Skoči na vsebino

OBD dashcam


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

konec oktobra sem in?taliral avtokamero DMX14803 DMAX DashCam OBD. Kamera se napaja preko OBD-ja ter obenem bele?i tudi hitrost in ostale parametre (na video posnetek). Danes zjutraj (ko je miroval celi vikend) mi avto ni hotel v?gati - izpraznjena baterija. Pregled akumulatorja naj bi pokazal, da je akumulator ?e popolnoma dober, vendar naj bi ga "nekaj" izpraznilo.

 

Sedaj me zanima ali bi lahko to bila OBD kamera. Malo mi je sicer nenavadno, saj se kamera samodejno ugasne, ko se motor ustavi. Niti nimam aktiven "parking monitor". Akumulator je sicer star skoraj 4 leta.

 

Kak?na ideja, kako bi lahko meril elektri?no porabo energije, medtem, ko je avto v mirovanju?

 

lp

Andrej

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sam ima OBD priklopljen neprekinoma  in sem pa tja otroc pustijo pri?gano kak?no stropno lu?ko (ni LED) pa zutraj v?ge normalno, tako da  obd je definitivno premali porabnik da bi spraznil cel akomulator.

Najbolje da sname? - klemo dol  pa vmes Amper meter in pomerit ?e je , koliko je porabe. Seveda ?e ima? opcijsko lahko tudi s tokovnimi kle??ami pomeri?-oz se zapelji do enega avtoelektri?arja , ali kakega servisa pa naj pomerijo. 

 

najprej to potem pa naprej.

 

lp

uro?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sam ima OBD priklopljen neprekinoma  in sem pa tja otroc pustijo pri?gano kak?no stropno lu?ko (ni LED) pa zutraj v?ge normalno, tako da  obd je definitivno premali porabnik da bi spraznil cel akomulator.

Najbolje da sname? - klemo dol  pa vmes Amper meter in pomerit ?e je , koliko je porabe. Seveda ?e ima? opcijsko lahko tudi s tokovnimi kle??ami pomeri?-oz se zapelji do enega avtoelektri?arja , ali kakega servisa pa naj pomerijo. 

 

najprej to potem pa naprej.

 

lp

uro?

 

Nekje sem sicer zasledil, da aktiven OBD priklop onemogo?a, da bi ?el ECU v "sleep mode", kar naj bi vodilo v izpraznitev akumulatorja. Po drugi teoriji lahko priklop na OBD prisili avto da gre v "diagnostic mode", kar bojda tro?i elektriko. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

samo  ?e je v?tekan OBD  je nedejaven in  tro?i samo napajanje samega adapterja-aktiven je ?ele takrat ko se ta pove?e z neko aplikacijo (napravo)  takrat je  ECU v rabi seveda pa motor takrat lavfa.

ne vem, mo?no je pa vse ...

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Predlagam, da si nabavi? tale kabel s stikalom

 

https://www.banggood.com/OBD2-16-Pin-Male-to-Female-with-Switch-Cord-Extension-Cable-Adapter-Connector-p-1361851.html?utm_source=google&utm_medium=cpc_fashion&utm_content=gin&utm_campaign=gin-snew-ds-fashion-0918&gclid=CjwKCAiAqqTuBRBAEiwA7B66hWIabZoPDqHY3e5SkoJwgfK2BdVkS0xajhI8cKseejVcmbO0R3RxnRoCok8QAvD_BwE&cur_warehouse=CN

 

Stalno priklju?ena OBD naprava "vle?e" tudi ob izklju?enem avtu nekje okoli 20mA toka. ?e pa se mu je kaj sfuzljalo pa lahko preklopi ECu v diagnosti?ni re?im, takrat zna biti pa poraba kar precej visoka in komot sprazni baterijo.

 

Jaz osebno bi imel ta kabel s stikalom in bi ga vsaki? izklopil.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Porabo v mirovanju lahko zmeri? z multimetrom, sname? minus klemo na akum, in da? vmes med minus kablom in minusom od akuja multimeter narihtan na merjenje amperov, tako vidi? kolk ti pobira ?troma.

Vendar ko vzame? kontakt poraba ?ez ?as pade, ker se razni moduli avta izklopijo po nekaj ?asa.

 

Glede porabe na OBDju, je mo?no da kamerca pobira ?trom, ?e se ne izklopi.

