Skoči na vsebino

Regulacija LED lu?i?


Priporočeno sporočilo

Kaj so to za ene glupe fore z rocno?

 

 

Zakaj glupe fore? Saj je nekako logicno. Zakaj bi dnevne luci svetile, ko imas avto oz. menjalnik v parkirnem polozaju z zategnjeno rocno? 

 

Sicer pa... v navodilih za CX-5 pise tole:

 

Pasted_Image_16_12_2019__10_05_23A78069.

 

Na strani 9-13 pa pise, da dnevne luci lahko izklopis... vendar to lahko naredijo samo na pooblascenem servisu ... 

 

CX-5_Navodila_za_uporabo_8FY4-EE-17E-SI_

 

CX-5_Navodila_za_uporabo_8FY4-EE-17E-SI_

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prav tako ni logicno, da ko gorijo kratke luci istocasno gorijo tudi dnevne...

 

Saj ne gorijo z enako svetilnostjo... ampak se zmanjsa ... 

Hm... meni ni logi?no. ?e motor te?e, naj pa? svetijo ?e dnevne lu?i, ne glede na to ali ima? zategjneno ro?no ali ne.

 

Podnevi??? Zakaj ze? Ce je avto ustavljen z zategnjeno rocno? 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In kaj je dobra stran tega , da se dnevne lu?i ugasnejo, ob zategnjeni ro?ni?

 

Btw; tega nisem vedel,pa tudi ne spomnim se, da bi kdaj videl kako ustavljeno novej?o Mazdo , ki ji spredaj nebi ni? svetilo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In kaj je dobra stran tega , da se dnevne lu?i ugasnejo, ob zategnjeni ro?ni?

 

Btw; tega nisem vedel,pa tudi ne spomnim se, da bi kdaj videl kako ustavljeno novej?o Mazdo , ki ji spredaj nebi ni? svetilo.

 

Kdaj pa das v ler (ali v P pri avtomatskem menjalniku) in zategnes rocno, ko se ustavis v prometu? Taki primeri so zelo redki... sploh ker imajo novejsi itak tudi autohold, ki sam drzi avto na mestu... iptako da ni potrebe, da bi recimo ori semaforju zategnil rocno,,,

 

Se pa strinjam s TiEn-om glede tega, kako lahko neka situacija nekoga ?spravi iz tira?  :jupiii: ...  Vidi se pa tudi, koliko nekateri poznajo svoja vozila... ;)

 

Aja... kaj je dobra stran tega? Nevem... tako si je pac nekdo to zamislil... Sicer pa... kaj je pa slaba stran tega?  :vesel:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kdaj pa das v ler (ali v P pri avtomatskem menjalniku) in zategnes rocno, ko se ustavis v prometu? Taki primeri so zelo redki... sploh ker imajo novejsi itak tudi autohold, ki sam drzi avto na mestu... iptako da ni potrebe, da bi recimo ori semaforju zategnil rocno,,,

 

Se pa strinjam s TiEn-om glede tega, kako lahko neka situacija nekoga ?spravi iz tira? :jupiii: ... Vidi se pa tudi, koliko nekateri poznajo svoja vozila... ;)

?? Jaz osebno velikokrat... Ne vidim razloga zakaj bi stal na bremzi in s stop lu?mi svetil v obraz tistemu zadaj. Pri avtomatiku pa sploh dam skoraj vedno v P (brez ro?ne), pri ro?nem pa v ler in ro?no (?e vidim da bom stal ve? kot kak?no minuto).

 

Aja pa nimam/ne vozim Mazde, za svoj avto pa vem kdaj gorijo kak?ne luci :)

 

Slaba stran? Spredaj si neosvetljen. Ja,vem... voznik mora spremljati kaj mu gori in verjamem da vse pi?e v navodilih za uporabo.

 

Ampak a ni zanimivo, kako je napredovala varnost, po drugi strani pa dnevne lu?i in manjko senzorjev za svetlobo (oziroma njihova muhavost) ne oproscajo slamparije in napake uporabnika?

 

Malo morje zadaj neosvetljenih vozil v megli,tunelih,mraku pa tudi pono?i, pri?a o tem.

 

Ker nekateri zagovarjajo neosvetljenost zadaj ob pri?ganih dnevnih luceh in ker so dejansko zato bolje vidne zavorne lu?i (?eprav se mi ?e zmeraj zdi bedarija da zadaj lu?i ne svetijo nonstop) in ker konec koncev to dovoljenje zakon,pac naj bo tako... Ampak kaj bi se meni zdelo OK; dnevne lu?i so namenjene vo?nji podnevi v dobri vidljivosti. Zato naj takrat ne svetijo merilniki in ostale komande. Tako bi ljudem (vsaj upam) kapnilo da nekaj ne ?tima in se nebi vozili z dnevnimi pono?i...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj pravim, da pri novejsih ni potrebe po tem, ker za to poskrbi funkcija autohold, ki poskrbi, da se avto ne premakne.. seveda pri avtomatskem menjalniku... Ne rabis dajat v P, niti stati na bremzi... Ko pohodis stopalko za plin, se avto spet premakne...

