Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

pred 59 minutami je Boss napisal:

Res... pametno uro recimo tudi?

Ja. Sem malo povprašal tukaj na forumu, prečekiral na netu, jo pogledal v živo v hervisu in se odločil. Hotel sem najboljšo. Kupil sem jo in jo dobil po pošti. Enostavno.😁

Sicer je pa v tej temi govora o CX 30.😉

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No s tem se strinjam ... ko pridem v salon ponavadi vem vec o avtu kot trgovec :) vso opremo, dodatno opremo, izvedbe, .... izgovor je ponavadi, imamo prevec modelov in ne vemo.

 

Drugace pa Alex smo na mazda forumu. In tukaj prasat za nasvet za avto je tko malo nerealno. Najbolje da grem se v Kia klub in VW klub prasat. Lahko predvidevas odgovore.

 

In pa ne, slika na spletu ni isto kot ko vidis in dozivis v zivo.

Recimo ko sem kupoval zdajsno M6, sem gledal tudi mondeota. Vse ok, toda ko sem se vsedel vanj sem se pocutil kot upokojenec in vse mi je delovalo nekako kot da je namenjeno upokojencem (pac tak obcutek) zato je takoj odpadel.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je Bossek napisal:

No s tem se strinjam ... ko pridem v salon ponavadi vem vec o avtu kot trgovec :) vso opremo, dodatno opremo, izvedbe, .... izgovor je ponavadi, imamo prevec modelov in ne vemo.

 

Drugace pa Alex smo na mazda forumu. In tukaj prasat za nasvet za avto je tko malo nerealno. Najbolje da grem se v Kia klub in VW klub prasat. Lahko predvidevas odgovore.

 

In pa ne, slika na spletu ni isto kot ko vidis in dozivis v zivo.

Recimo ko sem kupoval zdajsno M6, sem gledal tudi mondeota. Vse ok, toda ko sem se vsedel vanj sem se pocutil kot upokojenec in vse mi je delovalo nekako kot da je namenjeno upokojencem (pac tak obcutek) zato je takoj odpadel.

Trgovec je tam, da te prepriča, da bi kupil nekaj, kar ne rabiš in pa, da te nategne s ceno. :D Če bi karkoli vedel o avtu, bi bil zaposlen na oddelku servisa in ne prodaje. :D Je pa res 100 ljudi 100 čudi, doživel že marsikaj in ni vse za metat v isti koš, ker obstajajo izjeme.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
pred 1 minuto je Robert napisal:

Se pravi, če prav razumem zapeljem v "tirnice" ugasnem motor, pritisnem gumb "P" in če je potrebno nato pritisnem še na zavoro.....

Ne komplicirat, zapelji notri , daj v N in je. Po želji lahko ugasneš tudi motor.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ne vkljapljati Auto Hold-a pred vstopom v pralnico ... Pa zavorni pedal moras pohodit pred tem, ko pritisnes  gumb "P", drugace se rocna ne sprosti ... sicer ti to itak verjetno napise na armaturi ... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gumb "P" je treba pritisnit... kar pomeni, da sprostis rocno zavoro ... Ce gumb "P" potegnes k sebi, zategnes rocno ... Seveda to naredis, ce vidis, da je rocna ze zategnjena ...  

 

IMG_1001.jpg.39fa8cea1d336e3396be2d28de1908b3.jpg

 

Menjalnik (avtomatski) pa seveda v "N" ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Pozdravljeni.

 

Spogledujem se z nakupom mazde cx 30 awd. Sedaj pa me zanima, kateri motor mi priporočate? Kolebam med 150G in X. Na testni vožnji velikih razlik nisem občutil, je pa res da nisem šel v velike obrate. Pri X imam pomisleke predvsem z dolgoročno zaneslijvostjo.

 

Kot drugo pa me zanima, kolikšna bi bila dobra cena na katero bi ciljal pri pogajanju, če je na primer cena na ceniku 27 290€. 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pravi kupujes AWD? Ker G150 ni na voljo brez AWD. AWD pa takoj doda gor 2.000 EUR in zato sta G150 in X (brez AWD) na istem s ceno. Sam (tudi malo gledam da bi vzel) bi se odlocil za X brez AWD.

 

Glede pogajanja pa je kar znano, da se pri mazdi ZELO tezko karkoli spogajas. Cena je na ceniku in toj to. Lahko dobis kake zimske gume / tepihe / ... ceno pa ponavadi ne spustijo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za 900 € ne dobiš samo rezervne gume, ampak tudi felgo in vinto, pa ključ! :D Ja šalo na stran, res je ta cena 900€ preveč za ta hec, js na konec nisem reševal tega in sem brez rezerve, ker 19 colske 225 gume tak ne spraviš v prtlažnik, met pa tisto kolo od samokolnice zraven je pa tko tko. Ok vrjetno prideš malo prej, do vulkanizerja, sam kam dlje pa js z njo nebi. Js se bolj zanašam na asistence zavarovalnic, naj pripeljejo pravo rezervo, zato jih pa plačujem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi guma za samokolnico je boljša kot nič, ker se kar veliko vozim po makedamu in rezerva velikokrat prav pride.

