Skoči na vsebino

HUD-display


krendrug

Priporočeno sporočilo

Hja tudi js sm na za?etku biu zlo proti, oziroma mnenja, da ga nekak ne rabim. Pa se je potem izkazalo, da mi je predvsem pono?i pri?el prav, vsaj meni. Fora je, da sm pono? velik bolj na pecljih in nerad odvra?am pogled s ceste in takrat pride zelo prav, saj ne rabi? kej velik gledat drgam.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem tudi mislil, da je ?krneki?... pa sem se tako navadil, da ko sem imel enkrat nadomestno Mazdo, ko so mi montirali kljuko.... ki je bila tudi CX-5 samo z osnovno opremo brez HUD-a... in sem ga pogresal...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zelo va?no je ja, da je pogled na cesto...

Kaj pa iskanje pravega kvadratnega centimetra za pritisk na "novih oh in sploh" armaturnih plo??ah?

Aja...na ?tevec ni casa gledat...si treba za ostale nastavitve ?as vzet...

Kje so stari dobri avti, ki so imeli samo pomembne stvari v armaturki...

Saj ga ?e imam! Cagr za tank, temperaturo, hitrost in obratomer...vse, kar je ve?, je brez veze! Kaj ?e rabi? ve? za tistih par minut, ki jih pre?ivite v avtu?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak vseeno, Mazda je ?e vedno kar blizu klasike in je zelo malo ?arjenja po ekranih. ?e vedno so gumbi, ki se jih zelo hitro navadi? kje so in ne rabi? ravno veliko stran gledat. Men je HUD zelo lu?tna zadeva in na testih novih Mazd (zdaj ko je hud dejansko projeciran na steklo in ne na tist kos plastike, ki zna biti rahlo mote? za nekatere) se mi je fejst hud-o prikupil. Sem se zalotil, da 10km sploh nisem gledal ?tevcev, ker je bila hitrost skos na voljo pred o?mi. 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zelo va?no je ja, da je pogled na cesto...

Kaj pa iskanje pravega kvadratnega centimetra za pritisk na "novih oh in sploh" armaturnih plo??ah?

Aja...na ?tevec ni casa gledat...si treba za ostale nastavitve ?as vzet...

Kje so stari dobri avti, ki so imeli samo pomembne stvari v armaturki...

Saj ga ?e imam! Cagr za tank, temperaturo, hitrost in obratomer...vse, kar je ve?, je brez veze! Kaj ?e rabi? ve? za tistih par minut, ki jih pre?ivite v avtu?

 

Par minut? O?itno nekaterim uspeva. ?estitam! Sam sem v avtu bistveno preve? ?asa ....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

So tudi "dinozavri", ki jim novitete pac niso vsec :) ... Nekaterim pa so... in jih radi sprejmemo ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zelo va?no je ja, da je pogled na cesto...

Kaj pa iskanje pravega kvadratnega centimetra za pritisk na "novih oh in sploh" armaturnih plo??ah?

Aja...na ?tevec ni casa gledat...si treba za ostale nastavitve ?as vzet...

Kje so stari dobri avti, ki so imeli samo pomembne stvari v armaturki...

Saj ga ?e imam! Cagr za tank, temperaturo, hitrost in obratomer...vse, kar je ve?, je brez veze! Kaj ?e rabi? ve? za tistih par minut, ki jih pre?ivite v avtu?

Ha ha ha moja Mazda ?e temperature motorja nima,tako da nima ni? preve?,sam da ma HUD zaslon?ek ker je res prakti?en,na ?tevcih moram skoraj iskati hitrost ker ima ?tevil?no kar me malo moti,canger je le canger!
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ko je pa 30tka zraven je pa ogromna videt.... 
    • Meni tudi dela regeneracijo redno pri 290-310 km, gre pa za 2.2 2015FL (je pa res, da mi takšne regeneracije dela, odkar so mi lansko leto preventivno zamenjali malo verigo, prej mi je delal na 250).
    • Jaz mislim,da boš dele dobil pri "šverc-komerc" nepooblaščencu kakih 20...30...mogoče celo 50% ceneje...pol pa neseš k pooblaščencu,kjer imajo usposobljenega mehanika,se zmeniš za en orng popust,ker bodo itak veseli,da si k njim prišel dat avto popravljati...k z popravili lepo služijo.... Isto kot z npr. ležaji za elektromotorje...dobiš za vsakim vogalom pr švercerju....   Sem že enkrat prilimal ta link,pa če koga zanima,naj pogleda še enkrat.  
    • Kot primer lahko povem, da v naših koncih lahko Škodo Superb, ki mislim da je ena izvedba mehki hibrid (pardon, če sem se narobe izrazil), popravlja samo en uradni servis, ker ima certificiranega mehanika. Pa je servisov kar nekaj. Drug primer. Oče je bil par let lastnik Renault Zoe, pa je bilo znanje na Avtotehniki Celje zelo slabo za kakšna tehnična vprašanja. To je sicer že nekaj časa nazaj, tako da ne vem kako je zdaj. Da bi pa kakšni fušarji pod kozolci tole delali, bo pa še nekaj časa preteklo pomoje. Hitrost razvoja in raširitve elektromobilnosti bo definirala infrastruktura. Dokler je ne bo, ne bo širitve, to je zdaj upam da že vsem jasno.
    • A kakšne postavke pregled in test elektro zadev pa še niso izumili?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.