Skoči na vsebino

Battery management sistem inspection required


Priporočeno sporočilo

Zdravo!

 

Pred dnevi mi Mazda 6 2013 javi omenjeno napako, vo?nja 20 km, ugasnem avto,vse Ok, se napaka pojavi se enkrat in ?e isti dan izgine,pojavi se znova v?eraj, ?e vedno prisotna, gori rde?a lu?ka trikotnik s klicajem, i-stop utripa,i-eloop ne deluje.avto gre normalno...wtf je spet narobe....jutri na servis...ali?

 

Lp jani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Baterija zgleda, da je problem. Al servis pa original ali pa katero drugo znamko samo da je AGM. Seveda pri tem mora? paziti ker je poseben postopek ?e sam menja?(Potrebna inicijalizacija)

 

https://forum.mazda6club.com/electrical-hvac/372505-2014-mazda6-gt-i-eloop-dead-battery-experience.html


 

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bojda lahko samo SW update re?i te?avo, najve?krat se napaka bojda pojavi, ko avto stoji na vla?ni travi oz. je de?evno oz. vla?no vreme. Tudi meni se je ?e pojavilo to obvestilo (avto stal na mokri travi cca. 2 uri), a ?e nisem imel ?asa iti na servis...

 

Torej ni nujno, da je akumulator slab, ?eprav je lahko tudi to.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je meni enako prikazalo.

Na forscanu je napaka prenizka napetost. Priklopil sem polnilec, resetiral napako in napis je izginil. Nekaj ?asa je bilo ok, potem spet polnilec... Zdaj sem zamenjal akumulator in je ok.

 

Nisem pa nobenega postopka naredil po zamenjavi akuu. Pa vse mi deluje.

Bo?!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali sicer dr?i, da avti z i-eloop rabijo poseben akumulator?

 

https://forum.mazda6club.com/electrical-hvac/372505-2014-mazda6-gt-i-eloop-dead-battery-experience.html

 

Jaz ga i-eloopa sicer nimam, tako da ?e se bo izkazalo, da pride menjavo na vrsti, verjetno lahko verjetno dam navadnega, samo da je AGM in za start-stop? ?udilo me sicer ne bi, saj je avto star 5 let in pol, prva 4 leta pa je bil vo?en cca. 4.000 km na leto... pa? premalo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali sicer dr?i, da avti z i-eloop rabijo poseben akumulator?

 

https://forum.mazda6club.com/electrical-hvac/372505-2014-mazda6-gt-i-eloop-dead-battery-experience.html

 

Jaz ga i-eloopa sicer nimam, tako da ?e se bo izkazalo, da pride menjavo na vrsti, verjetno lahko verjetno dam navadnega, samo da je AGM in za start-stop? ?udilo me sicer ne bi, saj je avto star 5 let in pol, prva 4 leta pa je bil vo?en cca. 4.000 km na leto... pa? premalo.

Jaz sem vpra?al Pelkota pa na servis in so mi oboji dejali da potrebuje AGM baterijo. Pa sem vpra?al po teh "posebnih" akomulatorjih pa so dejali, da je to AGM,...kot da ne bi ?e sli?ali za to "posebno baterijo".  Mislim pa, da se omenja tip baterije "q85" sam to dobi? samo po ameri?kih forumih in spletnih straneh,.. mogo?e so razli?ne za njihov trg... je pa ta baterija "q85" 400$... who knows :D:P (jaz imam bosch agm pa spodi ma slikco in pi?e for regenerative braking al neki tazga pa start & stop)

 

p.s: mogo?e pa lahko ?e kdo na kak drug servis vpra?a oz ?e ma kake veze

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes zjutraj se je napaka spet pojavila; skeniranje preko OBD-nobene napake; probal sem malo prej ?e enkrat...isto.

 

 

Lp Jani

Gre? na servis in ti bodo ugotovili, kaj je.?koda izgubljati ?ivce za to.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni? nenavadnega za avto, ki je star 5 let. Cca. 140 EUR torej, ?e ne gre? na mazda servis in vgradi? AGM akumulator za start-stop.

 

Razen ?e imajo eloop avti res poseben akumulator? Na USA nekateri navajajo cca. 500 USD, zato se mi zdi 250 EUR malo, ?e gre za poseben akumulator, ki naj bi bil specifi?en za eloop.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No danes izmerjena napetost akumulatorja, 10.5 V .. torej bistveno manj kot bi moralo biti, pred kako uro sem dal gor polnilec, morda bo ok, verjetno bo potrebna menjava akumulatorja.

Lp jani

.

Zanima me, koliko sploh zdr?ijo te baterije, ?e ima? vklopljen i-stop ves ?as? Ko je hladno vreme imam ?e sedaj ob?utek, da ni glih posko?en v?ig.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

.

Zanima me, koliko sploh zdr?ijo te baterije, ?e ima? vklopljen i-stop ves ?as? Ko je hladno vreme imam ?e sedaj ob?utek, da ni glih posko?en v?ig.

Pri meni isto ni posko?en v?ig pa ne uporabljam start & stop  in je baterija nova,.. tko da ni bojazni,.. lahko pa testira? dat kontak brez pedala da se ti vse "pri?ge" pa potem v?ge? avto

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj,a se ri norca delaš?   Zna biti,da mojih linkov z youtube-a ne odpiraš...taktika-"glava v pesek",in "problema ni".   Npr. poglej tazadnji link,ko tip popravlja elektromotor ionic-a. Prvo,kar pove je:..."sem odklopil cevi in izpustil hladilno tekočino...." Pa si potem poglej motor z tesnili in vse luknje v statorskem ohišju...vse to mora tesniti! In vse črpalke,toplotni prenosniki oz. izmenjevalci toplote,hladilniki,ventilatorji,inverterji in podobna elektronika ki mora biti hlajena...in seveda na metre in metre cevi. In "bog ne daj",da kje spušča!!!   Za kratkočasenje tistih,ki jih zanima...sem že enkrat prilimal link...samo eni @dvorjan nočejo pogledati...pa dajmo še enkrat pogledati hladilni sistem Ford Mach-e...pol pa izvoli šraufaj...    
    • Saj pooblaščenci tudi bencinarje in dizle obravnavajo kot lego kocke ... 😀  
    • Ne, on je v svojem svetu  
    • Čeprav pooblaščencem bo lažje šraufati EV kot ICE. Električarji so kot Lego kocke. Baterija, e-pogon, polnilec in še malo ostale šare. Itak zenkrat največkrat menjajo kos za kos, se skoraj nihče ne poglablja v to, ali je morebiti samo kako varovalko odneslo ali pa če je kak lot popustil ...
    • Firstappna še vedno nemogoče premagati, če dirkalnik ne krepne?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.