ma ?e za avto da? 25k+(z opremo) potem 120ps ni sprejemljivo kaj ?ele da bi moral ?ipirat. Morali bi narediti tako kot v ameriki kjer se za?ne z 165ps ampak mi je jasno da ho?ejo prikazat malo porabo. Ni mi pa jasno zakaj mazda ni bolj?e izkoristla ta hibridni sistem kot pri novi Corolli. Torej da ni samo za notranjo elektriko ampak tud za ma?ino. Potem bi lahko dali ve? konjev in bi bila poraba ?e vedno majhna.

Upajmo da bo ta skyactiv x as advertised :)

 

Se strinjam,za ta denar 122k nebi nikdar kupil vsaj ?e gledam koliko sem dal za svojo je to kar dosti ve?,pa ?e moja ni bila poceni. Lp
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ?e za avto da? 25k+(z opremo) potem 120ps ni sprejemljivo kaj ?ele da bi moral ?ipirat. Morali bi narediti tako kot v ameriki kjer se za?ne z 165ps ampak mi je jasno da ho?ejo prikazat malo porabo. Ni mi pa jasno zakaj mazda ni bolj?e izkoristla ta hibridni sistem kot pri novi Corolli. Torej da ni samo za notranjo elektriko ampak tud za ma?ino. Potem bi lahko dali ve? konjev in bi bila poraba ?e vedno majhna.

 

Upajmo da bo ta skyactiv x as advertised :)

 

Ker je corolla pravi hibrid, mazda 3 pa je mild hibrid. Skyactiv pa bo spet "samo" mild hibrid z dodanim kompresorjem polnilnega zraka. Nekih ?ude?ev glede porabe ne gre pri?akovati, bodo pa zmogljivosti gotovo verjetno zelo dobre napram G122. Napovedujem 8 sekund 0-100km/h in bistveno bolj?o pro?nost.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko je malo tudi masa ampak 1cm pomeni v procentih kar nekaj pri tej ?irini. ?e samo pri letnih-zimskih se nekaj pozna zaradi grobga profila. Zakaj je pro?nej?a,?e imajo enak navor a nebi bila ?e bolj var?na v vi?jih prestavam in manj vrtljajev? Samo zanima me,ne mislim ?ipirat novega avta saj mi je sedaj ?isto vredu.

 

Menjalnik ima druga?na prestavna razmerja pri G-165 zato, ker se lahko zavrti precej vi?je kot G-120, ki je naravnan na var?evanje. Zaradi tega je G-165 bolj ?ivahen in ?e dodatno mu lahko pomaga? z velik bolje izkori??enimi prestavami. Sicer nisem ?el preverjat samo ?e G-120 spravi? na 165+ KM pri tem menjalniku gre z drugo prestavo sigurno tam nekje 120km/h.

 

Sicer pa malo za pomo? kako to zgleda v praksi - primerjaj 120 in pa 120 upgrejdano na 165 . V nizkih vrtljajih ni razlike a ko gre tam ?ez 5000 obratov je pa kot dan in no? in tam avto resno izgleda dejansko ?portno.

 

G-165

https://youtu.be/4pNz-TncFi0?t=18

 

G-120

https://youtu.be/m-BgCoDK5xQ?t=26

 

G-120 z odstranjeno "blokado" tako da ima 165KM

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Menjalnik ima druga?na prestavna razmerja pri G-165 zato, ker se lahko zavrti precej vi?je kot G-120, ki je naravnan na var?evanje. Zaradi tega je G-165 bolj ?ivahen in ?e dodatno mu lahko pomaga? z velik bolje izkori??enimi prestavami. Sicer nisem ?el preverjat samo ?e G-120 spravi? na 165+ KM pri tem menjalniku gre z drugo prestavo sigurno tam nekje 120km/h.

