Skoči na vsebino

Adaptacija avtomatskega menjalnika


Priporočeno sporočilo

Zdravo.

 

Mogoce kdo ve kako se dela adaptacija za skyactive avtomatski menjalnik? Namrec po menjavi olja je zazelena adaptacija, ker se lahko pojavi cukanje ali trdo prestavljanje zaradi poznega menjavanja olja. Za mercedesa mi je zadeva poznana za mazdo pa ne zasledim. Ce je ze kdo delal lahko prosim opise postopek, za mercedesa se kalibrira glede na navor in posebaj glede na temperaturo.je pa po adaptaciji prestavljanje obcutno boljse.

 

Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zna biti podobno, kot pri saabu (Aisin avt. menj.), da se po menjavi olja oz. servisa na menjalniku aktivira samou?enje. Kako poteka ne vem. 

Nisem bil zraven, ko je delal to mojstr. Sem bil za pultom :)

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po menjavi olja se abrazivni delci ki drzijo distanco med drsnimi diski sperejo in zato se cuti trse prestavljanje in to se popravi z resetiranjem tcu-ja in z nezno voznjo. Popolna menjava se dela samo ce je bilo olje redno menjano, v nasprotnem primeru se menja samo olje v karterju kajti s tem ne speremo vandlerja. Vandler se pa spira preko povratnega voda iz hladilnika olja tako da cev odklopis in vklopis avto pocakas da pritece dva litra olja nato prekines dodas manjko olja in postopek ponavljas dokler ne pritece lepo olje.

Pri mercedesu to delamo redno tako na 5g kot na 7g. S tem da ima mercedes znane probleme s speed senzorji in je potrebna menjava conductor plate ki pa se pri 7g zakomplicira saj ima v conductor plato integriran tcu kar pa pomeni codiranje nove plate in iskanje nulte tocke prestavljanja, pri 5g pa je zadeva cist enostavna samo menjava conductor plate adaptacija na temperaturo im vandlerja na navor in to je to. Za mazdo vem da ima tcu tudi integriran v conductor plato vendar naj nebi bilo nobenih problemov.

Saj pri mazdi po moje ce s testerjem resetiras tcu in opravis nezno voznjo si zadevo resil.

Ko bom imel kaksno mazdo v obdelavi se javim. Ce pa kdo bolje pozna zadeve pa prosim da se javi, mercedesove in zf menjalnike poznamo u nulo mazda in aisin pa se se ucimo.

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po menjavi olja se abrazivni delci ki drzijo distanco med drsnimi diski sperejo in zato se cuti trse prestavljanje in to se popravi z resetiranjem tcu-ja in z nezno voznjo. Popolna menjava se dela samo ce je bilo olje redno menjano, v nasprotnem primeru se menja samo olje v karterju kajti s tem ne speremo vandlerja. Vandler se pa spira preko povratnega voda iz hladilnika olja tako da cev odklopis in vklopis avto pocakas da pritece dva litra olja nato prekines dodas manjko olja in postopek ponavljas dokler ne pritece lepo olje.

Pri mercedesu to delamo redno tako na 5g kot na 7g. S tem da ima mercedes znane probleme s speed senzorji in je potrebna menjava conductor plate ki pa se pri 7g zakomplicira saj ima v conductor plato integriran tcu kar pa pomeni codiranje nove plate in iskanje nulte tocke prestavljanja, pri 5g pa je zadeva cist enostavna samo menjava conductor plate adaptacija na temperaturo im vandlerja na navor in to je to. Za mazdo vem da ima tcu tudi integriran v conductor plato vendar naj nebi bilo nobenih problemov.

Saj pri mazdi po moje ce s testerjem resetiras tcu in opravis nezno voznjo si zadevo resil.

Ko bom imel kaksno mazdo v obdelavi se javim. Ce pa kdo bolje pozna zadeve pa prosim da se javi, mercedesove in zf menjalnike poznamo u nulo mazda in aisin pa se se ucimo.