 

Ne vem pa, kako je pri rocnem... samo ce se prav spomnim, ko sem enkrat imel nadomestni avto z rocnim menjalnikom, da je isto... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj pravim, da pri novejsih ni potrebe po tem, ker za to poskrbi funkcija autohold, ki poskrbi, da se avto ne premakne.. seveda pri avtomatskem menjalniku... Ne rabis dajat v P, niti stati na bremzi... Ko pohodis stopalko za plin, se avto spet premakne...

 

Ne vem pa, kako je pri rocnem... samo ce se prav spomnim, ko sem enkrat imel nadomestni avto z rocnim menjalnikom, da je isto...

?akaj,cakaj... Vozim starega avtomatika brez Hill holderja,ampak a ni tako da HH zadr?i avto za 3sekunde, toliko da prestavis nogo iz bremze na gas in ti ne uide nazaj?

 

Torej ?e ti ustavis v "D" in spusti? bremzo... Se avto takoj premakne ali po treh sekundah,ne? Ali ga HH dr?i v nedogled dokler ne pohodis plina? Ker napisal si "ko pohodis stopalko za plin, se avto premakne".

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hill holder je eno... to je za speljavanje v klancu... Autohold je drugo... da takrat, ko se ustavis, zadrzi avto na mestu in ni treba dajat v N ali P...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hill holder je eno... to je za speljavanje v klancu... Autohold je drugo... da takrat, ko se ustavis, zadrzi avto na mestu in ni treba dajat v N ali P...

Aa,ok.... Moja napaka. Nisem vedel da to sploh obstaja. In zadr?i avto na mestu v nedogled?

Kaj pa ?e vmes ugasnes avto ? Vr?e v "P" verjetno ,ne?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aa,ok.... Moja napaka. Nisem vedel da to sploh obstaja. In zadr?i avto na mestu v nedogled?

Kaj pa ?e vmes ugasnes avto ? Vr?e v "P" verjetno ,ne?

 

V P Mazda nikoli ne vrze... ker je rocica se vedno mehanska... Avto itak ugasne, ce je aktiven Start&Stop oz. iStop... Ce pa ga sam ugasnes, se pa pomoje zategne rocna ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri ro?nem menjalniku na klancu zategne? ro?no na klancu v kri?i??u, ko ?aka? na zeleno oz. da lahko spelje? (pustimo pomo? ob speljevanju v klanec, tisto ima drugo funkcijo). Zakaj je ?e smiselno, da ob ?akanju z zategnjeno ro?no dnevne lu?i ugasnejo? Smiselne razlage verjetno ni, prav tako je samo pri mazdi tako re?eno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nevem zakaj je tako... ampak tako je...  :rolleyes: Sem preprican, da Mazda ni edina, ki ima kaksno stvar narejeno tako, kot jo ima... Me pa bolj cudi, kako to, da ene to tako zelo moti, sedaj, ko vedo, kako deluje  :rolleyes: ... Dokler niso vedeli, je bilo pa vse OK ;) ...

 

sicer pa mogoce je pa pri rocnem menjalniku kaj drugace... Jaz sem napisal, kako je pri meni... in kaj pise v prirocniku...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nevem zakaj je tako... ampak tako je... :rolleyes: Sem preprican, da Mazda ni edina, ki ima kaksno stvar narejeno tako, kot jo ima... Me pa bolj cudi, kako to, da ene to tako zelo moti, sedaj, ko vedo, kako deluje :rolleyes: ... Dokler niso vedeli, je bilo pa vse OK ;) ...

 

sicer pa mogoce je pa pri rocnem menjalniku kaj drugace... Jaz sem napisal, kako je pri meni... in kaj pise v prirocniku...

Ja,to je zato ker sedaj vemo, da se zlahka zgodi,da ljudje stojijo tudi spredaj neosvetljeni. Je pa res; pred uporabo je treba prebrati navodila za uporabo.

Sej neke blazni koristi tudi ni, ?e so spredaj dnevne pri?gane.

No,ja. Avto je bolje viden in predvsem da okolico vedeti,da je ustavljen in ne parkiran ter da lahko vsak trenutek spelje?.

Pri ro?nem menjalniku na klancu zategne? ro?no na klancu v kri?i??u, ko ?aka? na zeleno oz. da lahko spelje? (pustimo pomo? ob speljevanju v klanec, tisto ima drugo funkcijo). Zakaj je ?e smiselno, da ob ?akanju z zategnjeno ro?no dnevne lu?i ugasnejo? Smiselne razlage verjetno ni, prav tako je samo pri mazdi tako re?eno.

X2

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.