Skoči na vsebino

Transport koles na avtu...


tommaazz

Priporočeno sporočilo

Jaz imam obe varianti in lahko recem takole:

Stresni prtljaznik:

+ ni problem da se vozi prazen

+ ni v napoto

+ recimo da cenejsi (ce nimas ze kljuke, a vseeno rabis precke)

- nalaganje, se posebej pri visjih avtih

- zvok/upor/poraba

- velikokrat prostorska stiska ce nimas vecjega avta in imas vec koles, ter zeljo po trugi

- visinska omejitev (drevesa, garazne hise)

Nosilec na kljuki

+ enostavna montaza tako nosilca kot koles

+ manj upora/zvoka/porabe

+ sirsa uporaba (smuci, sanke, elektricna kolesa (teza))

+ en prtljaznik za vse (ne vec posameznih)

+ normalna visina avta

+ prostor na strehi za trugo ali celo vec koles (moj primer :) )

+ uporaben kot varno shranjevanje koles med potjo, ponoci, v kampu itd (seveda kdor bo hotel ukrasti kolo, ga bo...)

- praznega tezko da vozis naokoli (shranjevanje na poti, ko snames kolesa)

- daljsi avto/gleda cez park box/ pregled nazaj

- kljuka ce je nimas

- prestavljanje tablice ce nimas tretja

- obvezen tilt zaradi prtljaznih vrat

- nedostopna kljuka (primer dopusta s prikolico)

Se kar strinjam s tem.

 

Jaz bi sicer dodal ?e svojo izku?njo:

 

Od nekdaj sem vozil kolo v avtu (prednja guma dol in pa? pokonci notri, privezano s pasovi, zadaj mi tako ostaneta 2posamicna sedeza). Tako je kolo na suhem,cistem in varnem. Je pa potrebno imeti dovolj velik/visok avto,da gre kolo pokonci notri in ?e bi naprimer hotel dati 3kolesa notri nebi bilo prostora za 3osebe... Oziroma zelo te?ko.

 

Potem sem zastonj dobil pre?ke in nosilec za kolo na strehi. Ker sem ni?je rasti in ker Picasso ni nizek avto,sem potreboval pru?ko. Sama poraba se mi je tudi ko ni bilo bajka gor mo?no povi?ala, ob?utek je bil sila nelagoden, hrup prav tako. Zadeva je po 1tednu ?la dol s strehe,kolo pa s5 v prtlja?nik.

 

Sem si rekel; naslednji avto bo imel kljuko in prtlja?nik za na kljuko in ker no?em imeti stvari po reglcih bodo zraven lu?i in tretja tablica...

 

Ampak... Predvsem mo?nost da mi nek kreten prileti v avto in specialko... Kolo stane recimo 2jurja, za zavarovalnico pa je 4leta stara specialka vredna drobi?... Jaz imam pa stro?ke kupiti novo... Da o sentimentalni vrednosti ne govorim (kolesarji vedo kako je to). Plus izpostavljnost umazaniji in soli (pozimi grem velikokrat kolesariti na Obalo), kljuko bi potreboval zgolj za ta prtlja?nik.... Ne hvala... Je pa velik plus la?je nakladanje...

 

Na strehi... Hja... Pravijo da karbon ni pametno vpenjati...

 

Skratka; ?e v avtu ni prostora (kar pri ve?ini ni) in so kolesa ni?jega cenovnega razreda in se ?e ima kljuko in tretjo tablico se mi zdi prevoz na kljuko super opcija, sploh ?e se to uporablja za kak?na dalj?a potovanja nekajkrat na leto.

 

?e pa kljuke ni in ima? karavana (ki imajo ve?inoma pre?ke ?e na strehi)in se kolo bolj pogosto vozi s seboj na kraj?e razdalje (kjer visja poraba ne pride toliko do izraza) se mi zdi pa bolj smotrno voziti kolo na strehi...

 

Pa? plusi in minusi.

 

Jaz glede na svoje potrebe Predvidevam,da bo naslednji avto tak,da bo kolo spet lahko ?lo v avto.

 

Malo za ?alo malo za res... Par let nazaj, trije frendi v prastarem scenicu s tremi specialkami na dopust za 1teden. Majstr je imel pre?ke in doma trugo in tri nosilce za kolesa... Kako smo se vozili? 3specialke v avtu, cunje in oprema pa na strehi v trugi :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se kar strinjam s tem.

