Skoči na vsebino

Krajši interval regeneracije


Priporočeno sporočilo

% EGR open je na spodnjem grafu zaradi preglednosti prikazan v negativno smer (črne linije), poleg tega odprtost 0% zaradi preglednosti ni prikazana. Glede na graf se vidi, da je EGR ventil med trajanjem regeneracij zaprt.

 

image.png.abdd89800dc76f4da149185889b98556.png

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da bi se izvajala pasivna regeneracija bi moral verjetno ves čas vozit s 3000-4000 obratov. Tako bi segrel izpušni sistem, do te mere, da bi začelo kuriti saje. Ampak to pomen ves čas imet hitrost med 160 in 200km/h.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Še nekaj grafov - izsek intervala 5 min. Vidi se, da se pri pospeševanju ob cca 94 km/h do 127 km/h oz. od 2095 do 2818 RPM  (točke na vodoravni osi 73-77) močno poveča PM ACC DES, EGR se zapre, temperatura plinov se poveča, ...

 

image.png.94d7c6dacd001678bb9f7fd7e582aae7.png

image.png.7c4d01625b978663d513549d017bb8ae.png

image.png.c9d2373b2422176249cc3968bdf27112.png

image.png.8e6115a7c5798bf90d104548fe29d68b.png

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Boss napisal:

Da bi se izvajala pasivna regeneracija bi moral verjetno ves čas vozit s 3000-4000 obratov. Tako bi segrel izpušni sistem, do te mere, da bi začelo kuriti saje. Ampak to pomen ves čas imet hitrost med 160 in 200km/h.

V tretji prestavi ne... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Boss napisal:

Da bi se izvajala pasivna regeneracija bi moral verjetno ves čas vozit s 3000-4000 obratov. Tako bi segrel izpušni sistem, do te mere, da bi začelo kuriti saje. Ampak to pomen ves čas imet hitrost med 160 in 200km/h.

 

Ja, to drži če se hitrjeje pelješ cca 180kmh+ se izvaja pasivna regeneracija, zato ker se izpuh oz. dpf segreje do te mere da se kurijo delci.

Je pa pri tem problem če z avto ni vse 100%, ker takrat pri taki vožnji tudi sam motor proizvaja dosti saj.

In če je recimo kaka napaka, bo avto proizvedel več saj kot jih bo skuril z pasivno regeneracijo, dpf se prekomerno polni in aktivne regeneracije so pogostejše, to se verjetno dogaja tudi @Janez007

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Aless napisal:

 

Ja, to drži če se hitrjeje pelješ cca 180kmh+ se izvaja pasivna regeneracija, zato ker se izpuh oz. dpf segreje do te mere da se kurijo delci.

Je pa pri tem problem če z avto ni vse 100%, ker takrat pri taki vožnji tudi sam motor proizvaja dosti saj.

In če je recimo kaka napaka, bo avto proizvedel več saj kot jih bo skuril z pasivno regeneracijo, dpf se prekomerno polni in aktivne regeneracije so pogostejše, to se verjetno dogaja tudi @Janez007

Je ta izjava na osnovi analize podatkov? Je t"napaka" lahko zgolj posledica preveč sajastih oblog v EGR in kolektorju?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Janez007sem malo pregledal tvoj datalog in opazil eno anomalijo v MAP senzorju.

Če pogledaš graf MAP senzorja v kPa imaš 3padce vrednosti, nisem pa uspel ugotovit zakaj bi bil ta padec, tudi nobene povezave z ostalimi senzorji ne najdem. 

Če pogledaš npr. Točko 2798, imaš na tej točki 2024rpm, MAP senzor pa vrednost pa 26kPa.

Medtem ko so med temi 3mi padci vrednosti cca 260-270kPa. 

IMG_20210726_093212.jpg

IMG_20210726_092551.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Janez007 napisal:

Je ta izjava na osnovi analize podatkov? Je t"napaka" lahko zgolj posledica preveč sajastih oblog v EGR in kolektorju?

 

Obloge na EGRju lahko imajo take posledice ja, ker če je preveč saj se EGR ne zapira do konca in posledično gredo tudi izpušni plini mimo. 

