Skoči na vsebino

Menjalnik: avtomatski vs. ro?ni


izacus

Priporočeno sporočilo

Avtomatski menjalniki nikakor niso za tiste, ki so prepri?ani, da znajo sami najbolj?e in neprimerno bolje od drugih - takim bo prestava, ki jo izbere glupi ra?unalnik, vedno napa?na. Sam osebo se ne ?tejem med te res ?udne osebke, meni je pri ?kodilakovem DSG napa?na prestava samo ob?asno.  :D

To?no tako. Ne more ra?unalnik bolj?e menjavat kot ?lovek. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je kdo na zadnji generaciji M6 (2013+) menjal olje v avtomatskem menjalniku?

Glede na navodila to ni potrebno, so mi pa menjavo olja+filtra priporo?ili v AC BTC Ljubljana. Prevo?enih ima 190k in deluje brezhibno.

Prosim le za konkretne izku?nje ali mnenja serviserjev, teorij po ostalih straneh sem na?el milijon..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najdi post tadeja. Ce se ne motim je kar poseg, je pa vsekakor priporocljivo

 

In to baje na ene 100Kkm, tako da s 190Kkm si v bistvu eno menjavo olja v zamudi. 

 

To?no tako. Ne more ra?unalnik bolj?e menjavat kot ?lovek. :)

Odvisno. ?e je hitrost ?altanja kvaliteta, potem je avtomatik neprimerljivo bolj?i od ?loveka. 

 

 

Govorim za DSG, kar me je ?e na testni vo?nji impresioniralo, je bila hitrost ko zahodi? od nule kako zelo malo ?asa rabi da pre?alta iz ene v drugo prestavo ? ?lovek nikoli ne more tako hitro - recimo da pride prav pri prehitevanju. Res pa da je Scout malo specifi?en, ker ima kraj?i menjalnik pa solidno zalogo konjev. Pri civilni izvedbi z dolgim menjalnikom pa kak?nim anemi?nim motorjem ta prednost nebi pri?la toliko do izraza.

 

Pa ?e primer - makadam stara cesta na Kranski rak, malo pod bufetom ene 17%klanec 2m ?iroka cesta in nenadoma za ostrim ovinkom ene 22% klanec. ?e bi na roke ?altal iz 2. v 1. bi se zagotovo ustavil, DSG je zadosti hiter da se to ne zgodi. Z zaletom ne gre, ker tam dol vozijo gorski kolesarji pa mora? po?asi da ne dobi? koga na haubo. Za terenske avte ki res vozijo teren je avtomatik zagotovo prednost za v klanec.

 

 

 

Druga prednost avtomatike pri scoutu je da ima po tovarni?kih podatkih 185konjski avtomatik celo malenkost ni?jo porabo kot 150 konjski z ro?nim menjalnikom. Verjetno samo v primeru da vozi? v ?eco mode? (jadranje), ampak vseeno.

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To?no tako. Ne more ra?unalnik bolj?e menjavat kot ?lovek. :)

O pa kako bolje in hitreje, nenazadnje imajo vsi racearji sekvencne avtomatske

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je kdo na zadnji generaciji M6 (2013+) menjal olje v avtomatskem menjalniku?

Glede na navodila to ni potrebno, so mi pa menjavo olja+filtra priporo?ili v AC BTC Ljubljana. Prevo?enih ima 190k in deluje brezhibno.

Prosim le za konkretne izku?nje ali mnenja serviserjev, teorij po ostalih straneh sem na?el milijon..

 

Vozim CX-5 letnik 2012, prevo?enih 75kkm. Olja v avtomatskem menjalniku ne bom menjal

( po zaklju?ku prebiranja izku?enj lastnikov takih avtomobilov na nem?kih in ameri?kih forumih)

Nad menjalnikom sem pa navdu?en, ?al mi je, da nisem ?e prej prestopil med lastnike AT menjalnikov

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

JA lifetime olje ja, ?e je mi?ljeno da je avto pri 200kkm ?e na koncu ?ivljenske dobe :rolleyes:

 

Ne vidim razloga zakaj ne bi menjal olja v menjalniku avtomatske ali ro?nem?! Jst sem na vseh mojih avtih do sedaj menjal olje v menjalniku pri 100.000km in nikoli ni bilo z nobenim problemov.