 

Lp

To velja tudi za rocne menjalnike ali pri rocnih menjalnikih ni problema in se lahko normalno zamenja ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Rocni menjslnik imas samo cep za izpust in polnis preko nivojnega cepa in je to to. Pomembno pa je da das pravo olje, ce pise 75w api gl-4 mora bit 75w api gl-4, smo ze imeli primer da so dali 75w api gl-5 in cez cas so bili sinhroni uniceni. Zanimivi so tudi dsg menjalniki (na grobo klasicen rocni menjalnik s hidravlicnim pomikom vilic). Nekateri imajo po tri izpustne cepe ter razlicna olja za mehatroniko in razlicno olje za zobnike (vw 7speed dsg). Fordov powerschift (getragov menjalnik) pa ima isto olje vendar vec prekatov in ga moras predozirat da napolnis vse prekate in potem pri doloceni temperaturi lovis nivo olja. Je pa zanimivo da se vcasih najde kdo ki meri nivo olja pri avtomatskem menjalniku z izklopljenim motorjem in mu pokaze prevec olja. Vedno se meri pri dolocenem razponu temperature in pri vklopljenem motorju ko je olje v obtoku.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 8 mesecev kasneje...

Ne vem ?e so mazdini menjalniki njeni. Serviser v Lescha je rekel, da je to Aisin menjalnik kakor ga imajo citro in Peue,..

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png 28251_1.png  

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preden sem kupil mojo rabljeno CX-5 ( 2012, AT menjalnik, 118kW) sem prebral veliko ?tevilo prispevkov na ameri?kih Mazda forumih.

Tudi tam je precej debate, menjati olje v AT menjalniku ali ne. Nekateri so ga zamenjali, toda tudi tistim menjalnikom, katerim niso menjali olja

se ni ni? zgodilo. Tako da pri moji CX-5 ne bom menjal olja v AT menjalniku.

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po menjavi olja se abrazivni delci ki drzijo distanco med drsnimi diski sperejo in zato se cuti trse prestavljanje in to se popravi z resetiranjem tcu-ja in z nezno voznjo. Popolna menjava se dela samo ce je bilo olje redno menjano, v nasprotnem primeru se menja samo olje v karterju kajti s tem ne speremo vandlerja. Vandler se pa spira preko povratnega voda iz hladilnika olja tako da cev odklopis in vklopis avto pocakas da pritece dva litra olja nato prekines dodas manjko olja in postopek ponavljas dokler ne pritece lepo olje.

Pri mercedesu to delamo redno tako na 5g kot na 7g. S tem da ima mercedes znane probleme s speed senzorji in je potrebna menjava conductor plate ki pa se pri 7g zakomplicira saj ima v conductor plato integriran tcu kar pa pomeni codiranje nove plate in iskanje nulte tocke prestavljanja, pri 5g pa je zadeva cist enostavna samo menjava conductor plate adaptacija na temperaturo im vandlerja na navor in to je to. Za mazdo vem da ima tcu tudi integriran v conductor plato vendar naj nebi bilo nobenih problemov.

Saj pri mazdi po moje ce s testerjem resetiras tcu in opravis nezno voznjo si zadevo resil.

Ko bom imel kaksno mazdo v obdelavi se javim. Ce pa kdo bolje pozna zadeve pa prosim da se javi, mercedesove in zf menjalnike poznamo u nulo mazda in aisin pa se se ucimo.

 

Lp

 

Mojster za menjalnike. 

 

Dej mi povej, kako se obnesejo menjalniki v MB A klasi, W168 in W169 pri bencinarjih, tja do 116PS? Eni pravijo ful problem, drugi pravijo sploh ne. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preden sem kupil mojo rabljeno CX-5 ( 2012, AT menjalnik, 118kW) sem prebral veliko ?tevilo prispevkov na ameri?kih Mazda forumih.

Tudi tam je precej debate, menjati olje v AT menjalniku ali ne. Nekateri so ga zamenjali, toda tudi tistim menjalnikom, katerim niso menjali olja

se ni ni? zgodilo. Tako da pri moji CX-5 ne bom menjal olja v AT menjalniku.

 

LP

 
Olje v avtomatskih menjalnikih se menja na vsakih 60.000km. Tak menjalnik bo pre?ivel ?ivljenjsko dobo avta.
?e olja ne menjamo, se menjalnik ne bo pokvaril takoj. Zdr?al bo nekih 150.000km-250.000km. Ko bo za?el cukat, bo notranjost menjalnika ?e uni?ena in bo potrebna popolna obnova, ki bo draga in mogo?e ne bo ve? ekonomsko upravi?ena.
 
