Skoči na vsebino

OBD dashcam


Priporočeno sporočilo

Kot sem napisal... to je bolj zaradi suhega zagona, ker klasi?no motorno olje ste?e v karter po ugasnjenem motorju. In vsak prvi zagon je na za?etku bolj na suho kot ne, sploh ko je mrzlo je to ?e bolj o?itno. No takrat pa ta zadeva pomaga, saj se dobro dr?i kovinskih delov in takratprepre?i suhi zagon.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 En mal?ek ste za?li iz teme...  :zvizga:  :rolleyes:

 

?e moja te?ava...

Tudi sam sem verjetno menjal ?e dober acu-zaradi OBDll vmesnika.  Jebiga...se u?imo sproti  :P  :lol:  sramezljiv  :vskalo:  :vskalo:

Tudi pri novem acu ga je pocuzalo nekaj.... :vskalo:  ....in sedaj po cca7 dni mirovanja so zjutraj samo ?e kazalci pomahali in lu?ke pome?iknile!  :vskalo:  ......berem forum in po naklju?ju  "odkrijem" OBD    :jupiii: ...seveda je takoj padel sun na njega...in ?e je pristav v predalu!!  :jupiii:

Meril sem porabo....avto je stal cc 15h...poraba 00,0...nato priklju?im se OBD....in 00,0

Meril cca 3 min.

 

Vseeno upam na najbolj?e...ko ni ve? OBD vklju?en!

To mi je sosed zakuhu...da sem kupil OBD !!!  :P  :lol:   Uro?...  :zvizga:  :lol:  :harhar:    ;)     

Ko bom pa velik bom imel pa 4 krogce -A6 doma !!   :rolleyes:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz ne verjamem da bi obd pokuril toliko-50A, da po parih dneh avto ne kresne, da zmanka toliko mo?i da ne zavergla!....

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz ne verjamem da bi obd pokuril toliko-50A, da po parih dneh avto ne kresne, da zmanka toliko mo?i da ne zavergla!....

 

Mislim, da ne gre za to da OBD tro?i veliko energije, ampak da Mazda zazna aktiven OBD in posledi?no preide v "diagnostic mode" kar ohranja budne nekatere podsisteme (npr. ECU), ki pa pomembno tro?ijo energijo. Taka je vsaj moja teorija in nenazadnje izku?nja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Diagnostike ne more izvjat ?e motor ni motor v prostem teku.... Po moji logiki. Res se pa sam nisem poglbljal v to....sklepam le na ?tromrske izku?nje.

Bi pa bila taka teorija ....re?itev zelo ugodna

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e nima? vkloplenega kontakta, ne more? izvajati diagnostike, to je pri vseh avtih do sedaj ko sem jih priklapljal na diagnosti?ne ra?unalnike. In to govorimo o diagnosti?nih testerjih za 10k?+ (orginal Mercedes, Bosch KTS, orig.Iveco, AVL...).

Tak da diagnostik mode brez kontakta 100% ni zagnan, lahko pa da zaradi priklopa na OBD kateri modul avta ne gre v spanje in posledi?no porablja nekaj ?troma.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odkril (po vsej verjetnosti) krivca!! 

Dodatno zmontirane led-ice na sprednjem odbija?u.....ena ?e tako ni delala...druga je pa tako malo brlela, da je po dnevi in v mraku nebi videl....v?eraj pa sem po naklju?ju opazil, da nekaj brli!!  Nato najdem varovalko za njo in jo odstranim.

Z MM nisem meril...ni bilo ?asa.  Mogo?e se 1x lotim kontrole-merjenja.  Si pa mislim, da bi moralo biti to vzrok!

Hvala za pomo?...lp.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dobro jutro ☕ Tolk velka šalca pa tolk mal kave 😆  
    • Ja, ko je pa 30tka zraven je pa ogromna videt.... 
    • Meni tudi dela regeneracijo redno pri 290-310 km, gre pa za 2.2 2015FL (je pa res, da mi takšne regeneracije dela, odkar so mi lansko leto preventivno zamenjali malo verigo, prej mi je delal na 250).
    • Jaz mislim,da boš dele dobil pri "šverc-komerc" nepooblaščencu kakih 20...30...mogoče celo 50% ceneje...pol pa neseš k pooblaščencu,kjer imajo usposobljenega mehanika,se zmeniš za en orng popust,ker bodo itak veseli,da si k njim prišel dat avto popravljati...k z popravili lepo služijo.... Isto kot z npr. ležaji za elektromotorje...dobiš za vsakim vogalom pr švercerju....   Sem že enkrat prilimal ta link,pa če koga zanima,naj pogleda še enkrat.  
    • Kot primer lahko povem, da v naših koncih lahko Škodo Superb, ki mislim da je ena izvedba mehki hibrid (pardon, če sem se narobe izrazil), popravlja samo en uradni servis, ker ima certificiranega mehanika. Pa je servisov kar nekaj. Drug primer. Oče je bil par let lastnik Renault Zoe, pa je bilo znanje na Avtotehniki Celje zelo slabo za kakšna tehnična vprašanja. To je sicer že nekaj časa nazaj, tako da ne vem kako je zdaj. Da bi pa kakšni fušarji pod kozolci tole delali, bo pa še nekaj časa preteklo pomoje. Hitrost razvoja in raširitve elektromobilnosti bo definirala infrastruktura. Dokler je ne bo, ne bo širitve, to je zdaj upam da že vsem jasno.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.