Glede avtomatikov pa v slu?bi menjujemo olje na Mercedesih G avtomatikih na 60.000km.

Moje mnenje je da se ne spla?a ?parat pri menjavi olja v menjalnikih, ker samo olje spet ni tok drago za raziko od okvare menjalnika, vsak pa naj pri sebi odlo?i kaj bo naredo, eni pa? imajo avto kako leto ali dve pa ga prodajo, tisti ponavadi ne servisirajo avtov kot bi naj.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...kar je edino pravilno. Skyactiv avtomatiki pa so o?itno tako out of space, da se olja ne rabi menjat. :)

 

Ne glede na zgoraj napisano pa nekako velja, da ga pri 200k raje ne menjaj, ?e ga pri 100k nisi.

 

Lifetime be pomeni ni? drugega, da ko bo menajlnik shodil, bo avto za v pre?o, kar bo pomenilo, da je lifetime avta kon?an.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po navodilih sodec je za mojo 2008 2.5 benz rocni menjalnik predpisana menjava olja na vsakih 100.000 km :)

 

Saj ok to da predpi?ejo na 200kkm ?e kupim, ampak da predpi?ejo da kao ni menjave olja pa je ?ista bedarija.

Jst pa? zaradi sebe menjam na 100kkm, ker olje ni drago.

?e si vsaj malo predstavlja? da se v menjalniku ves ?as med samo vrtijo kovinski zobniki, pri tem ko nalega kovina na kovino nastajajo fini opilki in ti se ti potem spet pretakajo po menjalniku, kar samo pove?a obrabo materijala. Pa bog ne daj da se ?e parkrat sa?alta?.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem popravil na 100k km. Tisto kar sem jaz mislil je bila hladilna tekocina (200k km ali 11 let). Moj se pocasi priblizuje okrogli stevilki 200k km in bo tudi sel na menjavo olja v menjalniku, kljub temu da se prestavlja, kot po putru :).

P.S. Jest se do sedaj se niti enkrat nisem "zasaltal" pa ga imam ze eno leto :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj ok to da predpi?ejo na 200kkm ?e kupim, ampak da predpi?ejo da kao ni menjave olja pa je ?ista bedarija.

Jst pa? zaradi sebe menjam na 100kkm, ker olje ni drago.

?e si vsaj malo predstavlja? da se v menjalniku ves ?as med samo vrtijo kovinski zobniki, pri tem ko nalega kovina na kovino nastajajo fini opilki in ti se ti potem spet pretakajo po menjalniku, kar samo pove?a obrabo materijala. Pa bog ne daj da se ?e parkrat sa?alta?.

 

Dajmo se najprej zavedati da so menjalniki s pretvornikom navora (kot je Mazdin) bistveno druga?ni od ro?nih/DSG menjalnikov in imajo tudi bistveno druga?no olje. Med drugim pretvornik navora nima fizi?nega stika z osjo na drugi strani, zobniki so pa ve?inoma postavljeni v planetarni sistem in se ne pretikajo kot pri ro?nih menjalnikih. Pri DSG menjalnikih (ki so isto postavljeni kot ro?ni) se jasno olje menjava na istem ciklu kot pri ro?nih zato Alessovi menjavajo v me?kah menjavajo olje pogosteje. Ne pomeni pa da kerakoli od teh ljudskih modrosti velja za SkyActive avtomatike.

 

...kar je edino pravilno. Skyactiv avtomatiki pa so o?itno tako out of space, da se olja ne rabi menjat. :)

 

Ne glede na zgoraj napisano pa nekako velja, da ga pri 200k raje ne menjaj, ?e ga pri 100k nisi.

 

Lifetime be pomeni ni? drugega, da ko bo menajlnik shodil, bo avto za v pre?o, kar bo pomenilo, da je lifetime avta kon?an.

