Skoči na vsebino

Mazda 6, 2011, 2.2d, 95kW opilki v olju


Priporočeno sporočilo

Jaz tudi tako mislim... da ni vazno, ali je benicnar ali dizel ali EV ali LPG,... vsak je lahko zjeban... vecinoma pa zaradi nerednega ali slampastega vzdrzevanja, ker je skoda denarja za servis, ce pa avto laufa :ne vem: ... Sam sem imel v svoji zgodovini zaenkrat vec problemov s starimi avti ravno z bencinarji :) ... Zariban Citroen BX, zaribana dobra tri leta stara Kia Spehia (ceprav sem bil lastnik od novega in redno vzdrzevan... ampak je bila vec kot ocitno takrat napaka slampastega serviserja... ceprav je slo za pooblascenca :) ... no imel sem tudi problem z zaribanim dizlom... in sicer Daihatsu Charade ... :P ... Z Mazdami pa se nikoli nekih resnih problemov... zato tudi zaenkrat ostajam pri tej znamki ... :jupiii:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zato pa jest pravim bencinar pa mir. Trikrat manj drame.

Pelko uporablja ?e malo vi?ji faktor glede problematike in te?av glede B in D. :)

 

Je pa recimo tudi 2.3B rizi?en motor, ker je bila moja 6-ka skoraj edina, da ni zaribala na glavni gredi :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pelko uporablja ?e malo vi?ji faktor glede problematike in te?av glede B in D. :)

 

Je pa recimo tudi 2.3B rizi?en motor, ker je bila moja 6-ka skoraj edina, da ni zaribala na glavni gredi :(

Tudi 1,8 motor na prvi generaciji 6 ni bil biser za moje pojme, ?e so vsi pri 180.000 delali generalke, ker je olje ?rl. Jaz sem imel 626 1,8 in pri 350.000 km ni popil olja ni? na servisni interval

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi 1,8 motor na prvi generaciji 6 ni bil biser za moje pojme, ?e so vsi pri 180.000 delali generalke, ker je olje ?rl. Jaz sem imel 626 1,8 in pri 350.000 km ni popil olja ni? na servisni interval

Razumljivo ?e ga pa ni bilo ni? ve?  v karterju :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz tudi tako mislim... da ni vazno, ali je benicnar ali dizel ali EV ali LPG,... vsak je lahko zjeban... vecinoma pa zaradi nerednega ali slampastega vzdrzevanja, ker je skoda denarja za servis, ce pa avto laufa :ne vem: ... Sam sem imel v svoji zgodovini zaenkrat vec problemov s starimi avti ravno z bencinarji :) ... Zariban Citroen BX, zaribana dobra tri leta stara Kia Spehia (ceprav sem bil lastnik od novega in redno vzdrzevan... ampak je bila vec kot ocitno takrat napaka slampastega serviserja... ceprav je slo za pooblascenca :) ... no imel sem tudi problem z zaribanim dizlom... in sicer Daihatsu Charade ... :P ... Z Mazdami pa se nikoli nekih resnih problemov... zato tudi zaenkrat ostajam pri tej znamki ... :jupiii:

+1

Mazda je v moji 20-letni vozni?ki zgodovini prva znamka, za katero sem se ?e enkrat odlo?il, ko sem prodal prej?njo. Zanesljivost in v?e?nost sta mi bila glavna kriterija. Saj sem pogledoval po drugih znamkah, ampak sem stavil na preizku?enost. Ko mi je kolega, sicer zagrizen VAG-ovec, odsvetoval nakup Passata, pa je bila odlo?itev ?e la?ja.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozna kdo? ?i??enje DPF-ja pomeni, da ga je potrebno zamenjati/obnoviti?

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13524518

Pomeni, da se lahko spet dobro nasanka?......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz bi jo pa ?el pogledat.......?e vse ?tima,    odtrani? DPF  pa ?e blindira? EGR pa ima? mir glede tega. ?e so servisi res delani kot treba (?e so narejeni na uradnem ?e toliko bolj?e glede sledljivosti mo?nih napak) Tudi sam sem kupil ne za dosti dra?je enak letnik  pod 130kkm  in za 1x po 25kkm prevo?enih  vse ?tima  razen seveda zavor ki jih moram menjat . Peljeta se na uradni servis naj ga preverijo potem pa naprej.

Kdaj bi ga ?el pogledat sishi? 