Je pa tako kot je Uklopko povedal, da ?e nima? vkloplenega kontakta, dobi? na OBD vti?nici samo napajanje, diagnostike ne more? aktivirat brez kontakta.

 

Jst sem na svoji M6 meril porabo v mirovanju (z v?tekanim OBDLink vmesnikom) in je bila 49mA.

Samo OBDLink porabi v mirovanju (sleep mode) 2mA. Ko pa je aktiven za diagnostiko pa 62mA.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Porabo v mirovanju lahko zmeri? z multimetrom, sname? minus klemo na akum, in da? vmes med minus kablom in minusom od akuja multimeter narihtan na merjenje amperov, tako vidi? kolk ti pobira ?troma.

Vendar ko vzame? kontakt poraba ?ez ?as pade, ker se razni moduli avta izklopijo po nekaj ?asa.

 

Glede porabe na OBDju, je mo?no da kamerca pobira ?trom, ?e se ne izklopi.

Je pa tako kot je Uklopko povedal, da ?e nima? vkloplenega kontakta, dobi? na OBD vti?nici samo napajanje, diagnostike ne more? aktivirat brez kontakta.

 

Jst sem na svoji M6 meril porabo v mirovanju (z v?tekanim OBDLink vmesnikom) in je bila 49mA.

Samo OBDLink porabi v mirovanju (sleep mode) 2mA. Ko pa je aktiven za diagnostiko pa 62mA.

 

Ravno danes sem nabavil multimeter  :jupiii: in bom ob prvem lep?em vremenu testiral. A mogo?e kdo ve ali je problem, ?e avto odklopim iz akumulatorja (vpisovanje kak?nih varnostnih kod pri ponovnem priklopu, spomin MZD connecta ali podobno)?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jap. Odklopis minus klemo iz aku. in nanjo polozis plus palcko od multimetra. Na minus polo (nipel) pa polozis minus palcko od multimetra. Multimeter seveda nastavis na AC voltage (alternating current) 10A. Ce se ti slucajno izpise kaksna vrednost bos dobil dejansko koliko ti avto kuri stroma v mirovanju. Pri tem bodi pozoren, da je v avtu res vse izklopljeno (stropne luci, luci v vratih itd.). Problem pa najlazje odpravis tako, da nekdo ves cas spremlja multimeter ti pa odklapljas vsako varovalko posebi. Ce vrednost na multimetru izgine si odkril porabnika. Seveda zacnes prvo odklapljati  tiste zadeve na katere sumis, da ti porabljajo strom :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Update:

V?eraj sem testiral porabo toka pri ugasnjenem avtu in je bila okoli 2 mA konstantno. Nato sem pri?gal kamero in prakti?no ni bilo zaznanega ve?jega odjema toka, zato sem se odlo?il, da jo ponovno pustim ?ez no? (sicer ugasnjeno, ampak priklopljeno na OBD). Napetost na akumulatorju je padla iz 12.4 V (zaradi merjenja toka, ve?kratne vzpostavitve kontakta in 3X zagona s takoj?njo ugasnitvijo sem ?e preko dneva izpraznil akumulator iz 12,7 V na 12,4 V). Preko no?i mi je tok padel iz 12,4 V na 12,2 V!

 

?e povzamem:

Zadnji teden sem preverjal vsakodnevno (zjutraj pred zagonom) napetost akumulatorja in je bila konstantno okoli 12,6 V, kar je super.

Preko no?i mi je zaradi OBD-kamera povezave napetost padla za 0,2 V, kar nakazuje na pomemben odjem toka.

Sama OBD kamera tro?i minimalni tok, ?e posebej, ko je ugasnjena in ne more biti razlog za drasti?en upad napetosti.

Sklepam, da priklju?ek kamere na OBD onemogo?a nekemu avt. podsistemu, da gre v spanje in mi konkretno tro?i tok.

Zadnjega sklepa ne morem testirati, ker moram avto v?gati in ugasniti (skupaj s priklju?eno kamero) brez, da izklopim akumulator (sku?al sem pri?gati avto z aktivnim multimetrom, ampak je prevelik tok in so se kabli od multimetra segreli :blink:  :zvizga: ).

