Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)


koroska18

Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...

Nov avto, ?e takoj vpoklic... A je ?e kdo te dni prejel vabilo za vpoklic nove CX 30 in 3? Popravili naj bi sistem SBS in software merilnikov. Mi lahko kdo tukaj pojasni, kako izgleda popravilo, je to le poseg v software ali tudi v posami?ne dele avta pod havbo, ?emur sicer preve? ne zaupam?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nov avto, ?e takoj vpoklic... A je ?e kdo te dni prejel vabilo za vpoklic nove CX 30 in 3? Popravili naj bi sistem SBS in software merilnikov. Mi lahko kdo tukaj pojasni, kako izgleda popravilo, je to le poseg v software ali tudi v posami?ne dele avta pod havbo, ?emur sicer preve? ne zaupam?

 

Jaz sem na moji ta vpoklic ?e zrihtal poleg menjave olja in oljnega filtra in lahko povem, da je to samo posodobitev softwerja brez kakr?negakoli ?arjenja pod havbo ;) Priklopijo na tester, nalo?ijo posodobitev in ko vse nalo?i se pusti avto ?e kak?nih 15 minut, da zaklenjen miruje. Vse skupaj je pri meni z menjavo olja in oljnega filtra trajalo pribli?no uro in pol, sama nadgradnja softwerja bi zagotovo trajala manj kot uro (skupaj s tem 15 minutnim ?akanjem na koncu) ;)

 

Druga?e pa opa?am, da nekateri omenjate kar precej nekih te?av in napak...zdej ne vem al mam samo jaz tako sre?o, al pa so mogo?e pri kasnej?ih serijah te napake ?e odpravli, ampak jaz sem z mojo trojko od 19.12.2019 (ko sem jo prevzel) do danes naredu 6.600 km brez nobene od tukaj omenjenih te?av :D Sem pa 13.2. pri 4.800 km zamenjal olje in oljni filter...zakaj nisem ?akal na 1. servis pri 20.000 km? Ker se mi zdi tako prav...utekanje novega motorja pa? pusti posledice na olju in ?e noben motor ni crknu zaradi preve? vzdr?evanja :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanima me va?e mnenje... dobil sem obvestilo, da moram pridet na software update. Pridem, naredijo (ne vem kaj so delali, nisem bil zraven), se odpeljem, vse za?ne nekaj utripat.. peljem nazaj, pa re?ejo da je o?itno nekaj narobe z updateom blo in sedaj ne znajo odpravit te?ave. Omenjajo, da bo treba mogo?e avto poslat na Japonsko, da ga "re?ijo". Se zdi ?e komu to zelo, zelo sumljivo? Kako lahko gre narobe kaj pri "updateu"? Potem bi imeli vsi te?ave.

Sploh ne vem, na koga se lahko obrnem, da mal prevzame re?i, ker o?itno pri tej avtohi?i nimajo pojma, kaj se dogaja (njihov citat).

Hvala za nasvete.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmh, ta je mal bosa da bi avto morali poslati na Japonsko.

Sicer nevem katere module(ecu-je) so updatali, ampak ?e bi recimo pri katerem ?lo kaj narobe pri updatu in bi bil firmware modula pokvarjen, bi kve?jemu samo ta modul zamenjali z novim ki ima ?e ponavadi firmware gor in ga samo registrira? na avto.

Glede na to da so poobla??eni servis imajo mo?nost podpore iz Mazdinim tehni?nim oddelkom v tujini, mislim da je za EU v Nem?iji.

?e druga ne se obrni na MMS uradnega zastopnika v sloveniji in naj oni naprej posredujejo, ?e je serviser trd.

Btw. Za katero avtohi?o se pa gre?

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A to je bil vpoklic? Vpoklic pla?a Mazda, ?e se kaj za?u?tra jih pomoje zanima, samo skomunicirat je treba stvari pravilno. Strinjam se s Aless-em, predlagam da kontaktira? uradnega zastopnika - Mazda Motor Slovenia na Dolenjski cesti v LJ.

 

EDIT: kak?en avto je, je ?e v garanciji? 

Popravljeno od NevLado
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gre za vpoklic, da. Rutinski update sistema. Avto je nov (star manj kot 6 mesecev).

Sem stopil v kontakt z MMS. Meni se zdi grozno, da se lahko to zgodi. In da mi na koncu niti ne znajo povedati, kaj se dogaja.

Ok. Napake se zgodijo, tudi sam delam v avto servis bran?i.

Je pa res da ?e se zgodi kaka napake bi servis moral na mal lep?i na?in to povedat stranki.

Kot prvo bi ti morali ponudit nadomestno vozilo in ta ?as poskusit re?it te?avo.

Kot poobla??en servis ima? na voljo vso tehni?no podporo tovarne in to da ti ni? ne znajo povedat je malo ?alabajzersko.

Nekako sumim da so mogo?e oni kaj zajeb..in zdaj ne znajo kako spelat zadevo naprej.

Mi na ?ihtu imamo status uradnega Mercedes servisa, ?eprav ne delamo za stranke in s tem imamo vso tehni?no podporo s strani MB.

?e je kaka te?ava ki nam je ne uspe re?it se online pove?emo z to podporo in njihov tehnik prek oddaljenega dostopa do na?ega testerja poskusi re?it te?avo.

Predvidevam da tudi Mazda ima enako.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala vsem za odgovore. Meni se vse skupaj zdi sila sumljivo. Sem pisal na uradno stran (mazda.si), upam na hiter odgovor.

Je kateri serviser generalno priznan kot dober, po?ten, zanesljiv?

Razmi?ljam namre? da ?e mi ne uredijo avta do jutri (petek), da ga peljem nekomu, ki je bolj kompetenten in tu rabim va?e nasvete: kam, komu?