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz bi jo pa ?el pogledat.......?e vse ?tima,    odtrani? DPF  pa ?e blindira? EGR pa ima? mir glede tega. ?e so servisi res delani kot treba (?e so narejeni na uradnem ?e toliko bolj?e glede sledljivosti mo?nih napak) Tudi sam sem kupil ne za dosti dra?je enak letnik  pod 130kkm  in za 1x po 25kkm prevo?enih  vse ?tima  razen seveda zavor ki jih moram menjat . Peljeta se na uradni servis naj ga preverijo potem pa naprej.

Kdaj bi ga ?el pogledat sishi? 

 

Zanimivo in po svoje kar neverjetno je dejstvo, da pri nas obstajajo podjetja, ki svojim strankam uradno ponujajo tudi odstranitev filtra trdnih delcev iz izpu?nega sistema. Ve?ina ponudnikov to storitev sicer zavije v ?namene preizkusa delovanja motorja pred vgrad-njo novega filtra trdih delcev? ali ?za namene motorsporta?, a dejstvo je, da se po na?ih cestah vozi precej avtomobilov z dizelskimi motorji, ki v izpu?nem sistemu nimajo ve? filtra trdnih delcev.

Najve? krivde za to zagotovo nosi nepopolna zakonodaja na podro?ju tehni?nih pregledov in tudi nepopoln nadzor; pri meritvah izpu?nih plinov na tehni?nem pregledu sicer izmerijo ?dimljenost? dizelskih motorjev, ne pa tudi natan?ne vsebnosti oziroma koli?ine trd-nih delcev v izpuhu.

O?itno tak?en tehni?ni pregled opravijo tudi avtomobili brez filtra trdnih delcev ? ali pa jim pregledniki na tehni?nem pregledu pogledajo skozi prste, kar glede na pretekle izku?nje ne bi bilo ni? presenetljivega.

V prihodnosti naj tak?ne okoljevarstvene goljufije ne bi bile ve? mogo?e, saj se ?e pripravljajo zakonske osnove za temeljitej?e merjenje vsebnosti trdnih delcev v izpuhu ? najprej na evropski ravni, potem tudi pri nas. Kdaj natan?no in kako naj bi to merili, v tem trenutku ?e ni znano.

 

Vir: AMZS

 

po?asi bo res nastal problem okrog tega, sploh ?e ma? zavedeno, da je motor EUR 6

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz DPF ne bi dajal dol. Preveri se kaj je sploh narobe. Lahko ga s?isti? ?e je treba , lahko se zamenja vlo?ek ,obojo je okoli 300eur. ?e vse ostalo ?tima bo dr?alo. Je pa ponavadi DPF posledica ne?esa, tako da, bi najprej pogledal ?e vse ostalo (okoli).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je pa nekaj drugega sumljivo; jasno mi je, da marsikdo ne bo ?el avta v nulo zrihtati pred prodajo. tudi jaz nebi ?el zdaj kupovati novih gum, brisalcev, letne vinjete ipd. ce bi imel namen prodati cez npr 2meseca. Predvidevam, da avta ne prodajamo "na vrat na nos", vsaj vecinoma ne...

 

Ampak neka vecja okvara, ki pa je hkrati ?e diagnosticirana (v tem primeru DPF); zakaj za vraga lastnik to ne zrihta, recimo da ga pride to 500eur (nevem, ugibam ceno) in potem avto prodaja recimo 300eur drazje kot sedaj in resda izgubi teh 200eur, ampak bo lahko napisal, da je avto na frisno zrihtan kar se tice ene bolj kocljivih zadev in zelo verjetno bo avto lazje/hitreje/ bolje prodal.

 

Kot primer znanca,ki je kupil avto, kjer je v oglasu pisalo, da klima ne dela in jo je potrebno nafilati. Si je rekel , da tistih 30eur bo pa ze pozrl in je verjel prodajalcu, ki pac "nije imao vremena to sredit"....

 

No... spomladi je pa imel on nekaj za sredit... ni bila fora v prazni klimi,ampak v fu? kompresorju...