 

Sicer pa malo za pomo? kako to zgleda v praksi - primerjaj 120 in pa 120 upgrejdano na 165 . V nizkih vrtljajih ni razlike a ko gre tam ?ez 5000 obratov je pa kot dan in no? in tam avto resno izgleda dejansko ?portno.

 

G-165

 

G-120

 

G-120 z odstranjeno "blokado" tako da ima 165KM

Hvala za razlago.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar OK razlaga, razen tega, da gre za enak menjalnik, le druga?no razmerje (final drive) ima diferencial. Posledi?no se G165 pri 130 vrti v 6. prestavi s 3.200 obrati, G120 pa samo z 2.700. ?e serijska G120 gre 115km/h z drugo prestavo. ?e se pri chip tuningu ne dvigne rev limiterja (na?eloma se tega ne po?ne, razen ?e gre za kako custom zadevo), gre tudi ?ipana z drugo 115km/h, samo bistveno hitreje dose?e to hitrost.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazdina navedba glede Skyactiv X "The two-litre SKYACTIV-X will produce more power, with up to 30 percent more torque than the current SKYACTIV-G 2.0."

 

Ker so specifikacije ?e objavljene, navora pa ima X le za nekaj Nm ve? of G122, si gre verjetno zgornji stavek razlagati v smislu, da bo imela 0 do 30 % ve? navora. Torej do 30 % ve? navora v obmo?ju, kjer ga ima G122 najmanj - od prostega teka naprej do ca. 2500 - po zaslugi kompresorja bo pri X graf zagotovo izgledal precej druga?e. Graf je je sicer od G120, lepo je vidna SW omejitev mo?i pri to?no 4.000 obratih:

post-5919-0-07688900-1552491966.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ma? ?e slikico tega grafa za G-165 se to?no vidi da gre le za SW limiter, ker tako ravne ?rte od 4000 obratov naprej je nemogo?e narest hardwaresko. Se pravi laptop v roke in nobenih umazanih rok pa ima zgodba ?isto drugi zvok (dobesedno).

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ?e en hitri test z zelo slovenskim pridihom.

 

 

hmmm 7:24

Pa se slovenska razlicica ;)

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ma? ?e slikico tega grafa za G-165 se to?no vidi da gre le za SW limiter, ker tako ravne ?rte od 4000 obratov naprej je nemogo?e narest hardwaresko. Se pravi laptop v roke in nobenih umazanih rok pa ima zgodba ?isto drugi zvok (dobesedno).

 

Dr?i. Za ca. 300 EUR graf izgleda precej lep?e. 

post-5919-0-63017800-1552547540_thumb.jpg

post-5919-0-36022800-1552547551_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Npr.: http://www.css-tuning.com/galerija-vozil/mazda/mazda-3-20-skyactiv-g-120-hp

 

Govorilo se je, da je serijsko bli?je 130 konjev, kot pa 120. Zgornji primer to dokazuje. Bojda sicer na CSS pravijo, da dyno poka?e samo 160 PS zaradi "slabega goriva pri nas". Ne vem no, ?asi juge in slabega goriva so verjetno ?e zdavnaj mimo.

 

?e en primer, kjer je pokazalo ve?:

 

Edit: lepo se vidi, da se mo? in navor malenkost povi?ata tudi v obmo?ju do 4.000 obratov, nad to vrednostjo pa je razlika kot dan in no?.

post-5919-0-03914000-1552634405_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Npr.: http://www.css-tuning.com/galerija-vozil/mazda/mazda-3-20-skyactiv-g-120-hp

 

Govorilo se je, da je serijsko bli?je 130 konjev, kot pa 120. Zgornji primer to dokazuje. Bojda sicer na CSS pravijo, da dyno poka?e samo 160 PS zaradi "slabega goriva pri nas". Ne vem no, ?asi juge in slabega goriva so verjetno ?e zdavnaj mimo.