 

Jaz bi sicer dodal ?e svojo izku?njo:

 

Od nekdaj sem vozil kolo v avtu (prednja guma dol in pa? pokonci notri, privezano s pasovi, zadaj mi tako ostaneta 2posamicna sedeza). Tako je kolo na suhem,cistem in varnem. Je pa potrebno imeti dovolj velik/visok avto,da gre kolo pokonci notri in ?e bi naprimer hotel dati 3kolesa notri nebi bilo prostora za 3osebe... Oziroma zelo te?ko.

 

Potem sem zastonj dobil pre?ke in nosilec za kolo na strehi. Ker sem ni?je rasti in ker Picasso ni nizek avto,sem potreboval pru?ko. Sama poraba se mi je tudi ko ni bilo bajka gor mo?no povi?ala, ob?utek je bil sila nelagoden, hrup prav tako. Zadeva je po 1tednu ?la dol s strehe,kolo pa s5 v prtlja?nik.

 

Sem si rekel; naslednji avto bo imel kljuko in prtlja?nik za na kljuko in ker no?em imeti stvari po reglcih bodo zraven lu?i in tretja tablica...

 

Ampak... Predvsem mo?nost da mi nek kreten prileti v avto in specialko... Kolo stane recimo 2jurja, za zavarovalnico pa je 4leta stara specialka vredna drobi?... Jaz imam pa stro?ke kupiti novo... Da o sentimentalni vrednosti ne govorim (kolesarji vedo kako je to). Plus izpostavljnost umazaniji in soli (pozimi grem velikokrat kolesariti na Obalo), kljuko bi potreboval zgolj za ta prtlja?nik.... Ne hvala... Je pa velik plus la?je nakladanje...

 

Na strehi... Hja... Pravijo da karbon ni pametno vpenjati...

 

Skratka; ?e v avtu ni prostora (kar pri ve?ini ni) in so kolesa ni?jega cenovnega razreda in se ?e ima kljuko in tretjo tablico se mi zdi prevoz na kljuko super opcija, sploh ?e se to uporablja za kak?na dalj?a potovanja nekajkrat na leto.

 

?e pa kljuke ni in ima? karavana (ki imajo ve?inoma pre?ke ?e na strehi)in se kolo bolj pogosto vozi s seboj na kraj?e razdalje (kjer visja poraba ne pride toliko do izraza) se mi zdi pa bolj smotrno voziti kolo na strehi...

 

Pa? plusi in minusi.

 

Jaz glede na svoje potrebe Predvidevam,da bo naslednji avto tak,da bo kolo spet lahko ?lo v avto.

 

Malo za ?alo malo za res... Par let nazaj, trije frendi v prastarem scenicu s tremi specialkami na dopust za 1teden. Majstr je imel pre?ke in doma trugo in tri nosilce za kolesa... Kako smo se vozili? 3specialke v avtu, cunje in oprema pa na strehi v trugi :)

Samo ti si sam...to je velika razlika od nas familij...:)

 

?ala - verjetno je manj ?kode ?e prileti kdo v Xaro kot pa specialko :) :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo ti si sam...to je velika razlika od nas familij...:)

 

?ala - verjetno je manj ?kode ?e prileti kdo v Xaro kot pa specialko :) :)

Ja,saj pravim; meni osebno to odgovarja, ker sem maximalno v dvoje v avtu+2kolesi.

 

Pa? vsak naj zase preceni in oceni kaj mu odgovarja. Tudi jaz bi lahko za kak?nega jurja ali dva manj kupil nekaj v rangu Clia in dal nosilce na streho , pa sem raje kupil enoprostorca zaradi mojega na?ina razmi?ljanja/zivljenja.

 

Ja,kar se ti?e skode.... Hja... Emocionalna ?koda je ve?ja ?e prileti v kolo,ampak vseeno; avto je bolj nujno potreben (na ?alost)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem do zdaj s kolesi na strehi prevozil ene 8x LJ-PR plus ostalo (korzika, grcija itd) , razlika v porabi je dobrih 2 litra. Se pravi bi lahko ze zdavnaj zmontiral kljuko in si kupil tapravi nosilc...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem do zdaj s kolesi na strehi prevozil ene 8x LJ-PR plus ostalo (korzika, grcija itd) , razlika v porabi je dobrih 2 litra. Se pravi bi lahko ze zdavnaj zmontiral kljuko in si kupil tapravi nosilc...

