Skoči na vsebino

poraba Mazda CX-5


Matej2020

Priporočeno sporočilo

Si ?e probal na?e nasvete in ugotovil na kak?no razdaljo ti dela regeneracije filtra?

Regeneracije gor ali dol, to je ob?utno preve? za tak motor. Po mestu ne bi smel it ?ez 7/100,da ne govorimo o relacijah po predpisih. Nekaj definitivno ne ?tima.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Alex: kot spektr pravi regeneracije lahko ?tejejo, ?e se ti izvajajo na 100 km ali pa 60 km (kot so nekateri poro?ali v preteklosti na drugih forumih) je to definitivno lahko vzrok.

 

Poglej nivo olja kot pravi 323BA, ?e bo? meu bluzi X oznake potem je skoraj ziher nekaj na temo preve?ih nedokon?anih regeneracij.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolk kilometrov pa ima tale SUV ?e za sabo? ?e si bliz 200kkm je res lahko tudi kaj na DPF-ju, ki pa je lahko posledica injektorjev, EGR ventila, turbine, MAF senzorja ali pa res samo golega DPF, ki se ne regenerira ve? tako kot se je nov.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...
  • 9 mesecev kasneje...

Načeloma lahko nepravilno opravljeno storitev (redni servis, ko niso menjali podložk, pa bi jih morali) reklamiraš, podjetje (pooblaščeni servis)  pa tožiš v civilni tožbi za povzročeno škodo 12.000 €, ker niso menjali podložk, kar so celo sami ugotovili. Upam, da imaš kje pisno (na SMS, e-pošti, ... delovnem nalogu,...). 

 

WWW.PISRS.SI

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot). SOP 1998-01-0815. EPA 0457

image.png

 

PISRS.SI

Obligacijski zakonik (OZ). SOP 2001-01-4287. EVA 1998-2011-0020. EPA 1544

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 minutami je Janez007 napisal:

Načeloma lahko nepravilno opravljeno storitev (redni servis, ko niso menjali podložk, pa bi jih morali) reklamiraš, podjetje (pooblaščeni servis)  pa tožiš v civilni tožbi za povzročeno škodo 12.000 €, ker niso menjali podložk, kar so celo sami ugotovili. Upam,da imaš kje pisno (na SMS, e-pošti, ... delovnem nalogu,...). 

null

WWW.PISRS.SI

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot). SOP 1998-01-0815. EPA 0457

image.png

 

PISRS.SI

Obligacijski zakonik (OZ). SOP 2001-01-4287. EVA 1998-2011-0020. EPA 1544

 

image.png

to je lepo napisano na papriju, v praksi to iztožiti oz. dobiti nazaj pa ni ravno enostavno, da boš en dopis napisal, tega se moraš lotiti potem resno, z svojim odvetnikom, itd....kar pa tudi ni for free, razen če imaš kakega kolega pravnika-odvetnika.....navadne "neuke" uporabnike pa odkantajo, tako da zase ne vedo.....žal....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je sportman333 napisal:

to je lepo napisano na papriju, v praksi to iztožiti oz. dobiti nazaj pa ni ravno enostavno, da boš en dopis napisal, tega se moraš lotiti potem resno, z svojim odvetnikom, itd....kar pa tudi ni for free, razen če imaš kakega kolega pravnika-odvetnika.....navadne "neuke" uporabnike pa odkantajo, tako da zase ne vedo.....žal....

 

V prvi fazi ni treba pravnika. Začneš s pisnim zahtevkom zaradi slabo opravljenega servisa (če je od njega manj kot 2 leti) (pošlješ priporočeno s povratnicoservisu) na osnovi 38. člena ZVPot. Če odgovora v 8 dneh ni, ali je zahtevek zavrnjen, greš na Tržno inšpekcijo. Kdaj že njihov obisk vse uredi (se jih firma ustraši). 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 47 minutami je Janez007 napisal:

 

V prvi fazi ni treba pravnika. Začneš s pisnim zahtevkom zaradi slabo opravljenega servisa (če je od njega manj kot 2 leti) (pošlješ priporočeno s povratnicoservisu) na osnovi 38. člena ZVPot. Če odgovora v 8 dneh ni, ali je zahtevek zavrnjen, greš na Tržno inšpekcijo. Kdaj že njihov obisk vse uredi (se jih firma ustraši). 

 

 

Jaz bi isto naredil kot praviš ti....👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dobro jutro ☕ Tolk velka šalca pa tolk mal kave 😆  
    • Ja, ko je pa 30tka zraven je pa ogromna videt.... 
    • Meni tudi dela regeneracijo redno pri 290-310 km, gre pa za 2.2 2015FL (je pa res, da mi takšne regeneracije dela, odkar so mi lansko leto preventivno zamenjali malo verigo, prej mi je delal na 250).
    • Jaz mislim,da boš dele dobil pri "šverc-komerc" nepooblaščencu kakih 20...30...mogoče celo 50% ceneje...pol pa neseš k pooblaščencu,kjer imajo usposobljenega mehanika,se zmeniš za en orng popust,ker bodo itak veseli,da si k njim prišel dat avto popravljati...k z popravili lepo služijo.... Isto kot z npr. ležaji za elektromotorje...dobiš za vsakim vogalom pr švercerju....   Sem že enkrat prilimal ta link,pa če koga zanima,naj pogleda še enkrat.  
    • Kot primer lahko povem, da v naših koncih lahko Škodo Superb, ki mislim da je ena izvedba mehki hibrid (pardon, če sem se narobe izrazil), popravlja samo en uradni servis, ker ima certificiranega mehanika. Pa je servisov kar nekaj. Drug primer. Oče je bil par let lastnik Renault Zoe, pa je bilo znanje na Avtotehniki Celje zelo slabo za kakšna tehnična vprašanja. To je sicer že nekaj časa nazaj, tako da ne vem kako je zdaj. Da bi pa kakšni fušarji pod kozolci tole delali, bo pa še nekaj časa preteklo pomoje. Hitrost razvoja in raširitve elektromobilnosti bo definirala infrastruktura. Dokler je ne bo, ne bo širitve, to je zdaj upam da že vsem jasno.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.