Skoči na vsebino

Nakup M3, druga generacija


jonathan2

Priporočeno sporočilo

?enin VW golf popravljam na mese?ni ravni in ga imam dovolj!

 

Glede na to, da vozim ?e tretjo ?estico zapored in je popravil bistveno manj, razm?ljam da bi zamenjal golfa, nesnago, za M3.

Prosim za mnenje: kaj pravite na to:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14889190&display=Mazda%20Mazda3%20CD110%20TX%20Plus

 

Vse moje M6 so do sedaj bencinarji. O dizlih nimam pojma. Avto bo delal 30k km/leto - zato ima smisel govorit o dieslu.

 

Oprema je super. Kaj moram pazit? a so to ti modeli s problemi s ketnami?

 

?e ima kdo kak?no trojko za prodat, kar na plan :)

 

(Zgornja meja je 6 000 eur.)

 

Lp,

Mare

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi smo ravnokar kupili tak?no in ?e ne morem komentirati glede kvalitete. V primerjavi z dvojko je vo?nja bolj?a, je veliko bolj stabilna. Poraba je nizka. Motor ima jermen, ki se menja na 120000km, servisni intervali pa so na 20000km. Dvojka bencinar pa ima verigo in velja za zelo zanesljivo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi smo ravnokar kupili tak?no in ?e ne morem komentirati glede kvalitete. V primerjavi z dvojko je vo?nja bolj?a, je veliko bolj stabilna. Poraba je nizka. Motor ima jermen, ki se menja na 120000km, servisni intervali pa so na 20000km. Dvojka bencinar pa ima verigo in velja za zelo zanesljivo.

A ti so na jermen? Ok, nisem vedel. Daj javi prosim kako in kaj.

Ja 2ka se ne more primerjat in je ne bi kupil. Pa? mestni avto, ?ena pa dela relacije.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz nebi kupil te Mazde...

 

-Veliko denarja za 10let star avto,

-Sumljivo malo km za 10let star avto,

-Prodaja ga diler (ne pravim da je nategator, je pa mo?nost natega vecja kot kje drugje)

-mazdini dizli ne slovijo po kvaliteti

 

Jaz bi raje kupil kak?no leto novej?ega bencinarja za isti denar in po?rl kak?en liter do liter in pol vi?jo porabo, ali pa 10let starega bencinarja za konkretno manj denarja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ja, japonci niso ravno znani po vzdr?ljivih dizlih. Sploh pa ne Mazda.

Sicer pa kar veliko denarja za tako star avto (drugo leto jih bo imel 10).

 

Za ta denar raje kak?ega Megana 3, 1,5 dci ali 1,6 dci.

Cenej?i deli, ve? servisov, manj?a poraba, novej?i letnik.

To ti misli?...kar se vzdr?ljivosti japoncev ti?e...pojdi malo ven iz osr?ja evrope, tam prevladujejo japonci...

 

Ti kar kupi renoja z mehanikom...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bo? delal 30 tiso? na leto, bo? ?ez tri leta rihtal ?obe...

Pozanimaj se glede cene servisa bencin proti dieselu...

?e bi se moja ?ena toliko vozila, ji kupim ?estico letnik med 08 do 12 z 1,8 bencinskim motorjem...

Spet vsi v zrak, da nikamor ne gre...pet minut naj gre prej od doma, pa pet minut kasneje pride...stro?kov z avtom pa ni...tankaj in vozi...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od kje vam podatki da dizli niso kvalitetni meni ni jasno. Vozim mazdo 6, z 290 000km. Do zdej nobenih vecjih problemov z motorjem, motor sploh nisem odpiral, edino dpf sem dal vn, ker mi je zacel malo biksat, in menjalnik sem zamenjal ker po vsej vrjetnosti sem ga sam kj zajebal. Turbina prva, vztrajnik prvi, edino sklopko sem menjal preventivno ko sem menjal menjalnik..

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od kje vam podatki da dizli niso kvalitetni meni ni jasno. Vozim mazdo 6, z 290 000km. Do zdej nobenih vecjih problemov z motorjem, motor sploh nisem odpiral, edino dpf sem dal vn, ker mi je zacel malo biksat, in menjalnik sem zamenjal ker po vsej vrjetnosti sem ga sam kj zajebal. Turbina prva, vztrajnik prvi, edino sklopko sem menjal preventivno ko sem menjal menjalnik..