 

?e en primer, kjer je pokazalo ve?:

 

Edit: lepo se vidi, da se mo? in navor malenkost povi?ata tudi v obmo?ju do 4.000 obratov, nad to vrednostjo pa je razlika kot dan in no?.

 

Hvala za informacijo  :jupiii:

Ja, razlika iz grafa je kar ob?utna.

Glede goriva pa - a se ni govorilo, da je samo dizel slab?e kvalitete? Za bencin tega ?e nisem sli?al.

Naj bi pa dr?alo, da je Shell-ov bencin bolj?e kakovosti...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za informacijo  :jupiii:

Ja, razlika iz grafa je kar ob?utna.

Glede goriva pa - a se ni govorilo, da je samo dizel slab?e kvalitete? Za bencin tega ?e nisem sli?al.

Naj bi pa dr?alo, da je Shell-ov bencin bolj?e kakovosti...

Agip,Mol,Omw....v takem vrstnem redu naj bi bili 95 okt.in disel za 100 ne vem!
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem pol ure vozil G122 comfort+ z vsemi paketi, edino AT menjalnika ni imela. Na kratko: avto je odli?no zvo?no zatesnjen, pelje se suverno, skrajnih zmogljivosti podvozja nisem preizku?al. Motor je ok za prevoz od a do b, za kaj ve? bo X. Menjalnik je malo kraj?e prera?unan od prej?nje G120, zato me ?e bolj ?udi skoraj 2 sekundi slab?i podatek o pospe?evanju do 100. Mote?e: deaktivacija dveh cilindrov ob enakomerni vo?nji z recimo 50 km/h. Cel avto se namre? precej zaznavo trese. Ekologija? ?koda, ker se te funkcije ne da izklopiti. Povpre?na je bila 7, a je ?lo za testno vo?njo, v RL zlahka liter manj. Mild hibrid funkcionalnost je nezaznavna.

 

Notranjost je super, tako ergonomija, kot tudi obdelava. Verjetno v tem razredu ni avta, ki bi se lahko kosal z novo m3, razen seveda premium segmenta. Pravi head up display je zakon. Ozvo?enje bose je bistveno bolj?e kot tisto iz mazde 6. Prostora je na zadnji klopi malo, prtlja?nik ranga renault clio je majhen, a itak ne gre za dru?inski avto. Temna notranjost vklju?no s ?rnimi usnjenimi sede?i in ?rnim stropom me ni motila. Utesnjenega ob?utka na voznikovem sede?u ni.

 

Pod ?rto: super dovr?en in lep avto, v ?ivo ?e bolj kot na slikah, ki pa kar kli?e po mo?nej?em motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V CX-5 G194 imam tudi to, da se deaktivirata dva cilindra, ko ne potrebuje toliko moci, pa niti ne obcutim, kdaj se to dogaja... Tudi v raznih testih so tako pisali ali govorili, da sploh ne ves, kdaj se to zgodi... Mozno pa je, da se ne cuti, ker je dovolj moci...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bojda sicer na CSS pravijo, da dyno poka?e samo 160 PS zaradi "slabega goriva pri nas". Ne vem no, ?asi juge in slabega goriva so verjetno ?e zdavnaj mimo.

 

 

Bo kr dr?alo. Pri nas na ?ihtu imamo 2 plinska generatorja, ki jih servidirajo Avstrijci in pravijo, da imamo zelo slabo kvaliteto plina, kot ostala juga.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bo kr dr?alo. Pri nas na ?ihtu imamo 2 plinska generatorja, ki jih servidirajo Avstrijci in pravijo, da imamo zelo slabo kvaliteto plina, kot ostala juga.

Tudi, ko pridejo avstrijsci kaj servisirati, montirati k nam se vedno nekaj prepucavajo in va?ijo, na koncu pa naredijo slab?e kot na?i in morajo re?evati reklamacije na delo +material. Drugi?, ko pridejo, pridejo z uhi dol in potiho.

Tako, da njihovo mnenje ni glih nekaj merodajno. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.