Skoči na vsebino

elektronska ročna


Priporočeno sporočilo

ne gre se za znamko avta ampak 'tehnolo?ko vpra?anje'

 

je pri mazdi tudi tako? moj avtomatik ima tudi avtomatsko ro?no, to pomeni da ko ugasne? avto sli?i? zvok ki jo zategne in zagori lu?ka na stikalu zavore. Ko da? v D in spelje? jo odtegne.

 

Ampak, ?e ne dam kontakta/v?gem ga ni vraga da jo izklopim, zato v primeru ne vem da mora? avto premakniti, je to nemogo?e....tudi ?e ti?i? bremzo. Mora biti kontakt in bremza potem pa ja.

 

Je pri mazdi enako?

 

tipi?en primer - izprazni? akumulator....pa bi ga rad vsaj iz boksa porinil da priklopi? kabel ali recimo da crkne popolnoma pa rabi? asistenco???

 

Ro?no se da sicer z nekim kompliciranim postopkom spremeniti v ne-avtomatsko, da dela glede na pritisk na gumb, ampak potem izgubi smisel pri speljevanju itd.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno ni pri vseh znamkah enako. Pri R scenicu 3 se jo da z vzvodom sprostiti ali pa jo odtegniti potem, ko si ?e ugasnil avto, ?e ve? da bo avto dlje ?asa stal in te skrbi, da bo akumulator prazen oz. da bi ti ro?na "prijela".

ni avtomatik predvidevam? Se mi zdi da je spet razlika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne, ni bil avtomatik. Je pa v druzini tudi scenic avtomatik (edc), a tisti nima elektronske rocne (ima pa auto-hold).

Ja kako pa to? Ker auto hold dela z auto rocno namrec...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja kako pa to? Ker auto hold dela z auto rocno namrec...

Mislim da to nima veze z ro?no zavoro.

Kolega ima Megana z ro?nim menjalnikom in navadno ro?no pa ima "hold" ti pomaga speljevati (recimo v kri?i??u, v klanec,..).

Ko ti??i? zavoro in spusti? da bo? speljal ?e par sekund zavira, potem pa spusti.

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se pa ti?e "elektri?ne" ro?ne zavore:

Pri Scenicu (Renault) je en motor?ek in potem "zajle" ki potem potegnejo zavoro. Tukaj se baje da potegnit nek vzvod za ro?na popusti.

Pri mojem avtu (Volvo) pa je na vsakem zadnjem kolesu en motor?ek ki zavira. Edina mo?nost da odvre? v primeru napake ali praznega akumulatorja je, da sname? konektor na motor?ku in direktno gor da? 12V.  :wacko:  :wacko:  :wacko:

 

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim da to nima veze z ro?no zavoro.

Kolega ima Megana z ro?nim menjalnikom in navadno ro?no pa ima "hold" ti pomaga speljevati (recimo v kri?i??u, v klanec,..).

Ko ti??i? zavoro in spusti? da bo? speljal ?e par sekund zavira, potem pa spusti.

To je potem funkcija hillholder... ali pomoc pri speljavanju v klanec... Ta drzi zavoro samo nekaj sekund pri speljavanju... Auto hold pa zategne rocno med mirovanjem... recimo pri semaforju, da ni treba dat v prosti tek... in ni treba stalno drzat pedala zavore pri avtomatiku...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim da to nima veze z ro?no zavoro.

Kolega ima Megana z ro?nim menjalnikom in navadno ro?no pa ima "hold" ti pomaga speljevati (recimo v kri?i??u, v klanec,..).

Ko ti??i? zavoro in spusti? da bo? speljal ?e par sekund zavira, potem pa spusti.

A hill holder, to pa ja. Auto hold je pa pri nemcih da ni treba drzati bremze kovstojis z avtomatikom

To je potem funkcija hillholder... ali pomoc pri speljavanju v klanec... Ta drzi zavoro samo nekaj sekund pri speljavanju... Auto hold pa zategne rocno med mirovanjem... recimo pri semaforju, da ni treba dat v prosti tek... in ni treba stalno drzat pedala zavore pri avtomatiku...

No to ja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Navodila pravijo:

Ce noces biti parkiran, das kontakt in sprostis rocno (na primer doma pozimi).

 

In pa da ce gre aku, se baje rocna deaktivira. Kar resi problem vprasanja, po drugi strani pa buh ne daj da gre aku na klancu :)

post-2637-0-10680600-1535522649_thumb.png

post-2637-0-72797500-1535522662_thumb.png

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Navodila pravijo:

Ce noces biti parkiran, das kontakt in sprostis rocno (na primer doma pozimi).