Si prvi lastnik ali pa si ga kupil od poznanega lastnika?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem s ?estko prve generacije naredil 350k km (italijanska, 2. lastnik v slo, kupil sem jo pri 120k km), potem je za?el vztrajnik malo tresti. ?obe in turbina bp, edino egr ventil sem menjal. Zadnji? sem pogledal na avtolog in vidim, da se ?e vedno vozi, vendar ima 3 leta od moje prodaje le 250k km :D.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem s ?estko prve generacije naredil 350k km (italijanska, 2. lastnik v slo, kupil sem jo pri 120k km), potem je za?el vztrajnik malo tresti. ?obe in turbina bp, edino egr ventil sem menjal. Zadnji? sem pogledal na avtolog in vidim, da se ?e vedno vozi, vendar ima 3 leta od moje prodaje le 250k km :D.

Tip vozi verjetno stalno v rikverc. To se pogosto dogaja na na?ih cestah.In gredo kilometri nazaj. S tem pridobi? na voznih lastnostih in ve? kot ga vozi? na ta na?in, manj mu cena pada. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prvi lastnik...

Ja saj to potem marsikaj pojasni. Jaz sem pac mnenja, da je trg rabljenih avtov poln zmahanih avtomobilov in da dobri rabljeni avti dostikrat niti ne pridejo do dilerjev.

 

In da je mo?nost natega vecja pri dizlu kot pri bencinarju (pogosto manj km pri bencinarju, na neumno vo?njo/vzdrzevanje manj ob?utljivi bencinarji,nekatere stvari ne morejo crkniti ker jih ni...).

 

Zato bi jaz pri tako starih avtih gledal bencinarja od poznanega lastnika, pa tudi ?e mi avto nebi bil nevemkolk v?e?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To ti misli?...kar se vzdr?ljivosti japoncev ti?e...pojdi malo ven iz osr?ja evrope, tam prevladujejo japonci...

 

Ti kar kupi renoja z mehanikom...

Izven Evrope jih je res veliko. Koliko od tega pa jih ima dizelske motorje je pa drugo vpra?anje. Bencinarje imajo japonci dobre, to je znano.

 

Druga?e pa, ?e bi bila ona Mazda iz zgornjega oglasa res tako dober nakup, bi se ?e zdavnaj "stepli" zanjo in bi bila prodana.

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Izven Evrope jih je res veliko. Koliko od tega pa jih ima dizelske motorje je pa drugo vpra?anje. Bencinarje imajo japonci dobre, to je znano.

 

Druga?e pa, ?e bi bila ona Mazda iz zgornjega oglasa res tako dober nakup, bi se ?e zdavnaj "stepli" zanjo in bi bila prodana.

 

lp

Ljudje v Slo. kupujejo vsi cliote, golfe, audije in bmw. Za drugo verjetno ?e sli?ali niso in je to za njih ?ista eksotika. Zato je te?ko prodat mazdo.

No ja tudi Mazdini bencinarji niso glih nek prese?ek vzdr?ljivosti, zape?eni batni obro?ki in posledi?no poraba olja, 2.3turbo in wankel pa sta itak poglavje zase.

Veliko let je bila mazda na prvem mestu ali vsaj med prvimi tremi po vzdr?ljivosti, kvaliteti in nepokvarljivosti.Se ve, da so bili med prvimi ?tirimi vedno Japonci. Sedaj je to malo druga?e in se kvarijo vsi.Te lestvice niso ve? merodajne.So pa mazdini benzinarji delali po 400000 tiso? kilometrov in ve? brez problema.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmh, odvisno kaj je za koga brez problemov ?e je poraba olja 1L/1000km ni glih brez problema. Je pa res da druge stvari okrog motorja redkokdaj crknejo. Sem iz avtomehani?ne stroke in mene take stvari motijo ?e porabi avto preve? olja. Zape?eni batni obro?ki ne tesnijo tko kot je treba, ?e ?e pri?teje? trde teflone ventilov, ima? lahko ogromno porabo olja. Re?i te samo mala generalka, kar pa je spet velik ???.

Tak da tudi Mazdini bencinarji niso glih nek pojem vzdr?ljivosti.

Glede same zasnove motorjev in vzdr?ljivosti bolj zaupam Hondi, od nemcev pa VW Golf 2gen, hehehe.

Novej?i avti imajo skor vsi kake hibe, proizvajalci ?parajo z materialom, plus tega zeleni zahtevajo nevemkako ?iste izpu?ne pline, zato motorji v?asih ne delajo optimalno in se pozna na obrabi motorja.

Kvaliteta je ?al vsem padla tako nemcem kot japoncem, no francozi je ?e prej niso imeli, heheh.

P.s.: v slu?benem voznem parku je par 100Renaultov in vzdr?ljivost jim glih ni vrlina.

post-5522-0-03911000-1577799478_thumb.jpgtukaj se vidijo zape?eni obro?ki M3 2.0 bencinar, prevo?enih cca250kkm,tisto ?rno so zape?ene saje

 

Tko da jst ponavadi ?e me kdo vpra?a, svetujem kupi avto ki ti je v?e? in ki si ga lahko privo??i?, pa pejt k ma?i zmolit da ti ne bo ni? crknilo.