Jp,o tem govorim; ve? ko je dalj?ih vo?enj, bolj smotrno je imeti na kljuki...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jp,o tem govorim; ve? ko je dalj?ih vo?enj, bolj smotrno je imeti na kljuki...

pri takih dolgih je bolj hrup pa nenazadnje hitrej?a vo?nja.

Saj res kako pa je na trajektu, ker za tovor na strehi je dopla?ljiv. Na kljuki pa si po moje ?e vedno znotraj do 6m

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pri takih dolgih je bolj hrup pa nenazadnje hitrej?a vo?nja.

Saj res kako pa je na trajektu, ker za tovor na strehi je dopla?ljiv. Na kljuki pa si po moje ?e vedno znotraj do 6m

A ni na trajektu doplacljiva dol?ina in ne vi?ina? Vem,da so kolegi ravno zato dali kolesa dol iz kljuke in ?li pe? z njimi na trajekt,da je bilo ceneje....

 

Sicer pa ja... Hitrej?a vo?nja; jaz si s kolesom na strehi nisem upal voziti hitreje od 125-135 kmh... So pa najbr? kolesa na kljuki ?e bistveno bolj umazana,kot ?e se jih ima na strehi. Sicer pa... Na koncu koncev, za rekreacijo in ob?asno kolesarjenje je tretja opcija; rent-a bike v letovi??u. Lani sem na Gardi dal za karbonskega mtb 25eur/dan. Povpre?en Turist itak kolesari dan ali 2 na dopustu, kar je ?e zmeraj ceneje kot precej visja poraba in kupovanje nosilcev za tistih 1x-2x na leto....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tukaj pi?e druga?e in to?no tako imam tudi jaz v spominu. Spomnim se leta nazaj, ko smo imeli karavansko felicio in smo dobili cenej?o varianto (takrat je bila meja 4metre in ne 5metrov kot sedaj). Seveda je bil avto dalj?i od 4m, nam se je pa zdelo fajn...

 

https://www.avtokampi.si/novice/vozni-red-in-cenik-trajektov-na-hrvaskem-za-leto-2019

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi govorimo o takih trajektih ki vozijo vsaj 6 ur :)


Anek lines na primer ima do 6m, roof box ali pa bike roof carier je pa pla?ljivo

Tam so namre? nadstropja in je vi?ina va?na

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi govorimo o takih trajektih ki vozijo vsaj 6 ur :)

 

Anek lines na primer ima do 6m, roof box ali pa bike roof carier je pa pla?ljivo

Tam so namre? nadstropja in je vi?ina va?na

Ja saj to sem hotel dopisati,da verjetno vi?ina vpliva v primeru,ce te morajo zaradi le-te dati na kak?en poseben prostor med kombijem,kamione....

Koliko sicer pride trajekt za Korziko? Vem da je odvisno od tega kdaj kupi? in za kdaj kupi?... Ampak recimo da grem zdaj v nabavo za konec julija. Okvirno? Ima kdo kak?ne izku?nje?

 

1 oseba +avto

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Livorno ali pa Piombino, za Korziko tudi Genova, ma? pa ?e Moby Lines.

 

Pod njo je Sardinija, izven sezone PRAZNA. Glavni razliki sta, da je Korzika zelo hribovita s prelazi, Sardinija pa flat, ampak cesta.....?iroka, asfalt nor, panorama, zalivi.....pa cel otok prepleten, kamorkoli zavije? ni slabo. ampak ok mogo?e gledam kot mopedist ne kot kolesar :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za na trajekt za Korziko so eni delal tudi tako, da so do trajekta pripeljali bicikle na strehi, nato so se potniki izkrcali iz avta in pe? ?li na trajekt, bicikle pa sneli s strehe in z njimi nabasali avto tako, da je moral ?e ?ofer stati. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je pa spet odvisno od vozila in od stre?nih nosilcev.

 

Za Mazdo BT-50 je podatek 300 kg. :zvizga:

 

Za Mazdo 5 pi?e 75kg...

 

?tiri kolesa so po predpisih in standardih ?e zelo blizu polne obremenitve - ?e ne celo ?ez...

Vsak nosilec za kolo ima okoli 3,5 kg, torej skupaj 14 kg.

Kolesa imajo okoli 14 kg (?e niso ravno kak?ne specialne dirka?ke verzije, ki imajo 8 kg...), torej skupaj 56 kg.

