Skoči na vsebino

Mazda 6, 2011, 2.2d, 95kW opilki v olju


Priporočeno sporočilo

?ivjo ?e enkrat,

 

pri menjavi olja je mehanik opazil, da je bilo olje menjano pred kratkim in da so notri mini opilki bronz barve  -_-.

Pravi, da je to lahko zaradi obrabljanja ali le?ajev ali ojnice ali odmi?ne gredi ali...a so na 2.2d motorju poznani tak?ni problemi?

Nekaj sem bral o podlo?kah injektorjev. Sedaj bo dal dol ?e karter, da preveri koliko opilkov je ?e pa kak?nih kotih.

 

Lp Sishi

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem klical avtohi?o in pravi, da ?e so opilki so to ojni?ni le?aji za zamenjat in da bodo krili stro?ke ter dali ?e 6 mesecev garancije.

Ne vem kaj naredit, druga?e mi je avto ful v?e?. Dal sem 5150? (nastavljena cena je bila 5500?) in vidim na avto.net, da 6ke ta letnik se za?nejo od 6600? naprej, sumljivo poceni je bila...sem mislim, da imam sre?o

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mal sem brskal po netu za 2.2d probleme in na?el tole...zelo podobno kot pri meni:

 

Sat 25 Jan 2014 18:06  

mazda 6 2.2 sport - madza 6 engine failure under warranty - MikeyBan

I've a mazda 6 2010 without an engine too. I had the car 7 weeks when the oil light flickered on and off and after 3 miles I pulled over to dip the car for oil. It was full so I rang my mechanic who collected the car. He rang me an hour later to tell me there was serious engine damage. He dropped the sump to find the oil strainer blocked with carbon sludge and steel filings. The filings are from some major bearings somewhere in the engine. So what's the cause and who's fault is it? Either the injectors are leaking fuel into the engine, which in turn is mixing with the oil and changing the properties of the oil, it normally acts as a lubricant but also cools the engine. Now here is where I post an opinion of a former mazda technician who worked on many mazdas with this blocked sump strainer problem. Apparently when you get your car serviced with mazda they are told drop the sump and check the strainer as part of the service, this alone tells me that mazda know that there is a problem with there diesels. Every time the DPF filter regenerates it releases some diesel into the engine which again changes the oil and affects its properties, which means it can't keep the metal parts of the engine cool enough, so what happens with the heat and the friction is that the softest part of the engine gives way. This is usually the crank bearings, which is the metal filings that mix with the oil and finish up in the sump oil strainer. This in turn prevents the oil pump from picking up any oil which is a double whammy for the lubrication of the engine. This can cause failure of the engine and sometimes the turbo can also be seriously damaged.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz bi jo peljal k dr. Pelku, naj on oceni situacijo, ker morda pa ta ni brezizhodna. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tule je problem odli?no razlo?en (komentarje je tudi zanimivo prebrat):

 

Zaklju?ek: Vsako ali vsako drugo menjavo olja preveriti (lahko z endoskopsko kamero) in po potrebi o?istiti karter + sito ter preveriti in po potrebi zamenjati podlo?ke injektorjev. DPF pa ven zabrisat. Mislim, da je to najbolje za vse Mazdine dizle, ne glede letnik. Pa sre?no.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sishi, ?e ga bo? vrnil, razmisli o novej?em modelu za dodatne 3000?;

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13825015

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce je bila kupljena v avtohisi se mi zdi, da jo lahko v 30 dneh vrnes nazaj. Nisem 100% preprican, ampak se za vsak slucaj prepricaj.

Pi?e vozilo v komisijski prodaji, to pomeni, da so oni samo posrednik, za dolo?eno provizijo prodajalcu dajo prostor, urejajo oglede, testne vo?nje, itd. Uradno kupi? direkt od lastnika.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz bi jo peljal k dr. Pelku, naj on oceni situacijo, ker morda pa ta ni brezizhodna. 

Ja, sem govoril z njim in pravi, da ?e zamenja? ojni?ne le?aje in glavno gred (?e je obrabljena), da to pol dela BP. Na turbino naj ne bi vplivalo, ?eprav to malce dvomim, ?e olje ne ma?e dobro motorja tudi turbine ne, bi rekel (in tisti mikro opilki pridejo v turbino mimo filtra). Mehanik danes ne dela, bom videl jutri, ko bo snel oljno ?rpalko, ojni?ne le?aje in pregledal glavno gred. Javim.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pi?e vozilo v komisijski prodaji, to pomeni, da so oni samo posrednik, za dolo?eno provizijo prodajalcu dajo prostor, urejajo oglede, testne vo?nje, itd. Uradno kupi? direkt od lastnika.

Aha, sem spregledal ta podatek. Potem bi bilo najbolj pametno da vprasas Pelkota kaj vse bi bilo smiselno v temu primeru zamenjati in da potem pri tem tudi vztrajas pri avtohisi. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.