 

Kdaj pa se menjajo modeli vozil, zdaj so verjetno v prodaji še modeli za 2020 ali pač?

In kako bo z cenami drugo leto, če kdo ve? Ker te kazni za preveč co2 bodo verjetno prevalili na kupce. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

19 hours ago, mario3 said:

Pozdravljeni.

 

Spogledujem se z nakupom mazde cx 30 awd. Sedaj pa me zanima, kateri motor mi priporočate? Kolebam med 150G in X. Na testni vožnji velikih razlik nisem občutil, je pa res da nisem šel v velike obrate. Pri X imam pomisleke predvsem z dolgoročno zaneslijvostjo.

 

Kot drugo pa me zanima, kolikšna bi bila dobra cena na katero bi ciljal pri pogajanju, če je na primer cena na ceniku 27 290€. 

 

Ravno danes sem gledal primerjavo G122 in G150. Popolnoma nerelevantno s tvojim razmišljanjem ampak G150 ima dejansko edino razliko v primerjavi s G122 to, da je nad 4 tisoč obrati "odprt". Sepravi kot v starih trojkah G120 in G165. 

 

Tako da če kdo koleba med G122 in G150 češ ker je G150 močnejši motor, bo za penzionersko vožnjo to brezveze nakup.

 

 

mazda-cx-30-girona2019-exterior-23.jpg
WWW.AUTOMOBILE-CATALOG.COM

Engine horsepower and torque curve for Mazda CX-30 2.0 SkyActiv-G 122 FWD (man. 6) in 2020, the model with 5-door sport-utility crossover wagon body and Line-4 1998 cm3 / 122.1 cui, 90 kW / 122 PS / 121 hp...

 

2018-mazda-cx-3-action-front-27.jpg
WWW.AUTOMOBILE-CATALOG.COM

Engine horsepower and torque curve for Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 150 AWD (man. 6) in 2018, the model with 5-door sport-utility wagon body and Line-4 1998 cm3 / 122.1 cui, 110 kW / 150 PS / 148 hp (ECE)...

 

 

Če se je to že vedelo tu na forumu, se posipam s pepelom. V tvojem primeru bi pa vzel G150, ker je preverjen motor, razen če rad stiskaš po gasu. :) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 44 minutami je NevLado napisal:

Ravno danes sem gledal primerjavo G122 in G150. Popolnoma nerelevantno s tvojim razmišljanjem ampak G150 ima dejansko edino razliko v primerjavi s G122 to, da je nad 4 tisoč obrati "odprt". Sepravi kot v starih trojkah G120 in G165. 

 

Tako da če kdo koleba med G122 in G150 češ ker je G150 močnejši motor, bo za penzionersko vožnjo to brezveze nakup.

 

 

mazda-cx-30-girona2019-exterior-23.jpg
WWW.AUTOMOBILE-CATALOG.COM

Engine horsepower and torque curve for Mazda CX-30 2.0 SkyActiv-G 122 FWD (man. 6) in 2020, the model with 5-door sport-utility crossover wagon body and Line-4 1998 cm3 / 122.1 cui, 90 kW / 122 PS / 121 hp...

 

2018-mazda-cx-3-action-front-27.jpg
WWW.AUTOMOBILE-CATALOG.COM

Engine horsepower and torque curve for Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 150 AWD (man. 6) in 2018, the model with 5-door sport-utility wagon body and Line-4 1998 cm3 / 122.1 cui, 110 kW / 150 PS / 148 hp (ECE)...

 

 

Če se je to že vedelo tu na forumu, se posipam s pepelom. V tvojem primeru bi pa vzel G150, ker je preverjen motor, razen če rad stiskaš po gasu. :) 

Ja o tem smo že, ampak nič zato... :prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kona...Sodelavec jo ima..električno. 

 

Zdej, prvo kot prvo, a ti je všeč design Kone? Ker meni nekako ne doseže do pasu CX30 recimo. AMpak to je subjektivno mnenje.

 

Kar se pa tiče kvalitete materialov, pa ne bom zgubljal besed.

 

Razen, če ti je všeč elektrika, pol nimaš dileme..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

AWD in bencin je pri nakupu pogoj. Mi je pa notranjost mazde veliko lepša. 
No, znanec (sodelavec) me je prepričeval, da naj vzamem hyundai, ker naj bi bil bolj vzdržljiv in bo z njim po nekaj letih uporabe manj težav.

Je pa res, da sam vozi hyundai-a.

 

Edino kar me malo moti pri mazdi je, da pri izbiri awd ne moreš izbrati nižjega paketa opreme, saj stvari, kot je na primer električni pomik pritlažnjih vrat, osebno ne potrebujem. No, upam le da se električni pomik ne kvari. Je imel že kdo probleme?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.