Proizvajalci v?asih napi?ejo, da menjava olja ni potrebna. Oni so s tem ubili 4 muhe na en mah:
-ni?ji stro?ki vzdr?evanja pritegnejo kupce
-avto bo garancijo pre?ivel
-kmalu po preteku garancije se bo pokvaril
-potreben bo nakup novega avta
 
Ne razumem, zakaj se pri nas tako izogibamo vzdr?evanja avtomatskih menjalnikov. Atf olje ni nobena eksotika. Na vsakem Petrolu ga imajo na zalogi in sploh ni drago, 4L stane 21,9?. https://eshop.petrol.si/sl/petrol/petrol-atf-matic-dx-iii-4l/
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam, vsekakor je potrebno preverit specifikacije za olje, ki jih zahteva dolo?en avto in to upo?tevat.

Pogosto se zahteva Dexron III in to olje s Petrola temu ustreza. Ni vse na Petrolu chip shit. Petrolova olja dela Texaco.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja ok to je funkcija menjalnika - to je razumljivo, vsak ima glede na G senzor oz ?iroskop adaptacije (vi?ji obrati na klancu dol itd)

 

Ampak mislil sem, da se spra?uje kako bi se ga adaptiralo....:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Olje v avtomatskih menjalnikih se menja na vsakih 60.000km. Tak menjalnik bo pre?ivel ?ivljenjsko dobo avta.

?e olja ne menjamo, se menjalnik ne bo pokvaril takoj. Zdr?al bo nekih 150.000km-250.000km. Ko bo za?el cukat, bo notranjost menjalnika ?e uni?ena in bo potrebna popolna obnova, ki bo draga in mogo?e ne bo ve? ekonomsko upravi?ena.

 

Proizvajalci v?asih napi?ejo, da menjava olja ni potrebna. Oni so s tem ubili 4 muhe na en mah:

-ni?ji stro?ki vzdr?evanja pritegnejo kupce

-avto bo garancijo pre?ivel

-kmalu po preteku garancije se bo pokvaril

-potreben bo nakup novega avta

 

Ne razumem, zakaj se pri nas tako izogibamo vzdr?evanja avtomatskih menjalnikov. Atf olje ni nobena eksotika. Na vsakem Petrolu ga imajo na zalogi in sploh ni drago, 4L stane 21,9?. https://eshop.petrol.si/sl/petrol/petrol-atf-matic-dx-iii-4l/

X2

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jao, nevem zakaj se v Slo tako vsi otepajo menjave olja v menjalnikih (avtomatskih in ro?nih), kot da je to izstrelitev na mars.

Te fore kao je do?ivljensko olje blabla, to lahko prodajajo frizerkam. To bi veljalo ?e je bi bila ?ivljenska doba avta 200k km.

 

Drga? pa Scania tule ima? navodilo za adaptacijo avtomata brez testerja, drga? se ponavadi dela s testerjem.

 

Preparation before servicing

1. Verify initial learning implementation necessity for replacement parts.

 

Replacement part

 

Initial learning necessity

 

Control valve body replacement

 

Necessary

 

Oil pressure switch replacement

 

Necessary

 

Automatic transaxle replacement

 

Necessary

 

ON/OFF solenoid replacement

 

Unnecessary

 

Coupler component replacement

 

Unnecessary

 

 

2. Apply the parking brake firmly, and set the wheel blocks for both the front and rear wheels.

3. Inspect the ATF level. (See AUTOMATIC TRANSAXLE FLUID (ATF) INSPECTION [FW6A-EL].)

4. Start the engine.

5. Warm-up the engine and allow the ATF temperature to reach 60?110 ?C.

Starting procedure for initial learning

1. Start the engine and wait for 30 s or more.

2. Perform the following steps (1) to (7) with the brake pedal depressed.

 

 

CAUTION:

 

When the brake fluid pressure sensor value is the specification or less, shut down the initial learning to assure safety. Accordingly, be careful of the following when performing the initial learning:

 

Strongly depress the brake pedal while performing the initial learning.

 

Do not depress the brake pedal again. Otherwise, the brake booster pressure will decrease and the brake force will weaken.

 

a. Shift the selector lever from the P position to the N position, press the push button start one time, and stop the engine.

 

 

b. Shift the selector lever from the N position to the M- position, press the push button start one time while holding the lever in the M- position, and wait for 5 s or more (ignition switch ON (engine on)).

 

 

c. Shift the selector lever from the M- position to the N position, press the push button start one time, and start the engine.

 

 

d. Shift the selector lever from the N position to the M+ position and wait for 5 s or more while holding the lever in the M+ position.