Sem gledal pri tvojih podatkih in ti EGR zapira na 0% pod 93% obremenitvitvijo motorja (pospeševanje oz. Ko pohodiš gas) 

Tak da po podatkih iz dataloga ti EGR pravilno zapira, pod pogojem da je elektronika na egr izpravna. 🤔

Saje v sesalnem kolektorju lahko vplivajo na MAP senzor, ki je na sesalnem kolektorju. 

 

@Janez007verjetno si čistil  MAF senzor za pretok zraka?! MAF je na škatli zračnega filtra.

 

MAP senzor je pa senzor pritiska v sesalnem kolektorju, ti sti je pa na sesalnem kolektorju.

Poglej spodnje slike na prvi sliki je MAF, na drugi sliki je MAP😉

IMG_20210726_114356.jpg

IMG_20210726_114246.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede točke 2798 iz grafa pa nima veze če je na koncu regeneracije. 

Ker če greš gledat še ostale točke kjer ti vrednost MAF senzorja pade na 26kPa, ti na začetku grafa pade na 26 in je na začetku regeneracije, pol naslednja je t2798 na koncu druge regeneracije, pol imaš ttetjo regeneracijo kjer ni padca, in pol imaš četrto regeneracijo in padec vrednosti MAF proti koncu regeneracije. 

Nvm, meni je to sumljivo, in mi ni neke logike oz povezave zakaj padec vrednosti, mogoče sem tudi kaj spregledal. 

Prvo bi očistil MAF in z endoskopsko kamerco malo pogledal v notranjost sesalnega kolektorja če je slučajno fejst zapacan. 

Moram pogledat če je kaka procedura za prečekirat MAF če je ispraven. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je Aless napisal:

Glede točke 2798 iz grafa pa nima veze če je na koncu regeneracije. 

Ker če greš gledat še ostale točke kjer ti vrednost MAF senzorja pade na 26kPa, ti na začetku grafa pade na 26 in je na začetku regeneracije, pol naslednja je t2798 na koncu druge regeneracije, pol imaš ttetjo regeneracijo kjer ni padca, in pol imaš četrto regeneracijo in padec vrednosti MAF proti koncu regeneracije. 

Nvm, meni je to sumljivo, in mi ni neke logike oz povezave zakaj padec vrednosti, mogoče sem tudi kaj spregledal. 

Prvo bi očistil MAF in z endoskopsko kamerco malo pogledal v notranjost sesalnega kolektorja če je slučajno fejst zapacan. 

Moram pogledat če je kaka procedura za prečekirat MAF če je ispraven. 

Govoriva o MAP ali MAF senzorju? Sam sem spucal MAP (senzor tlaka v kolektorju), MAF se raje nisem lotil.

Je treba ob zamenjavi enega ali drugega senzorja (MAP, MAF) to zamenjavo vnesti tudi v računalnik, ali samo kupiš na Autodoc in zamenjaš tako kot filter olja, kabinski filter,...? :)

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja sem se čist zatipkal MAP sem mislil, na sesalnem kolektorju, ker na grafu MAP sumljiv.

Če si ga očistil pa pol ok, sicer ne pomeni da je 100% ispraven ampak ok.

Jaz bi očistil vse MAP; MAF, EGR za začetek.

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Aless napisal:

Ja sem se čist zatipkal MAP sem mislil, na sesalnem kolektorju, ker na grafu MAP sumljiv.

Če si ga očistil pa pol ok, sicer ne pomeni da je 100% ispraven ampak ok.

Jaz bi očistil vse MAP; MAF, EGR za začetek.

Ja hvala za nasvet, nameravam pri naslednje rednem servisu, verjetno čez kakšne pol leta, če prej ne bo kakšne lučke. :) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja lahko se samo menja, ni treba nič vnest.

Ne pa zdaj kupovat vse živo, na podlagi mojih opazk ;)

Sem ti samo napisal kaj mi je sumljivo, ni pa to končna diagnoza.

Jaz sem imel problem z senzorjem pretoka zraka MAF, ki je prikazoval nepravilne vrednosti, napake pa ECU ni zaznal.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

MAP jaz merim z multimetrom ima tri pine +rdeča žica - rjava žiga in signal včasih zeleno bela ali raznih kombinacij. Pri kontaktu ponavadi kaze 5 ali 7voltov odvisno od senzorja. Ko vklopis vrednost pade na okoli 1,2 do 1,7V ce pohodis gas mora vrednost narast ce ne poskoci napetost ampak pocasi narasca in se giblje v okolici voltaze prostega teka je okvara v senzorju. Diagnostika ti pa nebo vrgla okvare ker je vrednost prostega teka v mejah normale. Ne vprasajte kako sem do tega prisrl, nardil sem skoraj doktorat preden sem ugotovil.

