rdecamazda6 Napisano 3. januar, 2020 Prijavi Deli Napisano 3. januar, 2020 Zdravo, najprej velik pozdrav vsem ter sre?no 2020. Vozim mazdo 6 gh letnik 09, motor 2.2 mzr cd 163 bhp. Prihaja do problema pri pospe?evanju, in sicer pri cca 3000rpm avto "zaka?lja" in zgubi mo?, potem pospe?uje dalje vendar ne tako kot mora. Avto sem v?eraj malo "pritiskal" na AC in je za?el ob?utno cukati pri cca 3.000 obratih in vi?je. Tudi pospe?ek je bil slab?i kot sicer. Takoj ko je zacukal dvakrat, sem spustil plin. Zadevo sem ponovil za test in cukanje se je ponovilo. Za dodatek: na nizkih obratih pri mestni vo?nji je turbo lag zelo dolg. V?asih se po npr. dalj?ih mestnih vo?njah na nizkih obratih (1200-1500 rpm) avto zelo leno odziva. Ko enkrat pohodi? plin pri cca 1800rpm ko naj bi za?ela turbina delati na polno, avto se ne odziva tako kot mora, mo? pride zvezno in tako kot mora biti ?ele po cca dveh sekundah z zamikom pri nekje 2200 rpm. Vozilo ima 267.000 kilometrov, redno vzdr?evano in servisirano pri mehaniku ki se spozna na Mazde. Olje dexelia DPF. Ima dodan powerbox ki naj bi dodal nekaj mo?i, vendar ga imam namen odstraniti in avto dati kakemu tunerju na optimizacijo ECU-ja. Sumim na turbino, da je za?ela odpovedovati. V primeru da je temu tako, ali se spla?a obnoviti ali kupiti novo (bolj?o) ?Ali je mo?no da prihaja do padca pritiska zaradi pu??anja kake cevi ali spoja? Dovod goriva? EGR? Ali ima kdo izku?nje s tem problemom ali podobno? Potrebujem pomo?, hvale?en za va? support! Lep pozdrav,Jan G. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
gregc88 Napisano 3. januar, 2020 Prijavi Deli Napisano 3. januar, 2020 Dpf preveri najprej...... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
rdecamazda6 Napisano 3. januar, 2020 Avtor Prijavi Deli Napisano 3. januar, 2020 Gregc88 Hvala za odg. Po besedah mehanika je ok, ga je "preveril". Sicer je se original, nikoli menjan. Bom najprej egr poskusil spucati in potem dalje Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 3. januar, 2020 Prijavi Deli Napisano 3. januar, 2020 Aktuator turbine oziroma bolj razumljivo povedano regulator variabilne geometrije turbine. lahko pa tudi MAF senzorlambda sonda (sam ta bi ti verjetno metala ven kake check engine napake)vakum cevkelahko pa je tudi turbina ?la rakom ?vi?gat - mislim a se jo sli?i da ?vi?ga? Na?eloma tele turbine ne gredo tako zlahka, ampak vseeno je mo?no.injektorji - pri teh km je to ?e mo?no. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Tilen5 Napisano 3. januar, 2020 Prijavi Deli Napisano 3. januar, 2020 Senzor pumpe goriva,?rpalka gorivapri meni je bil to vzrok pri prej?nejm avtu Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
mazda_gg Napisano 4. januar, 2020 Prijavi Deli Napisano 4. januar, 2020 (urejeno) --------------------------------------------------------------------------------------------------------------tek sad sam pro?itao da je Boss spomenuo vakum cevke i rado bi pobrisao svoj post. To se ne mo?e? Popravljeno 5. januar, 2020 od mazda_gg Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Aless Napisano 4. januar, 2020 Prijavi Deli Napisano 4. januar, 2020 Po opisanih simptomih, bi jaz kot je ?e Boss predlagal, bi pregledal aktuator turbine, senzor pritiska zraka in vakuum cevke ki gredo od zra?nega filtra, do senzorja senzorja pritiska zraka in naprej do aktuatorja.Vse to lahko enostavno preveri? z vakuum pumpico. Edino senzor pritiska mora? z multimetrom. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3 Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
rdecamazda6 Napisano 6. januar, 2020 Avtor Prijavi Deli Napisano 6. januar, 2020 Hvala vsem za odgovore! Bom poro?al kaj se bo ugotovilo. @boss turbina ne zvizga tako da bi izkljucil, sumim aktuator. Injektorje bo pa treba pregledat naslednjic ko se bo masina razkopala. @mazda_gg mozno da je tudi vakuum. Hvala @aless ok Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.