 

Edina re?itev po mojem mnenju:

Navadna vezava kamere na eno izmed varovalk (kar naredi ve?ina).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Update:

V?eraj sem testiral porabo toka pri ugasnjenem avtu in je bila okoli 2 mA konstantno. Nato sem pri?gal kamero in prakti?no ni bilo zaznanega ve?jega odjema toka, zato sem se odlo?il, da jo ponovno pustim ?ez no? (sicer ugasnjeno, ampak priklopljeno na OBD). Napetost na akumulatorju je padla iz 12.4 V (zaradi merjenja toka, ve?kratne vzpostavitve kontakta in 3X zagona s takoj?njo ugasnitvijo sem ?e preko dneva izpraznil akumulator iz 12,7 V na 12,4 V). Preko no?i mi je tok padel iz 12,4 V na 12,2 V!

 

?e povzamem:

Zadnji teden sem preverjal vsakodnevno (zjutraj pred zagonom) napetost akumulatorja in je bila konstantno okoli 12,6 V, kar je super.

Preko no?i mi je zaradi OBD-kamera povezave napetost padla za 0,2 V, kar nakazuje na pomemben odjem toka.

Sama OBD kamera tro?i minimalni tok, ?e posebej, ko je ugasnjena in ne more biti razlog za drasti?en upad napetosti.

Sklepam, da priklju?ek kamere na OBD onemogo?a nekemu avt. podsistemu, da gre v spanje in mi konkretno tro?i tok.

Zadnjega sklepa ne morem testirati, ker moram avto v?gati in ugasniti (skupaj s priklju?eno kamero) brez, da izklopim akumulator (sku?al sem pri?gati avto z aktivnim multimetrom, ampak je prevelik tok in so se kabli od multimetra segreli :blink:  :zvizga: ).

 

Edina re?itev po mojem mnenju:

Navadna vezava kamere na eno izmed varovalk (kar naredi ve?ina).

Jaz bedak, pa sem zato menjal verjetno ?e ?isto dober akumulator...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem tudi menjal akomulator...in kljub novemu ?e vedno imam ob?utek da zjutraj pri -3 komaj obrne.....o?itno tako mora bit.

Druga?e pa porabnik kj je vreden omembe je od 1A naprej

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem tudi menjal akomulator...in kljub novemu ?e vedno imam ob?utek da zjutraj pri -3 komaj obrne.....o?itno tako mora bit.

Druga?e pa porabnik kj je vreden omembe je od 1A naprej

 

Kolikor sem uspel prebrati je zgornja meja 50 mA pri ugasnjenem avtu. Kar je ve? kot to, gre za "parazitskega porabnika el. toka", npr. kratek stik.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem tudi menjal akomulator...in kljub novemu ?e vedno imam ob?utek da zjutraj pri -3 komaj obrne.....o?itno tako mora bit.

Druga?e pa porabnik kj je vreden omembe je od 1A naprej

Ufff, a si ziher, ker tak porabnik ti ?ez vikend sprazni akumulator. 50mA je namre? 0,05A in tukaj pa res ne bi smelo biti te?av.

 

druga?e pa reklama gor ali pa dol... ?e ima? notri metabond ti tud mrzel motor obrne kot, da je segret in ravno podmazan z oljem. To sem na prvi ?estki ?e mislil menjat aku, ker je ?tarter na -20 stopinj komaj obrnil motor pa sem dal notri to ma?o in je brez te?ave nato ta aku zdr?al ?e tri sezone ter kresnil kot zme?an vsaki?.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ve? da sem to tud rzmi?ljal ?e. A ti si ?e nalil

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na?eloma ni dobro pri novem motorju, saj se morajo deli najprej dobro ule?at in zbrusit tam kjer je potrebno. MIslim, da je nekje bilo tako priporo?ilo. Namre?, ?e ga da? prehitro notri se gibljivi deli preslabo "ule?ejo" med sabo. Sam bom dal verjetno takrat, ko bo ?e nekje 20kkm za mano.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?asih je bil Gold, zdaj pa se mu menda re?e Eco (no ja ?emu se pa danes ne re?e eco).

Pa je to dobro tudi za na?e razcartane skayactiv dizel motorje? Se ne bodo kaj skujali?

Kaj je ?e prednost teh "?upc"?