 

Ameri?ani, ki avtomatike vozijo ?e oz za?etka avtomobilizma, sicer raje naredijo rebuild menjalnika (kar stane nekje dva jurja) kot pa vr?ejo stran popolnoma delujo?i avto. Ti tudi spre?a? avto ko je treba velik servis narediti? :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je kdo na zadnji generaciji M6 (2013+) menjal olje v avtomatskem menjalniku?

Glede na navodila to ni potrebno, so mi pa menjavo olja+filtra priporo?ili v AC BTC Ljubljana. Prevo?enih ima 190k in deluje brezhibno.

Prosim le za konkretne izku?nje ali mnenja serviserjev, teorij po ostalih straneh sem na?el milijon..

 

http://www.mazda-si.net/topic/13964-avtomatski-menjalnik-v-skyactiv-modelih/page-3

 

PS: tisto (ob?asno) cukanje pri speljevanju po prestavljanju iz R v D pri hladnem menjalniku je izginilo. Ne vem sicer, po kolik?nem ?asu, ampak sedaj ga ni ve?

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Za info - olje in filter s(m)o ta teden zamenjali. Barva olja je bila po 190k km rjavkasta, dale? od za?gane, menjanega je bilo 3 litre, kolikor se ga je brez prisile izcedilo. Filter je bil skoraj brez depozitov, magnet pa le z nekaj drobnimi delci. Izgleda, da gre ob normalni vo?nji za zelo zanesljiv sistem menjalnika.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Zanima me koliko so kaj dra?ji (?e sploh so) servisi pri avtomatskem menjalniku (bencinar) nasproti ro?nim (bencinar) - M6,M3 in CX5 in ?e so potrebni na obdobja kak?ni ve?ji servisni posegi pri rednih servisnih pregledih ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Servis avtomatskega menjalnika je dra?ji ker potrebuje? ve? olja in ima? ?e filter olja menjalnika.

Pri ro?nem pa ima? za zamenjat samo olje ki ga gre ponavadi 3L ali manj.

Pri obeh ni nobenih ve?jih posegov, ?e vse deluje.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 7 mesecev kasneje...

Bom uporabil kar to temo odlo?am se med nakupom kombinacije ro?ni menjalnik in 4WD ali avtomatski menjalnik in 4WD. Letno bo prevo?enih do 10.000 km, ve?inoma obvoznica vsak dan, motor bo bencinski, avto Mazda CX-30. Kaj svetujete ? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Roko na srce zakaj 4wd za 10.000km letno po obvoznici?

Ne mi zamerit ampak vprasanje je na mestu. Pa ce se ne motim mazda cx30 nima 4wd ampak avtomatski awd

 

Avtomatik ima vecji smisel pri elektronki

Kateri motor in kako ceno so ti ponudili?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom uporabil kar to temo odlo?am se med nakupom kombinacije ro?ni menjalnik in 4WD ali avtomatski menjalnik in 4WD. Letno bo prevo?enih do 10.000 km, ve?inoma obvoznica vsak dan, motor bo bencinski, avto Mazda CX-30. Kaj svetujete ? 

 

Glede na to, da ima? o?itno na voljo dovolj denarja, potem avtomatik. Udobje v vo?nji bo neprimerno vi?je - ?e vsaka obvoznica zavije v mesto, hehe. =)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Roko na srce zakaj 4wd za 10.000km letno po obvoznici?

Ne mi zamerit ampak vprasanje je na mestu. Pa ce se ne motim mazda cx30 nima 4wd ampak avtomatski awd

 

Avtomatik ima vecji smisel pri elektronki

Kateri motor in kako ceno so ti ponudili?

 

No ni samo obvoznica, je pa ve?ina. ?e od nekdaj sem si ?elel ta pogon (AWD) in sedaj si ga lahko privo??im. No motor bo Skyactive-X, ker na manj kot imam sedaj (170 KM) ne bom ?el. Naro?il ga ?e nisem, ker bi ga prej ?e enkrat rad videl v ?ivo in probal (pa ?e tudi bo to pogon G122).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.