Ker za noben avto ne more? te?t da se ne bo ni? pokvarilo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1,6 diesel je ?e iz ?asov solastni?va z Fordom, tako, da ta motor je enak kakor ga imajo Peugeou, citroen, ford, tudi volvo,...

 

Tako da z deli naj ne bi bilo problemov, so pa motorji od citroena zanesljivi.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png 28251_1.png  

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bo? delal 30 tiso? na leto, bo? ?ez tri leta rihtal ?obe...

Pozanimaj se glede cene servisa bencin proti dieselu...

?e bi se moja ?ena toliko vozila, ji kupim ?estico letnik med 08 do 12 z 1,8 bencinskim motorjem...

Spet vsi v zrak, da nikamor ne gre...pet minut naj gre prej od doma, pa pet minut kasneje pride...stro?kov z avtom pa ni...tankaj in vozi...

Ej, se strinjam, razen da mora bit 2.0. 1.8 je res bolj bogo...

Skratka, ?ena no?e vozit M6 ker ji je kao prevelik...zdaj ga pa jebi...

I??em naprej M3. Glede na budget je pa verjetno res najbolj?a izbira bencin. Kljub kilometrini.

Aless, glede zanesljivosti bencinarjev. Kaj naj re?em. Vozim tretjo mazdo zapored. Iskreno, vse stare 8+ let od dneva nakupa.

S prvo 626 so me nategnili ker je bil avto karamboliran pa popravljen in je motor ?el ko urica, ostalo ni na mestu da komentiram.

Druga 626. 2.0. Ko sem jo prodal je bil star 16 let, prevo?enih 360 k km. Prodal sem jo za 600 eur, pa ?e to ker je bil januar pa nova letna vinjeta. Razen tega, da so nekaj ?udno obrati skakali v prostem teku, BP! (Aja...rjava pa seveda kljub popravilom...)

Trenutna M6, V dveh letih sem nabasal 80 k km in za enkrat trkam po lesu!

Hmh, odvisno kaj je za koga brez problemov ?e je poraba olja 1L/1000km ni glih brez problema. Je pa res da druge stvari okrog motorja redkokdaj crknejo. Sem iz avtomehani?ne stroke in mene take stvari motijo ?e porabi avto preve? olja. Zape?eni batni obro?ki ne tesnijo tko kot je treba, ?e ?e pri?teje? trde teflone ventilov, ima? lahko ogromno porabo olja. Re?i te samo mala generalka, kar pa je spet velik ???.

Tak da tudi Mazdini bencinarji niso glih nek pojem vzdr?ljivosti.

Glede same zasnove motorjev in vzdr?ljivosti bolj zaupam Hondi, od nemcev pa VW Golf 2gen, hehehe.

Novej?i avti imajo skor vsi kake hibe, proizvajalci ?parajo z materialom, plus tega zeleni zahtevajo nevemkako ?iste izpu?ne pline, zato motorji v?asih ne delajo optimalno in se pozna na obrabi motorja.

Kvaliteta je ?al vsem padla tako nemcem kot japoncem, no francozi je ?e prej niso imeli, heheh.

P.s.: v slu?benem voznem parku je par 100Renaultov in vzdr?ljivost jim glih ni vrlina.

attachicon.gifIMG_20191231_140444.jpgtukaj se vidijo zape?eni obro?ki M3 2.0 bencinar, prevo?enih cca250kkm,tisto ?rno so zape?ene saje

 

Tko da jst ponavadi ?e me kdo vpra?a, svetujem kupi avto ki ti je v?e? in ki si ga lahko privo??i?, pa pejt k ma?i zmolit da ti ne bo ni? crknilo.

Ker za noben avto ne more? te?t da se ne bo ni? pokvarilo.

Glede obro?kov....sva?ta! Kako se lahko ?kar tako? obro?ki zape?ejo? Saj 250k ni tako malo, pa vseeno tak dosti spet ni.... Razen, ?e je lastnik bil ?zver??!?

1,6 diesel je ?e iz ?asov solastni?va z Fordom, tako, da ta motor je enak kakor ga imajo Peugeou, citroen, ford, tudi volvo,...

 

Tako da z deli naj ne bi bilo problemov, so pa motorji od citroena zanesljivi.

Ok, vse sem zvedel :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
    • Verjetno bi moral se nek pobarvat Sent from my iPhone using Tapatalk
    • Verjetno smo ga že videli a vseeno je potrebno paziti če bo spet sneg Bei Facebook anmelden WWW.FACEBOOK.COM Melde dich bei Facebook an, um dich mit deinen Freunden, deiner Familie und Personen, die du kennst, zu verbinden und Inhalte zu teilen. Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.