Skoči na vsebino

Krajši interval regeneracije


Priporočeno sporočilo

Če bi bil EGR ventil kriv bi res kadilo iz auspuhov kot pri Bavarcih, ki i imajo vsi sajaste in črne zadnje odbijač. Pri moji je pa izpuh čist kot reka Soča. 

Le vodica priteče vsake toliko ven. 

  • Haha 1
  • Zmeden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alex biksaš ga, če maš DPF notri se ne bo kadilo - se pa lahko fejst kadi do DPF-ja ampak tega ne boš videl razen tako, da so regeneracije prepogoste. Tisto kar pa ti vidiš pri Bavarcih je pa al to, da so modeli, ki še nimajo DPF-ja ali pa so jih ven pobrali.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Boss napisal:

Alex biksaš ga, če maš DPF notri se ne bo kadilo - se pa lahko fejst kadi do DPF-ja ampak tega ne boš videl razen tako, da so regeneracije prepogoste. Tisto kar pa ti vidiš pri Bavarcih je pa al to, da so modeli, ki še nimajo DPF-ja ali pa so jih ven pobrali.

Pri Bavarcih se vedno zakladi, ko nabijejo gas,, da bi te kao prehiteli. Najbrž njihovi motorji ne dosegajo niti euro 4.

V glavnem, moje mnenje je, da olje zelo vpliva na regeneracije in na porabo. Dpf

pred 8 minutami je SpEkTr napisal:

Ja, kako, če imaš še DPF vmes? Ne more se potem črno kadit ven, če se je nekaj narobe.

Pri čipiranih motorjih se zna zelo lepo pokaditi ven, čeprav imajo še vedno gor dpf filter. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko vpliva ja, na dolgi rok. Ne pa takole pavšalno po menjavi ...pa sej ti ne kuri olja..razen če ti ga?

 

No, če se kadi črno, nekaj ni ok. Jaz še nisem videl kaj takega, vsaj pri novejših avtih da bi se kaj kadilo. Pri sebi tudi ne. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je SpEkTr napisal:

Lahko vpliva ja, na dolgi rok. Ne pa takole pavšalno po menjavi ...pa sej ti ne kuri olja..razen če ti ga?

 

No, če se kadi črno, nekaj ni ok. Jaz še nisem videl kaj takega, vsaj pri novejših avtih da bi se kaj kadilo. Pri sebi tudi ne. 

Poglej si kake nove bmw 3-ke.

Ali pa bmw x5. Moj nečak ga je imel, vedno je imel črne auspuh in zadnji odbijač, ker je bil avto bele barve. Prav grdo je bilo za videti. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja sej res, ne smemo dvomit v Alexa - BMW je edini, ki ima gor DPF filter zato, da se še bolj ven kadi. Verjetno je to samo pri tistih, ki imajo KP tablco.

 

Drugač pa BMW je dajal DPF filter v vse modele od jeseni 2005. Starejši od tega letnika lahko da nimajo DPF filtra. Je pa večina BMW-ju pri nas kupljena rabljenih v vprašljivem stanju in sploh bemvejaši radi ven režejo DPF filtre, ker avto prec dobi še vsaj 20KM.

 

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bencinarka z režimom diesla Mitsubishi Carisma GDI je imela s temi izpuhi velike težave, tudi čez tehnični ni šla, in to 15 let nazaj. 😟 In za njo je res grdo smrdelo...

Glede na to, koliko se je (ni) Mazda v 20-h letih naučila iz teh PM delcev, težav z X motorjem ne bi smelo biti. 😂 V vsakem primeru Bini imaš pa za tolažbo tale forum.

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alex se reži, Bini pa je nejeveren - preglejta specifikacije Skyactiv-X motorjev in GPF in to z obvezno regeneracijo, ki traja celo do 60 minut. Zato tudi zahteva za uporabo boljšega goriva s čim manj žvepla, da ne uniči tega filtra.

Pred eno uro je Bini napisal:

Se potem črno kadi.... :whatever:

 

Ne, ker se za dizlom z DPF tudi ne. Ampak če ti dima ne vidiš to ne pomeni, da delcev v izpuhu ni in temu je namenjen GPF.

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

Pri Bavarcih se vedno zakladi, ko nabijejo gas,, da bi te kao prehiteli. Najbrž njihovi motorji ne dosegajo niti euro 4.

V glavnem, moje mnenje je, da olje zelo vpliva na regeneracije in na porabo. Dpf

Pri čipiranih motorjih se zna zelo lepo pokaditi ven, čeprav imajo še vedno gor dpf filter. 

 

Verjetno je bil pri teh cipiranih tut DPF odstranjen... 🤔

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Bini napisal:

Se potem črno kadi.... :whatever:

 

Ne… zeleno ali modro… odvisno iz katere rocke bos tankal ;) 

  • Všeč 1
  • Haha 3

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekdo mora biti med prvimi za poizkus X motorjev in ne si delat nepotrebnih skrbi glede tega. :nevem:

Bomo reševali probleme skupaj, ko bo čas za to. Ampak zaenkrat ni nekih problemov, tudi na tem forumu ne.... :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Boss napisal:

Alex se reži, Bini pa je nejeveren - preglejta specifikacije Skyactiv-X motorjev in GPF in to z obvezno regeneracijo, ki traja celo do 60 minut. Zato tudi zahteva za uporabo boljšega goriva s čim manj žvepla, da ne uniči tega filtra.

 

Ne, ker se za dizlom z DPF tudi ne. Ampak če ti dima ne vidiš to ne pomeni, da delcev v izpuhu ni in temu je namenjen GPF.

Se režim, ker bo še ena nova  tema polna prispevkov - kakšno olje za dpf pri benzinarjih, da ne bo kadilo črno. 

  • Všeč 1
  • Haha 5

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je Janez007 napisal:

PM se na moji M6 CD na avtocesti nalagajo bistveno hitreje kot na običajni cesti.

Primer 5 urne 427 km vožnje LJ - Bič -Vinica (čakanje 30 minut) - Split.

 

image.png.6277c2e08c44c1c2e06807091ffc67c0.png

 

image.png.1b5ed77a60d1f41a865800146e5207b7.png

861795383_trackLog-2021-jul.-24_02-54-04b.xlsx 2 MB · 0 prenosov

To pomeni, da je vožnja po avtocesti slabša za dpf? 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, meni se je tudi to začelo dogajati. Nima sicer še vpliva na interval regeneracij, opažam pa podobne simptome,... Očitno ti motorji nimajo radi bolj kratkih voženj, čeprav Janez jih nima in ima enake težave.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok. To je znano da dizli ne marajo kratkih voženj, ampak če @Janez007nima kratkih voženj in se mu to dogaja, je nekje napaka.

Problem je samo ta da je težko to napako ugotovit če sam ECU ne javlja nobene napake na kakem senzorju. 

Lahko je tudi egr, mogoče bi bilo dobro pri datalogu dodat še PIDe o egrju, recimo procent odpiranja in voltažo na egrju, pol mogoče lahko primerjamo kolk mora bit voltaža in če je kaka napaka. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
    • Verjetno bi moral se nek pobarvat Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.