?e se?tejemo vse te?e skupaj, pridemo na okroglih 70 kg. ?e pa nima? koles za 500 ? ampak kak?no cenej?o verzijo, ki nima aluminijastega okvirja, si pa s te?o najbr? ?e ?ez... Ali pa, ?e ima? na kolesu otro?ki sede?, ko?aro ali kaj podobnega...

 

Za Mazdo CX-3 pa sem nekje prebral, da je obremenitev strehe "samo" 50 kg. Mislim, da sva to gledala s foruma?em pod nazivom Primoz78. Tam si pa ?e s tremi kolesi preko dovoljene obremenitve.

 

Pa ?e ena niti ne malenkost: lastna te?a Mazde 6 je 1600 kg. Najve?ja dovoljena skupna masa Mazde 6 pa je 2150 kg. Torej vozilo lahko obremenimo s 550 kg. ?tiri kolesa skupaj z nosilci imajo vsaj 70 kg. ?tirje ljudje normalne postave (180 cm in 85 kg pri starosti 40 let) nanesejo dodatnih 340 kg. Koliko robe lahko ?e vzamejo s seboj na po?itnice?

 

 

 

 

 

Da ne bo kdo rekel, da sem te?o kolesa preve? napihnil: https://www.kolo.si/izdelek/genius-730-kolo-scott-2018/

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ne pozabite, da ima vsaka pre?ka tudi svojo nosilnost predpisano, ki je ponavadi 50kg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je pa spet odvisno od vozila in od stre?nih nosilcev.

 

Za Mazdo BT-50 je podatek 300 kg. :zvizga:

 

Za Mazdo 5 pi?e 75kg...

 

?tiri kolesa so po predpisih in standardih ?e zelo blizu polne obremenitve - ?e ne celo ?ez...

Vsak nosilec za kolo ima okoli 3,5 kg, torej skupaj 14 kg.

Kolesa imajo okoli 14 kg (?e niso ravno kak?ne specialne dirka?ke verzije, ki imajo 8 kg...), torej skupaj 56 kg.

?e se?tejemo vse te?e skupaj, pridemo na okroglih 70 kg. ?e pa nima? koles za 500 ? ampak kak?no cenej?o verzijo, ki nima aluminijastega okvirja, si pa s te?o najbr? ?e ?ez... Ali pa, ?e ima? na kolesu otro?ki sede?, ko?aro ali kaj podobnega...

 

Za Mazdo CX-3 pa sem nekje prebral, da je obremenitev strehe "samo" 50 kg. Mislim, da sva to gledala s foruma?em pod nazivom Primoz78. Tam si pa ?e s tremi kolesi preko dovoljene obremenitve.

 

Pa ?e ena niti ne malenkost: lastna te?a Mazde 6 je 1600 kg. Najve?ja dovoljena skupna masa Mazde 6 pa je 2150 kg. Torej vozilo lahko obremenimo s 550 kg. ?tiri kolesa skupaj z nosilci imajo vsaj 70 kg. ?tirje ljudje normalne postave (180 cm in 85 kg pri starosti 40 let) nanesejo dodatnih 340 kg. Koliko robe lahko ?e vzamejo s seboj na po?itnice?

 

 

 

 

 

Da ne bo kdo rekel, da sem te?o kolesa preve? napihnil: https://www.kolo.si/izdelek/genius-730-kolo-scott-2018/

Se podpisem pod vsako besedo. ?isto soliden mtb ima ?e 13kg. Moja specialka ima manj kot 8kg brez pedal , pa je med la?jimi v tem rangu. ?e pomno?imo z 3 in razni dodatki, smo hitro na meji ali ?ez.... Ni druge kot pogledati v navodila za dovoljeno obte?itev strehe in potem ra?unati..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tisti, ki ga transportirate zno3 avta, me zanima ali ga le nekako zagozdite ali pa tudi fiksirate oz.privezete?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ma? mazdo6 1. generacije, jaz imam 2 razli?na doma narejena alu nosilca za pritrjevanje biciklov v mazdi. V ?estico 3.generacije itak ne gre ni?, tam lahko da? samo le?at bicikel.

?al imam nek nem?ki pol-izdelek, ne ve? Mazdojke. Bi pa komu verjetno zelo prav pri?la tale tvoja unikatna pogruntav??ina. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.