Glede egra je pa normalno da se temperatura poveca ko je zaprt saj dobis vec svezega zraka v valje in pride do boljsega izgorevanja, ko je egr odprt dobis v valje en del plinov ki so ze izgoreli in nebodo dvakrat izgoreli to meni da zavzevamjo v valju mrtvi prostor kar pomeni manj prostora za svezi zrak in posledicno slabse izgorevanje ter padec temperature.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za MAF se lahko napisem. Imas tri stiri ali pet pinske prikljucke. Pri treh imas napajane ozemljitev in signal, pri pet pinskem prikljucku pa imas se dodatno temperaturno senzor in sicer konstantno napetost 5V eni imajo 4 ali celo 6V in pa signal temperaturnega senzorja ki gre v ecu. Testiras z multimetrom. Napajalna napetost na senzor je 12V, potem poisces ozemljitev. Prikolis multimeter preko senzor in vklopis avto v prostem teku mora vrednost past na okoli 1V ce dodas gas pa naraste. S tem da ce je  MAF v okvari takoj vrze napako in vidis z diagnostiko, ker ima ob dadajanji plina vecji razpon, je pa za probat malo za igranje. Multimeter je zakon 🙂

Pri vseh teh testih senzor normalno pustis prikljucen, z zadnje strani konektorja pa v pine porines podaljske za lazjo meritev z multimetrom.

Popravljeno od scania
  • Všeč 5
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 28 minutami je scania napisal:

Za MAF se lahko napisem. Imas tri stiri ali pet pinske prikljucke. Pri treh imas napajane ozemljitev in signal, pri pet pinskem prikljucku pa imas se dodatno temperaturno senzor in sicer konstantno napetost 5V eni imajo 4 ali celo 6V in pa signal temperaturnega senzorja ki gre v ecu. Testiras z multimetrom. Napajalna napetost na senzor je 12V, potem poisces ozemljitev. Prikolis multimeter preko senzor in vklopis avto v prostem teku mora vrednost past na okoli 1V ce dodas gas pa naraste. S tem da ce je  MAF v okvari takoj vrze napako in vidis z diagnostiko, ker ima ob dadajanji plina vecji razpon, je pa za probat malo za igranje. Multimeter je zakon 🙂

Pri vseh teh testih senzor normalno pustis prikljucen, z zadnje strani konektorja pa v pine porines podaljske za lazjo meritev z multimetrom.

Zelo koristne informacije za nas dizelaše. Hvala za tole.👍

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 34 minutami je Bini napisal:

Zanimivo branje je tole, pravi majstori ste👍upam, da bo toliko znanja o X motorjih, ko bom imel jaz ali kdo drug kake težave.... :prstgor:

@Bini, za nas ni nerešljivega problema. V najslabšem primeru motor vzamemo ven in drugega not. 🤣

image.png.0b374538fdef7ae2122e47819dbaf529.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 3
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 24 minutami je Janez007 napisal:

@Bini, za nas ni nerešljivega problema. V najslabšem primeru motor vzamemo ven in drugega not. 🤣

image.png.0b374538fdef7ae2122e47819dbaf529.png

Vseeno sem mnenja, da se malo pretirava z temi raznimi diagrami. Itak ni skoraj nobenemu jasno, kako mora stvar laufat. Dobro bi bilo, v vsakem primeru, vsakih nekaj let očistiti vse te ključne elemente( EGR, dpf, kolektor, maf, pif, paf,). In piči dalje. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@BiniMislim da ne boš rabil forumske pomoči, glede na to kako hitro ti menjaš avto. ;)

 

@AlexNe vemo vsega ja, vemo pa da tako kot laufa pri @Janez007 ni prav, pri njegovi vožnji so intervali regeneracij premajhni, če moja M6 z 295kkm še vedno zmore intevale med 150-200km pol bi morala njegova Mazda uspet 200km intervale z lahkoto.

Mislim pa da tudi če bo šel na pooblaščen servis mu ne bodo tega rešili, verjetno bodo rekli da je vse ok.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.