Manj?e trenje?... manj?a poraba?...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko motor te?e in se normalno ma?e je ?ist vseeno al ma? to notri al ne, saj olje naredi svoje. Je pa zadeva fina ravno pri hladnih zagonih, ko bati na suho zalaufajo. ?e ima? metabond gor, ta namre? ne ste?e v karter po kon?ani vo?nji ampak ostane na kovini in zato je naslednje jutro zagon skoraj tak?en, kot ?e bi pri?gal ?e ogreto ma?ino. Odli?no se obnese, ko so nizke temperature in se starter ?e tako matra. Jaz sem recimo pri prvem dodajanju ob menjavi dal notri celo piksno, ob vsakem naslednji menjavi olja pa le pol, tako da tudi stro?ek ni bavbav.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni ta teden, ko je tudi na obali zjutraj okoli nule, kresne kar v redu in ni? ne jamra. Pa ?e na 2 jurja obratov ne gre, kar mi je v?e?.

Druga?e pa, po mojem bi se moralo poznati malo tudi pri sami porabi, ?e je manj?e trenje zaradi filma in posledi?no naj bi bilo manj napora za bate.Noben opazil?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne, pri porabi se ne pozna... vsaj jaz nisem opazil. SEj motorna olja so danes zelo dobra, tako da na tem podro?ju ne pridobi? ni?.

Potem to ni glih neka investicija. Kot pravi? sam, dan danes so olja ?e tako dobra in predvsem viskozna, da je po mojem mazanje hipno in ni bojazni, da bi se kaj nenormalno obrabilo.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • K moji majhni Casio kolekciji sta se pridružili dve novi uri. Malce bolj "retro geek style"😄,ker tiste "pametne" itak nihče več niti ne opazi...te pa😃...ko smo z sodelavci na kavi...."ooo🧐-pokaži,kaj imaš to"😲..."blast from the past😍..."   Skratka malo za hec in malo zares.😃   Moram pa reči,da sta izredno lahke in udobne-z časom pozabiš,da jo nosiš.   Naj predstavim Casio WV-59RD-1AEF edina Casio GPS ura oglate oblike (izgleda malce bolj retro). Izjemno precizna (GPS sinhronizacija),in za moj poklic lih taprava za svojo ceno (dobrih 50€ na Amazonu). Že 5-ATM,z že zelo dobrim kovinskim pasom...res iz prešanih "pleh" členkov,a lepo izdelan,ne cufa dlak,in že z dobro sponko. Sprejem GPS signala-zelo dober...za koga,ki rabi absolutno precizno,odporno in poceni retro uro-priporočam👍   Druga je pa bolj "retro show off" modernejša verzija-legendare "Back to the Future" kalkulator-ure. Casio DBC 32D 1AES (dobrih 50€ na Amazonu). Ta je pa tak "magnet za poglede",da je že prav smešno😄...vsi takoj opazijo😲...eni začudeno navdušujoče,spet drugi nevoščljivo zaničujoče (običajno lastniki "pametnih")...in seveda fašeš take in drugačne komentarje....skratka ura privlači poglede😄   Tudi z že malce boljšim "cenenim" INOX-paščkom z sponko,izjemno udobna kljub velikosti,in z zelo praktično avtomatsko osvetlitvijo zaslona...da ne bo kdo mislil,da to pred "pametnimi" urami ni obstajalo. Čeprav imam tudi kakšno veliko dražjo in kvalitetnejšo uro,to uro vseeno zelo rad nosim...prav v posmeh trendu "pametnih"😁   Seveda "pade" enkrat tudi legendarna DBC-611-1D ...čisto iz "gušta"😄   In ker sem jaz-seveda slike+video...prijeten ogled😉       VID_20240224_102715.mp4 VID_20240328_190203.mp4
    • Danasnja kavica ob "postnem" zajtrku v predpraznicnem casu  ...   
    • Posodobitev!   Danes menjal gume in senzorje. Dejansko se je zadeva povezala v nekaj kilometrih in lučka na armaturi je vgasnila.
    • mene so tud začele m6 zanimat, odkar sem od ignacija slike vidu 😂   zanimivo, probaj drugi browser, samo dvomim da je to to. Jest sem glih pred par dnevi en računalnik vrgu, ker ni več WiFi-ja vidu, samo je bla zadeva tudi stara 10let
    • Iščem M6 in pa kakšen BMW motor, če bo kakšna dobra ponudba. Ne, ne dela.  Stran mi odpre, oglase in parametre lahko gledam. Ko pa kliknem na določen oglas, da vidim slike in opis, pa mi vrže ta error. Piškotki pobrisani, probal sem preko proxy, pa tudi ne dela nič. Antivirusa nimam, da bi blokiral.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.