 

Ne pravim , da je tukaj tako,ampak meni je sumljivo....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce ne popravis kar avtu manjka, pol bojo ceno bl zbil dol kt je strosek servisa. Isto je bilo ko sem jaz prodajal moj prejsnji avto. Servis strosek je bil 300e, pri mojem cloveku. Kupil je avto mehanik ki je sam reku da bo popravu, pa se v MK je pelov, kjer je isti servis 100e pa drobiz, pa sva na koncu se zmenila za 400mnj kot pa zacetna. Tako da dejansko sem jaz izgubil 100e, ampak, ni se mi pa dal ukvarjat s tem in sm lepo pozrl tistih 100e pa je, nisem pa se nervirov.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce ne popravis kar avtu manjka, pol bojo ceno bl zbil dol kt je strosek servisa. Isto je bilo ko sem jaz prodajal moj prejsnji avto. Servis strosek je bil 300e, pri mojem cloveku. Kupil je avto mehanik ki je sam reku da bo popravu, pa se v MK je pelov, kjer je isti servis 100e pa drobiz, pa sva na koncu se zmenila za 400mnj kot pa zacetna. Tako da dejansko sem jaz izgubil 100e, ampak, ni se mi pa dal ukvarjat s tem in sm lepo pozrl tistih 100e pa je, nisem pa se nervirov.

Ja,sicer to razumem,ampak tvoj kupec je bil mehanik... Mehanika te?ke nategnes,kot tipi?nega kupca. Jaz vem, da bi se kot kupec spra?eval ?e je res narobe "zgolj" to,kar pi?e v oglasu...

 

Mi je pa jasno, da ?e avto zrihtas za recimo 500eur, ti ga ne bo ratalo prodati to 500eur dra?je. Kot ?e da? gor feltne za 400eur, to ne pomeni da bos dobil zanj kaj dosti ve?,kot ?e jih sploh nebi bilo..

 

Ampak,trg je tako zasi?en,sploh z vozili starimi 10let s tako ceno,da se mi zdi res ?udno,da nekdo ne pomisli,kako slabo take opombe vplivajo na potencialnega kupca... Ali sem edini,pri katerem taka opomba vzbudi dvom?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No... jaz sem recimo kaksen mesec, preden sem prodal sestico, naredil se servis, ker je pac takrat prisel na vrsto po planu vzdrzevanja ... (21.2. sem opravil redni servis, 7.3. pa sem sestico prepisal na novega lastnika) ... 

 

Mi je pomembno, da sva pri deal-u oba zadovoljna ... To upam, da lahko potrdi tudi kupec zadnje in prejsnje sestice :) ... Res je pri prejsnji zacel zafrkavati DPF kaksen mesec po tem, ko sem jo prodal... ampak zal na to nisem imel vpliva. Ce bi se zgodilo prej, bi bodisi to uredil sam ali pa bi pac ustrezno znizal prodajno ceno pa da potem kupec to uredi ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej, jest ce bi bil kupec in da pise da pri avtu nekaj ne dela, pol bi ponudil veliko mnj denarja, ali pa ga sploh ne bi vzel. Bi pa pred nakupom definitivno ga dal nekemu mehaniku ki mu zaupam da on preveri to zadevo in da oceni strosek, kar pa ne verjamem da bi se prodajalec strinjal.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz DPF ne bi dajal dol. Preveri se kaj je sploh narobe. Lahko ga s?isti? ?e je treba , lahko se zamenja vlo?ek ,obojo je okoli 300eur. ?e vse ostalo ?tima bo dr?alo. Je pa ponavadi DPF posledica ne?esa, tako da, bi najprej pogledal ?e vse ostalo (okoli).

Kdo zamenja vlo?ek za 300??

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozna kdo? ?i??enje DPF-ja pomeni, da ga je potrebno zamenjati/obnoviti?

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13524518

 

Podobno je pred slabim letom prodajal kupec moje prejsnje sestice ... in jo na koncu po kaksnih dveh ali treh mesecih prodal se mi zdi, da za slabe 4 jurje ... Imela pa je malo vec km (okoli 230.000 ce se prav spomnim) bila letnik 2008 in z vso mozno opremo (GT Navi) ... 

 

EDIT: Vidim, da je njegov oglas se vedno objavljen :) >> http://www.mazda-si.net/topic/14598-p-mazda-6-spc-cd140-gt-navi-letnik-2008/ 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Ne vidis rubrike MALI OGLASI? Sicer je tako ze prodana ... ampak oglas je pa se v podforumu tukaj ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne poznam nobene od teh, sta pa obe za pogledat. ?e vozi? ve?inoma kraj?e relacije, potem priporo?am bencinarko, v primeru dalj?ih relacij pa bo tudi diesel lepo delal. 14 dni nazaj sem spet vozil 6-ko s skoraj 500k km prevo?enih, sicer 2.0d motor, pa se ?e vedno lepo pelje.

Verjetno pa se bo prodajala tudi moja biv?a 6-ka 2010 letnik z 2.2 d motorjem, ker je bila kupljena le za vmesno obdobje. Avto je ?el od mene tipi top z znano vso servisno zgodovino.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.