 

 

e. Select the selector lever from the M+ position to the M- position and wait for 5 s or more while holding the lever in the M- position.

 

 

f. When idle increase starts, shift the selector lever to the M position (manual position), and verify that M1 is displayed after the shift position indicator light flashes two times.

 

 

NOTE:

 

The initial learning implements after idle speed starts increasing. If idle speed does not start increasing, repeat the procedure from Step 1, "Start the engine and wait for 30 s or more.".

 

The shift position indicator light does not turn off while the initial learning is being implemented.

 

g. After the shift position indicator light flashes twice, shift the selector lever from the M position to the P position and stop the engine.

 

 

NOTE:

 

Be careful not to miss looking at the shift position indicator light because the light flashes only one time.

 

3. Release the brake pedal.

4. Clear the DTC using the M-MDS and switch the ignition off. (See ON-BOARD DIAGNOSTIC SYSTEM DTC INSPECTION [FW6A-EL].)

5. Switch the ignition ON (engine off or on) and verify that DTC P06B8:00 is not recorded using the M-MDS. (See ON-BOARD DIAGNOSTIC SYSTEM DTC TABLE [FW6A-EL].)

If the DTC P06B8:00 is displayed, repeat the procedure from Step 1.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K moji majhni Casio kolekciji sta se pridružili dve novi uri. Malce bolj "retro geek style"😄,ker tiste "pametne" itak nihče več niti ne opazi...te pa😃...ko smo z sodelavci na kavi...."ooo🧐-pokaži,kaj imaš to"😲..."blast from the past😍..."   Skratka malo za hec in malo zares.😃   Moram pa reči,da sta izredno lahke in udobne-z časom pozabiš,da jo nosiš.   Naj predstavim Casio WV-59RD-1AEF edina Casio GPS ura oglate oblike (izgleda malce bolj retro). Izjemno precizna (GPS sinhronizacija),in za moj poklic lih taprava za svojo ceno (dobrih 50€ na Amazonu). Že 5-ATM,z že zelo dobrim kovinskim pasom...res iz prešanih "pleh" členkov,a lepo izdelan,ne cufa dlak,in že z dobro sponko. Sprejem GPS signala-zelo dober...za koga,ki rabi absolutno precizno,odporno in poceni retro uro-priporočam👍   Druga je pa bolj "retro show off" modernejša verzija-legendare "Back to the Future" kalkulator-ure. Casio DBC 32D 1AES (dobrih 50€ na Amazonu). Ta je pa tak "magnet za poglede",da je že prav smešno😄...vsi takoj opazijo😲...eni začudeno navdušujoče,spet drugi nevoščljivo zaničujoče (običajno lastniki "pametnih")...in seveda fašeš take in drugačne komentarje....skratka ura privlači poglede😄   Tudi z že malce boljšim "cenenim" INOX-paščkom z sponko,izjemno udobna kljub velikosti,in z zelo praktično avtomatsko osvetlitvijo zaslona...da ne bo kdo mislil,da to pred "pametnimi" urami ni obstajalo. Čeprav imam tudi kakšno veliko dražjo in kvalitetnejšo uro,to uro vseeno zelo rad nosim...prav v posmeh trendu "pametnih"😁   Seveda "pade" enkrat tudi legendarna DBC-611-1D ...čisto iz "gušta"😄   In ker sem jaz-seveda slike+video...prijeten ogled😉       VID_20240224_102715.mp4 VID_20240328_190203.mp4
    • Danasnja kavica ob "postnem" zajtrku v predpraznicnem casu  ...   
    • Posodobitev!   Danes menjal gume in senzorje. Dejansko se je zadeva povezala v nekaj kilometrih in lučka na armaturi je vgasnila.
    • mene so tud začele m6 zanimat, odkar sem od ignacija slike vidu 😂   zanimivo, probaj drugi browser, samo dvomim da je to to. Jest sem glih pred par dnevi en računalnik vrgu, ker ni več WiFi-ja vidu, samo je bla zadeva tudi stara 10let
    • Iščem M6 in pa kakšen BMW motor, če bo kakšna dobra ponudba. Ne, ne dela.  Stran mi odpre, oglase in parametre lahko gledam. Ko pa kliknem na določen oglas, da vidim slike in opis, pa mi vrže ta error. Piškotki pobrisani, probal sem preko proxy, pa tudi ne dela nič. Antivirusa nimam, da bi blokiral.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.