Mislim, 2 dni za odpravo software napake se meni zdi malo pretirano, sploh, ker gre samo za update.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala vsem za odgovore. Meni se vse skupaj zdi sila sumljivo. Sem pisal na uradno stran (mazda.si), upam na hiter odgovor.

Je kateri serviser generalno priznan kot dober, po?ten, zanesljiv?

Razmi?ljam namre? da ?e mi ne uredijo avta do jutri (petek), da ga peljem nekomu, ki je bolj kompetenten in tu rabim va?e nasvete: kam, komu?

Mislim, 2 dni za odpravo software napake se meni zdi malo pretirano, sploh, ker gre samo za update.

 

Za kateri servis pa gre? 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala vsem za odgovore. Meni se vse skupaj zdi sila sumljivo. Sem pisal na uradno stran (mazda.si), upam na hiter odgovor.

Je kateri serviser generalno priznan kot dober, po?ten, zanesljiv?

Razmi?ljam namre? da ?e mi ne uredijo avta do jutri (petek), da ga peljem nekomu, ki je bolj kompetenten in tu rabim va?e nasvete: kam, komu?

Mislim, 2 dni za odpravo software napake se meni zdi malo pretirano, sploh, ker gre samo za update.

Je avto sploh vozen? V smislu ali gori tudi check engine lu?ka oz. dobi? obvestilo v smislu, da mora? ustavit? ?e je temu tako, ga nikakor ne vozi sam na drug servis, naj ga oni dajo na vleko in peljejo na sposobnej?i servis, ?e sami ne znajo re?iti zadeve.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je avto sploh vozen? V smislu ali gori tudi check engine lu?ka oz. dobi? obvestilo v smislu, da mora? ustavit? ?e je temu tako, ga nikakor ne vozi sam na drug servis, naj ga oni dajo na vleko in peljejo na sposobnej?i servis, ?e sami ne znajo re?iti zadeve.

 

Ko stisne? brmezo, se vsi senzorji pr?gejo. Prakti?no ni mo?no zavirati brez da se ne spro?ijo skoraj vse lu?ke, kar jih mazda premore :)

se strinjam, ja, avtovleka in naj peljejo drugam. Ampak ne vem kam, niti ne vem, ?e lahko to zahtevam... Kak?ne izku?nje s tem?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko stisne? brmezo, se vsi senzorji pr?gejo. Prakti?no ni mo?no zavirati brez da se ne spro?ijo skoraj vse lu?ke, kar jih mazda premore :)

se strinjam, ja, avtovleka in naj peljejo drugam. Ampak ne vem kam, niti ne vem, ?e lahko to zahtevam... Kak?ne izku?nje s tem?

Se pa da? prosit,kje je ta servis? Druga?e pa ja avto v garanciji in ti ga morajo na kateremkoli uradnem servisu spravit v brezhibno stanje. Ima? vse pravice po zakonu o garanciskem roku ki velja pri nas. Malo poguglaj pa bo? na?el.....
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pa da? prosit,kje je ta servis? Druga?e pa ja avto v garanciji in ti ga morajo na kateremkoli uradnem servisu spravit v brezhibno stanje. Ima? vse pravice po zakonu o garanciskem roku ki velja pri nas. Malo poguglaj pa bo? na?el.....

Eno je teorija drugo pa praksa. Jaz se ?e dve leti ukvarjam z reklamacijami za eno kopalni?ko omarico. Sedaj smo vse skupaj predali na ZPS in bodo oni ukrepali, uveljavljali bomo stvarno napako, ker so nam omarico ?e trikrat zamenjali. Zahtevali bomo denar nazaj.

V primeru mazde pa sem imel s prvo mkI tudi sam te?ave. V garanciji so mi trikrat popravljali napako na egr ventil a je nikoli nisi re?ili, ker tega niso bili sposobni.Garancija je ?la mimo in potem so panetovali, kaj vse bi bilo potrebno zamenjati. Seveda.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala vsem za odgovore. Meni se vse skupaj zdi sila sumljivo. Sem pisal na uradno stran (mazda.si), upam na hiter odgovor.

Je kateri serviser generalno priznan kot dober, po?ten, zanesljiv?

Razmi?ljam namre? da ?e mi ne uredijo avta do jutri (petek), da ga peljem nekomu, ki je bolj kompetenten in tu rabim va?e nasvete: kam, komu?

Mislim, 2 dni za odpravo software napake se meni zdi malo pretirano, sploh, ker gre samo za update.

 

A so ti ?e kaj zrihtali al ?e vedno ni?? Meni so ta posodobljen software nalo?ili slab mesec nazaj in nimam nobenih te?av ;) Smo pa takrat po kon?anem nalaganju posodobljenega softwareja pustili avto pri miru zaklenjen dobrih 15 min, baje da ravno v izogib podobnim nev?e?nostim kot je tvoja...?e tega po nadgradnji softwareja niste naredili priporo?am, da ?e enkrat naredite nadgradnjo softwerja in takrat po nalaganju softwareja pustite avto vsaj 15 minut zaklenjen pri miru, da v miru "sprocesira in skonfigurira" posodobljen software, mogo?e pa to re?i te?avo ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Zdravo. 

 

Sem prejšnji teden kupil novo mazdo 3 Skyactive X (predstavitev sledi😊).

 

Imam eno vprašanje. V meniju sem iskal pošiljanje sms (seveda so vsa sporočila prednastavljena). Nikjer pa nisem našel kako urediti oz personalizirati prednastavljena sms sporočila ( v prejšnjem modelu je to bilo bp). Mogoče kakšen nasvet?

 

LP

 

Popravljeno od mazda3 2010
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.