Skoči na vsebino

Mazda 3 G165


fico182

Priporočeno sporočilo

  • 4 meseci kasneje...

Torej, danes se vozim po avtocesti, in ugotovim slede?e. Pri hitrostih nekje nad 120 km/h se tresejejo ogledala. Stari o?e je imel CX-5, eno prvih modelov (2012) in je imel identi?no te?avo, zato prav ne morem verjet, da se zadeva do letos (2018) ni odpravila, ali pa sem zgolj jaz lucky nesre?ne?. Kaj storiti? Sedaj, ko avto ?e utekam, ne grem preko 140, ampak ko bo avto 1x ute?en, takrat grem pa redko pod 130, vozim vecinoma med 130 - 180. Kako bo ?ele takrat treslo? Spomnim se, da so na cx-5 zadevo re?evali z lepilom, ki pa ni kaj prida izbolj?alo zadeve...

 

Ps. Heads up displaya sem se navadil. In hvala vodstvu foruma za spremembo imena teme.

 

 

Zanima me ali si uspel re?it zadevo s tresenjem vzratnih ogledal?

Moja se tudi malo tresejo, ni ne vem kak problem, se skoraj ne opazi.

Na servisu so mi rekli naj zadevo posnamem, da vidijo kaj se trese :rolleyes:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...
pred 3 urami je fico182 napisal:

Še nisem uspel, me pa strašno nervira, ker jih konstantno trese nad 140 kmh... Bo treba podati zahtevek za popravilo direktno na mazda motors v LJ zgleda... 

 

PS: Glede izbire olja v motorju sem se nato odločil za Motul X-Max 0w30, da ostaja znotraj predpisane gradacije (0w20 ali 5w30) 

Verjetno vama trese ker imata preveč konjev,hahaha..... Sedaj pa resno,kaj ne hodiš na servis ja imaš še garancijo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je fico182 napisal:

PS: Glede izbire olja v motorju sem se nato odločil za Motul X-Max 0w30, da ostaja znotraj predpisane gradacije (0w20 ali 5w30) 

 

Če je predpisana 0w20 in 5w30, potem z 0w30 nisi znotraj gradacije ki jo predpisuje Mazda😉

Moje mnenje pa je da kljub temu ne bo nič narobe in se lahko uporablja, ni pa by the book!

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to, da je avto star 2 leti zelo malo km in verjetno še v garanciji, kako to da si se odločil odpovedati garanciji z napačno gradacijo olja?

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png 28251_1.png  

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je mazdaman napisal:

Glede na to, da je avto star 2 leti zelo malo km in verjetno še v garanciji, kako to da si se odločil odpovedati garanciji z napačno gradacijo olja?

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Mislim enako,ne vem pa kako mu ga bodo na Mazda servisu sploh hoteli naliti not! Bencinci pa sploh niso problem,da nebi dal not Mazda olje original za 7€.:prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 urami je fico182 napisal:

Olje, ki je v mojem avtu ustreza vsem mazdinim specifikacijam. Tisti, ki pa mislite, da 0w30 ne ustreza predpisani gradaciji, se motite - Če je predpisano 0w20 in 5w30, to pomeni, da lahko daš 0w20, lahko daš 0w30 in na koncu še 5w30. Ne smeš pa na primer dati 0w16 ali 0w40, to bi bilo potem izven predpisane gradacije. Avto je normalno v garanciji, saj olje ustreza specifikacijam po mazdini servisni knjigi, ne vem, kakšno toplo vodo eni sedaj izumljate o nekakšni odpovedi garanciji? Avto je v garanciji, in na servisu so ga natočili v avto zato, ker ustreza mazdini specifikaciji (api sl sm sn) ali acea A3/B4 + Mora biti znotraj gradacije 0w20 - 5w30. To je vsa znanost.

 

PS: To Motul olje naročam direktno iz Francije, s sedeža podjetja, tako da če kdo misli da ne točim mazdinega olja kr šparam, se moti... Točim zato, ker je to po vseh analizah eno najboljših olj trenutno na trgu...

 

Slabo si razlagaš gradacije če je predpisano 0w20 in 5w30, pomeni ali eno ali drugo ne pa neki vmes. 

In če ti natočiš 0w30 nisi natočil olja gradacije ki je predpisana.

Kot sem že napisal ne bo nič narobe (včasih je celo boljše natočit drugo gradacijo, za kakšne trackdaye,...pač odvisno od namena avta,...), ampak ni pa to olje take gradacije kot je predpisano. 

Kako pa se proizvajalci lotijo v primeru garancije pa vprašanje. 

Poglej sliko iz navodil za uporabo, in če pogledaš za MZR1.6 motor se tvoja logika podere😉 dovoljeno je tudi 10w40 ki po tvoji logiki ne bi smel ustrezat. 

Za SkyactiveG pa so samo 0w30 in 5w30 gradaciji predpisani, kaj misliš zakaj so pri MZR1.6 posebej predpisali še ostale gradacije 5w20,10w40,0w30??? 

 

 

 

 

Technische Daten Mazda 3BM - Schmiermittel.png

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@fico182

1. Če so ti na servisu vlili pol v primeru bilokake okvare jih lahko držiš za ja.. Razen če so zavedli na nalog in evidenco da na željo stranke se vlije to olje. 

2. Glede pomena gradacij olja, hths,css, noack, itd.. ne rabim nič več  preštudirat, sem že zadosti. Mam že nekaj kilometrine z analizami olja tako službeno kot privat. Pa glede na to da si sprva hotel vlit 0w40 namesto predpisanih gradacij in si izjavil da je 0w30 voda, dvomim da veš dosti več o oljih kot jaz. 