In pa da ce gre aku, se baje rocna deaktivira. Kar resi problem vprasanja, po drugi strani pa buh ne daj da gre aku na klancu :)

Saj ce imas avtomatika, ti itak drzi avto na mestu, tudi ce nimas rocne zategnjene... vprasanje pa je, kaj se zgodi, ce je res hud klanec ... ce tista blokada dovolj drzi... Ampak to so ze ?worst case? scenariji.. o katerih se lahko debatira in debatira... tako kot pri rezervnem kolesu vs. sprej... sredi AC, kjer je se zozanje zaradi gradbisca ;) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja normalno, v bistvu bolje kot parkiran v prvi z nosom navzdol. Sva pa dozivela z zeno v prvem kampu Vestar. Kar na enkrat se je pripeljala 100m stran Opel Astra po klancku k sreci samo v drevo mimo parcel.

 

Sla rocna. Ali je bila avtomatska, aku, avtomatik ne vem....so jo samo nalozili in odpeljali z veliko crko U v haubi....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S tem, da je vsaj pri VW tako, da imajo tudi avti z ro?nim menjalnikom elektronsko ro?no in auto-hold gumb. Ni nujno, da je DSG.

Ja samo funkcija pri rocnem je zgolj za zadrzevanje pred speljevanjem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja samo funkcija pri rocnem je zgolj za zadrzevanje pred speljevanjem

V bistvu zadrzuje vozilo na mestu... tudi pri rocnem menjalniku... dokler seveda drzis pedal sklopke...

 

post-10-0-02216500-1535525579_thumb.jpeg

 

Kot ze omenjeno, je tisto, da zadrzuje pred speljevanjem funkcija hillholder...;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

in ce vmes ko se ustavis das v ler, da se aktivira S&S, a ?e dr?i, ker pi?e v prvi? Zanimivo....v stoenki je bilo vse enostavneje....stop&start je mela pa redno...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 9 mesecev kasneje...

Ne... moja prejsnja sestica (2013) ni imela... ima pa pomoc pri speljavanju (Hill holder) ... Imam sele sedaj v CX-5 ... in pri nadomestni tanovi trojki je bila tudi ta tipka, ceprav je rocni menjalnik... Deluje pa tako, kot sem napisal v enem od prejsnjih zapisov od lani :) ... Torej ni potrebno drzati noge na zavori... le sklopko moras drzati ali pa dati v ler ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 mesecev kasneje...

?e tu vpra?anje. Pri ro?ni zavori "oldschool" na ro?ko, smo vsi vedeli, kaj se bo zgodilo, ?e jo zategnemo malo ali pa mo?no.

 

Kaj se, bi se zgodilo, ?e zategnem avtomatsko zavoro med vo?njo? Se sploh da, ali ima varovalo, da se to ne more zgoditi? Ker prst roke naslonjene na sredinsko naslonjalo je zelo priro?no blizu.

 

?alo na stran...bi res bil hvale?en za odgovor, da ne rabim testirati.

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri vw tudi med vo?njo pritisk na gumb potegne ro?no a to dela impulzno. Ne dr?i dokler se premika? ampak pritiska in spu??a.

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Temu se reče "fuck you price". Ker nima servis orodja ali znanja to porihtat, pač dajo tako ceno da se ti bl splača drug avto vzet. Problem je, ko mehanika naučiš popravljat take zadeve, ga moraš temu primerno več tudi plačat. Pol tudi rabiš primerno zaščitno opremo zaradi štroma.   Verjetno pa, da skoraj nikoli ne pride do takih okvar, ko pride se pa glih zaradi cene to zelo hitro razve naokol. Posledično, ljudje ne želijo EVjev, ker tudi če se to zgodi enemu na 10000, nočejo tvegati da bojo oni ta eden.
    • Ja sej... pa imel sem občutek, da je tekla precej hitreje kot druge ure. To je tista relativnostna teorija , ki pravi, da čas teče rezlično hitro v odvisnosti na kateri strani vrat WC-ja se nahajaš.
    • Pa sej uro ima pa prikazano fajn na veliko  
    • Sam, a EV-ji majo zdej posebne servisne delavnice? A ni tko, da greš z Zoe na Renault servis, ko je kaj narobe? In verjetno lahko upravičeno pričakuješ, da imajo orodje in da znajo popravit. Ker če to ni tako pol je pa tole šele loterija.   Mislim, ker če je tak kaos s servisi že zdajle, ko so EV-ji v veliki večini še dokaj mladi in redki ima na grbi 10 let - ne vem si težko predstavljam, da pridem z recimo 10 let starim avtom na servis pa mi rečejo naj ga v graben zapeljem, ker bo ceneje.
    • Moram naslednjič tega novejšega sprobat, čeprav mislim, da sem ga že pa se mi je takrat tako mudilo, da me ni zanimalo nič drugega kot samo ura.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.