Glede same gradacije olja nisem napisal da teh motor ne bo prebavil,  napisal sem da ni predpisana z strani Mazde, ker če bi bila bi napisali enako kot za MZR1.6, vsako posebej. 

In še če bi tvoja logika veljala bi tudi za MZR1.6 napisali samo 0w20 in 10w40, ne pa vsako posebej. 

 

Saj jaz tebe razumem kaj hočeš povedat, da je motor skonstruiran tudi za druge gradacije olja in bo pravtako vredu delal in se s tem strinjam. 

Ne strinjam pa se z tvojo trditvijo da je Mazda predpisala 0w20 ter 5w30 in da 0w30 olje ustreza Mazdini predpisani gradaciji!

Če bi naprimer imel okvaro motorja in bi ti mel natočeno 0w30 ki ga Mazda ni predpisala, bi ti lahko zavrnili garancijo, saj na oljni analizi se vidi razlika. 

Sem kontaktiral tudi znanca na Mazda Slovenija in imaš v priponki njegov uradni odgovor😉

 

 

Screenshot_20201021_134406.jpg

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je fico182 napisal:

Vidim, da ta debata ne vodi v nobeno konstruktivno smer, zato je to moj zadnji post na to temo. Ob tem bi rad dodal le to. Če pride do okvare motorja, se olje pošlje na analizo, da se preveri, če ustreza ACEA in API standardom, kakšna je osnova olja, starost, ipd. Gradacija olja igra na takšni analizi sekundarno vlogo oz. drugače rečeno ne igra velike vloge, iz izkušenj ti povem da se razlika med 0w30, 5w30 sploh ne vidi, med 0w20 in 0w30 pa minimalno. Sploh pa je brezpredmetna debata o tem, če je 0w30 olje primerno za avto, ki je predpisano 0w20 in 5w30 olje. Ne rečem, da bi govorili o razliki 0w16, 5w50, ampak to je pa res kristalno jasno kot beli dan.

Viskotnosti.jpg

Če se lahko vmešam v to masno debato, bi samo rekel, da bolj verjamem zastopniku za Mazdo, ker če je zaveden kaj si dal notri, imajo super razlog, da komplicirajo. Poleg tega pa ne vem zakaj bi dal 0w in ne 5w,saj nisi doma v Sibiriji. Daš isto znamko 5-30 in basta, problem rešen. :prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uff, spet bom zelooo dolg z mojim postom v tej debati. 🤪

 

@fico182

Kot prvo si trdil da je tvoje olje ustreza Mazdini predpisani gradaciji olja in da ti velja garancija.

Jst sem trdil nasprotno in ti tudi priskrbel uradni Mazdin odgovor glede ustrezanja tvojega olja in garancije. 

Ti svojih trditev nisi dokazal, si se zanašal samo na svojo zdravo kmečko pamet. 

 

Kot drugo me zanima koliko analiz olja si kdaj naredil? Sploh veš kako izgleda? 

Jaz ti iz izkušenj povem da se v primeru dragih okvar olje detajlno analizira in ja  tudi gradacija je pomembna, ker npr. pri prevelikem mešanju goriva z oljem viskoznost lahko drastično zniža. V analizi se pregleda vse od gradacije, vsebnost kovin, glikola, goriva, do količine aditivov in oksidacije olja, nato se rabljeno olje primerja z vzorcem enakega svežega olja in se označijo kje kaj preveč odstopa ali izven norm. 

Btw: ti lahko povem iz službenih izkušenj na kamionu zaribal motor, analiza pokazala veliko obrabo kovin(fe, al, cr...) in ključni podatek je bil enormna količina Si (silicija) ki je pokazatelj da je olje onesnaženo z prahom (v majnših količinah je lahko tudi od kake dihtmase), v tem primeru je bil prah oziroma pesek v zraku. Nato smo ugotovili da je bila škatla zračnega filtra na malo zlomljena, voznik tega ni javil in se vozil naprej. Kamion je bil kiper in se je posledično gibal v še bolj prašnem okolju... 

Drugače poleg osnovne analize se naredi še IR Spektroskopija, dodatno se lahko naredi še Ferrografija, kjer se z posebno napravo ločijo delci in pod mikroskopom pregleda velikost in sestavo teh delcev. 

 

Kot tretje me prav res zanimajo tvoje izkušnje kako se ne vidi razlike med 0w30 in 5w30. Me res zanima! 

No ti bom pomagal da boš mogoče videl razliko, v moji tabeli sem ti označil na primeru Shell in Mobil olja glavno razliko ki se takoj vidi in to je CSS, ki je pri 0w30 konkretno nižji, ter Noack ki je pri 0w30 višji zaradi dodanih VI-izboljševalnikov, ki posledično povečajo Noack plus tega zaradi teh VIi olje hitreje zgubi stabilnost pri uporabi. 

Priložil sem ti tudi graf IR Spectroskopije Mobil ESP olja sem dal graf 5w30 ESPja čez graf 0w30ESPja, a vidiš razliko? 

 

Za konec sem priložil še sliko ene moje analize olja in moje ferrografije, da boš vsaj videl kako to zgleda. 

 

Priporočam ti da si še malo več prebereš o oljih, analizah...ker ni vse v zdravi kmečki pameti😉

IMG_20201021_164402.jpg

IMG_20201021_165248.jpg

Screenshot_20200303_120056.jpg

Screenshot_20201021_174605.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
    • Verjetno bi moral se nek pobarvat Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.